http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_havenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo lang mogelijk droog.
Nu wil ik helemaal naar de meetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gaan we dansen in de regen
Kom danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal naar de meet
Ik heb de benzine nodig voor mn werkquote:
NS dagkaart albert heijn, 16 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de benzine nodig voor mn werk
Je cadeau is ingepakt en ligt in de tasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Nou nog de boel niet gereekst Mono?
Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
Wat? Hier schijnt de zon. Jij zit toch maar 20 km verderop?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het regent hier echt heel heel heel hard
Almere. Lekker dicht bij Lelystadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat? Hier schijnt de zon. Jij zit toch maar 20 km verderop?
Oh ik dacht dat je in Tilburg wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Almere. Lekker dicht bij Lelystad
Ben je morgen jarig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Zonnedansquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gaan we dansen in de regen
Hehe nee hij is onderweg hierheenquote:
Jaquote:
Bazen supermarkt datquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkt heeft het bier koud gezet voor mijVriezer, dus ijskoud als ik het op haal om 12 uur
Waar hou je van?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Van mij.quote:
Of een taart waar hij in een luipaardstring uit kan springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef Dimens het volgende:
Even een doos kopen waar Patje in past. Dan geven we die.
Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn. Dat wil ik ook wel voor mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of een taart waar hij in een luipaardstring uit kan springen
Hier is het weer droogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels is die bui uit Almere hier nu beland. Het gaat flink tekeer nu
Mono kan er niet mee omgaan, de boel staat in een reeks, behalve dit topic, wordt nog niet weergegeven in onze tooltjes.quote:
Gefeli alvastquote:Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
Het hoeft niet perse betrouwbaar te zijn hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_haven
Alleen tussen 7 en 8 gaat het regenendit ding wordt elk uur geupdate dus het zal wel betrouwbaar zijn.
Ja nog 1 nachtje slapen, jij ook al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mono kan er niet mee omgaan, de boel staat in een reeks, behalve dit topic, wordt nog niet weergegeven in onze tooltjes.
Topicreeks: Monomeet
[..]
Gefeli alvast
En veel plezier vandaag iedereen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |