SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezig:
• Monopoly
• Snuf.
• Dromenvangertje
• Unfckingtitled
• Intronic
• Spaghettivreter
• twi
• Myraela
• Oerbeer
• Ro-ald
• Heatseeker
• Plastic_zak
• FL_Freak
• Patje1987
• Silk
• krullenbolletje
• Leeell
• Beach
• sinterklaaskapoentje + vriend
• Faxie
• wietparkiet
• Dimens
Misschien:
• Desunoto
• heloef
• xSummergirlx
• Amoeba
• Murdera
• Ezechielk
Wie neemt wat mee?
Dromenvangertje: Doos frikandellen, 2 flessen wijn, 1 fles cosmopolitan, waterpistooltjes, shasliks
Monopoly: 2-3 kratten Hertog Jan + Pro BBQ + Partytent
Myraela - twi: Hamburgers en witte bolletjes, krat Palm en als er left overs zijn op mijn BBQ neem ik die ook wel mee.
Heatseeker: Een krat Grolsch, flesje rum, 'hollandse groente' en wat chips. En een kerstboompje voor de sfeer.
Spaghettivreter: 2 flessen cola, sausjes voor de bbq, (ketchup/mayo/curry/bbq/knoflook) luchtbedpomp, servetjes en plastic bekertjes.
Intronic - Uft: Sateetjes, wijn, flessen frisdrank, satésaus.
FL_Freak: Kratje bier, hamburgers voor BBQ
Ro_ald: Wat eten en drinken
Plastic_zak: Kratje bier, wat kanon en wat eten voor op de bbq
sinterklaaskapoentje & vriend: bier
krullenbolletje: 2 zakken chips en fris
Beach: Bak salade, fles wijn, plastic bordjes en bestek
wietparkiet: Krat Grolsch
Faxie: cola en vlees
leeell: vodka en stralende persoonlijkheid
Dimens: Marshmallows en iets makkelijk mee te nemen qua drank
Silk en Patjen: Krat bier, amaretto, aardappel/huzarensalade, satesaus.
Oerbeer: Paar sixpacks cola/fanta/bier, stokbroden + kruidenmeuk
Ik zal haar zo een bericht sturen. Ze zou meekomen als ik zou gaan dus ik ga ervan uit dat ze ook mee komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja het woordje misschien deed 't 'm, maar oke ik zet je terug. Komt summergirl nog met je mee?
Oh okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal haar zo een bericht sturen. Ze zou meekomen als ik zou gaan dus ik ga ervan uit dat ze ook mee komt.
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha
Ik heb zo het gevoel dat dit een mooie meet gaat worden
Wat voor werk? Leiden zou helemaal perfect zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:09 schreef leeell het volgende:
In Leiden heb ik werk voor je Dimens, ook in valkenburg
logistiek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor werk? Leiden zou helemaal perfect zijn.
Bij Mono wakker worden, is het beste dat je kan overkomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kers.
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Mono wakker worden, is het beste dat je kan overkomen.
Je moet er gewoon niet naar kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono niet weer naakt slapen en mij of een ander onschuldige ziel verrassen in de keuken.
Dat probeerde ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet er gewoon niet naar kijken.
Past niet echt bij de opleiding die ik ga doen dus veel heb ik er niet aan. Sorry maar bedankt voor het aanbod wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkt heeft het bier koud gezet voor mijVriezer, dus ijskoud als ik het op haal om 12 uur
Ik wil ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]hahaha
Ik heb zo het gevoel dat dit een mooie meet gaat worden
Dat gebeurt wel vaker bij Mono hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En dan morgenvroeg wakker worden in een kamer vol met FOK!kers.
Grijs maar droogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Hoe is het weer daar? Het regent hier al een uur
En anders gaan we dansen in de regenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo lang mogelijk droog.
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_havenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het zo lang mogelijk droog.
Nu wil ik helemaal naar de meetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gaan we dansen in de regen
Kom danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal naar de meet
Ik heb de benzine nodig voor mn werkquote:
NS dagkaart albert heijn, 16 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de benzine nodig voor mn werk
Je cadeau is ingepakt en ligt in de tasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Nou nog de boel niet gereekst Mono?
Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
Wat? Hier schijnt de zon. Jij zit toch maar 20 km verderop?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het regent hier echt heel heel heel hard
Almere. Lekker dicht bij Lelystadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat? Hier schijnt de zon. Jij zit toch maar 20 km verderop?
Oh ik dacht dat je in Tilburg wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Almere. Lekker dicht bij Lelystad
Ben je morgen jarig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Zonnedansquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders gaan we dansen in de regen
Hehe nee hij is onderweg hierheenquote:
Jaquote:
Bazen supermarkt datquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:18 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkt heeft het bier koud gezet voor mijVriezer, dus ijskoud als ik het op haal om 12 uur
Waar hou je van?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:35 schreef SiIk het volgende:
Van mij.quote:
Of een taart waar hij in een luipaardstring uit kan springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef Dimens het volgende:
Even een doos kopen waar Patje in past. Dan geven we die.
Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn. Dat wil ik ook wel voor mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of een taart waar hij in een luipaardstring uit kan springen
Hier is het weer droogquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels is die bui uit Almere hier nu beland. Het gaat flink tekeer nu
Mono kan er niet mee omgaan, de boel staat in een reeks, behalve dit topic, wordt nog niet weergegeven in onze tooltjes.quote:
Gefeli alvastquote:Tevens vergeten de mensen die tot zondag blijven niet een presentje mee te nemen?
Het hoeft niet perse betrouwbaar te zijn hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_haven
Alleen tussen 7 en 8 gaat het regenendit ding wordt elk uur geupdate dus het zal wel betrouwbaar zijn.
Ja nog 1 nachtje slapen, jij ook al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mono kan er niet mee omgaan, de boel staat in een reeks, behalve dit topic, wordt nog niet weergegeven in onze tooltjes.
Topicreeks: Monomeet
[..]
Gefeli alvast
En veel plezier vandaag iedereen!
Uiteraard, ik hoop op veel dolfijnenspulletjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja nog 1 nachtje slapen, jij ook al zenuwachtig?
Je huis is wel van steen tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Monopoly het volgende:
De lucht klaart nog niet op, maar het regenen is bijna gestopt. Wind neemt wel toe
Ik heb vernomen dat dat wel het geval is ja. Zeker weten doe ik het echter nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je huis is wel van steen toch?
Anders met z'n alle in mijn slaapzak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat wel het geval is ja. Zeker weten doe ik het echter niet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Monopoly het volgende:
Het eerste biertje heeft de ochtend niet overleeft.
Windquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef Monopoly het volgende:
De lucht klaart nog niet op, maar het regenen is bijna gestopt. Wind neemt wel toe
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:05 schreef Monopoly het volgende:
Hork de reeksmaster
Ik hou zo van die jongen!
Ja pittig buitje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:07 schreef Desunoto het volgende:
Godverdomme, wat een hoosbui nu.![]()
De ergste in lange, lange tijd. Uitgerekend vandaag.
Lekker knusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Anders met z'n alle in mijn slaapzak.
lekker vroegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:12 schreef Zolder het volgende:
Ik ben nu onderweg ben er rond 12 uur
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik word al warm bij de gedachte.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef Monopoly het volgende:
ER KOMT BLAUWE LUCHT AAN WAT IS DEZEN
Tot vanmiddagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga naar het station, tot vanmiddag x
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn oude buurvrouw vroeg wat ik vandaag ging doen.
"Jaaa ik heb een ontmoeting met mensen van het internet."
Vooral de oude generatie snapt er geen kut van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
hahahaha, wij zijn ook een stel vage lui dat we dit doen als je na gaat hahaha
Sowieso. Vond het trouwens nog knap dat ze wist wat internet was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:36 schreef Monopoly het volgende:
Wij zijn die nieuwe, die eckte eckte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |