quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je nu een vriendin dan? Toe maar.
Altijd toch hosselbeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb je nu een vriendin dan? Toe maar.
Ik vind eigenlijk van niet. Er zijn genoeg websites waar je je kan inschrijven en dan met een onbekende groep mensen op vakantie gaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
hahahaha, wij zijn ook een stel vage lui dat we dit doen als je na gaat hahaha
Dit is wel waar ja. Ach, die lui schrijven zich in via een foldertje en gaan dan met een tourbus allerlei dingen bezoeken. Kopje koffie om 11:00 dat soort zaken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk van niet. Er zijn genoeg websites waar je je kan inschrijven en dan met een onbekende groep mensen op vakantie gaat.
Hier kennen we elkaar door een mooie technologie waardoor we niet voor een stel vreemden staan.
Neh denk het niet. Leg je daar wel uit waarom enzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:46 schreef SiIk het volgende:
Hosselbeer ga je nog toeslaan vanavond?
Nog een halfjaar wachten. Dan is ze 16 en mag het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neh denk het niet. Leg je daar wel uit waarom enzo.
Wat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog een halfjaar wachten. Dan is ze 16 en mag het.
Ik voorzie geen problemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de Hollandse Groenten vergeten uit Rotterdam
*insert Sahara grap*quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik stap de tram uit en na 20 seconden ben ik nog natter dan DV die mij ziet. Godverdomme.
Snuf.!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik stap de tram uit en na 20 seconden ben ik nog natter dan DV die mij ziet. Godverdomme.
Hèe Huppelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |