quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat had dit seizoen wel nodig, nog een seizoen met betekenisloze kandidaten zou niet goed zijn voor 't programma.
Drie blokjes wil ik ook nog wel overwegen.quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef ranja het volgende:
Waarom Tessa nietof stond die er misschien vorige week in, meeste van dat rijtje namen trad vorige week op.
Vorig jaar viel een uitstekende kandidate af dankzij de grillen van het publiek terwijl zij in alle opzichten, behalve het bespelen van een muziekinstrument (geen onderdeel van de wedstrijd), beter was dan bijvoorbeeld Kroes.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat had dit seizoen wel nodig, nog een seizoen met betekenisloze kandidaten zou niet goed zijn voor 't programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt weer een beetje in dezelfde categorie als de vorige 2. Volgende week op 1,2 en 3?
En dan? Alleen de coaches laten stemmen? Op zich zou dat wel kunnen, 4 coaches, 1 mag steeds niet stemmen (omdat eigen kandidaat) en bij 3 heb je nooit een "gelijkspel". Maar dan wordt er niets verdiend door RTL plus dat de coaches strategisch kunnen stemmen, een goede eruit zodat hun eigen kandidaat nog kans maakt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als ze nu eens simpelweg dat publieksstemmen zouden afschaffen dan zou het programma veel leuker worden.
Dat maakt mij niet zoveel uit. Ofwel alleen de coaches laten stemmen ofwel een jury van deskundigen (professionele zangers, zangleraren...) laten stemmen waar de coaches al dan niet aan mee mogen doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan? Alleen de coaches laten stemmen?
Het lijkt me niet dat RTL dat kleine bedrag nodig heeft om quite te draaien, waarschijnlijk is het enkel een kwestie van veel winst maken of zeer veel winst maken. Wat minder winst maken in ruil voor een betere kwaliteit is toch een uitstekende trade-off?quote:Maar dan wordt er niets verdiend door RTL
Dat valt dus op te lossen door enkel een professionele jury te laten stemmen. Die juryleden hoeven niet per se aanwezig te zijn in de studio en ze kunnen ook nog in een aparte ruimte zitten (zoals nu de Red Room een aparte ruimte is). Het schijnt dat die studio nogal groot is dus dat zou wel lukken.quote:plus dat de coaches strategisch kunnen stemmen, een goede eruit zodat hun eigen kandidaat nog kans maakt.
Niet noodzakelijk: betere kwaliteit vs. wat minder winst. Ik zou het wel weten. Die betere kwaliteit levert op termijn meer kijkers op en meer kijkers zullen blijven plakken bij de zender die het programma uitzendt. Langere reclameblokken zou ik trouwens niet erg vinden, ik mijd toch al alle reclame en dat wordt niet moeilijker als de blokken langer zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als we het stemmen afschaven we naar nog meer Vodafone-/reclamemeuk zullen moeten kijken
Een hype? Ja, dat sowieso aangezien het programma een hype is.quote:Pff, zo goed is ze echt niet, wat een hype weer.
Nee, TVOH is haar bloeitijd. Na de release van haar debuutalbum is het over met de fame.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een hype? Ja, dat sowieso aangezien het programma een hype is.
Zo goed dat ze een nieuwe internationale A-artiest is? Nee, daarvoor gaat ze nog wat meer moeten bewijzen.
Een uniek talent voor een talentenjacht? Ja. Dat zag ik ook al bij het stukje wat ze tijdens de auditie lieten zien (niet de auditie zelf maar de oefensessie!). Ze heeft de potentie om het heel erg ver te schoppen in dat artiestenwereldje.
Aha, had ik net dat stukje gemist van dwddquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag bracht Sylvana Simons de plaat bij DWDD in als mogelijke nummer 1 voor de Top 2000. En er werd ook aandacht aan gegeven bij dat Top 2000 programma vanavond.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:36 schreef JRRY het volgende:
Sandra is een hype. Hypes duren nooit lang. Het is wel knap hoe ze mensen om haar vinger weet te binden.
Als jij jezelf herhaalt zonder in te gaan op argumenten dan doe ik dat ook maar eventjes.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nee hoor. Zij had voldoende kwaliteiten om zonder dit programma enige faam te krijgen (ze heeft al wat gepresteerd!) en ze heeft voldoende kwaliteiten om zonder dit programma verder te gaan. Waarschijnlijk zal Oosterhuis een plaat met haar gaan maken die goed verkoop en zal die samenwerking nog wel even (jaren) vruchtbaar blijven, simpelweg omdat ze the real deal is.
Het is niet omdat je van veel talentjes na een tijd niets meer hoort dat dit een ijzeren wet is voor alle talentjes en ook nog eens voor veel grotere talenten. Zo simpel werkt het niet.
Prachtig nummer! Ik kreeg er de rillingen van en dat heb ik niet zo snel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag bracht Sylvana Simons de plaat bij DWDD in als mogelijke nummer 1 voor de Top 2000. En er werd ook aandacht aan gegeven bij dat Top 2000 programma vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |