abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119420921
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:18 schreef BzP het volgende:

[..]

Leona knalt op het podium met een enorme power op soul platen, een ballad zou ik haar weleens willen horen zingen...
Wat al gezegd is, iets met appels en peren.
Zij kan met gemak grote ballads van bv Whitney Houston, Beyonce etc. zingen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:17:00 #152
319877 BzP
Devildriver_
pi_119421146
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef JRRY het volgende:

[..]

Zij kan met gemak grote ballads van bv Whitney Houston, Beyonce etc. zingen.
Nog niet gezien, geloof het wel hoor.
Ze is na Sandra ook de beste imo.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_119434156
Ik zou het even terug moeten luisteren (hopelijk kan dat nog) maar het is niet per se vals omdat de noten afwijken van wat je in het 'origineel' (of een cover) hoort. Er is bijvoorbeeld niets mis met wat improviseren, het gebruiken van noten die in het akkoord passen maar die niet in het origineel of de cover worden gebruikt. Sterker nog, het is een kenmerk van een goede muzikant dat die dat doet. Zo speelt Elton John elke keer wat anders op de piano voor hetzelfde liedje, als hij in vorm is dan is het resultaat verbluffend.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_119434449
Ik ben het met Da_Sandman eens, het was afgelopen vrijdag minder goed dan de auditie. Ik vond dat ze inderdaad het verkeerde nummer had en het op 'haar manier' vertraagde waar dat mijns insziens niet kon. Maar ik moest het via de tv kijken en ik was er niet bij. Als ik de lovende reacties hier hoor van kippenvel van de mensen die er wel bij waren dan zal dat bij Sandra misschien meer meespelen dan bij Leona. Die zong gewoon perfect het liedje na zonder echt haar eigen ding te doen. Ook ontzettend knap, maar als ik moest kiezen is het Sandra. Puur nog steeds vanwege haar auditie.

Ik vond dat de battle van Sandra trouwens ook niet overtuigend gewonnen werd.

@Bram : http://www.thevoiceofholl(...)d-keep-your-head-up/
pi_119438535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:17 schreef portie het volgende:
Ik ben het met Da_Sandman eens, het was afgelopen vrijdag minder goed dan de auditie. Ik vond dat ze inderdaad het verkeerde nummer had en het op 'haar manier' vertraagde waar dat mijns insziens niet kon. Maar ik moest het via de tv kijken en ik was er niet bij. Als ik de lovende reacties hier hoor van kippenvel van de mensen die er wel bij waren dan zal dat bij Sandra misschien meer meespelen dan bij Leona. Die zong gewoon perfect het liedje na zonder echt haar eigen ding te doen. Ook ontzettend knap, maar als ik moest kiezen is het Sandra. Puur nog steeds vanwege haar auditie.

Ik vond dat de battle van Sandra trouwens ook niet overtuigend gewonnen werd.

@Bram : http://www.thevoiceofholl(...)d-keep-your-head-up/
Als je gaat kijken wie in de audities, battles én liveshow goed gepresteerd heeft dan is het Sandra sowieso niet en Leona wel.
pi_119439887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef JRRY het volgende:

[..]

Als je gaat kijken wie in de audities, battles én liveshow goed gepresteerd heeft dan is het Sandra sowieso niet en Leona wel.
Maar als ik voor mijzelf moet bepalen welke stem ik het liefste hoor, dan is dat geen Leona. Dat ligt volledig buiten mijn smaak wat zij tot nog toe gedaan heeft. Ik hoor wel dat het heel erg goed is, maar persoonlijk kan ik er niks mee.

Dus als je het programma volgt om waar het voor ontworpen is zou Leona moeten winnen. Als je gaat kijken naar populariteit gaat zij het nog moeilijk krijgen.

Voor de kijker thuis trouwens alleen maar mooi. 4 finales in team trijntje.
pi_119440115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef portie het volgende:

[..]

Maar als ik voor mijzelf moet bepalen welke stem ik het liefste hoor, dan is dat geen Leona. Dat ligt volledig buiten mijn smaak wat zij tot nog toe gedaan heeft. Ik hoor wel dat het heel erg goed is, maar persoonlijk kan ik er niks mee.

Dus als je het programma volgt om waar het voor ontworpen is zou Leona moeten winnen. Als je gaat kijken naar populariteit gaat zij het nog moeilijk krijgen.

Voor de kijker thuis trouwens alleen maar mooi. 4 finales in team trijntje.
Leona had hogere scores op de thuiscoach app... :P

Ik denk ook dat het een kwestie van smaak is. Ik hou niet van Adele dus al helemaal niet van een slechte imitator.
pi_119440268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het een kwestie van smaak is. Ik hou niet van Adele dus al helemaal niet van een slechte imitator.
Dat heeft ook te maken met welke concurrentie er op dat moment mee doet. Die van Sandra waren beter (audities/battles meegenomen) en dat snoept dan ook stemmen weg.
Thuiscoach is ook met cijfers wss dan gaat dit niet op
  woensdag 21 november 2012 @ 11:44:19 #159
319877 BzP
Devildriver_
pi_119458730
quote:

[..]

Adele?
Slechte imitator?
Wat een onzin man
May the Orse be with you
  woensdag 21 november 2012 @ 11:48:18 #160
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119458859
Ik ben de stem van Sandra nu al zat :@. Teveel gehoord deze week, en blijft me niet boeien.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119459202
quote:

[..]

Wat boeit het?
Reken er maar op dat die in het algemeen totaal niet representatief weergeeft wat Nederland haar voorkeur is maar als dat al wel zo zou zijn dan nog zegt die voorkeur van Nederland niets over wie beter is.

quote:
Ik hou ook niet van Adele (ik vind haar wel goed) maar ik zie en hoor Sandra graag optreden. Blijkbaar imiteert ze dan toch niet Adele.
Voor wie bepaalde muziek beu wordt omdat het grijs is gedraaid, zet eens een andere zender op en verbreed je horizon naar de buitenlandse radiozenders. ;)
#NoDAPL
pi_119459303
Ik vind jou altijd zo strak en scherp reageren dat ik amper zin heb om tegen je in te gaan Bram. :D (compliment)
That's all folks!
pi_119459719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind jou altijd zo strak en scherp reageren dat ik amper zin heb om tegen je in te gaan Bram. :D (compliment)
Ik durf het niet eens. :P
pi_119468547
Al de hele week staat ze op 1(Keep your head up) en 2(More) in de iTunes top 200 _O_
  donderdag 22 november 2012 @ 17:07:31 #165
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_119507829
Als hoogste nieuwe binnenkomer op #16 in de Top 40. Volgens mij wordt deze gebaseerd op cijfers t/m zondag, wat het extra indrukwekkend maakt aangezien het dan maar op 1 dag van verkoop en (nog beperkte) airplay gebaseerd is.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2012 @ 20:03:05 #166
368283 ato
pi_119514009
Wow wat een zangeres, heerlijk eigen stem geluid. Zij is gewoon goed en moet winnen!
Life can be a bitch, so like it..
pi_119517327
quote:
Als hoogste nieuwe binnenkomer op #16 in de Top 40. Volgens mij wordt deze gebaseerd op cijfers t/m zondag, wat het extra indrukwekkend maakt aangezien het dan maar op 1 dag van verkoop en (nog beperkte) airplay gebaseerd is.
Ik durf hier geen uitspraak over te doen. Het simpele feit dat het liedje een gevolg is van dat programma zorgt voor flink wat extra verkoop, andere liedjes moeten het meer op eigen kracht doen.
Ik vind daarom alleen de vergelijking met andere liedjes van deelnemers van TVoH interessant, niet de vergelijking met al die andere liedjes in de top-40.
#NoDAPL
pi_119529209
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef LeBeau het volgende:
Netjes _O_

Vandaag wordt de single top 100 bekend. Ik gok dat ze daar op #1 binnen komt
  Moderator vrijdag 23 november 2012 @ 14:45:56 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_119538711
En ze heeft een record:

Uniek hitrecord voor Sandra uit The Voice
Sandra van Nieuwland, kandidaat van The Voice of Holland, staat deze week op nummer een én twee van de GfK Single Top 100. Nog nooit eerder wist een Nederlandse artiest de twee hoogste posities in de hitlijst gelijktijdig in te nemen. Dat heeft RTL vrijdag gemeld. Haar versie van Keep Your Head Up, dat zij afgelopen vrijdag in de show zong, staat op de eerste plaats. Op plaats twee staat haar vertolking van Ushers More, waarvoor ze vorige week al een platina plaat kreeg.

De talentshow domineert sowieso de GfK Single Top 100. Ook de kandidaten Barbara Straathof, Floortje Smit, Leona Philippo, Marjet van den Brand, Claudia de Graaf en Eyelar Mirzazadeh hebben een hitnotering. De eerste twee zelfs twee per persoon, net als Sandra van Nieuwland.

In totaal zijn tien van dan de honderd posities bezet door talenten van The Voice of Holland.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:51:50 #170
13973 ranja
image means nothing
pi_119538938
Waarom Tessa niet :{ of stond die er misschien vorige week in, meeste van dat rijtje namen trad vorige week op.
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:05:14 #171
319877 BzP
Devildriver_
pi_119543708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef ranja het volgende:
Waarom Tessa niet :{ of stond die er misschien vorige week in, meeste van dat rijtje namen trad vorige week op.
Tessa kan goed zingen, maar zou er echt geen blokje om voor rijden om het liedje af te luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door BzP op 23-11-2012 17:18:56 ]
May the Orse be with you
pi_119544425
Sandra verslaat Ben _O_
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:27:35 #173
13973 ranja
image means nothing
pi_119544522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef BzP het volgende:

Tessa kan goed zingen, maar zou er echt geen blokje om voor rijden om het liedje af te luisteren.
Ik wel. Ook wel 2 :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:39:17 #174
319877 BzP
Devildriver_
pi_119544882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:27 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik wel. Ook wel 2 :)
Ik alleen als ze naast me zat in de auto en dan reed ik naar een afgelegen parkeerplaats ~O>
May the Orse be with you
pi_119545693
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:24 schreef iBenny het volgende:
Sandra verslaat Ben _O_
Dat had dit seizoen wel nodig, nog een seizoen met betekenisloze kandidaten zou niet goed zijn voor 't programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')