Zij kan met gemak grote ballads van bv Whitney Houston, Beyonce etc. zingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Leona knalt op het podium met een enorme power op soul platen, een ballad zou ik haar weleens willen horen zingen...
Wat al gezegd is, iets met appels en peren.
Nog niet gezien, geloof het wel hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij kan met gemak grote ballads van bv Whitney Houston, Beyonce etc. zingen.
Als je gaat kijken wie in de audities, battles én liveshow goed gepresteerd heeft dan is het Sandra sowieso niet en Leona wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:17 schreef portie het volgende:
Ik ben het met Da_Sandman eens, het was afgelopen vrijdag minder goed dan de auditie. Ik vond dat ze inderdaad het verkeerde nummer had en het op 'haar manier' vertraagde waar dat mijns insziens niet kon. Maar ik moest het via de tv kijken en ik was er niet bij. Als ik de lovende reacties hier hoor van kippenvel van de mensen die er wel bij waren dan zal dat bij Sandra misschien meer meespelen dan bij Leona. Die zong gewoon perfect het liedje na zonder echt haar eigen ding te doen. Ook ontzettend knap, maar als ik moest kiezen is het Sandra. Puur nog steeds vanwege haar auditie.
Ik vond dat de battle van Sandra trouwens ook niet overtuigend gewonnen werd.
@Bram : http://www.thevoiceofholl(...)d-keep-your-head-up/
Maar als ik voor mijzelf moet bepalen welke stem ik het liefste hoor, dan is dat geen Leona. Dat ligt volledig buiten mijn smaak wat zij tot nog toe gedaan heeft. Ik hoor wel dat het heel erg goed is, maar persoonlijk kan ik er niks mee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je gaat kijken wie in de audities, battles én liveshow goed gepresteerd heeft dan is het Sandra sowieso niet en Leona wel.
Leona had hogere scores op de thuiscoach app...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:09 schreef portie het volgende:
[..]
Maar als ik voor mijzelf moet bepalen welke stem ik het liefste hoor, dan is dat geen Leona. Dat ligt volledig buiten mijn smaak wat zij tot nog toe gedaan heeft. Ik hoor wel dat het heel erg goed is, maar persoonlijk kan ik er niks mee.
Dus als je het programma volgt om waar het voor ontworpen is zou Leona moeten winnen. Als je gaat kijken naar populariteit gaat zij het nog moeilijk krijgen.
Voor de kijker thuis trouwens alleen maar mooi. 4 finales in team trijntje.
Dat heeft ook te maken met welke concurrentie er op dat moment mee doet. Die van Sandra waren beter (audities/battles meegenomen) en dat snoept dan ook stemmen weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leona had hogere scores op de thuiscoach app...![]()
Ik denk ook dat het een kwestie van smaak is. Ik hou niet van Adele dus al helemaal niet van een slechte imitator.
Adele?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een kwestie van smaak is. Ik hou niet van Adele dus al helemaal niet van een slechte imitator.
Wat boeit het?quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Adele (ik vind haar wel goed) maar ik zie en hoor Sandra graag optreden. Blijkbaar imiteert ze dan toch niet Adele.quote:Ik denk ook dat het een kwestie van smaak is. Ik hou niet van Adele dus al helemaal niet van een slechte imitator.
Ik durf het niet eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind jou altijd zo strak en scherp reageren dat ik amper zin heb om tegen je in te gaan Bram.(compliment)
Ik durf hier geen uitspraak over te doen. Het simpele feit dat het liedje een gevolg is van dat programma zorgt voor flink wat extra verkoop, andere liedjes moeten het meer op eigen kracht doen.quote:Als hoogste nieuwe binnenkomer op #16 in de Top 40. Volgens mij wordt deze gebaseerd op cijfers t/m zondag, wat het extra indrukwekkend maakt aangezien het dan maar op 1 dag van verkoop en (nog beperkte) airplay gebaseerd is.
Netjesquote:Op donderdag 22 november 2012 17:07 schreef LeBeau het volgende:
Als hoogste nieuwe binnenkomer op #16 in de Top 40. Volgens mij wordt deze gebaseerd op cijfers t/m zondag, wat het extra indrukwekkend maakt aangezien het dan maar op 1 dag van verkoop en (nog beperkte) airplay gebaseerd is.
Tessa kan goed zingen, maar zou er echt geen blokje om voor rijden om het liedje af te luisteren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef ranja het volgende:
Waarom Tessa nietof stond die er misschien vorige week in, meeste van dat rijtje namen trad vorige week op.
Ik wel. Ook wel 2quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:05 schreef BzP het volgende:
Tessa kan goed zingen, maar zou er echt geen blokje om voor rijden om het liedje af te luisteren.
Ik alleen als ze naast me zat in de auto en dan reed ik naar een afgelegen parkeerplaatsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |