voor mij ook, en nee, het is niet Leonaquote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel serieus![]()
Kom op, als je moest kiezen tussen Leona of Sandra?
Voor mij is die keuze snel gemaakt..
Waarom zou je Sandra verkiezen boven Leona, heb je daar goede argumenten voor?quote:Op maandag 19 november 2012 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij ook, en nee, het is niet Leona
heel snel inderdaad.... Sandra dus.quote:
Ze is uitmuntend in haar dingetje maar kan niet veel meer terwijl o.a. Leona perfect is in vele andere soorten muziek.quote:Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef ranja het volgende:
[..]
heel snel inderdaad.... Sandra dus.
Maar Sandra roept dus ook al tegenstand op? Dan is ze echt een topfavoriet
omdat ze imho by far de beste stem heeft van alle deelnemers. Ik heb haar vrijdag live gehoord en het was echt goedquote:Op maandag 19 november 2012 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zou je Sandra verkiezen boven Leona, heb je daar goede argumenten voor?
Ik moet bekennen dat ze inderdaad loepzuiver zingt, maar de mooiste stem (ik vind het zo fake als maar kan, maarja)...quote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
omdat ze imho by far de beste stem heeft van alle deelnemers. Ik heb haar vrijdag live gehoord en het was echt goed
Waar baseer jij dat in godsnaam op?quote:Ze is uitmuntend in haar dingetje maar kan niet veel meer
Je vindt haar stem niet mooi, prima. Het heeft niets met wel of niet "gemaakt" te maken. Een stem is zoals die is, het enige wat je kan doen is het stemgeluid maximaal benutten door op de juiste manier te ademen zodat je een goede klankkast creëert. Afhankelijk van hoe je precies ademt kan je het geluid ook nog wat kleuren. Ook hiervoor geldt dat het een kwestie van smaak is en dat het niets met "gemaakt" te maken heeft.quote:Haar stem komt voor mij gewoon verschrikkelijk gemaakt over, vind ik niet prettig naar te luisteren.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond het vrijdag drie klassen minder dan haar auditie, eerlijk gezegd... Begreep ook niets van die vier tienen, die had ze nog gekregen als ze de helft van haar tekst was vergeten gok ik zo.
Leona knalt op het podium met een enorme power op soul platen, een ballad zou ik haar weleens willen horen zingen...quote:Op maandag 19 november 2012 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heel serieus![]()
Kom op, als je moest kiezen tussen Leona of Sandra?
Voor mij is die keuze snel gemaakt..
Omdat ik het gewoon niet mooi vond. In het begin zelfs even niet heel zuiver. Haar zangstijl past niet bij dit liedje, vind ik. En ik pretendeer alles behalve er verstand van te hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom?
Onderbouw je mening eens.
Als je er verstand van hebt dan hoor ik dat graag.
Kwestie van smaak dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon niet mooi vond. In het begin zelfs even niet heel zuiver. Haar zangstijl past niet bij dit liedje, vind ik. En ik pretendeer alles behalve er verstand van te hebben.
Wat maakt het uit of iemand het met mij eens is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Kwestie van smaak dus.
Ik vond dat zij het liedje een compleet nieuwe vorm en kleur gaf.
en met het vals zijn in het begin ben ik het niet met je eens, vraag me af wie dat wel is.
Laurrhie die was pas vals.
Vroeg het me gewoon af aangezien ik niks hoorde wat vals was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of iemand het met mij eens is?
Haha. Als je nou wilt trollen he, doe dan op zijn minst je best zegquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af aangezien ik niks hoorde wat vals was.
En de coaches ook niet aangezien ze 4 tienen kreeg.
Vraag me af wat jou definitie van "niet zuiver is" en of je er verstand van had.
Blijkbaar niet
Mn idolen spelen metalcorequote:Op dinsdag 20 november 2012 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En sorry dat ik kritiek heb op je idool.
Ik zeg toch, ik vond (heb je 'm door?) het niet altijd even zuiver. Dat je dan heel geforceerd met dat laatste 'blijkbaar niet' zinnetje op de proppen komt, lijkt me domweg een troll. En dát, beste Balzakpuist, dat is het zwakke in dit verhaal.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Mn idolen spelen metalcore
Sandra viel me Vrijdag gewoon erg op
*zucht* Je kunt je "mening" niet onderbouwen dus je trekt de "hij is een troll kaart"
Zwak hoor
Je vind het niet zuiver maar je geeft toe dat je er geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik vond (heb je 'm door?) het niet altijd even zuiver. Dat je dan heel geforceerd met dat laatste 'blijkbaar niet' zinnetje op de proppen komt, lijkt me domweg een troll. En dát, beste Balzakpuist, dat is het zwakke in dit verhaal.
Ik claim inderdaad niet dat ik verstand van muziek heb, nee. Maar ik kan nog wel horen wanneer iets niet helemaal zuiver is. Misschien heb ik er meer verstand van dan ik zelf denk, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Je vind het niet zuiver maar je geeft toe dat je er geen verstand van hebt.
Jij bent hier de troll
Je denkt dat je er meer verstand van hebt, misschien kun je solliciteren voor op zo'n stoel te zitten want sommige die daar zitten lijken er ook soms weinig verstand van te hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik claim inderdaad niet dat ik verstand van muziek heb, nee. Maar ik kan nog wel horen wanneer iets niet helemaal zuiver is. Misschien heb ik er meer verstand van dan ik zelf denk, bedenk ik me nu.
Nee, ik heb er misschien meer verstand van dan ik zelf denk. Wel op blijven letten, he!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Je denkt dat je er meer verstand van hebt, misschien kun je solliciteren voor op zo'n stoel te zitten want sommige die daar zitten lijken er ook soms weinig verstand van te hebben
Nee, ik blijf bij mn meningquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er misschien meer verstand van dan ik zelf denk. Wel op blijven letten, he!
Waarom?quote:
Heb ik al gedaan, wel begrijpend lezen he.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom?
Onderbouw je mening eens.
Als je er verstand van hebt dan hoor ik dat graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |