Ja, het is haar ding ja. Maar ze doet niks anders. Zij moet van elk liedje zo'n 'slow-versie' maken op een manier die ik echt helemaal niet kan uitstaan. Natuurlijk, het is extreem goed en zuiver maar als zij iets anders gaat zingen gaat ze finaal de mist in terwijl anderen veel veelzijdiger zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is haar ding. Skrillex zul je ook geen liedje van Rihanna horen zingen
Wat ik zo een hekel heb aan bij dat soort talenten programma's is dat ze rare nummer moeten gaan coveren en dan laten zien dat ze ook Rock of Dance kunnen... Waarom in Godsnaam?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef ranja het volgende:
Ik kan me het commentaar van JRRY wel wat voorstellen, geen idee hoe zij een Kelly Clarkson nummer zou doen. Nou ja, die zou ook 'verballad' worden. Maar van de andere kant: is dat erg?
Iemand als Dusty Springfield of Adele klinkt ook meestal hetzelfde.
Ze zou qua stijl goed bij Portishead passen, of Hooverphonic nieuwe stijl...
Wat een onzin. Denk je nou echt serieus dat Sandra alleen dit kan? Ze wordt gepusht door het programma om hetzelfde soort nummer te zingen op dezelfde manier, want 'wat eenmaal scoort, zal altijd scoren'.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, het is haar ding ja. Maar ze doet niks anders. Zij moet van elk liedje zo'n 'slow-versie' maken op een manier die ik echt helemaal niet kan uitstaan. Natuurlijk, het is extreem goed en zuiver maar als zij iets anders gaat zingen gaat ze finaal de mist in terwijl anderen veel veelzijdiger zijn.
Eens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:34 schreef JRRY het volgende:
Het klinkt weer hetzelfde als More, meid verzin eens een andere namaakstemmetje. Nu kennen we het kunstje wel.
Dat ligt niet aan jou. Die had sandra gewoon vernaggeld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik kon de melodielijn eerst niet volgen. Dat moet ik echt nog eens beluisteren.
Daarom heb ik dus liever dat een veelzijdig talent als Velorisa of desnoods Ron, omdat er al zo weinig mannen zijn, doorgaat.quote:
Waarom afwijken van een succesformule?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, het is haar ding ja. Maar ze doet niks anders. Zij moet van elk liedje zo'n 'slow-versie' maken op een manier die ik echt helemaal niet kan uitstaan. Natuurlijk, het is extreem goed en zuiver maar als zij iets anders gaat zingen gaat ze finaal de mist in terwijl anderen veel veelzijdiger zijn.
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ik zo een hekel heb aan bij dat soort talenten programma's is dat ze rare nummer moeten gaan coveren en dan laten zien dat ze ook Rock of Dance kunnen... Waarom in Godsnaam?
Als je zo een unieke stem hebt, je eigen stijl hebt dat gewoon bewezen heeft dat het werkt dan moet je gewoon niets aan veranderen. Klaar punt.
Adele gaat toch ook niet een rocknummer of een dancenummer maken? Ze houdt zich bij haar eigen stijl en dat werkt.
Het gaat erom dat zij een stemmetje opzet wanneer ze zingt. Zo overduidelijk fake. Natuurlijk ontkent ze dat en gelooft het volk dat, maar het is gewoon zo, durf ik voor te wedden.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom afwijken van een succesformule?
Het is geen SYTYCD waar je elke week een andere stijl voor de kiezen krijgt.
Ze zoeken juist iemand die een bijzonder trucje heeft dat niemand kan, niet iemand die meerdere half ass Hans Kazan 13 in een dozijn goocheltrucjes kan.
Dit is "the voice of holland" niet "the voices of holland"
Adele? yeah right.. Ik hoor toch duidelijk Sandra en niemand anders.quote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zij een stemmetje opzet wanneer ze zingt. Zo overduidelijk fake. Natuurlijk ontkent ze dat en gelooft het volk dat, maar het is gewoon zo, durf ik voor te wedden.
Ik voel meer voor een natuurlijke stem die misschien af en toe vals gaat maar wel origineel is.
Gisteren in de auto weer haar editie van More op de radio, denkt bijna iedereen in de auto dat het een nieuwe single van Adele is.![]()
Kom op, het is inderdaad The Voice of Holland. En niet The Imitation Of Holland.
Dat valt nog best wel mee, ik kijk in een jaar nog vaker The Voice dan South Park.quote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef BzP het volgende:
Nu ik je useplaatje zie weet ik het zeker, teveel South Park gekeken....
Tijd geleden dat ik zoveel onzin heb gelezen in 1 post.quote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het gaat erom dat zij een stemmetje opzet wanneer ze zingt. Zo overduidelijk fake. Natuurlijk ontkent ze dat en gelooft het volk dat, maar het is gewoon zo, durf ik voor te wedden.
Ik voel meer voor een natuurlijke stem die misschien af en toe vals gaat maar wel origineel is.
Gisteren in de auto weer haar editie van More op de radio, denkt bijna iedereen in de auto dat het een nieuwe single van Adele is.![]()
Kom op, het is inderdaad The Voice of Holland. En niet The Imitation Of Holland.
Of niet dan, ik schrok even hoe apart mensen dingen kunnen ervaren/beleven.quote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik zoveel onzin heb gelezen in 1 post.
Ieder zo zijn eigen mening/smaak toch?quote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik zoveel onzin heb gelezen in 1 post.
Allebei twee keer. De single versie en de versie die op het verzamelalbum staat, eigenlijk zijn ze dus nog veel populairder dan ze doen geloven.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:13 schreef Dizer het volgende:
Ze staat er zelfs 4x in?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
serieus gastquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |