dankje, ik vind jou ook grappig.quote:
godsammequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje, ik vind jou ook grappig.
NAAMTOPIC![]()
![]()
ik had het prima gevonden hoor. de gemiddelde 3fm-poster heeft toch al geen realistisch beeld van me.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef minthy het volgende:
Wat een lieve TT![]()
Ik had gekozen voor het ietwat meer ondeugende "waar Rock wil ketsen tot de vellen erbij hangen"
Het is maar goed dat ik topics openen haat
Nee tis goed zo, blijft ook mooi de hele week staan met die doodsheid in de topics de laatste tijdquote:
Volgens mij ben ik een aardig gemiddelde poster hier. In ieder geval een veelposter. Volgens mij heb ik een prima beeld van jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het prima gevonden hoor. de gemiddelde 3fm-poster heeft toch al geen realistisch beeld van me.....
stiekem, die van binnen, ben je smoorverliefd op mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee tis goed zo, blijft ook mooi de hele week staan met die doodsheid in de topics de laatste tijd
ja, maar jij hebt me een paar keer ontmoet...en toen was ik heel braaf en netj......mmmm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een aardig gemiddelde poster hier. In ieder geval een veelposter. Volgens mij heb ik een prima beeld van je
*doet verder geen uitspraken meer in die richting*quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt me een paar keer ontmoet...en toen was ik heel braaf en netj......mmmm....
ja, wij zijn ook heel gelukkig. en iedereen die regelmatig hier post is uitgenodigd op het huwelijk. kadotip: mp3-speler, oordopjes en kerstboomquote:
Oordopjes vallen wel snel uit, met jou plannen voor de huwelijksnacht kun je beter een echte hoofdtelefoon vragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, wij zijn ook heel gelukkig. en iedereen die regelmatig hier post is uitgenodigd op het huwelijk. kadotip: mp3-speler, oordopjes en kerstboom
ja, maar dan gaat mijn coup door het war!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oordopjes vallen wel snel uit, met jou plannen voor de huwelijksnacht kun je beter een echte hoofdtelefoon vragen.
ach, ze hebben ooit al een kind weggegeven....quote:
Iddquote:
ik vond ehm...hoe heet ie ook alweer....die Dirty Dancing plaat vet. en laatst kwam boomboompow tijdens hardlopen voorbij. ook best aardig. van I gotta feeling krijg ik uitslagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
En dit is dan nog het minst slechte
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Wtf zijn ze aan het ouwehoeren met een caafje?!
Nee, dat vind ik ook niet nodig...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!
The Time?? Dat was echt tergend slechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond ehm...hoe heet ie ook alweer....die Dirty Dancing plaat vet. en laatst kwam boomboompow tijdens hardlopen voorbij. ook best aardig. van I gotta feeling krijg ik uitslag
ik vond dat zo slecht dat ik het wel vet vond. t was iig iets andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
The Time?? Dat was echt tergend slecht
Ja die gaan ze straks weggevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Wtf zijn ze aan het ouwehoeren met een caafje?!
Ik vond het ook een toffe plaat hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat zo slecht dat ik het wel vet vond. t was iig iets anders
goed zo zeun!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een toffe plaat hoor.
Naar idd. Laat mij maar een zeikerd zijn, maar met dieren doe je dat niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die gaan ze straks weggevenVind ik serieus niet kunnen, dieren geef je niet weg.
Als ze er iig maar voor zorgen dat diegene die wint er ook echt een wil en niet eentje die achteraf denkt, wtf moet ik ermee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!
En dan krijgen ze Domien erbij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Naar idd. Laat mij maar een zeikerd zijn, maar met dieren doe je dat niet.
Zullen we Roos gaan weggeven aan Sky Radio?
Lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
ik denk dat het Jelmers idee is......maar ik hoop echt dat ze het niet gaan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja het was Jelmers cavia. Maar het is waarschijnlijk voor die quiz denk ik... Alsof mensen daar uberhaupt aan meedoen voor de prijzen, laat staan een cavia.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat het Jelmers idee is......maar ik hoop echt dat ze het niet gaan doen.
Strak plan!quote:
quote:
Dan zien we haar contouren nog steeds wel denk ikquote:
Al ging ik liever opstap, maar volgens mij gaat er niemandquote:
bijdehandjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zien we haar contouren nog steeds wel denk ik
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zien we haar contouren nog steeds wel denk ik
mwoah, ik vond Significant Other beter. maar na Chocolate Starfish was het wel klaar....met als dieptepunt het verschrikkelijke Behind Blue Eyes...quote:
nadat DJ lethal en Wes Borland de band uitgingen is het idd gauw bergafwaarts gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, ik vond Significant Other beter. maar na Chocolate Starfish was het wel klaar....met als dieptepunt het verschrikkelijke Behind Blue Eyes...
Wat doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef DaMook het volgende:
Whoehoe, volgende week 1 a 2 daagjes amsterdam waarschijnlijk.
Uhmm rondkijkenquote:
zo goed zit er niet in.....maar Limp Bizkit is iig inmiddels imho compleet uitgerangeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nadat DJ lethal en Wes Borland de band uitgingen is het idd gauw bergafwaarts gegaan
Owww en iig de Apple Store bezoekenquote:
Ah.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm rondkijken. Ben er nog nooit geweest
.
Huh? Iemand die iets positiefs over Roosje zegt??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Roos toch lekkere dikke tetten
Ohja, dat kan ik mss ook nog wel eens gaan doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww en iig de Apple Store bezoeken.
welk album is dat ook weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Evertjan het volgende:
het album wat ze net in de 1e backstage bij EW hebben afgekraakt is album van de week van 3FM
van owl cityquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
of ben je Peruaan.....![]()
[..]
welk album is dat ook weer?
och jezus! nee, dat album hoef ik ook niet te horen. dat vorige album was al oorpijnigend. en die huidige single dig ik alleen omdat Carly Rae Jepsen meehijgtquote:
higher ground heet het....ik vind het wel vet!quote:
Ik woon in Valkenswaard, bij eindhoven. Echt plannen nog niet, wil er gewoon een dagje (of 2) tussenuitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah.
Nog specifieke plannen (behalve Apple Store)?
Waar woon je nu dan?
yup, had ik eerder vanavond ook ja. meerdere pogingen is het gelukt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie ook wel eens moeite om www.3fm.nl/live te openen?
Wat zijn je interesses? Ik adviseer je vooral niet de toeristen route te nemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik woon in Valkenswaard, bij eindhoven. Echt plannen nog niet, wil er gewoon een dagje (of 2) tussenuit.
Edit: ow ja wat geocaches doen denk ik.
mook gaat de hoeren uitwonen denk ik!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Ik adviseer je vooral niet de toeristen route te nemen.
Ik vond het kleregezellig op de Wallen vorig jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mook gaat de hoeren uitwonen denk ik!
ben er nooit geweest. uberhaupt maar 1x. was in de brugklas ofzo. met wat klasgenoten en aanhang naar t concertgebrouw en daarna naar t van gogh museum. en een godvergeten lekker ijsje gegeten. was in januari geloof ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het kleregezellig op de Wallen vorig jaar![]()
Ik heb een local als gids als het goed isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Ik adviseer je vooral niet de toeristen route te nemen.
Nee man, dat is echt niets voor mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mook gaat de hoeren uitwonen denk ik!
ow, je laat je uitwonen? prima hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt niets voor mij. Misschien wel even kijken op de wallen
.
Ongetwijfeld "Van Der Linde IJs"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
en een godvergeten lekker ijsje gegeten. was in januari geloof ik
geen idee! hebben ze daar echte uit Brazilie geïmporteerde cacao en uit weet ik veel wat voor land mango's? ik had iig 2 bollen perenijs met slagroom en dat kostte toen iets van fl4.75quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
en het refodubstepverhaal: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19303/dubstep
quote:-Probeer een alternatief aan te bieden. Misschien een gek voorbeeld, maar ik hou tegenwoordig veel van panfluit met orgel. Of als ze van elektronische muziek houdt zal ze misschien ook van fluitmuziek kunnen houden. Er is allerlei, ook instrumentale, muziek dat wel de regels van de door God geschapen natuurwetten volgt. En als ze dat afwijst vraag haar dan waarom. Zo komen misschien haar drijfveren boven zowel voor u als voor haarzelf.
Haha grapjasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, je laat je uitwonen? prima hoor
ik word anders botergeil van m'n panfluit laten orgelpijpenquote:
was toch Knife Party?quote:
i am fucking Matt Damonquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
de bourne legacy met zonder Matt Damon!
Geen idee... Ik weet wel dat ze extreem goed ijs hebben en wereldwijd bekend zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee! hebben ze daar echte uit Brazilie geïmporteerde cacao en uit weet ik veel wat voor land mango's? ik had iig 2 bollen perenijs met slagroom en dat kostte toen iets van fl4.75
nee, komt me niet bekend voor....maar tis inmiddels ook meer dan een half leven geledenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee... Ik weet wel dat ze extreem goed ijs hebben en wereldwijd bekend zijn.
[ afbeelding ]
Winkeltje is aardig oud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, komt me niet bekend voor....maar tis inmiddels ook meer dan een half leven geleden
hij liever dan ik....maar nog liever zij dan ik....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
degene die nu bovenop Avril Lavigne ligt
Geluksvogelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
degene die nu bovenop Avril Lavigne ligt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij liever dan ik....maar nog liever zij dan ik....
nja, leuke meid...maar je zult toch maar moeten doen of je die liedjes leuk vind. ok, ik beken: ik heb het 1e album, met complicated enzo. maar ik ben er niet heel trots op...quote:
Ok, waar zit die ergens ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Winkeltje is aardig oud.
DaMook... Aanrader! Mocht je daar een ijsje komen, ik ben erg benieuwd!
Overigens vind ik het bordje krokketen op die foto interessanter dan het bordje ijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Winkeltje is aardig oud.
DaMook... Aanrader! Mocht je daar een ijsje komen, ik ben erg benieuwd!
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, leuke meid...maar je zult toch maar moeten doen of je die liedjes leuk vind. ok, ik beken: ik heb het 1e album, met complicated enzo. maar ik ben er niet heel trots op...
https://plus.google.com/115957364500341688727/photos?gl=US&hl=enquote:
quote:
Ok, i will seequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
https://plus.google.com/115957364500341688727/photos?gl=US&hl=en
Nieuwendijk 183 1012 MG Amsterdam Netherlands
Hoiquote:
Hier daarstraks ook.. En best wel redelijk hardquote:
Dat eerste gedeelte dacht ik toen ze het liedje aankondigdequote:
navondquote:
Jepquote:
voor mij begint het volgende week met de 1e afl van Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepEn daarmee is voor mij de aftrap van het nieuwe tv-seizoen ook wel weer begonnen. Tis bijna herfst
Big bang, 2.5 men, ncis, ncisla, criminal minds, enzquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
speciaal voor iedereen die TVOH gemist heeft:
[..]
voor mij begint het volgende week met de 1e afl van Expeditie Robinson.
en dan wachten op het begin van het najaarsseizoen in USA: Big Bant Theory, Modern Family, 2 Broke Girls, New Girl en Homeland![]()
2.5man wil ik nog wel eens zien, maar volgens mij loopt dat al een aantal seizoenen? heb momenteel niet zoveel zin heel veel seizoenen in te moeten halen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Big bang, 2.5 men, ncis, ncisla, criminal minds, enz.
Ben nu flashpoint aan het inhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2.5man wil ik nog wel eens zien, maar volgens mij loopt dat al een aantal seizoenen? heb momenteel niet zoveel zin heel veel seizoenen in te moeten halen...
how i met....wil ik eigenlijk ook nog wel zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:11 schreef Evertjan het volgende:
ik volg alleen big bang en how i met your mother en ik wil het 2e seizoen van Homeland wel zsm zien
SPOILER: Vrijdag de 13 24-08-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind em nog steeds leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
Grammophonedzie (oid).
nogal geflopte mh geloof ik...
oh, ik ook hoor. lekker apartquote:
mee eens en mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
Beetje voorspelbaar liedje na dat verhaal over flessenpost. Wel leuk!
das iig minder sneu dan mijn tennisarm.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, heb een WhatsApp-hand![]()
Aangezien je niet tennist...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das iig minder sneu dan mijn tennisarm.....
correctemundo!quote:
quote:
DAt moeten we nog ff bedenken....maar ik gok ergens in 2099....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
Avond!![]()
Wanneer is het vrijgezellenfeest met shandy enzo?
Dan is de wereld al voorbijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAt moeten we nog ff bedenken....maar ik gok ergens in 2099....
Muse
die kans is aanwezig ja....quote:
jij hier?quote:
Ouwe necrofiel dat je bent!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DAt moeten we nog ff bedenken....maar ik gok ergens in 2099....
Muse
Ik hierquote:
Ik mag in ieder geval hopen dat ik tegen die tijd al voorbij benquote:
tegen die tijd zou best kunnen...ik als bijna 120-jarige met een schop de begraafplaatsen opquote:
trustekusjequote:
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tegen die tijd zou best kunnen...ik als bijna 120-jarige met een schop de begraafplaatsen op![]()
Ik hoop eigenlijk dat ik er dan nog benquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hier
[..]
Ik mag in ieder geval hopen dat ik tegen die tijd al voorbij ben
Trustequote:
Hoe oud wil jij worden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik er dan nog ben, liefst iets fitter dan nu
.
Zo oud als mogelijk is met alle gezondheidszorg die we nu hebben en nog gaan krijgenquote:
ik heb die behoefte totaal niet. als het morgen over is vind ik dat ook prima...hoewel ik dat natuurlijk niet meer kan vinden want dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo oud als mogelijk is met alle gezondheidszorg die we nu hebben en nog gaan krijgen.
gemist is een groot woord voor deze onzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
Ik heb zeker een nieuw programma-onderdeel gemist de afgelopen weken?
Welja! Uitzuiger! Nee hoor, grapjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo oud als mogelijk is met alle gezondheidszorg die we nu hebben en nog gaan krijgen.
Dat heb ik ook, maar dat wil zeggen dat je op dat moment verder weg bent dan de zorg op dat moment aankanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb die behoefte totaal niet. als het morgen over is vind ik dat ook prima...hoewel ik dat natuurlijk niet meer kan vinden want dan ben ik dood.
ik ben je kwijt....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat wil zeggen dat je op dat moment verder weg bent dan de zorg op dat moment aankan.
Daarom zei ik al liefst fitter dan nuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welja! Uitzuiger! Nee hoor, grapjeMaar als ik eenmaal zoveel zorg nodig heb, dat ik de samenleving veel ga kosten, schiet me dan maar af
Is dit een Blof tekst?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat wil zeggen dat je op dat moment verder weg bent dan de zorg op dat moment aankan.
Was Ekdom niet gestopt ?quote:
Roelandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarom zei ik al liefst fitter dan nu. Als ik een kasplantje wordt of niets meer kan onthouden hoeft het van mij ook niet meer
.
nope, staat in Brabant Capt Jack aan te kondigen.quote:
nee, volgende week de laatste. met mijn broertje in de studio!quote:
nee hij moet draaien, volgende week de laatste.quote:
Tsssquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
Oei, ik begin te gapen, ik word burgerlijk
ik ook wel, maar ik vermaak me ook prima met Roosquote:
Zij wil altijd iets te tof doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook wel, maar ik vermaak me ook prima met Roos
mer ik niks vanquote:
Ik wilde het niet zeggen, maar ze doet dit erg goed vind ikquote:
Have fun! Ik heb ook zin om de hele nacht uit te gaan ofzo, maar ik zit natuurlijk in m'n uppie in Zwollequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef DaMook het volgende:
Denk dat ik nog even het cafe in ga.
Edit: Ofja cafe, cafe's zal dat wel worden dan.
hij is beter in covers dan in zelf liedjes makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, maar ik vind de eigen muziek van Danny Vera vrij weinig aan.
Ik ga ook in mijn uppiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Have fun! Ik heb ook zin om de hele nacht uit te gaan ofzo, maar ik zit natuurlijk in m'n uppie in Zwolle
!!!!!quote:
Maandag rij ik weer langsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Have fun! Ik heb ook zin om de hele nacht uit te gaan ofzo, maar ik zit natuurlijk in m'n uppie in Zwolle
Ik moet heul de week werkenquote:
Ben aan het afkicken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet heul de week werkenRijd jij nog steeds heel het land door?
nu belt ie...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:57 schreef hole1988 het volgende:
Tongen Jelmer en zijn Vriendin nou op de cam
Soms grijp ik met trillende handjes m'n OV kaartquote:
Koop eens een kaartje, cold turkey van die ov kaart afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Soms grijp ik met trillende handjes m'n OV kaart
Trustenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
trusten allemaal ik ga naar bedje toe
slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
trusten allemaal ik ga naar bedje toe
GESELLUG!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Net besloten toch nog even de quiz mee te pakken
Ik aan het afkicken van het OVquote:
nee, dat was de vorige single volgens mij...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
is dat kutnummer van Greenday inderdaad MH geweest tijdens mijn vakantie?
Jongelui, er bestaan ook nog fietsen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle en geen idee waar. Iets met ov. Nuff said
Ik fiets wel alvast naar de binnenstad van Zwolle danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Jongelui, er bestaan ook nog fietsen...
West Groningen-Zwolle gaat mij wat te verquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Jongelui, er bestaan ook nog fietsen...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik fiets wel alvast naar de binnenstad van Zwolle danHenk, hoe laat verwacht je hier te zijn?
Kom zeg, je hebt een stel jonge benen onder je kont...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
West Groningen-Zwolle gaat mij wat te ver
Ik zit in een rolstoelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom zeg, je hebt een stel jonge benen onder je kont...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
ik niet, want ik heb het boek alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
Je komt als verliezer van deze quiz qua prijs beter uit de bus dan de winnaar
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zit in een rolstoel
Hard doorrollen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het regent
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ben toch niet van suikerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hard doorrollen dan![]()
En het regent
Als ik nu vertrek ben ik er rond 06.30quote:
omdat jij stiekem ook een negerin bent!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
Waarom dacht ik dat een negerin dit zong
je bedoelt Sandra, vriendin van Jelmpie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik verheugde me op Stenders, zit die doos er.
Ja Roelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik verheugde me op Stenders, zit die doos er.
WAAR GA JE HEEN???quote:
Denk eens niet in problemen, maar zie slechts uitdagingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek ben ik er rond 06.30
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
Roos doet het prima vanavond!![]()
Tenminste, wat ik er zo van meekrijg
06.30 op de grote markt Zwolle. Totzo!quote:
slaap lekker in de foetushouden. in ik hou nog van je hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:44 schreef henkde_j het volgende:
ik ga mn mandje ook maar in.
Mijn stapvoorstel in Zwolle is keihard genegeerd![]()
Bedankt manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker in de foetushouden. in ik hou nog van je hoor
quote:
Laat Alors het niet wetenquote:
die wil mij best met jou delenquote:
Ik moet gaanquote:
slaap lekker poepiequote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
Roos praat haar mond voorbij! ze zegt net 1 van de laatste Freaknachten met Giel.....
Denk dat ze zich vergistequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:00 schreef hole1988 het volgende:
Zegt Roos nou dat Giel ook gaat stoppen met de freaknacht
nee, dat denk ik niet. ze schrok echt. ze had dat niet mogen zeggen volgens mij. dat van Gerard is allang bekend en daarvan zou Roos niet schrikken.....quote:
Nadat bekend werd dat Gerard ging stoppen (Gerard & AVRO wisten dat begin januari al), begon ik me toch af te vragen wat Giel gaat doen aangezien hij met Gerard de Freaknacht heeft bedacht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:03 schreef Stefan het volgende:
Giel stopt dus ook met Nachtegiel, is ook niet zo vreemd, vijf ochtendprogramma's, tv, trouwen. Zon nachtprogramma hakt erin
ook goedquote:
Oh, ik zag er geen beeld bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. ze schrok echt. ze had dat niet mogen zeggen volgens mij. dat van Gerard is allang bekend en daarvan zou Roos niet schrikken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |