dankje, ik vind jou ook grappig.quote:
godsammequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje, ik vind jou ook grappig.
NAAMTOPIC![]()
![]()
ik had het prima gevonden hoor. de gemiddelde 3fm-poster heeft toch al geen realistisch beeld van me.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef minthy het volgende:
Wat een lieve TT![]()
Ik had gekozen voor het ietwat meer ondeugende "waar Rock wil ketsen tot de vellen erbij hangen"
Het is maar goed dat ik topics openen haat
Nee tis goed zo, blijft ook mooi de hele week staan met die doodsheid in de topics de laatste tijdquote:
Volgens mij ben ik een aardig gemiddelde poster hier. In ieder geval een veelposter. Volgens mij heb ik een prima beeld van jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het prima gevonden hoor. de gemiddelde 3fm-poster heeft toch al geen realistisch beeld van me.....
stiekem, die van binnen, ben je smoorverliefd op mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee tis goed zo, blijft ook mooi de hele week staan met die doodsheid in de topics de laatste tijd
ja, maar jij hebt me een paar keer ontmoet...en toen was ik heel braaf en netj......mmmm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een aardig gemiddelde poster hier. In ieder geval een veelposter. Volgens mij heb ik een prima beeld van je
*doet verder geen uitspraken meer in die richting*quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt me een paar keer ontmoet...en toen was ik heel braaf en netj......mmmm....
ja, wij zijn ook heel gelukkig. en iedereen die regelmatig hier post is uitgenodigd op het huwelijk. kadotip: mp3-speler, oordopjes en kerstboomquote:
Oordopjes vallen wel snel uit, met jou plannen voor de huwelijksnacht kun je beter een echte hoofdtelefoon vragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, wij zijn ook heel gelukkig. en iedereen die regelmatig hier post is uitgenodigd op het huwelijk. kadotip: mp3-speler, oordopjes en kerstboom
ja, maar dan gaat mijn coup door het war!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oordopjes vallen wel snel uit, met jou plannen voor de huwelijksnacht kun je beter een echte hoofdtelefoon vragen.
ach, ze hebben ooit al een kind weggegeven....quote:
Iddquote:
ik vond ehm...hoe heet ie ook alweer....die Dirty Dancing plaat vet. en laatst kwam boomboompow tijdens hardlopen voorbij. ook best aardig. van I gotta feeling krijg ik uitslagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
En dit is dan nog het minst slechte
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Wtf zijn ze aan het ouwehoeren met een caafje?!
Nee, dat vind ik ook niet nodig...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!
The Time?? Dat was echt tergend slechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond ehm...hoe heet ie ook alweer....die Dirty Dancing plaat vet. en laatst kwam boomboompow tijdens hardlopen voorbij. ook best aardig. van I gotta feeling krijg ik uitslag
ik vond dat zo slecht dat ik het wel vet vond. t was iig iets andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
The Time?? Dat was echt tergend slecht
Ja die gaan ze straks weggevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Wtf zijn ze aan het ouwehoeren met een caafje?!
Ik vond het ook een toffe plaat hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat zo slecht dat ik het wel vet vond. t was iig iets anders
goed zo zeun!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een toffe plaat hoor.
Naar idd. Laat mij maar een zeikerd zijn, maar met dieren doe je dat niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die gaan ze straks weggevenVind ik serieus niet kunnen, dieren geef je niet weg.
Als ze er iig maar voor zorgen dat diegene die wint er ook echt een wil en niet eentje die achteraf denkt, wtf moet ik ermee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!
En dan krijgen ze Domien erbij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Naar idd. Laat mij maar een zeikerd zijn, maar met dieren doe je dat niet.
Zullen we Roos gaan weggeven aan Sky Radio?
Lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
ik denk dat het Jelmers idee is......maar ik hoop echt dat ze het niet gaan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja het was Jelmers cavia. Maar het is waarschijnlijk voor die quiz denk ik... Alsof mensen daar uberhaupt aan meedoen voor de prijzen, laat staan een cavia.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat het Jelmers idee is......maar ik hoop echt dat ze het niet gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |