dankje, ik vind jou ook grappig.quote:
godsammequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankje, ik vind jou ook grappig.
NAAMTOPIC![]()
![]()
ik had het prima gevonden hoor. de gemiddelde 3fm-poster heeft toch al geen realistisch beeld van me.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef minthy het volgende:
Wat een lieve TT![]()
Ik had gekozen voor het ietwat meer ondeugende "waar Rock wil ketsen tot de vellen erbij hangen"
Het is maar goed dat ik topics openen haat
Nee tis goed zo, blijft ook mooi de hele week staan met die doodsheid in de topics de laatste tijdquote:
Volgens mij ben ik een aardig gemiddelde poster hier. In ieder geval een veelposter. Volgens mij heb ik een prima beeld van jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het prima gevonden hoor. de gemiddelde 3fm-poster heeft toch al geen realistisch beeld van me.....
stiekem, die van binnen, ben je smoorverliefd op mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee tis goed zo, blijft ook mooi de hele week staan met die doodsheid in de topics de laatste tijd
ja, maar jij hebt me een paar keer ontmoet...en toen was ik heel braaf en netj......mmmm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een aardig gemiddelde poster hier. In ieder geval een veelposter. Volgens mij heb ik een prima beeld van je
*doet verder geen uitspraken meer in die richting*quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt me een paar keer ontmoet...en toen was ik heel braaf en netj......mmmm....
ja, wij zijn ook heel gelukkig. en iedereen die regelmatig hier post is uitgenodigd op het huwelijk. kadotip: mp3-speler, oordopjes en kerstboomquote:
Oordopjes vallen wel snel uit, met jou plannen voor de huwelijksnacht kun je beter een echte hoofdtelefoon vragenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, wij zijn ook heel gelukkig. en iedereen die regelmatig hier post is uitgenodigd op het huwelijk. kadotip: mp3-speler, oordopjes en kerstboom
ja, maar dan gaat mijn coup door het war!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oordopjes vallen wel snel uit, met jou plannen voor de huwelijksnacht kun je beter een echte hoofdtelefoon vragen.
ach, ze hebben ooit al een kind weggegeven....quote:
Iddquote:
ik vond ehm...hoe heet ie ook alweer....die Dirty Dancing plaat vet. en laatst kwam boomboompow tijdens hardlopen voorbij. ook best aardig. van I gotta feeling krijg ik uitslagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
En dit is dan nog het minst slechte
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Wtf zijn ze aan het ouwehoeren met een caafje?!
Nee, dat vind ik ook niet nodig...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!
The Time?? Dat was echt tergend slechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond ehm...hoe heet ie ook alweer....die Dirty Dancing plaat vet. en laatst kwam boomboompow tijdens hardlopen voorbij. ook best aardig. van I gotta feeling krijg ik uitslag
ik vond dat zo slecht dat ik het wel vet vond. t was iig iets andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
The Time?? Dat was echt tergend slecht
Ja die gaan ze straks weggevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
Wtf zijn ze aan het ouwehoeren met een caafje?!
Ik vond het ook een toffe plaat hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond dat zo slecht dat ik het wel vet vond. t was iig iets anders
goed zo zeun!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een toffe plaat hoor.
Naar idd. Laat mij maar een zeikerd zijn, maar met dieren doe je dat niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die gaan ze straks weggevenVind ik serieus niet kunnen, dieren geef je niet weg.
Als ze er iig maar voor zorgen dat diegene die wint er ook echt een wil en niet eentje die achteraf denkt, wtf moet ik ermee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die gaan ze straks bij Roos Reetvermaak weggeven......slecht plan. ik heb niet veel ethische grenzen, maar dieren verloten doe je niet!
En dan krijgen ze Domien erbij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Naar idd. Laat mij maar een zeikerd zijn, maar met dieren doe je dat niet.
Zullen we Roos gaan weggeven aan Sky Radio?
Lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
ik denk dat het Jelmers idee is......maar ik hoop echt dat ze het niet gaan doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja het was Jelmers cavia. Maar het is waarschijnlijk voor die quiz denk ik... Alsof mensen daar uberhaupt aan meedoen voor de prijzen, laat staan een cavia.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat het Jelmers idee is......maar ik hoop echt dat ze het niet gaan doen.
Strak plan!quote:
quote:
Dan zien we haar contouren nog steeds wel denk ikquote:
Al ging ik liever opstap, maar volgens mij gaat er niemandquote:
bijdehandjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zien we haar contouren nog steeds wel denk ik
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zien we haar contouren nog steeds wel denk ik
mwoah, ik vond Significant Other beter. maar na Chocolate Starfish was het wel klaar....met als dieptepunt het verschrikkelijke Behind Blue Eyes...quote:
nadat DJ lethal en Wes Borland de band uitgingen is het idd gauw bergafwaarts gegaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, ik vond Significant Other beter. maar na Chocolate Starfish was het wel klaar....met als dieptepunt het verschrikkelijke Behind Blue Eyes...
Wat doen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef DaMook het volgende:
Whoehoe, volgende week 1 a 2 daagjes amsterdam waarschijnlijk.
Uhmm rondkijkenquote:
zo goed zit er niet in.....maar Limp Bizkit is iig inmiddels imho compleet uitgerangeerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nadat DJ lethal en Wes Borland de band uitgingen is het idd gauw bergafwaarts gegaan
Owww en iig de Apple Store bezoekenquote:
Ah.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm rondkijken. Ben er nog nooit geweest
.
Huh? Iemand die iets positiefs over Roosje zegt??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
wat heeft Roos toch lekkere dikke tetten
Ohja, dat kan ik mss ook nog wel eens gaan doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owww en iig de Apple Store bezoeken.
welk album is dat ook weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Evertjan het volgende:
het album wat ze net in de 1e backstage bij EW hebben afgekraakt is album van de week van 3FM
van owl cityquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
of ben je Peruaan.....![]()
[..]
welk album is dat ook weer?
och jezus! nee, dat album hoef ik ook niet te horen. dat vorige album was al oorpijnigend. en die huidige single dig ik alleen omdat Carly Rae Jepsen meehijgtquote:
higher ground heet het....ik vind het wel vet!quote:
Ik woon in Valkenswaard, bij eindhoven. Echt plannen nog niet, wil er gewoon een dagje (of 2) tussenuitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah.
Nog specifieke plannen (behalve Apple Store)?
Waar woon je nu dan?
yup, had ik eerder vanavond ook ja. meerdere pogingen is het gelukt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie ook wel eens moeite om www.3fm.nl/live te openen?
Wat zijn je interesses? Ik adviseer je vooral niet de toeristen route te nemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik woon in Valkenswaard, bij eindhoven. Echt plannen nog niet, wil er gewoon een dagje (of 2) tussenuit.
Edit: ow ja wat geocaches doen denk ik.
mook gaat de hoeren uitwonen denk ik!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Ik adviseer je vooral niet de toeristen route te nemen.
Ik vond het kleregezellig op de Wallen vorig jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mook gaat de hoeren uitwonen denk ik!
ben er nooit geweest. uberhaupt maar 1x. was in de brugklas ofzo. met wat klasgenoten en aanhang naar t concertgebrouw en daarna naar t van gogh museum. en een godvergeten lekker ijsje gegeten. was in januari geloof ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het kleregezellig op de Wallen vorig jaar![]()
Ik heb een local als gids als het goed isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Ik adviseer je vooral niet de toeristen route te nemen.
Nee man, dat is echt niets voor mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mook gaat de hoeren uitwonen denk ik!
ow, je laat je uitwonen? prima hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt niets voor mij. Misschien wel even kijken op de wallen
.
Ongetwijfeld "Van Der Linde IJs"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
en een godvergeten lekker ijsje gegeten. was in januari geloof ik
geen idee! hebben ze daar echte uit Brazilie geïmporteerde cacao en uit weet ik veel wat voor land mango's? ik had iig 2 bollen perenijs met slagroom en dat kostte toen iets van fl4.75quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
en het refodubstepverhaal: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19303/dubstep
quote:-Probeer een alternatief aan te bieden. Misschien een gek voorbeeld, maar ik hou tegenwoordig veel van panfluit met orgel. Of als ze van elektronische muziek houdt zal ze misschien ook van fluitmuziek kunnen houden. Er is allerlei, ook instrumentale, muziek dat wel de regels van de door God geschapen natuurwetten volgt. En als ze dat afwijst vraag haar dan waarom. Zo komen misschien haar drijfveren boven zowel voor u als voor haarzelf.
Haha grapjasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, je laat je uitwonen? prima hoor
ik word anders botergeil van m'n panfluit laten orgelpijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |