Hij heeft met Klöden mogelijk toch een kersvers Tour-winnaar in de gelederen. Maar RadioShack zal volgend seizoen denk ik niet veel bestaansrecht meer hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Bruyneel nog wel veel ambities hebben op ploegleidersvlak?
Op Contador moet hij niet meer hopen nadat hij hem opzij gooide omdat Armstrong terugkeerde. Met de Schlecks heeft hij het ondertussen ook wel verprutst en ik denk niet dat hij nog wat in de marge wil blijven aanmodderen met Horner en Kloden, het team lijkt weinig toekomst te hebben.
Ik heb al jaren geen idee meer wat hij aan het doen is, je zou haast denken dat hij enkel nog in wielrennen zit om zo nog invloed te kunnen uitoefenen op andere mensen in de sport.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Bruyneel nog wel veel ambities hebben op ploegleidersvlak?
Op Contador moet hij niet meer hopen nadat hij hem opzij gooide omdat Armstrong terugkeerde. Met de Schlecks heeft hij het ondertussen ook wel verprutst en ik denk niet dat hij nog wat in de marge wil blijven aanmodderen met Horner en Kloden, het team lijkt weinig toekomst te hebben.
Dat gaat over levenslange schorsing, en waarom dat gepast is. Dat gaat niet over de vraag waarom men zijn resultaten van meer dan 10 jaar geleden kan schrappen.quote:
Bruyneel heeft hetzelfde probleem als Armstrong. Hij kan het aanvechten, maar dan komt alsnog alle vuile was naar buiten en wordt hij vermoedelijk schuldig bevonden. Hij kan berusten, maar dan wordt ook hij misschien wel geschorst voor het leven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Bruyneel heeft wel een beetje een probleem, die moet het aanvechten anders lijkt het me dat die niet meer bij Radioshack kan werken?
Jee als dat allemaal waar isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)utm_campaign=seeding
Geweldig stukje, diepe buiging voor Mart.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef OProg het volgende:
Nog een reactie van Mart:
http://www.demorgen.be/dm(...)elijke-rechter.dhtml
Bruyneel heeft misschien nog wel het geluk dat hij kan claimen dat de Belgische instantie over hem moet oordelen omdat hij onder Belgische en niet onder Amerikaanse licentie werkt, las ik in de krant.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bruyneel heeft hetzelfde probleem als Armstrong. Hij kan het aanvechten, maar dan komt alsnog alle vuile was naar buiten en wordt hij vermoedelijk schuldig bevonden. Hij kan berusten, maar dan wordt ook hij misschien wel geschorst voor het leven.
Ik vind het nogal tegenvallen. Mart laat hier vooral zien dat 'ie niet weet hoe de procedures in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Geweldig stukje, diepe buiging voor Mart.
Dat was met CONI en Valverde toch ook zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bruyneel heeft misschien nog wel het geluk dat hij kan claimen dat de Belgische instantie over hem moet oordelen omdat hij onder Belgische en niet onder Amerikaanse licentie werkt, las ik in de krant.
Ach, Mart weet wel meer niet, daar reken ik hem echt niet meer op af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal tegenvallen. Mart laat hier vooral zien dat 'ie niet weet hoe de procedures in elkaar zitten.
Dat mag. Ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ach, Mart weet wel meer niet, daar reken ik hem echt niet meer op af.
Bovendien ben ik een Smeets-liefhebber.
Voornamelijk vanwege de volgende passage:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef Wombcat het volgende:
Waarom vind je het zo'n goed stuk dan?
Verder moet je niet de fout maken die Mart zelf nogal eens maakt, zijnde:quote:Zijn opgave van gisteren is een vrijbrief voor bijna iedereen ter wereld alle ongefundeerde meningen thans het heelal in te schieten. Zijn opgave is volgens mij geen witte vlag, noch de bevestiging wat velen willen horen. Het is meer een actie van een bewust levende man die, opgejaagd als een stuk wild, tegen de jagers zegt: "Kus mijn kloot (U weet dat de meervoudsvorm hier niet van toepassing is) en zoek het verder uit met jullie jacht. Ik stap eruit."
Mag jij dat? Ja dat mag jijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat mag. Ik niet.
Waarom vind je het zo'n goed stuk dan? Hij roept om een onafhankelijk rechter, en dat is dus onzin. De USADA mag gewoon volgens de WADA-code schorsingen geven bij overtredingen. Dat doen ze nu volgens de procedure. Dan kan Mart Smeets wel vragen om een onafhankelijke rechter, maar dat die uitspraak er niet komt, dat ligt dus aan Armstrong, niet aan de USADA.
En aangezien hij daar niet op ingaat, laat 'ie zien dat 'ie de procedures niet kent en is het dus niet zo'n goed stuk. Deze post van DeeBee beschrijft heel duidelijk hoe de procedure in elkaar zit. En daar gaat Mart nergens op in. Sterker nog: hij doet alsof het allemaal maar onduidelijk en ontransparant is. Nu is dat laatste misschien het geval, maar het eerste niet. De procedure is helder. En dat het voor ons ontransparant is, komt omdat Armstrong zich niet wenst te verdedigen. En daardoor veroordeeld is.
Edit: overigens is de USADA een onafhankelijke rechter. Het is de anti-doping organisatie waar alle sportbonden bij aangesloten zijn. De USADA is dus onafhankelijker dan de nationale sportbonden. Die nogal eens eigen belangen hebben. Zie bijvoorbeeld de zaak Contador waar de spaanse wielerbond besluit om 'm maar vrij te spreken. Of de zaak Valverde waar de spaanse wielerbond niets doet, maar het CONI wel.
Toch snijdt ook die passage weinig hout. Armstrong krijgt binnen de procedure de kans om de bewijzen van de USADA te weerleggen en kiest ervoor om dat niet te doen. Daarmee accepteert hij het vonnis. En blokkeert hijzelf de openbare procedure die Smeets wil.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:04 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Voornamelijk vanwege de volgende passage:
[..]
Verder moet je niet de fout maken die Mart zelf nogal eens maakt, zijnde:
"Mart Smeets te serieus nemen."
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Geweldig stukje, diepe buiging voor Mart.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:16 schreef Arcee het volgende:
Worden de bewijzen van USADA nog openbaar gemaakt of niet?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef Marcoss het volgende:
Neil Armstrong ook nog overleden vandaag![]()
Ik vrees voor de gouden medailles die Kristin Armstrong haalde op de Spelen
Heeft het USADA zelf gezegd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor..hoezo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |