Talpaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Erger, dit is de talpa van daar
Je bent de enige die nog kijkt volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef robin007bond het volgende:
Wel een mooie combinatie, die piano en viool
Trek de stofzuiger even met je meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar even de kamer door dansen op deze muziek.
Geen idee wat de kwaliteit is van het Noorse onderwijs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Hun grammar is ook gewoon vele malen beter. Kwestie van beter onderwijs.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent de enige die nog kijkt volgens mij
Kom hier maar dansen dan.quote:
Precies, geweldigquote:
Ze moeten eerst de documenten/brieven bestuderen. Ik had al zo'n voorgevoel toen ze bekend maakten wat het gewicht van het pakket was, maar dan eerder in de vorm van een boek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
ALs het ECHT iets heel bijzonders is gaan ze dat heus niet vertellen nu...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geen idee wat de kwaliteit is van het Noorse onderwijs.
quote:GDP (PPP) 2011 estimate
- Total $265.911 billion[4]
- Per capita $53,470[4]
GDP (nominal) 2011 estimate
- Total $483.650 billion[4]
- Per capita $97,254[4]
Gini (2000) 25.8 (low) (5th)
HDI (2011) 0.943[5] (very high) (1st)
Misschien hebben ze het vantevoren ook al door een röntgenapparaat of zo gehaald om te kijken wat het was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze moeten eerst de documenten/brieven bestuderen. Ik had al zo'n voorgevoel toen ze bekend maakten wat het gewicht van het pakket was, maar dan eerder in de vorm van een boek.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal in die brieven en schriftjes staat.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal in die brieven en schriftjes staat.
Documenten/brieven/schriftjes zaten er in het pakket.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef benx het volgende:
6 uur Nederlandse tijd, is het al bekend?
Zou het?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het vantevoren ook al door een röntgenapparaat of zo gehaald om te kijken wat het was.
''Rutte 10 miljoen? ONGELOOFLIJK''quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Als er documenten in staan van rijke families ofzo die schulden hebben zal dat heus niet naar buiten worden gebracht hoor.
Een briefje met ''Kijk omhoog!''quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld was het ECHT een bom toch? Je weet maar nooit.
Poeh, helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld was het ECHT een bom toch? Je weet maar nooit.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Een briefje met ''Kijk omhoog!''
En daarboven zat Breivik met een sniper ofzo.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef McWurth het volgende:
gaat wel wat tijd overheen voordat echt duidelijk is wat er in alle teksten staat hejdå
''Lief dagboek,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef McWurth het volgende:
gaat wel wat tijd overheen voordat echt duidelijk is wat er in alle teksten staat hejdå
Is al geweest, boeken en documenten. Leek een beetje op schoolschriftjes en wat oude krantenknipsels.quote:
Het waren brieven enzo dus eigenlijk moet het nog komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH toch ik kon alleen 1 en 2 vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef Specularium het volgende:
Dit is trouwens deel 4, de eerste 2 waren niet genummerd.
True, Mysterieus 100 jaar oud pakket wordt vanavond geopend hoort nog bij de reeks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef Specularium het volgende:
Dit is trouwens deel 4, de eerste 2 waren niet genummerd.
Ja zit nu ook in de reeks, dacht dat die er al in zatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mysterieus 100 jaar oud pakket wordt vanavond geopend #1 moet er nog bij.
Helemaal goed nu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ja zit nu ook in de reeks, dacht dat die er al in zat
ja dat iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
Dit is net de schoolmusical of zo maar dan met oude mensen.
Oh nee, Dodenherdenking.
Nee welnee, zal ESF zijn of de TV SC.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef stalybridge het volgende:
4 delen binnen een uur. Is dit een fok record?
Moord op Theo van Gogh of Pim Fortuyn denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee, zal ESF zijn of de TV SC.
Oh ja kan ook nog of NL-DUI. Arcee weet het vast uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Moord op Theo van Gogh of Pim Fortuyn denk ik.
Dit was bijna net zo belangrijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Moord op Theo van Gogh of Pim Fortuyn denk ik.
Zeg dat wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Dit was bijna net zo belangrijk
Welnee, snelste topics ooit:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:05 schreef stalybridge het volgende:
4 delen binnen een uur. Is dit een fok record?
Jawel ik spreek ook Noorsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:18 schreef Montov het volgende:
Karina is opvallend vaak aanwezig in die topics. En volgens mij zag ik haar nu ook met Noorse klederdracht op de stream.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel ik spreek ook NoorsMaar ik verhuis nu naar de huiskamer, ik hoor het misschien wel bij WNL. Of anders lees ik het morgen wel.
Laten we hopen dat de OS nooit in Noorwegen worden gehouden, stel je de Openingsceremonie eens voor
Tijdreisgeheimquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hoe kan er in een pakket dat in 1912 is afgesloten, kranten van 1914 en 1919 bevatten?
waarop de blauwdrukken staan voor het wapen waarmee we de aliens kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef NorthernStar het volgende:
Niks mystiske pakken, gewoon een hoop oud papier.
Zombievirusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
waarop de blauwdrukken staan voor het wapen waarmee we de aliens kunnen verslaan.
best een slechte film volgens imdbquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet met een zombie![]()
gisteren Zombie108 gekeken, vandaar dat ik er op kwam
Ja viel me tegen, de trailer beloofde veelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
best een slechte film volgens imdb
Als je het bijbehorende filmpie kijkt kom je erachter dat die burgemeester dat pakket pas ontvangen heeft aan het eind van de twintiger jaren, tussen 1927 en 1929, wanneer precies is niet duidelijk. Waar het om gaat, de tekst op het pakje, is de 300-jarige herdenking op 26 augustus 1912 van een slag tussen Schotse soldaten en Noren in 1612, maar dat is dus niet het datum waarop het pakje is ingepakt. Maar daar komen die doedelzakken dus vandaan, en dat verhaal van die Sinclair eerder, ze hebben blijkbaar vriendschap gesloten na die slag ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hoe kan er in een pakket dat in 1912 is afgesloten, kranten van 1914 en 1919 bevatten?
In het pakket zat, tot ieders verrassing, een tweede pakketje. Toen dat werd geopend, kwamen onder meer brieven, rekeningen en kranten aan het licht. Ook bleek de burgemeester in 1912 een sjaal met het opschrift Fra Kongen (Van de koning) te hebben opgeborgen.quote:
Als ik het goed heb begrepen net waren die twee dingen linten van de kransen die tijdens de viering in 1912 neer zijn gelegd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef Robus het volgende:
[..]
In het pakket zat, tot ieders verrassing, een tweede pakketje. Toen dat werd geopend, kwamen onder meer brieven, rekeningen en kranten aan het licht. Ook bleek de burgemeester in 1912 een sjaal met het opschrift Fra Kongen (Van de koning) te hebben opgeborgen.
Voor de lokale historici zal het wel leuk zijn vermoed ik, zo kort voor de 400-jarige herdenking. En in die context is het ook best wel apart, maar anders, tja .. saai ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dus eigenlijk een heel saai pakketje en de dader is met de noorderzon vertrokken. mooi dan
omg ik besef net dat het waarschijnlijk een 400 jaar oude trol traditie is van dat dorp. we zijn getrolt door een dodequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Voor de lokale historici zal het wel leuk zijn vermoed ik, zo kort voor de 400-jarige herdenking. En in die context is het ook best wel apart, maar anders, tja .. saai ..
Raap me op .. roflol ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik besef net dat het waarschijnlijk een 400 jaar oude trol traditie is van dat dorp. we zijn getrolt door een dode
Nou ja zeg..stel je voor dat iemand over 100 jaar deze post leest, en dat pakketje toch meer betekent dan je op het eerste gezicht zou denken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:13 schreef starla het volgende:
Wat een anti-climax zeg. Waar ligt die gast begraven, dan pis ik op z'n graf.
Tuurlijk wel hij kon tijdreizen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:35 schreef Palomar het volgende:
Wel een beetje een anti-climax idd... het zijn zo te lezen meer dingen die in dat stadje misschien leuk waren voor later. Echter als je het in die tijdsgeest bekijkt valt dat de verpakker ook niet te verwijten. Tegenwoordig wordt alles wereldwijd opgeblazen via tv en internet. In 1912 was dat natuurlijk niet te voorzien
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Die Noren hebben nou eenmaal geen criminaliteit om hen de komkommertijd door te helpen. Vorig jaar wel, maar toen was het ook weer niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |