quote:
Nou er ZOU iets in kunnen zitten dat na 100 jaar is gaan gisten of op een andere manier is gaan "werken" dan zou het best kunnen ontploffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef DeX090 het volgende:
[..]"Iemand heeft hier honderd jaar geleden een pakketje neergelegd, wij vertrouwen het niet."
"Goed meneer, we sturen de EOD er meteen op af. Het zal ter ontploffing worden gebracht op een veilige locatie."
We gaan het vanavond meemaken. Misschien heeft die kerel dat dorp gewoon honderd jaar getrolld, en zitten er twee lege Mars-papiertjes en een inmiddels verteerd appelklokhuis in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou er ZOU iets in kunnen zitten dat na 100 jaar is gaan gisten of op een andere manier is gaan "werken" dan zou het best kunnen ontploffen.
Dit hoop ik stiekemquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef starla het volgende:
Zou toch geniaal zijn als er een brief in zit die de hele 20ste eeuw in detail beschrijft omdat hij een tijdreiziger is.
*wordt wakker*
anders lees je de OP even...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Is er ergens een livestream van te volgen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nou, ik heb op "Volg Topic" geklikt hoor.
Das een goeie....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Alleen 26 augustus, het is nu 24 augustus ..?
"Pas op, de wereld vergaat in 2012"...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Het is vast iets waar wij in die 100 jaar zelf ook allang achtergekomen zijn.
Honderd jaar oud pakket vanavond geopendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Het spijt me als dit al ergens gepost is, kon het zo snel nergens vinden nog.
Daarom is het ook een tijdreizigerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Guanabana het volgende:
maar hoe kan je nou weten wat over 100 jaar toekomstige generaties zal begunstigen en verrukken. Weet jij veel wat er in die tijd allemaal gebeurt/uitgevonden wordt/aan het licht komt.
Alleen al met het leuke vraagstuk "wat zou het zijn" heeft hij een hoop mensen verrukt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Nygard overhandigde het pakketje aan het begin van de vorige eeuw aan de burgemeester en vertelde hem daarbij dat het "toekomstige generaties zou begunstigen en verrukken."
ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
Maar dat is een ander subforum, dus 't mag.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Er zit nog een pakketje in, met als datum 2112...
Verrukt is net als verneukt een goeie vervoeging.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen al met het leuke vraagstuk "wat zou het zijn" heeft hij een hoop mensen verrukt.
Wat een woord, verrukt.Ik vervoeg het fout of niet?
lol. Het klopt gewoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen al met het leuke vraagstuk "wat zou het zijn" heeft hij een hoop mensen verrukt.
Wat een woord, verrukt.Ik vervoeg het fout of niet?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Er zit nog een pakketje in, met als datum 2112...
Of allemaal brieven met wensen van 100 jaar (-2 dagen) geleequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik hoop op iets spectaculairs maar het zal wel een dagboek zijn
Ook lullig dat je dus iets belangrijks ontdekt wat kennelijk behulpzaam is voor de mensheid. En dat je dan denkt: zo, dit houden we dus mooi even 100 jaar geheim...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Nygard overhandigde het pakketje aan het begin van de vorige eeuw aan de burgemeester en vertelde hem daarbij dat het "toekomstige generaties zou begunstigen en verrukken."
maar hoe kan je nou weten wat over 100 jaar toekomstige generaties zal begunstigen en verrukken. Weet jij veel wat er in die tijd allemaal gebeurt/uitgevonden wordt/aan het licht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |