Nee, juist niet. Het lijkt me logisch dat de doodstraf sowieso alleen al voor de meest zware criminelen zou zijn dus dat is niet echt een 'uitzondering' dan omdat de doodstraf sowieso al voor uitzonderlijke gevallen is. Als je zegt 'ik ben anti-doodstraf behalve voor blablabla', dan ben je dus eigenlijk gewoon pro. Maargoed, whateverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs anti, maar dit is anders.
Guillotine zou wel weer een keer leuk zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Anthropos het volgende:
Wel alles via een spuitje. Geen vuurpeloton, ophanging, guillotine, o.i.d.
geen baas nee. Wil het geen bewondering noemen, maar hoe hij het allemaal gedaan heeft ( dingen bestellen, gedrevenheid, plannen en uitvoeren) is wel erg apart. Hoe kan je zo denken en het dan ook precies zo uitvoerenquote:
een spuit ook, een geweer ook ect ectquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
waarom niet ophanging? dat touw kun je tenminste hergebruiken
Nah er zijn te vaak fouten gemaakt bij een doodstraf alleen is het bij deze overduidelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lijkt me logisch dat de doodstraf sowieso alleen al voor de meest zware criminelen zou zijn dus dat is niet echt een 'uitzondering' dan omdat de doodstraf sowieso al voor uitzonderlijke gevallen is. Als je zegt 'ik ben anti-doodstraf behalve voor blablabla', dan ben je dus eigenlijk gewoon pro. Maargoed, whatever
Was ook wel een opmerking op iets uit te lokken hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
geen baas nee. Wil het geen bewondering noemen, maar hoe hij het allemaal gedaan heeft ( dingen bestellen, gedrevenheid, plannen en uitvoeren) is wel erg apart. Hoe kan je zo denken en het dan ook precies zo uitvoeren![]()
Blijft natuurlijk een drama.
Nee. De injectie zelf verdwijnt toch in het lichaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef wise het volgende:
[..]
een spuit ook, een geweer ook ect ect
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lijkt me logisch dat de doodstraf sowieso alleen al voor de meest zware criminelen zou zijn dus dat is niet echt een 'uitzondering' dan omdat de doodstraf sowieso al voor uitzonderlijke gevallen is. Als je zegt 'ik ben anti-doodstraf behalve voor blablabla', dan ben je dus eigenlijk gewoon pro. Maargoed, whatever
Nog niet gehoord, denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef BobbyB het volgende:
Tering dat nieuwe liedje van Taylor is alarmschijfkomt het tachtig keer per dag langs.
precies. En dan wil die ook nog een boek schrijven. Wel benieuwd wat daar in gaat staan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar inderdaad, wat dat betreft is hij best slim, ook al is het ziek.
nieuwe liedjen? link?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef BobbyB het volgende:
Tering dat nieuwe liedje van Taylor is alarmschijfkomt het tachtig keer per dag langs.
netzoals in braveheartquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef Zosk het volgende:
Ik ben trouwens wel voor de doodstraf als ik het uit mag voeren. Is dat normaal?
Wees blij.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef Zosk het volgende:
Ik ben trouwens wel voor de doodstraf als ik het uit mag voeren. Is dat normaal?
quote:
Ik heb het nog niet gehoord en ze hebben de radio van Radio 10 Gold naar Sky gezet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord en ze hebben de radio van Radio 10 Gold naar Sky gezet.
NOESSSSS
Ja, ik eigenlijk ook wel. Maar ben niet zo'n lezer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef wise het volgende:
[..]
precies. En dan wil die ook nog een boek schrijven. Wel benieuwd wat daar in gaat staan.
Gewoon God Bless America stijl.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef Zosk het volgende:
Ze hadden hem eerst op Al jazeera fm gezet.quote:
Gewoon een vliegtuig laten neerstorten en net doen alsof het een ongeluk is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon God Bless America stijl.
Sowieso; wij mensen schieten zwijnen, herten etc af als er teveel van zijn of als ze overlast veroorzaken. Mag ook wel met mensen gebeuren. Ruimt lekker op in de tokkie wijken
Op het plein bij de kerkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Guillotine zou wel weer een keer leuk zijn
Precies, mensen zijn er ook teveel dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon God Bless America stijl.
Sowieso; wij mensen schieten zwijnen, herten etc af als er teveel van zijn of als ze overlast veroorzaken. Mag ook wel met mensen gebeuren. Ruimt lekker op in de tokkie wijken
Wat is normaal? Dat weet niemand en kan niemand voor jou bepalen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat wel normaal, is dat normaal?
Oké, dan ben ik normaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is normaal? Dat weet niemand en kan niemand voor jou bepalen.
Wow, sick mind woman.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een vliegtuig laten neerstorten en net doen alsof het een ongeluk is.
staat ie al bij tli op dr facebook?quote:
Je moest eens wetenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een vliegtuig laten neerstorten en net doen alsof het een ongeluk is.
Kijk maar uit. Dadelijk staat de ME voor je deur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden hem eerst op Al jazeera fm gezet.
Was niet zo'n succes.
Nee want Taylor is er niet in te zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
staat ie al bij tli op dr facebook?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar uit. Dadelijk staat de ME voor je deur.
quote:
Thanks a lot.quote:
Ja, maar dan komt ze meestal wel ff fokken. Heb d'r al een tijdje niet gezien of ligt dat aan mij?quote:
ik las condoomsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Salatrel het volgende:
thuis op de bank met een doos bonbons
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt ze meestal wel ff fokken. Heb d'r al een tijdje niet gezien of ligt dat aan mij?
quote:
Mja, ach, kan iig uitslapen en je hoeft vaak niet zoveel te tillen en sjouwen als in de dagdienstquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, 's avonds werken is ook wel eens fijn.
Maar wat jij moet jij 's nachts doen? Alleen reageren wanneer er iemand op z'n knopje drukt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, ach, kan iig uitslapen en je hoeft vaak niet zoveel te tillen en sjouwen als in de dagdienst
Jahoorquote:
Ik ga gewoon weer inbellen. Inbelmodem aansluiten op kabelmodem van UPC met de telefoonlijn.quote:
Dan komt het helemaal goed uit, sowieso uitslapen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, ach, kan iig uitslapen en je hoeft vaak niet zoveel te tillen en sjouwen als in de dagdienst
Medicijnen uitzetten, prikkarren bijvullen, medicijnen bestellen, dossiers bijwerken, intraveneuze medicatie aanhangen etc. en idd bellen lopen. Het zou je nog verbazen hoe vaak patiënten 's nachts bellen: 'kan niet slapen, dorst, moet naar de wc, buurman snurkt'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Maar wat jij moet jij 's nachts doen? Alleen reageren wanneer er iemand op z'n knopje drukt?
quote:
ZUSTER! HIJ DOET HET WEEER!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Medicijnen uitzetten, prikkarren bijvullen, medicijnen bestellen, dossiers bijwerken, intraveneuze medicatie aanhangen etc. en idd bellen lopen. Het zou je nog verbazen hoe vaak patiënten 's nachts bellen: 'kan niet slapen, dorst, moet naar de wc, buurman snurkt'en dan nog de echt serieuze problemen uiteraard. En dan vanaf 6 uur moet je bloed afnemen bij meestal bijna alle patiënten op de afdeling.
Wat doe je in dat geval?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Medicijnen uitzetten, prikkarren bijvullen, medicijnen bestellen, dossiers bijwerken, intraveneuze medicatie aanhangen etc. en idd bellen lopen. Het zou je nog verbazen hoe vaak patiënten 's nachts bellen: 'kan niet slapen, dorst, moet naar de wc, buurman snurkt'en dan nog de echt serieuze problemen uiteraard. En dan vanaf 6 uur moet je bloed afnemen bij meestal bijna alle patiënten op de afdeling.
Kussen erop drukken.quote:

quote:
Naar de wc gaan kan soms toch een serieus probleem zijn? Ik was na mijn knie-operatie ook blij als iemand even meeliep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, het is wel een serieus probleem, maar niets levensbedreigends bedoel ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Naar de wc gaan kan soms toch een serieus probleem zijn? Ik was na mijn knie-operatie ook blij als iemand even meeliep.
'Verward' ja. Zijn plan heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb weleens gehad dat een superverwarde patiënt 's nachts bij een andere patiënt in bed was gestapt
marilyn manson?quote:
Hey Dqodquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Verward' ja. Zijn plan heeft gewerkt.
Bah, word je wakker omdat er iets in je rug prikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb weleens gehad dat een superverwarde patiënt 's nachts bij een andere patiënt in bed was gestapt
Hahaha, al slapend wordt de snurker verplaatst naar een andere kamer. De volgende dag denken ze, eh wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kussen erop drukken.[ afbeelding ]
Nee, als er plek is op een eenpersoons kamer de snurker daarheen verhuizen. En anders oordopjes aanbieden
Dat was zijn excuus zeker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef L0t.. het volgende:
Oh, je was me voor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Verward' ja. Zijn plan heeft gewerkt.
quote:
Wel, de meningen zijn verdeeld zie ikquote:
Ik ben het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wel, de meningen zijn verdeeld zie ik
Ieeeeks..quote:
was geen mening maar een vraag. vandaar het vraagtekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wel, de meningen zijn verdeeld zie ik
Nee volgens mij is het een vrouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was geen mening maar een vraag. vandaar het vraagteken
mclovin'quote:
Met aardbeien en suiker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil wel eens een beschuitje met je eten
Ga je haren eens wassen danquote:
nou en, dat dachten mn ouders van manson ook..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het een vrouw
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het een vrouw
Ik zou de ouders van Manson niet willen zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou en, dat dachten mn ouders van manson ook..
lees de zin nog eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou de ouders van Manson niet willen zijn
wantż Je hebt een rijke zoon die alles voor je kan kopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou de ouders van Manson niet willen zijn
quote:
zo wtfquote:
Kan ja, willen is een tweedequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef wise het volgende:
[..]
wantż Je hebt een rijke zoon die alles voor je kan kopen
Ik vond het zelf wel een passend plaatjequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je haren eens wassen dan
Ik ben kaal hoor.quote:
quote:
Inb4 waar?quote:
quote:
had je een mobiel nummer op moeten gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word zo gebeld en nu kan ik niet naar buiten
Hou me tegenquote:
Ja heb ik ook, maar overleg gaat buiten een beetje moeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je een mobiel nummer op moeten geven
Ik moest er van niezen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:03 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
hallo met 4ebe spreekt u wie is daar?
Ow.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest er van niezen.
Van de die post dan he..
Verdoriequote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef Anthropos het volgende:
Ik word hitsig van al deze verhalen.
quote:
Wil je me pijpen samen met 4ebe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef Anthropos het volgende:
Ik word hitsig van al deze verhalen.
quote:
Ja dat was Liefs uit.. soort zelfde concept en dat heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:10 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heb ik daar gisteren een stukje vn gezien... lelijke meisjes die vrijwilligerswerk deed in ghana en zich daar vol had laten blaffen door een ghanees en nu waren ze verliefd en zat zij met een mokkababy in nederland en kreeg hij in eerste instantie geen toestemming naar nederland te komen...
Gewoon humor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grenzeloos verliefd is trouwens echt een leedvermaakprogramma
toen had ik weggezeptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat was Liefs uit.. soort zelfde concept en dat heb ik ook gezien![]()
Die jongen zag er erg betrouwbaar uit, vond je niet?
Ja, echt hequote:
Heerlijk als dat besef dat het allemaal niet gaat werken langzaam duidelijk begint te worden bij die Renske's.quote:
Logische reactie wel.quote:
quote:
Ik moet altijd extra hard lachen als zij naar dat land verhuizen met minimale luxequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk als dat besef dat het allemaal niet gaat werken langzaam duidelijk begint te worden bij die Renske's.
Altijd ook echt he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet altijd extra hard lachen als zij naar dat land verhuizen met minimale luxe
Sanitaire voorzieningen 3e wereldstyle..quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sanitaire voorzieningen 3e wereldstyle..__
En normen en waarden die totaal niet zijn wat ze gewend is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sanitaire voorzieningen 3e wereldstyle..__
Ja echt he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef Salatrel het volgende:
en dan de blik van die vent: "shit het was de bedoeling dat ik naar nederland zou komen.. niet andersom"
Dat is nog luxequote:
Totaal niet ingelezen in de cultuur waar ze terecht komen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En normen en waarden die totaal niet zijn wat ze gewend is.
Combinatie van beide denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he..![]()
![]()
Maar wat zou het motief zijn om mee te doen aan zo'n programma?
Zelfverheerlijking of zouden ze er geld voor krijgen?
Misschien wel voor de pik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he..![]()
![]()
Maar wat zou het motief zijn om mee te doen aan zo'n programma?
Zelfverheerlijking of zouden ze er geld voor krijgen?
Inderdaad ja, er was ook zo'n vrouw in Kenya of zoiets, die mocht van haar man de hele dag het huis niet uit omdat het niet gepast was en die hele familie van vijftien man elke dag te eten hebben en ze moest alleen koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niet ingelezen in de cultuur waar ze terecht komen..
Nee handig
Ik zie maar weinig mannen met dat programma meedoen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik.Sowieso zijn die vrouwen die eraan meedoen zo labiel als wat meestal, wat ook wel blijkt uit het feit dat ze een vakantieliefde niet kunnen laten gaan en er dan maar direct gaan wonen.
Altijd ook he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig mannen met dat programma meedoen.
Zegt ook wel wat.![]()
En het is idd hetzelfde type vrouw.
Ja, maar die hebben ze dan al he.quote:
Geen idee, ben nooit daar op vakantie geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze dan al he.
Heb je weer niet genoeg aan een?quote:
Ik ook niet en ik zou daar ook geen man meenemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit daar op vakantie geweest.
die hoef je ook niet mee te nemen die wachten daar op jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou daar ook geen man meenemen
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer niet genoeg aan een?
Met bosjes tegelijk ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die hoef je ook niet mee te nemen die wachten daar op je
Nee, wil meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer niet genoeg aan een?
Een rupsje Nooitgenoeg is het.quote:
quote:
Wij allemaal lijkt me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een rupsje Nooitgenoeg is het.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een rupsje Nooitgenoeg is het.
jokerquote:
Nee dat vind ik té.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Moet je ook een beetje dirty talk bij doen. Noem haar hoer.
quote:
Dat figuur van Omroep Brabant is dat toch?quote:
Ik heb echt geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat figuur van Omroep Brabant is dat toch?
Volgens mij wel, als segment van het nieuws of zo a la Ab Normaal.quote:
ab normaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij wel, als segment van het nieuws of zo a la Ab Normaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij wel, als segment van het nieuws of zo a la Ab Normaal.
quote:
Het is dan ook erg 'leuk' allemaal.quote:
Ab normaal was altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Het is dan ook erg 'leuk' allemaal.
Zieke geest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zulke rare dromen he, verdommeDroomde dat ik een bevalling zag van een kat of hond of weet ik veel wat het was want er kwamen allemaal rare dingen uit, kittens es puppies en toen ging ik er met m'n hand in wroeten en kwamen er hamsters uit etc
Niet met een natte gleuf wakker geworden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zulke rare dromen he, verdommeDroomde dat ik een bevalling zag van een kat of hond of weet ik veel wat het was want er kwamen allemaal rare dingen uit, kittens es puppies en toen ging ik er met m'n hand in wroeten en kwamen er hamsters uit etc
quote:
oke, waarom ga jij daar in wroeten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is dat? Klinkt een beetje als incest de manier waarop jij het zegt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mwah, hier in de buurt is het redelijk normaal.
Het is terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is dat? Klinkt een beetje als incest de manier waarop jij het zegt.
Zeker het zuiden des lands.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind mijn onderbewustzijn lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, waarom ga jij daar in wroeten?
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind mijn onderbewustzijn lekker.
Ik droomde verder ook nog dat m'n moeder voorover de trap af lazerde en dat ze toen knock out ging en de ambulance kwam maar niet dus liet ik d'r op een gegeven moment maar lekker liggen en ging boven feestje houden
quote:
Helemaal niets.quote:
Ja wederzijds respect heet zoietsquote:
Geven en nemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wederzijds respect heet zoiets
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik droomde verder ook nog dat m'n moeder voorover de trap af lazerde en dat ze toen knock out ging en de ambulance kwam maar niet dus liet ik d'r op een gegeven moment maar lekker liggen en ging boven feestje houden
nee, waar jij woont danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
oh, maar das normaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral nemen.quote:
Dat krijg ik niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:39 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, en stufi ook als het goed is. Kan ik me weer even rijk voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gewoon Nederland, de mensen die hier wonen komen overal vandaan, die blijven niet de hele tijd op dezelfde incestplek wonen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Anthropos het volgende:
Oh jas, Vas. Kijk eens in de spoiler.Smerige alto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Als je mijn ballen kietelt.quote:
Ja? Ik dacht dat jij al bijna 30 wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg deze maand mijn laatste stufi.. en dat is wel erg vervelend__
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg deze maand mijn laatste stufi.. en dat is wel erg vervelend__
uhhuhquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon Nederland, de mensen die hier wonen komen overal vandaan, die blijven niet de hele tijd op dezelfde incestplek wonen.
fixedquote:
Ja wel hequote:
OH SHI-quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat jij al bijna 30 was.
wowquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Anthropos het volgende:
Oh jas, Vas. Kijk eens in de spoiler.Ja ik had ze al gezien, maar zijn niet echt skateschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij moet niet zoveel denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik wel. Het is maar minimaal, maar alle beetjes baten.
Geeft niet. Ze lopen fijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik had ze al gezien, maar zijn niet echt skateschoenen
kijk maar uit. straks krijg je een angry leprauchaun achter je aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Kijk aan, dus je bent nog ouderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken![]()
Ook als je 34 bent, kan je nog stufi krijgen, hoor
Wijoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit. straks krijg je een angry leprauchaun achter je aan
Ben jij een skater? :$quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik had ze al gezien, maar zijn niet echt skateschoenen
Ik weet wie dit zegt.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Kijk aan, dus je bent nog ouder.
Wie dan?quote:
Gianni.quote:
OKquote:
wat een eikel is dat ookquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had wel een skateboard :$ Nu alleen nog maar de kleding
quote:
Inclusief skatebroeken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
die had ik voreger heel veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief skatebroeken?
Vroeger had ik er een paar![]()
Zat altijd heerlijk ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had ik voreger heel veel.
lekker baggy
tegenwoordig toch maar niet meer
idd, maar ja. op de middelbare school maakte dat niet zo veel uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat altijd heerlijk ja.
Qua representatief wat minder
Ik had kisten aan op school ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
idd, maar ja. op de middelbare school maakte dat niet zo veel uit
Oké. :$ Ik heb geen van beide. :$quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik 14 was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief skatebroeken?
Vroeger had ik er een paar![]()
En het beeld vormt zich...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had kisten aan op school ..
Raap me op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was nou juist de reden dat ik een skater was voor een jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Skaters zijn mensen met kleine piemels die door de wijde broek anderen willen doen laten geloven dat ze hung zijn
neuh, skate schoenen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Naast gewone sneakers.quote:
Dit kun je niet meer goed praten hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Naast gewone sneakers.
Oh echt?quote:
Ik had ze gekocht voor de werkweek in Zwitserland ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit kun je niet meer goed praten hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was nou juist de reden dat ik een skater was voor een jaar inderdaad.
Enige waar ik doc martens van ken is die chick waar de hele klas op geilde omdat ze al erg volwassen was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, skate schoenen.
zitten nog steeds wel fijn.
daarna ook nog een tijdje doc martens met stalen neuzen
Het is dat ik hier geen foto's heb van mij in een skatebroek maar anders had ik hem wel gepost.quote:
Oké, dat is al wat beter. Maar toch, je deed ze aan naar school.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ze gekocht voor de werkweek in Zwitserland ..
Doe dan een foto zonder skatebroek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen foto's heb van mij in een skatebroek maar anders had ik hem wel gepost.
4ebe die een foto post? Wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat ik hier geen foto's heb van mij in een skatebroek maar anders had ik hem wel gepost.
je mag ook wel een foto posten zonder broek aan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe dan een foto zonder skatebroek.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef wise het volgende:
[..]
je mag ook wel een foto posten zonder broek aan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |