Nee, juist niet. Het lijkt me logisch dat de doodstraf sowieso alleen al voor de meest zware criminelen zou zijn dus dat is niet echt een 'uitzondering' dan omdat de doodstraf sowieso al voor uitzonderlijke gevallen is. Als je zegt 'ik ben anti-doodstraf behalve voor blablabla', dan ben je dus eigenlijk gewoon pro. Maargoed, whateverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs anti, maar dit is anders.
Guillotine zou wel weer een keer leuk zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Anthropos het volgende:
Wel alles via een spuitje. Geen vuurpeloton, ophanging, guillotine, o.i.d.
geen baas nee. Wil het geen bewondering noemen, maar hoe hij het allemaal gedaan heeft ( dingen bestellen, gedrevenheid, plannen en uitvoeren) is wel erg apart. Hoe kan je zo denken en het dan ook precies zo uitvoerenquote:
een spuit ook, een geweer ook ect ectquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
waarom niet ophanging? dat touw kun je tenminste hergebruiken
Nah er zijn te vaak fouten gemaakt bij een doodstraf alleen is het bij deze overduidelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lijkt me logisch dat de doodstraf sowieso alleen al voor de meest zware criminelen zou zijn dus dat is niet echt een 'uitzondering' dan omdat de doodstraf sowieso al voor uitzonderlijke gevallen is. Als je zegt 'ik ben anti-doodstraf behalve voor blablabla', dan ben je dus eigenlijk gewoon pro. Maargoed, whatever
Was ook wel een opmerking op iets uit te lokken hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef wise het volgende:
[..]
geen baas nee. Wil het geen bewondering noemen, maar hoe hij het allemaal gedaan heeft ( dingen bestellen, gedrevenheid, plannen en uitvoeren) is wel erg apart. Hoe kan je zo denken en het dan ook precies zo uitvoeren![]()
Blijft natuurlijk een drama.
Nee. De injectie zelf verdwijnt toch in het lichaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef wise het volgende:
[..]
een spuit ook, een geweer ook ect ect
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het lijkt me logisch dat de doodstraf sowieso alleen al voor de meest zware criminelen zou zijn dus dat is niet echt een 'uitzondering' dan omdat de doodstraf sowieso al voor uitzonderlijke gevallen is. Als je zegt 'ik ben anti-doodstraf behalve voor blablabla', dan ben je dus eigenlijk gewoon pro. Maargoed, whatever
Nog niet gehoord, denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef BobbyB het volgende:
Tering dat nieuwe liedje van Taylor is alarmschijfkomt het tachtig keer per dag langs.
precies. En dan wil die ook nog een boek schrijven. Wel benieuwd wat daar in gaat staan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar inderdaad, wat dat betreft is hij best slim, ook al is het ziek.
nieuwe liedjen? link?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef BobbyB het volgende:
Tering dat nieuwe liedje van Taylor is alarmschijfkomt het tachtig keer per dag langs.
netzoals in braveheartquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef Zosk het volgende:
Ik ben trouwens wel voor de doodstraf als ik het uit mag voeren. Is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |