Van thee krijg je ook aanslag hoor. Net als koffie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Van thee krijg je geen gele tanden en vieze adem.
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van thee krijg je ook aanslag hoor. Net als koffie.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef Chai het volgende:
Bedankt voor alle theeliefde, ik houd ook van jullie.
Eerder verbazing dat ik blauwe ogen heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je vast heel vaak gehoord van meisjes vroeger, 'jaaa zoals idh!hihihihi!'
Wat is er raar aan blauwe ogen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eerder verbazing dat ik blauwe ogen heb.
Weer terug zie ik. [ afbeelding ]
Mensen verwachten het niet als je donker haar hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat is er raar aan blauwe ogen?
Zijn ouders komen uit Suriname.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:50 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Wat is er raar aan blauwe ogen?
Mwah, hier in de buurt is het redelijk normaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen verwachten het niet als je donker haar hebt.
Heb het ook hoor. Zwart haar en groen blauwe ogen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mwah, hier in de buurt is het redelijk normaal.
Bruin en blauw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het ook hoor. Zwart haar en groen blauwe ogen.
bruin de kleur van poep lolzquote:
Nummertje 8.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in de buurt niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mwah, hier in de buurt is het redelijk normaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:02 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nummertje 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
had liever gezien dat ze zo iemand gewoon afschieten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:04 schreef wise het volgende:
breiviks trail op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:42 schreef Anthropos het volgende:
Wat een mindfuck.
[ afbeelding ]
[..]
Heb ik geen last van.
Ik wilde daar net en comment over maken dat het een beetje irritant isquote:
ach, alleen noors was ook niet te volgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde daar net en comment over maken dat het een beetje irritant is
Dat niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:06 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Noemen ze jou ook The Special One?
Nee truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, alleen noors was ook niet te volgen
waarom¿ Gewoon de cell in en onderzoeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
had liever gezien dat ze zo iemand gewoon afschieten.
vraag je dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee true![]()
Ze zijn nu z'n geschiedenis aan het voorlezen?
Ja lekker belastinggeld verspillen aan zo'n nietsnut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:08 schreef wise het volgende:
[..]
waarom¿ Gewoon de cell in en onderzoeken.
Ja dat was een vraagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag je dat?
geen idee, ik ben niet aan het kijken
Ja, is dat normaal?quote:
hij zit niet in nederlandquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja lekker belastinggeld verspillen aan zo'n nietsnut.
Gaat over Noorwegen. Paar weken later waren die aanslagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan hier niet luisteren, maar maria mena is altijd
Zal wel met vertraging worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:10 schreef wise het volgende:
[..]
hij zit niet in nederland![]()
knap dat het meisje zo snel kan vertalen zeg
Maakt niet uit. Ik ben niet pro doodstraf oid, maar voor zulke mensen maak ik een uitzondering.quote:
Dan ben je dus wel pro-doodstraf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben niet pro doodstraf oid, maar voor zulke mensen maak ik een uitzondering.
ik ben in dit soort gevallen toch echt wel voor de doodstrafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben niet pro doodstraf oid, maar voor zulke mensen maak ik een uitzondering.
Nee, ben zelfs anti, maar dit is anders.quote:
ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ben zelfs anti, maar dit is anders.
Ja, maar jij.quote:
liever opsluiting dan doodstraf. Vaak geef je de dader dan zijn zin om hem te laten sterven (als martelaar)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben in dit soort gevallen toch echt wel voor de doodstraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |