quote:
ZUSTER! HIJ DOET HET WEEER!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Medicijnen uitzetten, prikkarren bijvullen, medicijnen bestellen, dossiers bijwerken, intraveneuze medicatie aanhangen etc. en idd bellen lopen. Het zou je nog verbazen hoe vaak patiënten 's nachts bellen: 'kan niet slapen, dorst, moet naar de wc, buurman snurkt'en dan nog de echt serieuze problemen uiteraard. En dan vanaf 6 uur moet je bloed afnemen bij meestal bijna alle patiënten op de afdeling.
Wat doe je in dat geval?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Medicijnen uitzetten, prikkarren bijvullen, medicijnen bestellen, dossiers bijwerken, intraveneuze medicatie aanhangen etc. en idd bellen lopen. Het zou je nog verbazen hoe vaak patiënten 's nachts bellen: 'kan niet slapen, dorst, moet naar de wc, buurman snurkt'en dan nog de echt serieuze problemen uiteraard. En dan vanaf 6 uur moet je bloed afnemen bij meestal bijna alle patiënten op de afdeling.
Kussen erop drukken.quote:

quote:
Naar de wc gaan kan soms toch een serieus probleem zijn? Ik was na mijn knie-operatie ook blij als iemand even meeliep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, het is wel een serieus probleem, maar niets levensbedreigends bedoel ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Naar de wc gaan kan soms toch een serieus probleem zijn? Ik was na mijn knie-operatie ook blij als iemand even meeliep.
'Verward' ja. Zijn plan heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb weleens gehad dat een superverwarde patiënt 's nachts bij een andere patiënt in bed was gestapt
Hey Dqodquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Verward' ja. Zijn plan heeft gewerkt.
Bah, word je wakker omdat er iets in je rug prikt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb weleens gehad dat een superverwarde patiënt 's nachts bij een andere patiënt in bed was gestapt
Hahaha, al slapend wordt de snurker verplaatst naar een andere kamer. De volgende dag denken ze, eh wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kussen erop drukken.[ afbeelding ]
Nee, als er plek is op een eenpersoons kamer de snurker daarheen verhuizen. En anders oordopjes aanbieden
Dat was zijn excuus zeker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef L0t.. het volgende:
Oh, je was me voor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Verward' ja. Zijn plan heeft gewerkt.
quote:
Wel, de meningen zijn verdeeld zie ikquote:
Ik ben het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wel, de meningen zijn verdeeld zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |