Ja dat was Liefs uit.. soort zelfde concept en dat heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:10 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij heb ik daar gisteren een stukje vn gezien... lelijke meisjes die vrijwilligerswerk deed in ghana en zich daar vol had laten blaffen door een ghanees en nu waren ze verliefd en zat zij met een mokkababy in nederland en kreeg hij in eerste instantie geen toestemming naar nederland te komen...
Gewoon humor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grenzeloos verliefd is trouwens echt een leedvermaakprogramma
toen had ik weggezeptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat was Liefs uit.. soort zelfde concept en dat heb ik ook gezien![]()
Die jongen zag er erg betrouwbaar uit, vond je niet?
Ja, echt hequote:
Heerlijk als dat besef dat het allemaal niet gaat werken langzaam duidelijk begint te worden bij die Renske's.quote:
Logische reactie wel.quote:
quote:
Ik moet altijd extra hard lachen als zij naar dat land verhuizen met minimale luxequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk als dat besef dat het allemaal niet gaat werken langzaam duidelijk begint te worden bij die Renske's.
Altijd ook echt he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet altijd extra hard lachen als zij naar dat land verhuizen met minimale luxe
Sanitaire voorzieningen 3e wereldstyle..quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sanitaire voorzieningen 3e wereldstyle..__
En normen en waarden die totaal niet zijn wat ze gewend is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sanitaire voorzieningen 3e wereldstyle..__
Ja echt he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef Salatrel het volgende:
en dan de blik van die vent: "shit het was de bedoeling dat ik naar nederland zou komen.. niet andersom"
Dat is nog luxequote:
Totaal niet ingelezen in de cultuur waar ze terecht komen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En normen en waarden die totaal niet zijn wat ze gewend is.
Combinatie van beide denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he..![]()
![]()
Maar wat zou het motief zijn om mee te doen aan zo'n programma?
Zelfverheerlijking of zouden ze er geld voor krijgen?
Misschien wel voor de pik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he..![]()
![]()
Maar wat zou het motief zijn om mee te doen aan zo'n programma?
Zelfverheerlijking of zouden ze er geld voor krijgen?
Inderdaad ja, er was ook zo'n vrouw in Kenya of zoiets, die mocht van haar man de hele dag het huis niet uit omdat het niet gepast was en die hele familie van vijftien man elke dag te eten hebben en ze moest alleen koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niet ingelezen in de cultuur waar ze terecht komen..
Nee handig
Ik zie maar weinig mannen met dat programma meedoen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik.Sowieso zijn die vrouwen die eraan meedoen zo labiel als wat meestal, wat ook wel blijkt uit het feit dat ze een vakantieliefde niet kunnen laten gaan en er dan maar direct gaan wonen.
Altijd ook he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig mannen met dat programma meedoen.
Zegt ook wel wat.![]()
En het is idd hetzelfde type vrouw.
Ja, maar die hebben ze dan al he.quote:
Geen idee, ben nooit daar op vakantie geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze dan al he.
Heb je weer niet genoeg aan een?quote:
Ik ook niet en ik zou daar ook geen man meenemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit daar op vakantie geweest.
die hoef je ook niet mee te nemen die wachten daar op jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou daar ook geen man meenemen
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer niet genoeg aan een?
Met bosjes tegelijk ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die hoef je ook niet mee te nemen die wachten daar op je
Nee, wil meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weer niet genoeg aan een?
Een rupsje Nooitgenoeg is het.quote:
quote:
Wij allemaal lijkt me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een rupsje Nooitgenoeg is het.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een rupsje Nooitgenoeg is het.
jokerquote:
Nee dat vind ik té.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:27 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Moet je ook een beetje dirty talk bij doen. Noem haar hoer.
quote:
Dat figuur van Omroep Brabant is dat toch?quote:
Ik heb echt geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat figuur van Omroep Brabant is dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |