ab normaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij wel, als segment van het nieuws of zo a la Ab Normaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij wel, als segment van het nieuws of zo a la Ab Normaal.
quote:
Het is dan ook erg 'leuk' allemaal.quote:
Ab normaal was altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Het is dan ook erg 'leuk' allemaal.
Zieke geest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zulke rare dromen he, verdommeDroomde dat ik een bevalling zag van een kat of hond of weet ik veel wat het was want er kwamen allemaal rare dingen uit, kittens es puppies en toen ging ik er met m'n hand in wroeten en kwamen er hamsters uit etc
Niet met een natte gleuf wakker geworden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb zulke rare dromen he, verdommeDroomde dat ik een bevalling zag van een kat of hond of weet ik veel wat het was want er kwamen allemaal rare dingen uit, kittens es puppies en toen ging ik er met m'n hand in wroeten en kwamen er hamsters uit etc
quote:
oke, waarom ga jij daar in wroeten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is dat? Klinkt een beetje als incest de manier waarop jij het zegt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Mwah, hier in de buurt is het redelijk normaal.
Het is terug.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar is dat? Klinkt een beetje als incest de manier waarop jij het zegt.
Zeker het zuiden des lands.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind mijn onderbewustzijn lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, waarom ga jij daar in wroeten?
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind mijn onderbewustzijn lekker.
Ik droomde verder ook nog dat m'n moeder voorover de trap af lazerde en dat ze toen knock out ging en de ambulance kwam maar niet dus liet ik d'r op een gegeven moment maar lekker liggen en ging boven feestje houden
quote:
Helemaal niets.quote:
Ja wederzijds respect heet zoietsquote:
Geven en nemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wederzijds respect heet zoiets
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik droomde verder ook nog dat m'n moeder voorover de trap af lazerde en dat ze toen knock out ging en de ambulance kwam maar niet dus liet ik d'r op een gegeven moment maar lekker liggen en ging boven feestje houden
nee, waar jij woont danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
oh, maar das normaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral nemen.quote:
Dat krijg ik niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:39 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nice, en stufi ook als het goed is. Kan ik me weer even rijk voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gewoon Nederland, de mensen die hier wonen komen overal vandaan, die blijven niet de hele tijd op dezelfde incestplek wonen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Anthropos het volgende:
Oh jas, Vas. Kijk eens in de spoiler.Smerige alto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Als je mijn ballen kietelt.quote:
Ja? Ik dacht dat jij al bijna 30 wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg deze maand mijn laatste stufi.. en dat is wel erg vervelend__
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg deze maand mijn laatste stufi.. en dat is wel erg vervelend__
uhhuhquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon Nederland, de mensen die hier wonen komen overal vandaan, die blijven niet de hele tijd op dezelfde incestplek wonen.
fixedquote:
Ja wel hequote:
OH SHI-quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat jij al bijna 30 was.
wowquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Anthropos het volgende:
Oh jas, Vas. Kijk eens in de spoiler.Ja ik had ze al gezien, maar zijn niet echt skateschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij moet niet zoveel denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef Anthropos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |