2.quote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen ophouden met de hele wereld als een persoonlijke aanval op jou te zien. Zou je een stuk van opknappen, jankmuil.
De intelligentie straalt er weer vanaf.quote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen ophouden met de hele wereld als een persoonlijke aanval op jou te zien. Zou je een stuk van opknappen, jankmuil.
Toch heeft hij wel een punt, als ik lees hoe jij reageert op een post. En met bewoordingen als "simpele ziel" aan komen zetten laat alleen maar zien dat jij-bakken je niet vreemd zijn. Dus beschuldig anderen er niet van. Dank u.quote:Op maandag 10 september 2012 07:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De intelligentie straalt er weer vanaf.
Als je commentaar krijgt wat je niet zint ga je schelden net zoals die simpele ziel die topic na topic verkloot met zijn gescheld en gehuil op de PVV en hun gevolg.
Dus jij doet wel aan stemmingmakerij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We?????????????
Praat voor jezelf en niet voor een ander en zeker niet voor mij. B.v.d.
Brio Rtl nieuwsquote:Anti-islambewegingen VS betalen Geert Wilders
Reageer / bekijk reacties (6)
Amerikaanse anti-islam groeperingen geven PVV-leider Geert Wilders financiële steun. Zo heeft het Middle East Forum meebetaald aan Wilders' verdediging in de rechtszaak tegen hem.
Dat bevestigt Daniel Pipes, directeur van het Middle East Forum aan persbureau Reuters. Andere groeperingen betalen voor de beveiliging van Wilders en zijn partij.
Daarmee is er voor het eerst inzicht gekomen in de geldstromen naar de PVV. Omdat de partij geen subsidie krijgt, is zij niet gebonden aan regels die de financiering van de partij transparant maken.
Vrijheid van meningsuiting
Het was al bekend dat Amerikaanse groeperingen die strijden tegen islamitische invloeden in het Westen Wilders' ideeën aanhangen. Nu is ook duidelijk dat zij hem financieel steunen, waaronder de genoemde Middle East Forum. Dat is een pro-Israëlische denktank.
Die stelt zich onder meer als doel om de vrijheid van meningsuiting te beschermen van mensen die zich tegen de islam keren. Het forum heeft daarom betaald voor de verdediging van Wilders toen hij werd vervolgd voor discriminatie en haatzaaien. Het geld ging rechtstreeks naar Wilders' advocaat Bram Moszkowicz.
Geen bijdrage aan campagne PVV
De advocaat zelf, die Wilders met succes vrijpleitte, wil niet ingaan op vragen over financiële steun van derden. Wilders bevestigt dat hij financieel is gesteund, maar door wie wil hij niet zeggen. Volgens eigen zeggen om zijn financiers te beschermen.
Andere Amerikaanse groeperingen hebben betaald voor de beveiliging van Wilders of hebben reiskostenvergoedingen betaald tijdens zijn bezoeken aan de VS. Ze ontkennen geld te hebben gestoken in de campagne van de PVV.
Timing is natuurlijk wel hoogst dubieus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef Pugg het volgende:
[..]
Brio Rtl nieuws
Heerlijk die onthullingen, dag zetels
Vrijheid van meningsuiting voor gekke geert en voor niemand anders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef speknek het volgende:
Waarom dag zetels? Dag zetels was als het een of andere nazistische of crackpot vliegende schotels partij was. Voor de vrijheid van meningsuiting van Islam-critici, daar staat elke Wildersstemmer vierkant achter.
Woehahahahahaha!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef speknek het volgende:
Voor de vrijheid van meningsuiting van Islam-critici, daar staat elke Wildersstemmer vierkant achter.
Partij voor de Vrijheidquote:Het KRO-programma kwam erachter dat medewerkers van de PVV inderdaad te maken hebben met een geheimhoudingsplicht. PVV-medewerkers zouden nu en als zij de partij verlaten, niet vrijuit mogen spreken over interne zaken. Doen ze dat wel, dan volgt er een boete van 25.000 euro, zo staat in het arbeidscontract.
Hoeveel van die onthullingen zijn er de afgelopen jaren al naar buiten gekomen over de PVV?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:07 schreef Pugg het volgende:
[..]
Brio Rtl nieuws
Heerlijk die onthullingen, dag zetels
Dit. Dat breivik Wilders citeert is w.m.b. veel schokkender maar dat had ook amper effect in de peilingen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef speknek het volgende:
Waarom dag zetels? Dag zetels was als het een of andere nazistische of crackpot vliegende schotels partij was. Voor de vrijheid van meningsuiting van Islam-critici, daar staat elke Wildersstemmer vierkant achter.
Wat wel aangeeft welke richting het morele kompas van de PVV-aanhang op wijst, nietwaar?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit. Dat breivik Wilders citeert is w.m.b. veel schokkender maar dat had ook amper effect in de peilingen.
Dat geldt dan natuurlijk nog veel meer voor alle moslims in Nederland.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat wel aangeeft welke richting het morele kompas van de PVV-aanhang op wijst, nietwaar?
Die kun je ongetwijfeld uitleggen in relatie tot Breivik?quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geldt dan natuurlijk nog veel meer voor alle moslims in Nederland.
Breivik citeert Wilders als inspiratiebron voor z'n terroristische daad. Mensen blijven aanhanger van Wilders. ->Dit zegt wat over het morele kompas van Wildersaanhangers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Die kun je ongetwijfeld uitleggen in relatie tot Breivik?
Meewarig lachen om iemand die het met je eens is? Dit zegt wat over jouw morele kompas.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens moet ik altijd meewarig lachen om dit soort reacties: meteen het wijzende Calimero-vingertje: Ja, maar hullie dan???!!
Mooie graadmeter voor hoe het er nu werkelijk in Nederland voorstaatquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef rop45 het volgende:
[..]
Hoeveel van die onthullingen zijn er de afgelopen jaren al naar buiten gekomen over de PVV?
Dus niks dag zetelsMorgen zal je weer verbaasd opkijken als ze gewoon weer meer dan 20 zetels halen
En daarbij misschien wel het vertrek van Wilders uit de politiekquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:54 schreef Oldie57 het volgende:
Morgen vieren we de wederopstanding van Nederland: PVV < 15 zetels.
Praat je nu Rutte na?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Oldie57 het volgende:
Arme PVV-stemmers. Elke stem op hun enge, blonde leider is een stem op Samsom. Juist ja, die jongen van de PvdA. De PvdA wordt ten koste van de VVD de grootste, dankzij de keuze van de maatschappelijk teleurgestelden voor de PVV.
Snappen die minkukels wel wat ze aan het doen zijn?
Da's dus typisch PVV. Klagen over iets waar anderen ook over klagen maar er wel gebruik van maken als het jezelf dan weer goed uitkomt.quote:Polen knappen huis PVV'er op
telegraaf
DEN HAAG - Eerste Kamerlid voor de PVV Gabriëlle Popken heeft haar huis in Den Haag laten verbouwen door Poolse werknemers.
Aan de verbouwing, die 80.000 euro zou hebben gekost, werkten zeven Polen drie maanden lang, meldt het Leidsch Dagblad.
Een opvallende keuze van de PVV-politica, aangezien haar partij vorig jaar een meldpunt voor overlast van Midden- en Oost-Europeanen startte. De partij riep op om melding te maken van verdringing op de arbeidsmarkt, overlast of vervuiling door de komst van Midden- en Oost-Europeanen.
De krant schrijft documenten te hebben ingezien waaruit blijkt dat er een conflict is ontstaan tussen Popken en de Poolse aannemer. Volgens de aannemer krijgt hij nog 12.000 euro van de PVV'ster.
Dan kan je dus beter gewoon PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wilders:
- een stem op de PvdA is een stem op de VVD
- een stem op de SP is een stem op de PvdA
Rutte:
- een stem op de PVV is een stem op de PvdA
Wel stemmen morgen mensen! En volgens de lijsttrekkers maakt het niet uit op wie!
Tja, als je ergens ZO tegen bent is het raar om er gebruik van te maken, toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 11:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ah, ik snap het. Als je een klacht hebt over Gouda kaas dan eet je alleen maar Franse kaas. Sjongejonge.
Ho ho, je mag de PVV van een hoop beschuldigen, maar niet van principes.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Tja, als je ergens ZO tegen bent is het raar om er gebruik van te maken, toch?
Iemand die anti-bont is draagt in de regel zelf geen bont. Als je vegetariër bent, bestel je niet 1x per week een big mac.
Ook in de politiek lijken principes me nog steeds belangrijk.
Het is allemaal dom gelul van Geert.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:37 schreef Buitendam het volgende:
Zijn er nou eigenlijk concrete cijfers van de oprukkende Islamisering? Volgens mij komt er geen hond binnen, namelijk.
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Het is allemaal dom gelul van Geert.
Bron?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..], verklaar waarom anders er steeds meer shariarechtbanken in Europa komen en meer geradicaliseerde jongeren?
Vroeger waren er geen sharia4holland en geen shariarechtbanken.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Bron?
Moslims verlaten Moskee relatief dan Christenen/Joden de Kerk/Synagoge verlaten.
Vroeger waren er ook geen GSM's, laptops, tablets etc. Your point being?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vroeger waren er geen sharia4holland en geen shariarechtbanken.
Dat de islam oprukkend is. Net zoals computers, daar komen er ook steeds meer van.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vroeger waren er ook geen GSM's, laptops, tablets etc. Your point being?
Ik heb net laten zien dat het afneemt, jij beweert dingen zonder bronnenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat de islam oprukkend is. Net zoals computers, daar komen er ook steeds meer van.
Cijfertjes laten niks zien over de felheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb net laten zien dat het afneemt, jij beweert dingen zonder bronnen
Je uitspraken zijn even leeg als die van jouw Leider.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Cijfertjes laten niks zien over de felheid.
Dus wat je zegt is dat het geloof afneemt, maar dat wat over blijft radicaler is. Dus net als bij de christenen in Nederland. Wil je ook de SGP verbieden? Want dat zou wel zo consistent zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dus het neemt wel af, maar er is een groepje gekken wat hard roept?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nounou. De laatste keer dat ik in NL was leek Amsterdam wel Casablanca, enkele grootgrutters hadden meer personeel in dienst dat een hoofddoek droeg dan geen. Den Haag en Rotterdam hetzelfde. Tien jaar geleden was dat vele malen minder. Roep maar niet te hard. Het valt goed op als je een poos niet meer in NL geweest bent hoe het veranderd is. Zelfs op Fok! merk je dat Allah heel wat grondpersoneel in dienst heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
"Ik zie het dus het is waar"quote:Op woensdag 12 september 2012 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou. De laatste keer dat ik in NL was leek Amsterdam wel Casablanca, enkele grootgrutters hadden meer personeel in dienst dat een hoofddoek droeg dan geen. Den Haag en Rotterdam hetzelfde. Tien jaar geleden was dat vele malen minder. Roep maar niet te hard. Het valt goed op als je een poos niet meer in NL geweest bent hoe het veranderd is. Zelfs op Fok! merk je dat Allah heel wat grondpersoneel in dienst heeft.
Dat is alleen vaak aan dovemansoren gericht. Vrijwel altijd gaat het om een bepaald gevoel wat bij mensen leeft, het gevoel dat het de spuigaten uit gaat lopen en we binnen de kortste keren verworden tot een theocratie.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Goed argument.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Slaat als een lul op een drumstel die vergelijking.
Precies het punt wat ik duidelijk wilde maken,quote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Besneden of onbesneden?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik maak geen vergelijking maar zie het met eigen ogen. Verpaupering van een wijk valt ook niet snel op als je dat dagelijks ziet.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
Precies het punt wat ik duidelijk wilde maken,
Tegelijkertijd is het een feit dat de islam aan het afnemen is. Dat de uitingen toenemen kan daar een gevolg van zijn, maar ook komen als rebellie tegen de anti-geluiden.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik maak geen vergelijking maar zie het met eigen ogen. Verpaupering van een wijk valt ook niet snel op als je dat dagelijks ziet.
Ik vrees dat dergelijke nuancering te hoog gegrepen isquote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het een feit dat de islam aan het afnemen is. Dat de uitingen toenemen kan daar een gevolg van zijn, maar ook komen als rebellie tegen de anti-geluiden.
Het lijkt me sterk dat 10 jaar geleden toen ik vertrok meer moslims in NL waren dan nu. Dat de uitingen toegenomen zijn is evident.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het een feit dat de islam aan het afnemen is. Dat de uitingen toenemen kan daar een gevolg van zijn, maar ook komen als rebellie tegen de anti-geluiden.
Als je onder "moslims" Turken, Marokkanen ed verstaat (dus doelt op het land van herkomst, dan wel land van herkomst van ouders/grootouders/enz), dan heb je gelijk, daarvan zijn er nu meer dan 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat 10 jaar geleden toen ik vertrok meer moslims in NL waren dan nu. Dat de uitingen toegenomen zijn is evident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |