abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115927237

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_115927340
Ik download nu de serie.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 21:58:22 #4
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115927342
Hebben sommige mensen in dit topic echt Japans geleerd voor de anime en manga?
pi_115927358
quote:
moe moe
pi_115927388
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Arashimashou denk ik.
pi_115927429
quote:
Nee. De OP is gewoon dom.

Hier verrrukkalllukke Ruka
“An interesting thing is a good thing.”
pi_115927460
quote:
Nee.

Dat vind ik veel te ver gaan en is zonde van je tijd.
pi_115927471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je leert het ook nooit!

Hihi, nu kan ik het zeggen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:02:11 #10
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115927584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

Dat vind ik veel te ver gaan en is zonde van je tijd.
Ik dacht al :')
pi_115927595
Nee, niet nodig voor de anime. Wordt immers gesubt door vele.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 22:02:44 #12
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115927632
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef Qunix het volgende:
Nee, niet nodig voor de anime. Wordt immers gesubt door vele.
Dat weet ik.
pi_115927658
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je leert het ook nooit!

Hihi, nu kan ik het zeggen.
ik moest wel aan jou denken toen ik dat kapotte plaatje zag :')
pi_115927672
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ik moest wel aan jou denken toen ik dat kapotte plaatje zag :')
Ik ook :') ;(
pi_115927699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Ik weet wel wat en probeer ook wel wat te leren, echter niet actief.
pi_115927794

Deze gast spreek extreem veel talen. Door zijn methode kan hij zo een taal binnen 3 maanden vloeiend spreken. Erg indrukwekkend en interessant hoe hij dit doet.
pi_115927878
Ik ken extreem veel tekenfilms.
pi_115928329
ANN報路経
pi_115928434
iStart Japanese is trouwens een goeie iPhone app voor het leren van...
pi_115928455
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Qunix het volgende:
iStart Japanese is trouwens een goeie iPhone app voor het leren van...
...Portugees?
pi_115928495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:

[..]

...Portugees?
Ook een goeie.
pi_115928965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:

[..]

...Portugees?
pi_115929335
Tjonge wat gaan jullie ineens hard. En nog semi-ontopic ook.
pi_115929551
omg klippie, sig en ondertitel aangepast :@
pi_115929772
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

_O- :D _O_ bazensig
heb je trouwens de films/boeken echt gelezen/gezien? :')
pi_115929826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

heb je trouwens de films/boeken echt gelezen/gezien? :')
Ja.
De boeken waren enigzins te doen. De films waren... Euhm... ;(
pi_115929846
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja.
Ahhh jammer, ze is al hersendood. Niks meer aan te doen.
pi_115929875
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja.
Misschien dat ik ooit de boeken ga lezen, vind ik zelf leuker alleen doe ik het nooit :') Te grote backlog aan alles :(
Ik heb ooit een uur gekeken van de eerste film omdat het toevallig op TV was :') Wat een bagger :')
pi_115930072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Misschien dat ik ooit de boeken ga lezen, vind ik zelf leuker alleen doe ik het nooit :') Te grote backlog aan alles :(
Ik heb ooit een uur gekeken van de eerste film omdat het toevallig op TV was :') Wat een bagger :')
Kijk ons intelligent zijn!

Als je ooit de boeken gaat lezen, houd deze blog erbij.
http://markreads.net/revi(...)ds-twilight-archive/
pi_115930182
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ahhh jammer, ze is al hersendood. Niks meer aan te doen.
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als je een goed boek wilt lezen zou ik 'Atlas Shrugged' proberen. Goede beheersing van de Engelse taal is wel vereist. Engels is van een redelijk hoog niveau.

Of Fountainhead _O_
pi_115930306
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kijk ons intelligent zijn!
[ afbeelding ]
Als je ooit de boeken gaat lezen, houd deze blog erbij.
http://markreads.net/revi(...)ds-twilight-archive/
Ik wil ze weleens lezen maar dan niet in het openbaar ;( :@ Het feit dat ik daadwerkelijk op mannen val maakt het er ook niet beter op :') :@
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als je een goed boek wilt lezen zou ik 'Atlas Shrugged' proberen. Goede beheersing van de Engelse taal is wel vereist. Engels is van een redelijk hoog niveau.

Of Fountainhead _O_
Ah thanks :7 Zal er eens naar kijken, zelf zat ik ook Warhammer 40.000 boeken te denken maar die kan ik nergens vinden :( Of ik zoek gewoon slecht :') Dat zal 't wel wezen :@
pi_115930476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-

[..]

Of Fountainhead _O_
Ayn Rand. :')

Als je dat boek aanraadt moet je erbij zeggen dat het een soort Vijftig Tinten Grijs is voor neo-liberalen. :)
pi_115930592
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ayn Rand. :')
Ze is niet echt het spoor bijster, maar met haar boeken is weinig mis. Wel erg zwart/wit. :P

En de filosofie (het objectivisme) hoef je voor de rest ook niet serieus te nemen. Ik heb een deel gelezen van Atlas Shrugged, maar heb nu het boek gewoon besteld. Een echt boek leest stiekem toch prettiger dan een ebook op mijn mobieltje.

En met je edit doe je haar boeken echt tekort. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2012 23:02:30 ]
pi_115931166
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik wil ze weleens lezen maar dan niet in het openbaar ;( :@ Het feit dat ik daadwerkelijk op mannen val maakt het er ook niet beter op :') :@
EBook of voor het slapen gaan :P
Ik las ooit New Moon in een restaurant (wel altijd zo dat de buitenkant niet zichtbaar is!) maar de serveerster zag de titel van het hoofdstuk en "He, lees jij ook Twilight?"
"euhm :@ ja :') "
;(
pi_115931263
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik las ooit New Moon in een restaurant (wel altijd zo dat de buitenkant niet zichtbaar is!) maar de serveerster zag de titel van het hoofdstuk en "He, lees jij ook Twilight?"
;(
Haha, ik zie het al voor me. :')

Sowieso, als je boeken leest waar je de kaft van moet verbergen, dan weet je dat er iets mis is. :P
pi_115931298
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

;(
Ik kan niet tegen EBooken ;( Ik vind dat niet fijn lezen om een of andere reden :') Boeken zijn fijner.
_O- ik moet wanneer ik zie dat mensen Twilight kijken of lezen altijd aan 'thenuttymadame' denken of hoe ze ook heet op YouTube :') :@
pi_115931391
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haha, ik zie het al voor me. :')

Sowieso, als je boeken leest waar je de kaft van moet verbergen, dan weet je dat er iets mis is. :P
Als ik met een boek loop doe ik het altijd zo dat de titel aan beide kanten onzichtbaar is :')
Ja ik ben raar :')
pi_115931476
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als ik met een boek loop doe ik het altijd zo dat de titel aan beide kanten onzichtbaar is :')
Hm, herken ik wel.

Hoewel... wanneer lees ik nu een boek....shit...
pi_115931514
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:o

Ik vind het altijd leuk om mensen te laten zien wat ik lees. Helemaal als ze in de trein dan een praatje met me er over maken. Heerlijk!

Je bent veel te verlegen joh. :P
pi_115931573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind het altijd leuk om mensen te laten zien wat ik lees. Helemaal als ze in de trein dan een praatje met me er over maken. Heerlijk!

"He, lees je ook "My Balls"?! Tof man!"
pi_115931621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dit als kaft gebruiken :Y
pi_115931626
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

"Het programmeren van de MDA, CGA en VGA - 1988"

Oooh, kijk die gast eens interessant doen.
En ik heb er nog niets eens veel van opgestoken... was toch wat... veel, oud en dergelijke.
pi_115931765
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die lees ik dan ook op de computer en moet in fysieke vorm.

Zelfs bij K-ON! in de trein had ik dat niet echt. :P
pi_115931827
Maar goed, ik zat ook op de terugweg van Rotterdam naar hier met mijn dakimakura. :')
pi_115931858
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ik zat ook op de terugweg van Rotterdam naar hier met mijn dakimakura. :')
:')! NOOO FUCHAAAAA
pi_115931930
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
ik ben niet weeaboo genoeg om te weten wat dat is :@

en ik weet niet of ik het durf op te zoeken :@ :')
pi_115931996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ik ben niet weeaboo genoeg om te weten wat dat is :@

en ik weet niet of ik het durf op te zoeken :@ :')
Stiekem wil iedereen er wel een denk ik :')
pi_115932066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Stiekem wil iedereen er wel een denk ik :')
even opgezocht _O-

en ja stiekem wel :@
pi_115932120
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:')! NOOO FUCHAAAAA
Op het station kwamen ook nog een zooi hooligans aan die net van een wedstrijd kwamen.

Ik was echt bang dat ik dood zou gaan. ;( ;(
pi_115932178
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Op het station kwamen ook nog een zooi hooligans aan die net van een wedstrijd kwamen.

Ha. Haha. Hahahahaha. Haha. Ha. Haha.
Of de klassieker: Haahaha Haaaahahaahahaa Haahaha haaaahahaahahaa.
pi_115932179
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Pics als je er echt een hebt :')
pi_115932206
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Pics als je er echt een hebt :')
Hij heeft de pics hier al eens geplaatst :') Het is ook nog eens Yoko.
pi_115932301
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:21 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hij heeft de pics hier al eens geplaatst :') Het is ook nog eens Yoko.
_O-

ik zou dat ook weleens willen doen, gewoon daarmee reizen en naar reacties kijken :') Alleen zou ik niet weten wat ik er thuis mee moet doen _O- mijn ouders zijn niet bepaald openminded :')
pi_115932362
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

_O-

ik zou dat ook weleens willen doen, gewoon daarmee reizen en naar reacties kijken :') Alleen zou ik niet weten wat ik er thuis mee moet doen _O- mijn ouders zijn niet bepaald openminded :')
Tot hoever gaat hun gebrek aan openmindedness? :X
pi_115932398
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Tot hoever gaat hun gebrek aan openmindedness? :X
zwaar religieus :') Ze weten nog niet dat ik atheïst ben / homo ben :') Dus ja, als ik daarmee aankom ben ik denk ook wel fucked _O-
pi_115932421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

zwaar religieus :') Ze weten nog niet dat ik atheïst ben / homo ben :') Dus ja, als ik daarmee aankom ben ik denk ook wel fucked _O-
Ah ;(
Hoe oud ben je?
pi_115932469
quote:

[..]

Ja vandaar...hmmmm
"Mam, pap, ik ben heaumeaux. Deal with it".. gaat niet werken he... :(
pi_115932477
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ah ;(
Hoe oud ben je?
19, na mijn stage ga ik wat zoeken

Ook ben ik eigenlijk bi maar ik neig veel meer naar de homo kant dus met geluk kan ik wel ergens een leuke meid vinden en hoef ik het daarmee niet openbaar te maken :')
pi_115932495
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja vandaar...hmmmm
"Mam, pap, ik ben heaumeaux. Deal with it".. gaat niet werken he... :(
Nope :') Ik durf te wedden dat ik het huis uitgeschopt wordt :')
pi_115932579
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

19, na mijn stage ga ik wat zoeken

Ook ben ik eigenlijk bi maar ik neig veel meer naar de homo kant dus met geluk kan ik wel ergens een leuke meid vinden en hoef ik het daarmee niet openbaar te maken :')

Om je op te vrolijken.
pi_115932615
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Om je op te vrolijken.
God wat is het toch een aapke :')
pi_115932627
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Om je op te vrolijken.
vepvep
pi_115932650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nope :') Ik durf te wedden dat ik het huis uitgeschopt wordt :')
'Ouders zijn verplicht hun kinderen financieel te steunen tot hun 21e verjaardag.'
http://www.ouders.nl/mjur2007-05.htm
Mag ik de rechtbank aanbevelen?
pi_115932666
quote:

[..]

Ah, dat is echt balen voor je man. ;(
pi_115932671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

'Ouders zijn verplicht hun kinderen financieel te steunen tot hun 21e verjaardag.'
Goed. Maar dat zal de relatie er niet echt beter op maken.
pi_115932713
quote:

[..]

Alhoewel dat wel zou kunnen helpen blijf ik toch nog even thuis anders kom ik nergens op dit moment :') :@
pi_115943380
quote:

[..]

onder het mom van: ik wil mijn ouders nooit meer spreken maar wel geld afhandig maken..
pi_115943896
http://myanimelist.net/manga/3634/Obaa-chan_wa_Idol

quote:
Yamada Momoka is your average 16 year old girl. Her family consists of herself, her dad who works at a TV station, and her mom. Apparently she also has a strict prune of a grandma, but who doesn't? Except that the grandma, Yamada Tamaki, had an accident at the TV station where she got electrocuted and now looks like a 16 year old Yamato Nadeshiko. It isn't easy for Momoka when her grandma arbitrarily decides to attend Momoka's high school as a student as well. Tamaki isn't just pretty, she's also very cultured, well-mannered, and still maintains her old-fashioned streak from her 65 years of wisdom. It's bad enough when Momoka starts being referred to as "Old Yamada" and her grandma (Tamaki) referred to as "New Yamada", but it's even worse when Momoka's crush on a dashing young man starts to take an interest in Tamaki as well. Fight-o, Momoka! Protect your beloved grandma, Momoka! And don't let her walk off with your boytoy, Momoka!
wat :')
pi_115943950
quote:
die laatste zin maakt em af _O-
pi_115944069
quote:
Ik heb een paar hoofdstukken gelezen!! _O-
pi_115944553
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef mschol het volgende:

[..]

onder het mom van: ik wil mijn ouders nooit meer spreken maar wel geld afhandig maken..
Normale ouders hoeven niet gedwongen te worden om, naar vermogen, iets bij te dragen aan de opleiding en het uitwonen van hun kinderen, totdat zij zichzelf volledig kunnen ondersteunen. :)
pi_115945310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Normale ouders hoeven niet gedwongen te worden om, naar vermogen, iets bij te dragen aan de opleiding en het uitwonen van hun kinderen, totdat zij zichzelf volledig kunnen ondersteunen. :)
ligt er maar net aan hoe die ouders in het leven staan, als ook zij vroeger geen cent te makken hadden (en dus willen zorgen dat het kind in kwestie maar gewoon leert te rooien met de centen die het heeft) zou ik mij daar prima in kunnen vinden...
het punt dat ouders dus tot het 21ste jaar verplicht worden gesteld vind ik wat ruim
pi_115947175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef mschol het volgende:

[..]

ligt er maar net aan hoe die ouders in het leven staan, als ook zij vroeger geen cent te makken hadden (en dus willen zorgen dat het kind in kwestie maar gewoon leert te rooien met de centen die het heeft) zou ik mij daar prima in kunnen vinden...
het punt dat ouders dus tot het 21ste jaar verplicht worden gesteld vind ik wat ruim
Daar zal een rechter vast ook wel rekening mee houden. :)

quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]

Geweldige manga.
;(
Die art-stijl alleen al. :')
Shoujo stront.
pi_115948947
quote:
Zag hem voorbijkomen... Ik ken de serie niet, dus heb geen idee.
pi_115949137
OHAYOU!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_115949258
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Qunix het volgende:

[..]

Zag hem voorbijkomen... Ik ken de serie niet, dus heb geen idee.
Het is van oorsprong een Josei manga!! :P
pi_115949362
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
OHAYOU!
[ afbeelding ]
Hey! Waar ben je nu?
pi_115949381
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hey! Waar ben je nu?
Ik ben net thuis :P
pi_115949414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik ben net thuis :P
Joepie! Even denken... wie missen we dan nog. .Cake.? Hmmm...
pi_115949480
quote:
OHAYOU!
[ afbeelding ]
welkom terug neger _O_
pi_115949497
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

welkom terug neger _O_
:7
pi_115949501
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:36 schreef Klipnap het volgende:

[..]

*O* Dakgoot is terug *O*
HET IS FEEST. DE GUNKA ZAL BELUISTERD WORDEN.
pi_115949551
Nu maar eens de laatste episodes van Soa,kokoro, en yamato downloaden :P.
Oja klipnap ik heb trouwens Madoka uitgekeken.
pi_115949597
quote:
OHAYOU!
[ afbeelding ]
Welkom terug man :P
pi_115949638
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nu maar eens de laatste episodes van Soa,kokoro, en yamato downloaden :P.
Oja klipnap ik heb trouwens Madoka uitgekeken.
En? Wat vond je van Madoka? :P
pi_115949651
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

HET IS FEEST. DE GUNKA ZAL BELUISTERD WORDEN.
Neen. Zanger Modest met het nummer "Spoken Bestaan Niet" zal beluisterd worden.

En Dakgoot hoe is Madoka?
pi_115949671
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En? Wat vond je van Madoka? :P
Best wel goed.
De getekende stijl paste er ook best wel bij had alleen bij episode 10 of 11 een wtf moment omdat ik het niet meer kon volgen
pi_115949726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Best wel goed.
De getekende stijl paste er ook best wel bij had alleen bij episode 10 of 11 een wtf moment omdat ik het niet meer kon volgen
Hoezo kon je het niet volgen? :P
pi_115949754
quote:

[..]

Best wel goed.
Madoka is God. Meer hoef je niet te weten.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:44:21 #102
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115949808
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoezo kon je het niet volgen? :P
Omdat homeru opeens naar de toekomst was gesprongen maar ik lette waarschijnlijk niet op :')
en sayaka is eigenlijk wel een 2e asuka
pi_115949862
Vergelijk de lieve Sayaka niet met die bitch van een Asuka.

<klein stormpje verwacht>
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:46 #104
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115949875
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef Arashimashou het volgende:

<klein strormpje verwacht>
Pas na haar mental breakdown
pi_115949903
Maar Sayaka is een slet en Asuka is een pure waifu.
* Repelsteeltju herhaalt doeloos wat hij op het internet gelezen heeft.
pi_115949905
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Omdat homeru opeens naar de toekomst was gesprongen maar ik lette waarschijnlijk niet op :')
en sayaka is eigenlijk wel een 2e asuka
Stout. Voortaan goed opletten he :( :P

Je UI is trouwens een klein beetje eng omdat de verhoudingen niet helemaal kloppen.
pi_115949931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Sayaka is een slet en Asuka is een pure waifu.
* Repelsteeltju herhaalt doeloos wat hij op het internet gelezen heeft.
Precies.

Sayaka is naïef.
pi_115949983
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef Arashimashou het volgende:

<klein stormpje verwacht>
Dit.

Tevens, om te vieren dat Dakgoot thuis is een optreden van zanger Modest.
pi_115949986
Ik vind wel dat Sayaka's quasi-suïcidale vechtstijl de beste gevechten oplevert.
pi_115950070
Sayaka :')

Met haar slechte wens :')
pi_115950110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef robin007bond het volgende:

Het universum :')

Met haar gebrek aan reden :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:52:57 #112
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115950136
Amagami SS heeft goede waifu materiaal
pi_115950169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het universum :')

Met haar gebrek aan reden :')
Nihilisme :')
pi_115950222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Amagami SS heeft goede waifu materiaal
Eens.

Dit was echt een whyboner.jpeg waard. ;(

pi_115950241
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Clannad :')
Anime :')

Films :')

Media :')

Überhaupt entertainment :')
pi_115950265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eens.

[ afbeelding ]
Show bellybutton then go to bed.

Wat is het verhaal achter deze gif? :')
pi_115950282
quote:

[..]

Jetzt ist aber schluss mit der Rumjuderei.
pi_115950338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Show bellybutton then go to bed.

Wat is het verhaal achter deze gif? :')
Hij zou een kusje op haar buik geven volgens mij :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:58:10 #120
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115950348
quote:

[..]

Mensen :')

Wereld :')

Alles :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:58:21 #121
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115950354
quote:

[..]

Eens.

[ afbeelding ]
Ik denk zelf wel dat de nanasaki arc en ayatsu arc de beste arcs zijn.
pi_115950364
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Alles :')
Sowieso emo.gif :')
pi_115950382
quote:

[..]

Eens.

[ afbeelding ]
_O-
pi_115950389
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik denk zelf wel dat de nanasaki arc en ayatsu arc de beste arcs zijn.
Oneens.

Morishima-senpai arc vond ik het best. Dat was tenminste nog écht hard to get.
pi_115950398
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pechtold :')
Jouw UI :')
Spot on.
pi_115950413
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pechtold :')
Jouw UI :')
Politici :')

Dictators :')

Assad :')

Putin :')

Rusland :')

Commies :')
pi_115950459
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja klopt wel eigenlijk. :') Hoewel avatars natuurlijk wel leuk kunnen zijn, zijn ze wel een :')tje waard.
pi_115950470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef robin007bond het volgende:

Wat was haar wens ookal weer?
pi_115950486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja klopt wel eigenlijk. :') Hoewel avatars natuurlijk wel leuk kunnen zijn, zijn ze wel een :')tje waard.
Sowieso typografie en het alfabet :')

Sowieso raar dat we woorden hebben bedacht om ons te uiten :')
pi_115950494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel veel geld. Echt heel veel geld.
pi_115950495
quote:

[..]

De gezondheid van dat jongetje waar ze verliefd op was :P
pi_115950502
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Taylor Lautner :')

Nagisa :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:04 #134
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115950511
quote:

[..]

Dat die gehandicapte gozer kan lopen.
pi_115950521
quote:

[..]

Best wel goed.
Dat had ik ook een beetje. :D

Welkom terug btw.
pi_115950531
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De gezondheid van dat jongetje waar ze verliefd op was :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Jullie hebben het duidelijk niet goed begrepen. Ze heeft dat joch geholpen zodat hij heel veel geld voor haar kon verdienen.
pi_115950549
quote:

[..]

Oh ja... dat was echt een weggegooide wens inderdaad. Mocht die gozer niet eens.
pi_115950570
quote:

[..]

Nee, dat hij Andre Rieu kon worden.

De wens van Charlotte was het zieligst trouwens ;(
pi_115950574
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nagisa :')
Dat 'Taylor Lautner :')' wil ik bijna in m'n signature zetten. Friedman mag oprotten.

En Nagisa is eigenlijk ook wel een :') waard inderdaad.

Britney Spears :')
pi_115950602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat 'Taylor Lautner :')' wil ik bijna in m'n signature zetten. Friedman mag oprotten.

En Nagisa is eigenlijk ook wel een :') waard inderdaad.

Britney Spears :')
Pistoolgarnalen _O_
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:04:44 #141
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115950624
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

pi_115950672
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pistoolgarnalen _O_
Vissticks _O_
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:06:20 #144
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115950702
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:o :o

Why the surprise?
ik ga dat tegen hem zeggen ;(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:06:40 #146
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115950719
Duitse meisjes :9~
pi_115950744
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:')

Zeewolf _O_

Octopus _O_

Schol _O_

Tilapia _O_

Haring :r
Wat is er mis met de haring? :{w
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:07:28 #148
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115950755
Ik woon in een vissersdorp en ik haat vis :')
pi_115950756
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zeewolf _O_

Octopus _O_

Schol _O_

Tilapia _O_

Pangasius _O_
Haring :r
Vlees :9~

Telegraaf :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:08:04 #150
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115950777
Telegraaf _O_
niet der bild lezen :')
pi_115950784
Volkskrant :')
pi_115950787
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik woon in een vissersdorp en ik haat vis :')
Ik woon in een huis en ben er blij mee :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:08:28 #153
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115950797
Duitse Coma meisjes _O_

Gr gr Shinji
pi_115950801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
Volkskrant :')
Thomas von der Dunk :')
pi_115950808
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Easymodo het volgende:
Duitse Coma meisjes _O_
Masturberen op meisjes in coma _O_
pi_115950856

Stem -> bagger of pareltje

meter

Gezien het nu wel heel erg is :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:10:37 #159
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115950894
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik woon in een huis en ben er blij mee :')
pi_115950904
Als de wijzer helemaal in het groen komt zijn we reddeloos verloren :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:11:11 #161
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115950913
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Masturberen op meisjes in coma _O_
alleen masturberen?
pi_115950923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Arashimashou het volgende:
Als de wijzer helemaal in het groen komt zijn we reddeloos verloren :')
Niet op 'pareltje' hebben gestemd. :')
pi_115950940
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

alleen masturberen?
Seks. :{w :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:13:56 #165
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115951014
pi_115951035
quote:
"Rei is watching you masturbate" :') _O-
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:16:42 #167
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115951194
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat uw gang.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:18:42 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115951231
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_115951287
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Going too far.
pi_115951345
Het is maar een Photoshop mensen :')
pi_115951366
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat uw gang.

vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:22:28 #175
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115951384
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_115951406
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou robbie. Doe deze ook maar dan :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:23:26 #177
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115951425
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:24:20 #179
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115951467
Zolang je het maar niet bij MIJN waifu doet, die is.puur
pi_115951487
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Zolang je het maar niet bij MIJN waifu doet, die is.puur
Geen enkele waifu is lang puur.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:25:23 #182
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115951498
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Lautner?
dat is mijn husbando :@
pi_115951508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik zoek nog een goede 'cum brush' voor Photoshop :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:25:55 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115951515
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Geen enkele waifu is lang puur.
mai waifu is geen slet :'(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:06 #186
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115951526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik zoek nog een goede 'cum brush' voor Photoshop :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:22 #187
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115951534
Y-you monster!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:34 #188
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115951546
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Who is your waifu?
Woof woof woof
is geheim, anders komt robin langs ;(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:26:46 #189
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115951555
Geen Keion waifu hebben :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:27:13 #190
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115951575
quote:
Heel misschien kun je interactieve seks krijgen met jouw waifu in 2015, ofzo.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:30:03 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115951708
Xchat trollt weer eens met zijn 30 dagen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115951877
quote:
Een typische not sure if want?

Overigens: Powercolor lijkt eindelijk klaar te zijn met een 7990! :o :9 *O* :o
pi_115952361
quote:
pi_115952471
Ik denk dat ik maar een betaalde service moet beginnen.

Cumshot op iemand photoshoppen. ¤10 :')
pi_115952503
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vies.
pi_115952544
quote:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER: Clannad XxX~''SunoharAfterstory''~XxX

[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 24-08-2012 14:55:25 ]
pi_115952550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER: Clannad ~''Afterstory''~
Ah bah ;(

Overigens ben ik niet over het resultaat tevreden. Het lijkt nu op sperma dat er al een tijdje op zit, ik wil echt dat vloeibare effect hebben ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 14:50:58 ]
pi_115952756
quote:
Ziet er apart uit.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:07:43 #200
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115953354
quote:

[..]

[ afbeelding ]
M-M-Monster!
pi_115953363
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ziet er apart uit.
Straks lekker anime kijken in 3D :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:12:00 #202
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115953557
Meteen UTwoots subs van soa kunnen kijken :D
pi_115953591
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Straks lekker anime kijken in 3D :')
Dan is er geen punt meer aan anime, want geen 2D ;(
pi_115953660
Hmm, anime in 3d lijkt me inderdaad niet helemaal werken.

Tenzij het echt allemaal in CGI moet gaan gebeuren.
pi_115953747
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dan is er geen punt meer aan anime, want geen 2D ;(
Het wordt nog steeds in '2D' getekend. De computer converteert het dan. oid :P
pi_115954060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, anime in 3d lijkt me inderdaad niet helemaal werken.

Tenzij het echt allemaal in CGI moet gaan gebeuren.
CGI :')
pi_115954081
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

CGI :')
Eens. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:22:49 #209
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115956472
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:33:09 #211
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115956852
Shinji, hij zou een goede vrouw zijn.
pi_115956974
MAL :')

pi_115957179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij :')

Niets mis met Madoka. Arme Homu.
Niets mis met Madoka inderdaad. :P

Wel met de reacties.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:42:32 #216
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115957193
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij :')

Niets mis met Madoka. Arme Homu.

Wat is dit trouwens.
jason mraz :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:50:12 #218
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115957460
Als yui een 10 kan krijgen voor wiskunde moet het eigenlijk wel voor iedereen mogelijk zijn :')
pi_115957505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als yui een 10 kan krijgen voor wiskunde moet het eigenlijk wel voor iedereen mogelijk zijn :')
In Nederland zou ze dus echt naar speciaal onderwijs moeten.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:03:26 #220
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115957950
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:22:06 #221
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115958639
Horriblesubs beste subs ever
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:22:20 #222
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115958649
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Horriblesubs beste subs ever
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:22:50 #223
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115958662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Wat ga jij mij :')en
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:27:44 #224
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115958823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat ga jij mij :')en
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:28:03 #225
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115958835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

N00B.
pi_115959016
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Het ligt heel erg aan de desbetreffende serie. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:32:22 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115959026
quote:
Dit is gewoon ....
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:32:38 #229
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115959047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

kokoro

gr gr
pi_115959123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dit is gewoon ....

_O-

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 17:35:48 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:35:24 #231
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115959148
pi_115959388
Hm goede keus.
pi_115959704
Oh ja.... Maus missen we ook nog.
pi_115959755
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En Baka maar die blijft nog wel even weg.
Oh ja :N
Hmmm... "we" missen dus nog best wat mensen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:55:24 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115959808
Hmm nog een week te gaan -O-
pi_115959841
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm nog een week te gaan -O-
Een week wat? Of stel ik hier een domme vraag?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:58:01 #238
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115959886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Een week wat? Of stel ik hier een domme vraag?
vakantie
pi_115959906
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

vakantie
Juist.
pi_115959990
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik tot maandag :'(
Ja, maar bij jou begon de vakantie ook eerder :')
Even kijken in wat voor interessant topic Robbie heeft gepost.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:08:33 #242
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115960308
urgh ik weet niet welke boeken en licenties ik moet bestellen :')
en dan geneens mijn inlogcode weten om de boeken te kopen :')
pi_115960326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
urgh ik weet niet welke boeken en licenties ik moet bestellen :')
en dan geneens mijn inlogcode weten om de boeken te kopen :')
Oooh.... en wat ga je nu doen dan?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:11:20 #244
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115960404
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oooh.... en wat ga je nu doen dan?
Ik denk maar iemand uit mijn klas mailen aangezien ik geen brief heb gehad van school welke boeken ik dit jaar moet kopen.
pi_115960460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik denk maar iemand uit mijn klas mailen aangezien ik geen brief heb gehad van school welke boeken ik dit jaar moet kopen.
Ga je niet de school mailen omdat ze je geen brief hebben gestuurd? :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:18:35 #246
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115960692
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ga je niet de school mailen omdat ze je geen brief hebben gestuurd? :')
Ze hebben wel een brief gestuurd met mijn schoolcode wat hetzelfde is als vorig jaar :')
maar mailen moet ik nog doen ja.
pi_115960847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, maar bij jou begon de vakantie ook eerder :')
Even kijken in wat voor interessant topic Robbie heeft gepost.
Mwhuhaha.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:59 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik tot maandag :'(
3 september voor mij :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:25:10 #248
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115960933
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:

3 september voor mij :P
Boks ouwe ik ook :7
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:26:15 #249
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115960979
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

horriblesubs is gewoon altijd goed
pi_115960993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nope.

Dat zeker niet. Hangt erg af van de serie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 18:26:47 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:26:48 #251
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115961004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nope.

Dat zeker niet.
Bij NS wel
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:26:52 #252
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115961005
quote:

[..]

nu is het wel echt een :') waard
pi_115961026
quote:

[..]

Bij NS wel
Dat klopt, maar bij andere series niet. :P

http://ji-hi.net/

Daar kun je fansubs vergelijken.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:27:23 #254
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115961031
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

nu is het wel echt een :') waard
lees mijn reactie op zijn reactie aapje :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:28:15 #255
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115961071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat klopt, maar bij andere series niet. :P

http://ji-hi.net/

Daar kun je fansubs vergelijken.
Lol :o vet
Welke serie is ie bijvoorbeeld niet goed?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:33:58 #257
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115961299
quote:
Nee moet amagami,kokoro kijken en nog meer anime binnenhengelen.
pi_115961306
quote:
Ik kreeg een sushi-advertorial :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Lol :o vet
Welke serie is ie bijvoorbeeld niet goed?
Sword Art Online.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:35:56 #259
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115961385
Sweet asses online
pi_115961474
quote:
Nja, kan leuk zijn.

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sweet asses online
Oh jee.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:40:16 #261
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115961615
Nubles is langzaam met het subben van yamato
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:49:54 #262
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115962066
quote:

[..]

De naam van de groep zegt het al. Het is soms te doen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:50:45 #263
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_115962101
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Easymodo het volgende:

[..]

De naam van de groep zegt het al. Het is soms te doen.
Dat is cynisch bedoeld omdat ze de subs nakken van crunchyroll enz
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:50:59 #264
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115962111
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:52:14 #265
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115962165
quote:
Well shit:

SPOILER
pi_115962227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:52 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Well shit:

SPOILER
SPOILER: Iori Hentai NSFW
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:55:59 #267
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115962297
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER: Iori Hentai NSFW
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:57:29 #268
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115962366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

pi_115962807
quote:

[..]

Well shit:

SPOILER
>Afbeelding opslaan
>1cb7892fb2255dea082653e78bc90604 (1)

pi_115962934
quote:

[..]

Well shit:

SPOILER
Mooi formaat borsten. O+
pi_115962947
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mooi formaat borsten. O+
Een typische Robinreactie....
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:13:44 #272
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115962962
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

ga lekker naar je 3dpd :')
pi_115962977
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

ga lekker naar je 3dpd :')
Ik zeg niet dat ik het met hem oneens ben oid :')
pi_115963007
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat zijn nog meer typische Robin reacties? ;(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:16:09 #275
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115963039
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het met hem oneens ben oid :')
Je PI kwam wel denigrerend over :6
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:16:27 #276
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115963048
Iemand alternatief op xchat aangezien die is verlopen
pi_115963056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Iemand alternatief op xchat aangezien die is verlopen
HexChat.
pi_115963062
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm... iets dat je samen graag bepaalde romantische dingen wil doen.... of dat jij ook deze houding aan zou moeten nemen omdat het dan voor beiden gênant is...of weet ik veel.
pi_115963087
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

HexChat.
Downloaden gaat.
Dat semicustom gui.
pi_115963113
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hmm... iets dat je samen graag bepaalde romantische dingen wil doen.... of dat jij ook deze houding aan zou moeten nemen omdat het dan voor beiden gênant is...of weet ik veel.
Ok. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Downloaden gaat.
Dat semicustom gui.
En scripten met Python, Lua en Perl. :7
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:20:30 #281
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115963174
Hexchat voor ubuntu
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:22:20 #282
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115963225
pi_115963242
quote:
Dit is wel een populaire afbeelding zeg... nu al drie keer gepost oid :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:23:59 #284
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115963277
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dit is wel een populaire afbeelding zeg... nu al drie keer gepost oid :P
Ik zag 'm op /v/ langs gaan :') 'I want to be the little girl'
pi_115963291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:25:49 #286
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115963336
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wie niet?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:27:08 #287
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115963398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Wie niet?
Wel easy mode ja.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:30:32 #288
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115963525
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Wie niet?
ik
pi_115963531
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je streamt?
DIT IS HET TOPPUNT! gwasafasfjiwabjefwageugvqada,l
Ga downloaden. Dit brengt de volgende voordelen met zich mee:
pi_115963612
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je streamt?
DIT IS HET TOPPUNT! gwasafasfjiwabjefwageugvqada,l
Ga downloaden. Dit brengt de volgende voordelen met zich mee:
Volgens mij heb ik "DIT IS HET TOPPUNT!", maar één keer gezegd ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 19:34:10 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:32:38 #291
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115963617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik
pi_115963828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik "DIT IS HET TOPPUNT!", maar één keer gezegd ;(

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
Melk over de datum is het het toppunt :r
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-

Thosoka Rin is het toppunt van tsundere. Net als Asuka. Of wacht, Taiga ook ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Geen jongens in je serie doen is trouwens wel het toppunt van otaku pandering.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oké, dit is wel het toppunt :P

[..]

gsergaeropgawerognaeongoaegrn :(

egaowgog
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

HAHAHAHA, dit is echt het toppunt :') _O-
Haha, minstens 5.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:37:25 #293
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115963842
pi_115963845
Hatsugay Mikun
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:37:52 #295
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115963868
Dus 2happ volg je nog een serie?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:40:04 #296
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_115963944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dus 2happ volg je nog een serie?
Steins;Gate eerste 2 afleveringen gekeken :P Misschien dat ik vanavond ga kijken en anders morgen.
pi_115963947
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[..]

[..]

Haha, minstens 2.
Daar zitten maanden tussen ;(

Nog meer typisch Robin?

Hmm, wat zou nou typisch Klipnap zijn?

quote:
ζααανκοοοοκθ να τενσηι νο υοθνι
:P
pi_115963988
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nog meer typisch Robin?

[..]

<Generic troll comment> + <Taylor Lautner> + <Grieks alfabet>
pi_115963996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nog meer typisch Robin?

[..]

Hi Ha Ho.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:41:33 #301
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115964008
SENPAI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')