SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Arashimashou denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hebben sommige mensen in dit topic echt Japans geleerd voor de anime en manga?
Nee. De OP is gewoon dom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je leert het ook nooit!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. De OP is gewoon dom.
Hier verrrukkalllukke Ruka
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. De OP is gewoon dom.
Hier verrrukkalllukke Ruka
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Dat vind ik veel te ver gaan en is zonde van je tijd.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef Qunix het volgende:
Nee, niet nodig voor de anime. Wordt immers gesubt door vele.
ik moest wel aan jou denken toen ik dat kapotte plaatje zagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit!
Hihi, nu kan ik het zeggen.
Ik ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moest wel aan jou denken toen ik dat kapotte plaatje zag
...Portugees?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Qunix het volgende:
iStart Japanese is trouwens een goeie iPhone app voor het leren van...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
omg klippie, sig en ondertitel aangepast
heb je trouwens de films/boeken echt gelezen/gezien?quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb je trouwens de films/boeken echt gelezen/gezien?
Ahhh jammer, ze is al hersendood. Niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja.
De boeken waren enigzins te doen. De films waren... Euhm...
Misschien dat ik ooit de boeken ga lezen, vind ik zelf leuker alleen doe ik het nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja.
De boeken waren enigzins te doen. De films waren... Euhm...
Kijk ons intelligent zijn!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit de boeken ga lezen, vind ik zelf leuker alleen doe ik het nooitTe grote backlog aan alles
Ik heb ooit een uur gekeken van de eerste film omdat het toevallig op TV wasWat een bagger
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ahhh jammer, ze is al hersendood. Niks meer aan te doen.
Als je een goed boek wilt lezen zou ik 'Atlas Shrugged' proberen. Goede beheersing van de Engelse taal is wel vereist. Engels is van een redelijk hoog niveau.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien dat ik ooit de boeken ga lezen, vind ik zelf leuker alleen doe ik het nooitTe grote backlog aan alles
Ik heb ooit een uur gekeken van de eerste film omdat het toevallig op TV wasWat een bagger
Ik wil ze weleens lezen maar dan niet in het openbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk ons intelligent zijn!
[ afbeelding ]
Als je ooit de boeken gaat lezen, houd deze blog erbij.
http://markreads.net/revi(...)ds-twilight-archive/
Ah thanksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een goed boek wilt lezen zou ik 'Atlas Shrugged' proberen. Goede beheersing van de Engelse taal is wel vereist. Engels is van een redelijk hoog niveau.
Of Fountainhead
Ayn Rand.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Als je een goed boek wilt lezen zou ik 'Atlas Shrugged' proberen. Goede beheersing van de Engelse taal is wel vereist. Engels is van een redelijk hoog niveau.
Of Fountainhead
Ze is niet echt het spoor bijster, maar met haar boeken is weinig mis. Wel erg zwart/wit.quote:
EBook of voor het slapen gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil ze weleens lezen maar dan niet in het openbaar![]()
Het feit dat ik daadwerkelijk op mannen val maakt het er ook niet beter op
![]()
Haha, ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
EBook of voor het slapen gaan
Ik las ooit New Moon in een restaurant (wel altijd zo dat de buitenkant niet zichtbaar is!) maar de serveerster zag de titel van het hoofdstuk en "He, lees jij ook Twilight?"
"euhmja
"
Ik kan niet tegen EBookenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
EBook of voor het slapen gaan
Ik las ooit New Moon in een restaurant (wel altijd zo dat de buitenkant niet zichtbaar is!) maar de serveerster zag de titel van het hoofdstuk en "He, lees jij ook Twilight?"
"euhmja
"
Als ik met een boek loop doe ik het altijd zo dat de titel aan beide kanten onzichtbaar isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me.
Sowieso, als je boeken leest waar je de kaft van moet verbergen, dan weet je dat er iets mis is.
Hm, herken ik wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik met een boek loop doe ik het altijd zo dat de titel aan beide kanten onzichtbaar is![]()
Ja ik ben raar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als ik met een boek loop doe ik het altijd zo dat de titel aan beide kanten onzichtbaar is![]()
Ja ik ben raar
"He, lees je ook "My Balls"?! Tof man!"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om mensen te laten zien wat ik lees. Helemaal als ze in de trein dan een praatje met me er over maken. Heerlijk!
Je bent veel te verlegen joh.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"He, lees je ook "My Balls"?! Tof man!"
"Het programmeren van de MDA, CGA en VGA - 1988"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om mensen te laten zien wat ik lees. Helemaal als ze in de trein dan een praatje met me er over maken. Heerlijk!
Je bent veel te verlegen joh.
Die lees ik dan ook op de computer en moet in fysieke vorm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"He, lees je ook "My Balls"?! Tof man!"
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit als kaft gebruiken
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ik zat ook op de terugweg van Rotterdam naar hier met mijn dakimakura.
ik ben niet weeaboo genoeg om te weten wat dat isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
Maar goed, ik zat ook op de terugweg van Rotterdam naar hier met mijn dakimakura.
Stiekem wil iedereen er wel een denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben niet weeaboo genoeg om te weten wat dat is
en ik weet niet of ik het durf op te zoeken![]()
even opgezochtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stiekem wil iedereen er wel een denk ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Stiekem wil iedereen er wel een denk ik
Op het station kwamen ook nog een zooi hooligans aan die net van een wedstrijd kwamen.quote:
Ha. Haha. Hahahahaha. Haha. Ha. Haha.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op het station kwamen ook nog een zooi hooligans aan die net van een wedstrijd kwamen.
Ik was echt bang dat ik dood zou gaan.![]()
Pics als je er echt een hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op het station kwamen ook nog een zooi hooligans aan die net van een wedstrijd kwamen.
Ik was echt bang dat ik dood zou gaan.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij heeft de pics hier al eens geplaatstHet is ook nog eens Yoko.
Tot hoever gaat hun gebrek aan openmindedness?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zou dat ook weleens willen doen, gewoon daarmee reizen en naar reacties kijkenAlleen zou ik niet weten wat ik er thuis mee moet doen
mijn ouders zijn niet bepaald openminded
zwaar religieusquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tot hoever gaat hun gebrek aan openmindedness?
Ahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zwaar religieusZe weten nog niet dat ik atheïst ben / homo ben
Dus ja, als ik daarmee aankom ben ik denk ook wel fucked
Ja vandaar...hmmmmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
19, na mijn stage ga ik wat zoekenquote:
Nopequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja vandaar...hmmmm
"Mam, pap, ik ben heaumeaux. Deal with it".. gaat niet werken he...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
19, na mijn stage ga ik wat zoeken
Ook ben ik eigenlijk bi maar ik neig veel meer naar de homo kant dus met geluk kan ik wel ergens een leuke meid vinden en hoef ik het daarmee niet openbaar te maken
God wat is het toch een aapkequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om je op te vrolijken.
vepvepquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om je op te vrolijken.
'Ouders zijn verplicht hun kinderen financieel te steunen tot hun 21e verjaardag.'quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NopeIk durf te wedden dat ik het huis uitgeschopt wordt
Ah, dat is echt balen voor je man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed. Maar dat zal de relatie er niet echt beter op maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'Ouders zijn verplicht hun kinderen financieel te steunen tot hun 21e verjaardag.'
http://www.ouders.nl/mjur2007-05.htm
Mag ik de rechtbank aanbevelen?
Alhoewel dat wel zou kunnen helpen blijf ik toch nog even thuis anders kom ik nergens op dit momentquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
'Ouders zijn verplicht hun kinderen financieel te steunen tot hun 21e verjaardag.'
Mijn oren doen pijn!!quote:
onder het mom van: ik wil mijn ouders nooit meer spreken maar wel geld afhandig maken..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
watquote:Yamada Momoka is your average 16 year old girl. Her family consists of herself, her dad who works at a TV station, and her mom. Apparently she also has a strict prune of a grandma, but who doesn't? Except that the grandma, Yamada Tamaki, had an accident at the TV station where she got electrocuted and now looks like a 16 year old Yamato Nadeshiko. It isn't easy for Momoka when her grandma arbitrarily decides to attend Momoka's high school as a student as well. Tamaki isn't just pretty, she's also very cultured, well-mannered, and still maintains her old-fashioned streak from her 65 years of wisdom. It's bad enough when Momoka starts being referred to as "Old Yamada" and her grandma (Tamaki) referred to as "New Yamada", but it's even worse when Momoka's crush on a dashing young man starts to take an interest in Tamaki as well. Fight-o, Momoka! Protect your beloved grandma, Momoka! And don't let her walk off with your boytoy, Momoka!
die laatste zin maakt em afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/manga/3634/Obaa-chan_wa_Idol
[..]
wat
Ik heb een paar hoofdstukken gelezen!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
wat
Normale ouders hoeven niet gedwongen te worden om, naar vermogen, iets bij te dragen aan de opleiding en het uitwonen van hun kinderen, totdat zij zichzelf volledig kunnen ondersteunen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
onder het mom van: ik wil mijn ouders nooit meer spreken maar wel geld afhandig maken..
Ik nu ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb een paar hoofdstukken gelezen!!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
wat
ligt er maar net aan hoe die ouders in het leven staan, als ook zij vroeger geen cent te makken hadden (en dus willen zorgen dat het kind in kwestie maar gewoon leert te rooien met de centen die het heeft) zou ik mij daar prima in kunnen vinden...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Normale ouders hoeven niet gedwongen te worden om, naar vermogen, iets bij te dragen aan de opleiding en het uitwonen van hun kinderen, totdat zij zichzelf volledig kunnen ondersteunen.
Daar zal een rechter vast ook wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe die ouders in het leven staan, als ook zij vroeger geen cent te makken hadden (en dus willen zorgen dat het kind in kwestie maar gewoon leert te rooien met de centen die het heeft) zou ik mij daar prima in kunnen vinden...
het punt dat ouders dus tot het 21ste jaar verplicht worden gesteld vind ik wat ruim
Die art-stijl alleen al.quote:
Het is van oorsprong een Josei manga!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zag hem voorbijkomen... Ik ken de serie niet, dus heb geen idee.
welkom terug negerquote:
En? Wat vond je van Madoka?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nu maar eens de laatste episodes van Soa,kokoro, en yamato downloaden.
Oja klipnap ik heb trouwens Madoka uitgekeken.
Neen. Zanger Modest met het nummer "Spoken Bestaan Niet" zal beluisterd worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
HET IS FEEST. DE GUNKA ZAL BELUISTERD WORDEN.
Best wel goed.quote:
Hoezo kon je het niet volgen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Best wel goed.
De getekende stijl paste er ook best wel bij had alleen bij episode 10 of 11 een wtf moment omdat ik het niet meer kon volgen
Madoka is God. Meer hoef je niet te weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Best wel goed.
De getekende stijl paste er ook best wel bij had alleen bij episode 10 of 11 een wtf moment omdat ik het niet meer kon volgen
Omdat homeru opeens naar de toekomst was gesprongen maar ik lette waarschijnlijk niet opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo kon je het niet volgen?
Pas na haar mental breakdownquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef Arashimashou het volgende:
Vergelijk de lieve Sayaka niet met die bitch van een Asuka.
<klein strormpje verwacht>
Stout. Voortaan goed opletten hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat homeru opeens naar de toekomst was gesprongen maar ik lette waarschijnlijk niet op
en sayaka is eigenlijk wel een 2e asuka
Precies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Sayaka is een slet en Asuka is een pure waifu.
* Repelsteeltju herhaalt doeloos wat hij op het internet gelezen heeft.
Dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef Arashimashou het volgende:
Vergelijk de lieve Sayaka niet met die bitch van een Asuka.
<klein stormpje verwacht>
Nihilismequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het universum
Met haar gebrek aan reden
Eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Amagami SS heeft goede waifu materiaal
Show bellybutton then go to bed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
Dit was echt een whyboner.jpeg waard.
[ afbeelding ]
Jetzt ist aber schluss mit der Rumjuderei.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anime
Films
Media
Überhaupt entertainment
Hij zou een kusje op haar buik geven volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Show bellybutton then go to bed.
Wat is het verhaal achter deze gif?
Mensenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anime
Films
Media
Überhaupt entertainment
Ik denk zelf wel dat de nanasaki arc en ayatsu arc de beste arcs zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]
Pechtoldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Anime
Films
Media
Überhaupt entertainment
Oneens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik denk zelf wel dat de nanasaki arc en ayatsu arc de beste arcs zijn.
Ja klopt wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politici
Dictators
Assad
Putin
Rusland
Commies
Sowieso typografie en het alfabetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja klopt wel eigenlijk.Hoewel avatars natuurlijk wel leuk kunnen zijn, zijn ze wel een
tje waard.
Heel veel geld. Echt heel veel geld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat was haar wens ookal weer?
De gezondheid van dat jongetje waar ze verliefd op wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Taylor Lautnerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politici
Dictators
Assad
Putin
Rusland
Commies
Dat die gehandicapte gozer kan lopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat had ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Best wel goed.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De gezondheid van dat jongetje waar ze verliefd op was
Jullie hebben het duidelijk niet goed begrepen. Ze heeft dat joch geholpen zodat hij heel veel geld voor haar kon verdienen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat die gehandicapte gozer kan lopen.
Oh ja... dat was echt een weggegooide wens inderdaad. Mocht die gozer niet eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, dat hij Andre Rieu kon worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat 'Taylor Lautnerquote:
Pistoolgarnalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat 'Taylor Lautner' wil ik bijna in m'n signature zetten. Friedman mag oprotten.
En Nagisa is eigenlijk ook wel eenwaard inderdaad.
Britney Spears
ik ga dat tegen hem zeggenquote:
Wat is er mis met de haring?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeewolf![]()
Octopus![]()
Schol![]()
Tilapia![]()
Haring
Vleesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeewolf![]()
Octopus![]()
Schol![]()
Tilapia![]()
Pangasius
Haring
Ik woon in een huis en ben er blij meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik woon in een vissersdorp en ik haat vis
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er mis met de haring?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Gezien het nu wel heel erg is
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik woon in een huis en ben er blij mee
alleen masturberen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Masturberen op meisjes in coma
Niet op 'pareltje' hebben gestemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Arashimashou het volgende:
Als de wijzer helemaal in het groen komt zijn we reddeloos verloren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou robbie. Doe deze ook maar dan
Lautner?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Zolang je het maar niet bij MIJN waifu doet, die is.puur
Geen enkele waifu is lang puur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Zolang je het maar niet bij MIJN waifu doet, die is.puur
dat is mijn husbandoquote:
Ik zoek nog een goede 'cum brush' voor Photoshopquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou robbie. Doe deze ook maar dan
mai waifu is geen sletquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen enkele waifu is lang puur.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zoek nog een goede 'cum brush' voor Photoshop
is geheim, anders komt robin langsquote:
Heel misschien kun je interactieve seks krijgen met jouw waifu in 2015, ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Een typische not sure if want?quote:
quote:
SPOILER: Clannad XxX~''SunoharAfterstory''~XxXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klipnap op 24-08-2012 14:55:25 ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ah bahSPOILER: Clannad ~''Afterstory''~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ben ik niet over het resultaat tevreden. Het lijkt nu op sperma dat er al een tijdje op zit, ik wil echt dat vloeibare effect hebben
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 14:50:58 ]
Ziet er apart uit.quote:
Dan is er geen punt meer aan anime, want geen 2Dquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Straks lekker anime kijken in 3D
Het wordt nog steeds in '2D' getekend. De computer converteert het dan. oidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan is er geen punt meer aan anime, want geen 2D
CGIquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, anime in 3d lijkt me inderdaad niet helemaal werken.
Tenzij het echt allemaal in CGI moet gaan gebeuren.
But he's a guy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:33 schreef Easymodo het volgende:
Shinji, hij zou een goede vrouw zijn.
Niets mis met Madoka inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij
Niets mis met Madoka. Arme Homu.
jason mrazquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij
Niets mis met Madoka. Arme Homu.
Wat is dit trouwens.
In Nederland zou ze dus echt naar speciaal onderwijs moeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als yui een 10 kan krijgen voor wiskunde moet het eigenlijk wel voor iedereen mogelijk zijn
Dit is gewoon ....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
HAHAHA
Dakimakura skydiving![]()
http://www.flickr.com/photos/meidocafejp/sets/72157631208932724/
kokoroquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de desbetreffende serie.
En Baka maar die blijft nog wel even weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:51 schreef Arashimashou het volgende:
Oh ja.... Maus missen we ook nog.
Oh jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Baka maar die blijft nog wel even weg.
vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een week wat? Of stel ik hier een domme vraag?
Ik tot maandagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een week wat? Of stel ik hier een domme vraag?
Ja, maar bij jou begon de vakantie ook eerderquote:
Oooh.... en wat ga je nu doen dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
urgh ik weet niet welke boeken en licenties ik moet bestellen
en dan geneens mijn inlogcode weten om de boeken te kopen
Ik denk maar iemand uit mijn klas mailen aangezien ik geen brief heb gehad van school welke boeken ik dit jaar moet kopen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oooh.... en wat ga je nu doen dan?
Ga je niet de school mailen omdat ze je geen brief hebben gestuurd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik denk maar iemand uit mijn klas mailen aangezien ik geen brief heb gehad van school welke boeken ik dit jaar moet kopen.
Ze hebben wel een brief gestuurd met mijn schoolcode wat hetzelfde is als vorig jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ga je niet de school mailen omdat ze je geen brief hebben gestuurd?
Mwhuhaha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, maar bij jou begon de vakantie ook eerder
Even kijken in wat voor interessant topic Robbie heeft gepost.
3 september voor mijquote:
horriblesubs is gewoon altijd goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de desbetreffende serie.
Nope.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
horriblesubs is gewoon altijd goed
nu is het wel echt eenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij andere series niet.
http://ji-hi.net/
Daar kun je fansubs vergelijken.
Nee moet amagami,kokoro kijken en nog meer anime binnenhengelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
Mysterieus 100 jaar oud pakket wordt vanavond geopend
Kijk mee
Beter dan anime
Ik kreeg een sushi-advertorialquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
Kijk mee
Beter dan anime
Sword Art Online.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lolvet
Welke serie is ie bijvoorbeeld niet goed?
Nja, kan leuk zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
Kijk mee
Beter dan anime
Oh jee.quote:
De naam van de groep zegt het al. Het is soms te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is cynisch bedoeld omdat ze de subs nakken van crunchyroll enzquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Easymodo het volgende:
[..]
De naam van de groep zegt het al. Het is soms te doen.
Well shit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Well shit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Iori Hentai NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILER: Iori Hentai NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
[..]
Well shit:>Afbeelding opslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>1cb7892fb2255dea082653e78bc90604 (1)![]()
[..]
Well shit:Mooi formaat borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga lekker naar je 3dpdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een typische Robinreactie....
Wat zijn nog meer typische Robin reacties?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een typische Robinreactie....
Je PI kwam wel denigrerend overquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het met hem oneens ben oid
HexChat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Iemand alternatief op xchat aangezien die is verlopen
Hmm... iets dat je samen graag bepaalde romantische dingen wil doen.... of dat jij ook deze houding aan zou moeten nemen omdat het dan voor beiden gênant is...of weet ik veel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer typische Robin reacties?
Ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmm... iets dat je samen graag bepaalde romantische dingen wil doen.... of dat jij ook deze houding aan zou moeten nemen omdat het dan voor beiden gênant is...of weet ik veel.
En scripten met Python, Lua en Perl.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Downloaden gaat.
Dat semicustom gui.
Ik zag 'm op /v/ langs gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit is wel een populaire afbeelding zeg... nu al drie keer gepost oid
Hahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag 'm op /v/ langs gaan'I want to be the little girl'
Wie niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag 'm op /v/ langs gaan'I want to be the little girl'
Wel easy mode ja.quote:
Je streamt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer typische Robin reacties?
Volgens mij heb ik "DIT IS HET TOPPUNT!", maar één keer gezegdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je streamt?
DIT IS HET TOPPUNT! gwasafasfjiwabjefwageugvqada,l
Ga downloaden. Dit brengt de volgende voordelen met zich mee:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik "DIT IS HET TOPPUNT!", maar één keer gezegd
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thosoka Rin is het toppunt van tsundere. Net als Asuka. Of wacht, Taiga ook
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
Geen jongens in je serie doen is trouwens wel het toppunt van otaku pandering.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dit is wel het toppunt
[..]
gsergaeropgawerognaeongoaegrn
egaowgog
Haha, minstens 5.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HAHAHAHA, dit is echt het toppunt![]()
Steins;Gate eerste 2 afleveringen gekekenquote:
Daar zitten maanden tussenquote:
quote:ζααανκοοοοκθ να τενσηι νο υοθνι
<Generic troll comment> + <Taylor Lautner> + <Grieks alfabet>quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zitten maanden tussen
Nog meer typisch Robin?
Hmm, wat zou nou typisch Klipnap zijn?
[..]
Hi Ha Ho.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zitten maanden tussen
Nog meer typisch Robin?
Hmm, wat zou nou typisch Klipnap zijn?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |