SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 19-07-2012 16:02:37 ]
Pokimonquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar we allemaal uitkijken naar de nieuwe Pokemon film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Zonder Pokemon, Digimon en DBZ had niemand van jullie hier nu naar Anime gekeken natuurlijk.quote:
Himechan no Ribbon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder Pokemon, Digimon en DBZ had niemand van jullie hier nu naar Anime gekeken natuurlijk.
Omelette du fromage !quote:
bazenserie dat, net als ren & stimpyquote:
Sailor moon en Cardcaptor sakura..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder Pokemon, Digimon en DBZ had niemand van jullie hier nu naar Anime gekeken natuurlijk.
Dan zeide gei eeun Belg.quote:
Sailormoon en Card Loli Sakura is toch nooit op de NL tv geweest.quote:
Ik ging naar per toeval naar crunchyroll en kwam daar uit op Himechan no ribbon.... dus tja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sailormoon en Card Loli Sakura is toch nooit op de NL tv geweest.
Jij duikt maar zo het internet op en eindigt bij een anime?
Hoe kan de TT ooit de beste zijn zonder Yamato?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef .Cake. het volgende:
Beste. TT. Ever.
Geen discussie over mogelijk.
Omdat Animees.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ging naar per toeval naar crunchyroll en kwam daar uit op Himechan no ribbon.... dus tja.
[..]
Hoe kan de TT ooit de beste zijn zonder Yamato?
Ik denk dat er veel over geluld gaat worden hier... ik hengel 'm in ieder geval nu binnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maken ze muziek in de K-ON film? En zijn er nieuwe personages geïntroduceerd in K-ON!!?
Overweegt zowaar die film te bekijken.
Niet zo jokken Dexter... anders geef ik deedee de sleutel van je laboratorium.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ging naar per toeval naar crunchyroll en kwam daar uit op Himechan no ribbon.... dus tja.
[..]
Eigenlijk is het best wel zo gegaan denk ik...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo jokken Dexter... anders geef ik deedee de sleutel van je laboratorium.
Sorry maar mijn anime kijken begon met Akira and The Guyver.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welles! Sailormoon is in NL op TV geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeker weten wel. Ze hebben de intro van de Duitse versie in het Nederlands vertaald.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Welles! Sailormoon is in NL op TV geweest.
Miyazaki was de oorzaak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is het niet tijd om Rohan weer weg te stoppen overigens?
Yorkiddin (ofzo..) zond beide uit, samen met gundam wingquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar pas na het succes van Dragonball Z dus uiteindelijk begint het bij Dragonballquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Yorkiddin (ofzo..) zond beide uit, samen met gundam wing
de R2 dvd's wel te verstaan, met de ongecensureerde versiequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef wdn het volgende:
Cardcapture Sakura is ook bij Yorin op TV geweest trouwens maar dat was de US versie.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Sakura_in_Nederland
De persoon die dat inspreekt heeft ook Kim Possible gedaanZal mschol leuk vinden want die heeft de dvd's meen ik me te herinneren: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jann_Cnossen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:07 schreef .Cake. het volgende:
Beste. TT. Ever.
Geen discussie over mogelijk.
ik vind em zelf eigenlijk erg slecht, ben notabene 1 of 2x op die site geweestquote:
klonen mag, zieken nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk mee dat FOK niet moeilijk doet daarover.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maken ze muziek in de K-ON film? En zijn er nieuwe personages geïntroduceerd in K-ON!!?
Overweegt zowaar die film te bekijken.
Je leest wel even over mijn opmerking heen dat het voor mij bij Akira en The Guyver begon?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar pas na het succes van Dragonball Z dus uiteindelijk begint het bij Dragonball
Akira Toriyama natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Je leest wel even over mijn opmerking heen dat het voor mij bij Akira en The Guyver begon?
quote:
Of Heidi ja dat is Anime maar dat wist je niet toen je er naar keek.quote:
Dat wist ik ook niet toen ik naar pokémon keek vroegerquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of Heidi ja dat is Anime maar dat wist je niet toen je er naar keek.
idd, tekenfilms waren (zijn? ahahaha laat ik dat maar niet zeggen, straks zijn we 3 threads verder) gewoon tekenfilms.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet toen ik naar pokémon keek vroeger
En om het rijtje van 2 of 3 topics terug volledig te maken:quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef omelette het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet toen ik naar pokémon keek vroeger
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
En om het rijtje van 2 of 3 topics terug volledig te maken:
Barbapappa ook
en Boes Boes ook
Ah was al bekend dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:02 schreef Klipnap het volgende:
Als ik thuis ben hengel ik de K-ON!-film binnen
Geen Coalgirls?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:03 schreef Bakakame het volgende:
Hallo ik ben de laatste tijd druk en heb niets teruggelezen maar.... K-ON film is gesubbed door Coalguys!
Die moet waarschijnlijk nog komen.quote:
Ik heb zelfs nog nooit van die subgroep gehoord dus ik heb geen ideequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef Bakakame het volgende:
Is Coalguys niet goed genoeg voor jullie
Volgens mij wel, die deden Eureka Seven Ao toch?quote:
Wat haal je eigenlijk uit die reviews? Ik heb er een paar gelezen (whiners.pro) en zag alleen gezeik over schoonheidsfoutjes in de Engelse tekst en gekwijl over lettertypes en de kleurtjes van de lettertypes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die moet waarschijnlijk nog komen.
Ik wacht denk ik op de CoalGirls release. Of ik wacht even de reviews van CoalGuys af.
Meestal kijk ik wat op imageboards, daar wordt meestal wel over releases gesproken, MAL heeft ook beoordelingen en daarnaast heb je dus nog whiners.proquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat haal je eigenlijk uit die reviews? Ik heb er een paar gelezen (whiners.pro) en zag alleen gezeik over schoonheidsfoutjes in de Engelse tekst en gekwijl over lettertypes en de kleurtjes van de lettertypes.
Ik kende Coalguys voor Coalgirlsquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van die subgroep gehoord dus ik heb geen idee![]()
Ik benieuw me meer naar de toegevoegde waarde van zulke reviews.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meestal kijk ik wat op imageboards, daar wordt meestal wel over releases gesproken, MAL heeft ook beoordelingen en daarnaast heb je dus nog whiners.pro
Over 't algemeen heb ik ook liever "betere" subs, maar om eerlijk te zijn zou ik 't zelf niet weten wanneer ze goed of slecht zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik benieuw me meer naar de toegevoegde waarde van zulke reviews.
Waarom is dat dan irritant?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb nu Blu-Ray (kennelijk betere) subs van Madoka maar eigenlijk is het alleen maar irritanter omdat uitgebreid. Ipv "Dit is pijn" zegt Kyubey "Dit is de hoeveelheid pijn die je normaal zou krijgen".
Misschien correcter vertaald, maar niet beter voor als je geen Japans kunt en je je er niet aan stoort.
CoalGuys bestaat geloof ik al langer dan CoalGirls. Maar is zo'n beetje gestopt voor nu, doet heel af en toe iets. Maar zij hebben iig K-ON!! gespeedsubbed en K-ON! vast ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van die subgroep gehoord dus ik heb geen idee![]()
Irritanter voor het oog en de snelheid van het lezen. Nu heb ik er niet heel erg veel problemen mee, maar toch stoort het me af en toe wel.quote:
Hmm, dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Irritanter voor het oog en de snelheid van het lezen. Nu heb ik er niet heel erg veel problemen mee, maar toch stoort het me af en toe wel.
Oftewel: nauwkeuriger is niet altijd fijner.
Als je te nieuwsgierig bent kun je ook de novel (waar de anime op is gebaseerd) lezen:quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:09 schreef De_Ilias het volgende:
SAO ep 2 gezien en serieus ik vond het echt vet. Vooral dat badass gedrag op het einde.
Ik kan zelf niet wachtenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, K-ON film is binnen.... nu kijken?
Ik wacht eerst rustig af met beoordelingen over de subs.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, K-ON film is binnen.... nu kijken?
Nopequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef De_Ilias het volgende:
Is dat K on leuk en vermakelijk voor een Mecha Shounen als mezelf?
Nee. Het is een anime met schattige meisjes die eigenlijk niks doen behalve thee drinken en af en toe wat muziek maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef De_Ilias het volgende:
Kijk een aflevering zou ik zeggen. Als dat niets is wordt het ook niets, als dat leuk is blijft het hopelijk ook leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef De_Ilias het volgende:
DM een linkquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[CoalGuys] K-ON! Movie (1080p) [6839C336].mkv
Aaah. De verleiding.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Arashimashou het volgende:
Yui wil weg van de moe!!!!!!!!! Ze wil niet meer dat soort liedjes!
Er is niks gebeurd..... het was allemaal nep. Godver... vervelende meiskes.... oke nu spoiler ik niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]![]()
Niet meer spoileren, nu word ik nog meer depri
SPOILER: Ja toch nog een kleintjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon binnen gehengeld, al is 't denk ik overkill. Je bent het jezelf verplicht!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[CoalGuys] K-ON! Movie (1080p) [6839C336].mkv
Aaah. De verleiding.
Ik twijfel gewoon of ik niet moet wachten op een betere releasequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Gewoon binnen gehengeld, al is 't denk ik overkill. Je bent het jezelf verplicht!
Ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb gewoon genoegen genomen met 720p.
De K-ON! film is geanimeerd in 1080p.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit
je ziet toch geen verschil overigens. nog 19 min![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het gehoord inderdaad.quote:
Zet het in spoiler tags. Mij maakt het niets uit en ik wil je mening wel horenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef Arashimashou het volgende:
Ik durf niet te veel te zeggen ivm spoilers
Naja, zo veel valt er ook weer niet te zeggen. Het is typisch K-ON... 2 uur lang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zet het in spoiler tags. Mij maakt het niets uit en ik wil je mening wel horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Dit is gewoon te revolutionair voor zijn tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Qunix het volgende:
Waarom ook echt *nu* dat de film moet komen
Ik heb een soort van deadline.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is gewoon te revolutionair voor zijn tijd.
Ah, balen.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, balen.
Ach ja, je zult niet veel meer missen. Van wat ik hoor op internet is het gewoon K-ON!... maar dan 2 uur
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En omgekeerd zal het ook wel duur zijn. Waar halen ze eigenlijk het geld vandaan
want van amsterdam naar tokyo is al iets van 800 euro retour, moet je ook nog geld hebben voor een slaaplek en voor eten en evt soeveniers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En omgekeerd zal het ook wel duur zijn. Waar halen ze eigenlijk het geld vandaan
Ze kopen echt kilo's theequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
want van amsterdam naar tokyo is al iets van 800 euro retour, moet je ook nog geld hebben voor een slaaplek en voor eten en evt soeveniers.
Heb je toevallig ook een ''bestand''? Dan moet je openen via CCCP (ik weet niet of het bij andere mediaplayers ook werkt).quote:
MKV doet het altijd met vlcquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je gebruikt ook VLC. Verklaart alles.
Wees blij dat dit je de gelegenheid heeft gegeven om het te proberen.quote:
Was het verdwenen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Die film is zo heerlijk om te kijken.
Ik word gewoon vertederd door al het schattige Engrish![]()
Het K-ON! gevoel is terug mensen!
Ook voor mensen die season 1 wel leuk vonden en season 2 niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Die film is zo heerlijk om te kijken.
Ik word gewoon vertederd door al het schattige Engrish![]()
Het K-ON! gevoel is terug mensen!
Met Media Player Classic Home Cinema?quote:
Nee, eigenlijk niet. Maar tijdens het kijken wordt het weer versterkt.quote:
Ik denk het, het is bij iedereen weer anders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook voor mensen die season 1 wel leuk vonden en season 2 niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook wel grappig om alles weer te zien na zelf in Londen te zijn geweest![]()
jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met Media Player Classic Home?
Verwijder CCCP.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben vergeten dat ik beloofd heb met mijn broer Batman Begins te kijkenK-ON gaat voor.
Arme broer
Oh, als je het al gezien hebt dan moet je inderdaad K-ON! voorang geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ja, ik ga maandag naar Dark Knight 3
Maar ik heb Begins al te vaak gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je mijn coole instructies opgevolgd? Het kan niet zijn dat hij dan niet werkt.quote:
Ja tot op het punt van die madshi ik kan wel ff snel teamvieuwer downloadenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je mijn coole instructies opgevolgd? Het kan niet zijn dat hij dan niet werkt.
Heb je toevallig Teamviewer? Kan ik het misschien laten werken
Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja tot op het punt van die madshi ik kan wel ff snel teamvieuwer downloaden
Die laatstequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef robin007bond het volgende:
Overigens geeft CoalGuys wel vaak hun eigen draai aan anime
[ afbeelding ]
Godzijdank, eindelijk. Ik ben blij dat je kan relativeren. Echt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
Oké ik ben er helemaal over uit.
Ik heb net een stukje van het begin gezien en ik zit eigenlijk gelijk in de vibe die ik bij season 1 ook had.
Weet je. Ik denk dat ik minder van anime ben gaan genieten door mijn EVA-obsessie. In eens probeer ik daardoor alles te vergelijken met EVA.
Nu ben ik denk ik over die fase heen. Ik moet anime gewoon waarderen voor wat het is en me er bij neerleggen dat meesterwerkjes een keer in de paar jaar uitkomen.
En ik moet er gewoon niet zo serieus naar kijken
Gewoon laten vermaken en niet er bij denken.
SPOILER: Extremely fluffy inside!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film vind ik minstens net zo leuk als Shoushitsu.
Ik ben al een tijdje klaar met de film, dus ik ga nu lezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect #2 staat op Animees!
Niet dat iemand dat vanavond gaat lezen met die K-ON! film en alles..![]()
En CoalGuys is een soort van Scamp van de subberswereld.
Zon fase heb ik ook gehad met Gundam SEED, ik ging alles met seed vergelijken en begon ik minder anime te kijken, maar gelukkig ben ik daar allang over en is heel veel anime gewoon welkom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
Oké ik ben er helemaal over uit.
Ik heb net een stukje van het begin gezien en ik zit eigenlijk gelijk in de vibe die ik bij season 1 ook had.
Weet je. Ik denk dat ik minder van anime ben gaan genieten door mijn EVA-obsessie. In eens probeer ik daardoor alles te vergelijken met EVA.
Nu ben ik denk ik over die fase heen. Ik moet anime gewoon waarderen voor wat het is en me er bij neerleggen dat meesterwerkjes een keer in de paar jaar uitkomen.
En ik moet er gewoon niet zo serieus naar kijken
Gewoon laten vermaken en niet er bij denken.
Ik echt helemaal anti mechaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik was aan het begin juist Pro-gundam en fuck de rest
Het zegt natuurlijk wel wat. Dat een anime mij zo heeft weten te raken dat ik bijna alle andere anime er mee ga vergelijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Godzijdank, eindelijk. Ik ben blij dat je kan relativeren. Echt.
Anders was het EVA voor eva and eva and eva and eva and eva and eva...
EVA is de eerste anime waar ik het bij had. SEED moet ik ook nog kijken. Ik hoor wel van veel mensen dat 00 beter is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zon fase heb ik ook gehad met Gundam SEED, ik ging alles met seed vergelijken en begon ik minder anime te kijken, maar gelukkig ben ik daar allang over en is heel veel anime gewoon welkom.
Veel vrienden van me zijn dat ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik echt helemaal anti mecha
Maar tegenwoordig kijk ik best aardig wat mecha.
Ah, deze download doet het dus wel?quote:
Poepieschattig klinkt als zo meh... en uit de mond handen van Robert is het al helemaal eng.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, deze download doet het dus wel?
Wel echt vet gedaan. Ik ben weer helemaal om. Zo poepieschattig allemaal.
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Poepieschattig klinkt als zo meh... en uit de mond handen van Robert is het al helemaal eng.
Niks tegen jou hoor
Zelfs Azunyan is ouder dan ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet. Bedenk wel dat ze ouder zijn dan jij
Je hebt de echte pose nog niet gezien zie ik?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zelfs Azunyan is ouder dan ik
Yui is net zo oud als mijn broer
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet. Bedenk wel dat ze ouder zijn dan jij
Hihi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
Mijn moeder schrikt van mijn meegetrommel met U&I
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik moest huilen. Alweer. Bij dezelfde scene.
9/10.
En mschol reageert hier niet want?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef AnimeFan het volgende:
Kan iemand de K-ON film naar mschol verzenden op IRC.
Het liefst iemand met een hele hoge uploadsnelheid.
gr gr mschol
Niet hatenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hij boycot het topic en zit alleen op het IRC kanaal
CoalGuys heeft als grap het BBC logo op het einde van de film gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
Woow.. .Zelfs het logo van JAL en Ibis is 1:1 nagemaakt.
omdat ik het niet nodig vond om jullie (=degene die niet op IRC zittenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hij boycot het topic en zit alleen op het IRC kanaal
Wat heeft zij op haar neus??quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zelfs Azunyan is ouder dan ik
Yui is net zo oud als mijn broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve als je Dakgoot heet of van oude militaire liedjes houdt, hoef je d'r eigenlijk niet op te klikken hoorHoi. K-ON film al gezien?quote:
Een 7 dus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoe ik ook mijn best doe, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen deze film een 8 te geven.
Maar Robin is een moéfag. Wat zegt dat dan?quote:Zelfs Robin is vertederd over de moé. Dit zegt toch wel wat?
Oké, dit is wel het toppuntquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Klipnap het volgende:
Ik kijk nu Batman Begins maar K-ON is beter
gsergaeropgawerognaeongoaegrnquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar Robin is een moéfag. Wat zegt dat dan?
Mwah. Ik ben redelijk neutraal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
Robin een moefag.... dat valt nog wel mee vind ik
Welsch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, dit is wel het toppunt
[..]
gsergaeropgawerognaeongoaegrn
egaowgog
FAMC in Japan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Welsch?
Een film: "FAMC in Wales" lijkt me wel leuk.
Ooohh, waar naar Japan? Hokkaido? Ga me niet zeggen dat je naar toooooooookyou wil oidquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
FAMC in Japan.
Gaan we met z'n allen naar Japan.![]()
En dan een beach episode naar Hawaii.
Akihabara.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ooohh, waar naar Japan? Hokkaido? Ga me niet zeggen dat je naar toooooooookyou wil oid
Ik vond ook referenties naar NGE. Of is het eten van Baumkuchen en Sawako in Gendou houding te ver gezocht?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef Qunix het volgende:
Emails verzenden vanuit Londen naar Japan is verzenden in de tijd... Steins;Gate refereren?
je beeld het je maar in joh..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef Qunix het volgende:
Emails verzenden vanuit Londen naar Japan is verzenden in de tijd... Steins;Gate refereren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
We hadden deze winter dus gewoon naar Londen kunnen gaan om ze live te zien... So close and yet so farAls we in de anime dimensie zouden leven wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de animedimensie... hoe gestoord zou Nederland er dan uitzien.Alweer? Oke, wat is nu vaag dan.quote:
Ik begon die serie te kijken omdat ik dacht dat het over muziek zou gaan. Dat bleek niet zo te zijn. Dus... heeft de film nog concerten of leuke grapjes of iets anders dat hem het kijken waard maakt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de mening van Repelsteeltju omtrent K-ON!?
Hehe, baas die je bent.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begon die serie te kijken omdat ik dacht dat het over muziek zou gaan. Dat bleek niet zo te zijn. Dus... heeft de film nog concerten of leuke grapjes of iets anders dat hem het kijken waard maakt?
Er komen wel wat liedjes in voor ja. Of dat genoeg voor je is weet ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begon die serie te kijken omdat ik dacht dat het over muziek zou gaan. Dat bleek niet zo te zijn. Dus... heeft de film nog concerten of leuke grapjes of iets anders dat hem het kijken waard maakt?
het is K-ON dat het het kijken waard maakt..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan moet je Beck en Nana kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sawa-Gendou kan ik me nog voorstellen... Maar Baumkuchen is niet alleen van NGEquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vond ook referenties naar NGE. Of is het eten van Baumkuchen en Sawako in Gendou houding te ver gezocht?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Qunix het volgende:
Nee, nee, nee niet weer die ene scene van K-ON.......![]()
welke?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Qunix het volgende:
Nee, nee, nee niet weer die ene scene van K-ON.......![]()
AF loog!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
het is K-ON dat het het kijken waard maakt..
K-ON S3? oh shit nigga.... zou dat er komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef Qunix het volgende:
Vette ending! (aftiteling)
Toffe film![]()
![]()
En ben weer nog steeds niet tevreden en wil meeeeer!!!!
S3![]()
Er waren plannen, en de manga is goed ervoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
K-ON S3? oh shit nigga.... zou dat er komen?
Ja!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik wil nu wel een K-On!!! na dit mooie einde.
Idd!quote:Awesome, I can't believe that they went out of their way to find foreigners as voice actors, unlike most other anime that would have Engrish.
Als jij dit hele jaar niets meer over EVA zegt, dan heb jij recht van spreken over ons.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
Nu is de serie wel genoeg uitgemolken.
Laat KyoAni maar met een leuke nieuwe franchise komen. Ik geloofde in Hyouka en was helemaal gehyped.
Helaas
Was dat CG only, of toch in de film? Ze hadden ook Hotel Ibis bijv. erin.quote:Also, the whole ED presented as a music video (complete with BBC logo) was pure genius.
Zo erg uitgemolken is de franchise niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als jij dit hele jaar niets meer over EVA zegt, dan heb jij recht van spreken over ons.
Van wat ik heb gehoord valt het bij de rest van de cast wel mee, behalve de K-ON! meiden zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef Arashimashou het volgende:
Is het zeker dat ze echte native English speakers hebben gebruikt? Er kwamen dan wel geen rare tonen in voor, maar ik vond dat er bij veel Engels toch wel sprake was van vreemde intonatie... wat geforceerd.
Naja, ik vond het wat vreemd klinken, wel correct, maar toch vreemd. Behalve misschien bij die taxichauffeur. En bij hoofdpersonen was het gewoon vanzelfsprekend bagger. Maar dat moet ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord valt het bij de rest van de cast wel mee, behalve de K-ON! meiden zelf.
kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
Maar die rode dubbeldekkers rijden toch haast niet meer rond? ()
Die afbeeldingen van London zijn goed gedaan hequote:
Misschien ben je het niet gewend om in een anime te horen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Naja, ik vond het wat vreemd klinken, wel correct, maar toch vreemd. Behalve misschien bij die taxichauffeur. En bij hoofdpersonen was het gewoon vanzelfsprekend bagger. Maar dat moet ook
Ik heb nog eens geluisterd naar die receptioniste. Ze praat wel goed Engels, maar het past gewoon niet. Heeft weinig met gewenning te maken denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien ben je het niet gewend om in een anime te horen.
Ik vond Kom Susser Töd eerst ook vreemd klinken.
Welk cijfer geef jij de film?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb nog eens geluisterd naar die receptioniste. Ze praat wel goed Engels, maar het past gewoon niet. Heeft weinig met gewenning te maken denk ik.
Hmm, veelbelovend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb een 8 gegeven. 7 is echt te mager, en een 9, tja... op het moment toch niet.
Naja, hoeveel mijn ratings waard zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, veelbelovend.
Ik ga er ook maar eens een keer rustig voor zitten.
Soms moet je gewoon in de juiste vibe zijn voor bepaalde anime. Ik heb een tijdje K-ON! gekeken in een verkeerde vibe of stemming, terwijl ik er anders wel van had genoten waarschijnlijk. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |