sarcasm?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef ThaTim het volgende:
First adventure was vet. Zat ook vol belangrijke levenslessen.
neequote:
idd, myotismon vond ik altijd vet, mn zusje was er bang voorquote:
? komt me wel erg bekend voor eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef Piye het volgende:
TS ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Dat was pas stoer.
smerige klapmongool, blij dat je pic is gebroken zodat je me topic niet helemaal kan vervuilenquote:
Shaman king.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
? komt me wel erg bekend voor eigenlijk
het had veel langer door moeten gaan,quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef mschol het volgende:
S1 was vroeger best leuk, nu nog steeds oke (zeker t.o.v. pokemon)
S2 was vroeger net eff wat leuker als 1 imho..
er is maar 1 pokemon aflvering die ik ooit zal leuk vinden, EN DIE AFLEVERING MOET NOG GEMAAKT WORDEN!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Piye het volgende:
Maar terechte klacht in ieder geval. Vroeger keek ik ook wel pokémon en ik heb lange tijd gedacht dat het telkens slechter is geworden. Tot ik erachter kwam dat die oude pokemon net zo kut is, maar dat ik toen gewoon slechtere smaak had.
het is ook veel langer doorgegaan:quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
het had veel langer door moeten gaan,klerepokemon die bijna een half ziljoen kinderen hun harten breken, en vertrapte op de grond als smerige glazen flessen in vuil
weet ik, maar moet nog langer, dat bedoelde ik, nog langer en langer, mag niet meer stoppenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook veel langer doorgegaan:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2523
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |