Ik vond een voorfoto van Jackie Stallone op thedailymail. Hier rechts van wijlen Sage Stallone:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Cynix ® het volgende:
Omdat het vorige deel vol is hier verder.
Jacky Stallone
Het blijkt niet Jacky Stallone te zijn, maar de zogeheten Ivone Weldon. Dat ze toevallig allebei verspookt eruit zien is toeval :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond een voorfoto van Jackie Stallone op thedailymail. Hier rechts van wijlen Sage Stallone:
[ afbeelding ]
Scary, het lijken wel tweelingzussenquote:Op donderdag 6 september 2012 03:32 schreef Kings het volgende:
[..]
Het blijkt niet Jacky Stallone te zijn, maar de zogeheten Ivone Weldon. Dat ze toevallig allebei verspookt eruit zien is toeval :p
Had ik heel wat posts geleden ook al gezegdquote:Op donderdag 6 september 2012 03:32 schreef Kings het volgende:
[..]
Het blijkt niet Jacky Stallone te zijn, maar de zogeheten Ivone Weldon. Dat ze toevallig allebei verspookt eruit zien is toeval :p
ja vast omdat het weer Djini isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Had ik heel wat posts geleden ook al gezegdMaar toen geloofde niemand mij
![]()
Jackie Stallone is niet de vrouw van Sylvester Stallonequote:
oopsquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jackie Stallone is niet de vrouw van Sylvester Stallone
wel z'n moeder
ze ziet er wel jong uitquote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Al is z'n vrouw ook niet helemaal mijn type (en verspookt?)
[ afbeelding ]
Wat een gratenkutquote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Al is z'n vrouw ook niet helemaal mijn type (en verspookt?)
[ afbeelding ]
Sasha Czackquote:Op donderdag 6 september 2012 22:42 schreef Adelante het volgende:
Was dat overleden kind (sage) van haar of van een andere stallone vrouw?
Echt he? Dan kun je er maar beter "gewoon" oud uit zien dan zoals op die foto.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef Bluezz het volgende:
OMG zíen ze het dan echt niet dat het geen verbetering is
http://www.imdb.com/media/rm88586752/nm0001180
Doesn´t show het age?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Britt Ekland
[ afbeelding ]
Onderschrift bij de foto: Bond-shell: The 69-year-old actress doesn't show her age
Uh ja, maar of ze er daardoor beter uitziet?
Een foto van 130 jaar geleden. Nee, natuurlijk is dat geen verbetering. Ook de normale verouderde versie zou geen verbetering zijn. Da's mooi, da's de leeftijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef Bluezz het volgende:
OMG zíen ze het dan echt niet dat het geen verbetering is
http://www.imdb.com/media/rm88586752/nm0001180
Als haar leeftijd er niet bijgestaan had, had ik echt geen gok durven wagen, zo vreemd ziet het eruit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Doesn´t show het age?
Juist ziet ze er enorm oud uit zo met die rare strakgetrokken wangen en daardoor meer opvallende oude huid aan haar mond en nek etc..
Wil ze op haar ex Rod Stewart lijken ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Britt Ekland
[ afbeelding ]
Onderschrift bij de foto: Bond-shell: The 69-year-old actress doesn't show her age
Uh ja, maar of ze er daardoor beter uitziet?
Die is volgens mij nog "naturel" als ik zijn foto's zo bekijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ze op haar ex Rod Stewart lijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |