Het blijkt niet Jacky Stallone te zijn, maar de zogeheten Ivone Weldon. Dat ze toevallig allebei verspookt eruit zien is toeval :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond een voorfoto van Jackie Stallone op thedailymail. Hier rechts van wijlen Sage Stallone:
[ afbeelding ]
Scary, het lijken wel tweelingzussenquote:Op donderdag 6 september 2012 03:32 schreef Kings het volgende:
[..]
Het blijkt niet Jacky Stallone te zijn, maar de zogeheten Ivone Weldon. Dat ze toevallig allebei verspookt eruit zien is toeval :p
Had ik heel wat posts geleden ook al gezegdquote:Op donderdag 6 september 2012 03:32 schreef Kings het volgende:
[..]
Het blijkt niet Jacky Stallone te zijn, maar de zogeheten Ivone Weldon. Dat ze toevallig allebei verspookt eruit zien is toeval :p
ja vast omdat het weer Djini isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Had ik heel wat posts geleden ook al gezegdMaar toen geloofde niemand mij
![]()
Jackie Stallone is niet de vrouw van Sylvester Stallonequote:
oopsquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jackie Stallone is niet de vrouw van Sylvester Stallone
wel z'n moeder
ze ziet er wel jong uitquote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Al is z'n vrouw ook niet helemaal mijn type (en verspookt?)
[ afbeelding ]
Wat een gratenkutquote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Al is z'n vrouw ook niet helemaal mijn type (en verspookt?)
[ afbeelding ]
Sasha Czackquote:Op donderdag 6 september 2012 22:42 schreef Adelante het volgende:
Was dat overleden kind (sage) van haar of van een andere stallone vrouw?
Echt he? Dan kun je er maar beter "gewoon" oud uit zien dan zoals op die foto.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef Bluezz het volgende:
OMG zíen ze het dan echt niet dat het geen verbetering is
http://www.imdb.com/media/rm88586752/nm0001180
Doesn´t show het age?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Britt Ekland
[ afbeelding ]
Onderschrift bij de foto: Bond-shell: The 69-year-old actress doesn't show her age
Uh ja, maar of ze er daardoor beter uitziet?
Een foto van 130 jaar geleden. Nee, natuurlijk is dat geen verbetering. Ook de normale verouderde versie zou geen verbetering zijn. Da's mooi, da's de leeftijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef Bluezz het volgende:
OMG zíen ze het dan echt niet dat het geen verbetering is
http://www.imdb.com/media/rm88586752/nm0001180
Als haar leeftijd er niet bijgestaan had, had ik echt geen gok durven wagen, zo vreemd ziet het eruit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Doesn´t show het age?
Juist ziet ze er enorm oud uit zo met die rare strakgetrokken wangen en daardoor meer opvallende oude huid aan haar mond en nek etc..
Wil ze op haar ex Rod Stewart lijken ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
Britt Ekland
[ afbeelding ]
Onderschrift bij de foto: Bond-shell: The 69-year-old actress doesn't show her age
Uh ja, maar of ze er daardoor beter uitziet?
Die is volgens mij nog "naturel" als ik zijn foto's zo bekijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ze op haar ex Rod Stewart lijken ?
't Is Marijke Helwegen!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:05 schreef Samson het volgende:
Hier nog ergere van Britt
[ afbeelding ]
quote:
Ik moest denken aan een versie van Sandra Dee/Olivia Newton John. Zo'n met-de-computer-verouderde versiequote:
Bij wie?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef lezzer het volgende:
Ik zit naar Trinny en Susannah te kijken, maar daar is volgens mij ook wat mis gegaan zeg
Trinny lijkt op een trannyquote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef lezzer het volgende:
Ik weet nooit wie wie is, maar volgens mij Susannah. Is dat de magerste? Net met vet rode lipstick en een botoxhoofd om eng van te worden
Edit, Trinny bedoel ik.
Aw, ik vind haar gewoon zielig om naar te kijken. Ze is ook echt zo dun, zo ziekelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef lezzer het volgende:
Ik weet nooit wie wie is, maar volgens mij Susannah. Is dat de magerste? Net met vet rode lipstick en een botoxhoofd om eng van te worden
Edit, Trinny bedoel ik.
hebben we hier nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Voor een verspookte Jody Marsh, nu even op TLC kijken
Oh jammer, echt erg, al die vrouwen trouwensquote:
Voor de beeldvorming:quote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw, ik vind haar gewoon zielig om naar te kijken. Ze is ook echt zo dun, zo ziekelijk.
nou, vergeleken met de gemiddelde 69 jarige vrouw ziet ze er toch jonger uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Doesn´t show het age?
Juist ziet ze er enorm oud uit zo met die rare strakgetrokken wangen en daardoor meer opvallende oude huid aan haar mond en nek etc..
Ze is idd erg dun, maar het helpt ook niet als je altijd naast een te dik persoon staat, dan lijkt het nog erger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb het enkel over de foto's van hun hierboven, misschien valt het normaliter wel mee, laat ik het dan gewoon stevig noemen... misschien was ze hierboven beginnend zwanger of zo?quote:
Nee, daar is ze volgens mij te oud voor, om zwanger te zijn. Ze is inderdaad wat stevig in vergelijking met Trinny. De combinatie is niet zo flatterend voor beide dames.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over de foto's van hun hierboven, misschien valt het normaliter wel mee, laat ik het dan gewoon stevig noemen... misschien was ze hierboven beginnend zwanger of zo?
Dat jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, daar is ze volgens mij te oud voor, om zwanger te zijn. Ze is inderdaad wat stevig in vergelijking met Trinny. De combinatie is niet zo flatterend voor beide dames.
Mee eensquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja
Al vind ik het voor het programma wel leuk, omdat er zowel stevige als hele dunne mensen voorbij komen, die zich soms geen raad weten wat betreft kleding. Zij zijn allebei niet echt gemiddeld. De ene is echt heel dun, de andere toch wat stevig. Maakt het wel leuk voor het programma, vind ik iig
Echt hequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Waarom wil iemand er in hemelsnaam ZO uitzien. Dan heb je een gaatje in je hoofd. En de chirurg die dit doet trouwens ook, die mag wat mij betreft voor het leven geroyeerd worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he![]()
En het ergste is dat zijn broer net zo gek is![]()
[ afbeelding ]
Nee idd...ik snap echt niet dat je er zo uit wilt zien...precies wat jij net ook al zei eigenlijk. Zouden die aan Body Dismorphic Disorder ofzo lijden? Anders begrijp ik het serieus waar echt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |