Valt niet me. Ziet er niet meer uitquote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef Samson het volgende:
Ik vind Goldie nog meevallen, is gewoon een erg onflatteuze foto
proest!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef Lienekien het volgende:
Als ik zo'n kop trek, zie je mijn bovenlip ook niet meer.
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 6 december 2012 07:29 schreef Karina het volgende:
Ik zie net deze foto van Conny Breukhoven (Vanessa)het lijkt wel een omgebouwde kerel:
quote:Op donderdag 6 december 2012 08:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Die ontkent ook al jaren dat ze iets heeft laten doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:29 schreef Karina het volgende:
Ik zie net deze foto van Conny Breukhoven (Vanessa)het lijkt wel een omgebouwde kerel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bovendien is hij een natural redhead, en die worden heel laat grijs. Als ze al grijs worden.
Volgens mij heb ik die een tijdje geleden nog op comedy central gezienquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Samson het volgende:
Check nu comedy central, Joan Rivers, als je denkt dat het niet erger kan...
Klopt, ze wordt 80 en ze heeft geen rimpel in dr gezicht, maar het lijkt wel een wassen beeld...quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een tijdje geleden nog op comedy central gezienDat is wel een extreem strak getrokken gezicht (vol botox?)
Dit is hoe linda de mol er over vijf jaar ook uit gaat zien. Grote mannenneus en een geschoren mond met brede kaken.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:29 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel erg leuk en grappig, maar ze ziet er niet uit inderdaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Samson het volgende:
Check nu comedy central, Joan Rivers, als je denkt dat het niet erger kan...
dat hoofd leidt me teveel af om nog naar de inhoud te luisterenquote:Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind haar wel erg leuk en grappig, maar ze ziet er niet uit inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |