nee ze was vroeger echt heel mooiquote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat mens naast haar heeft ook een raar gezicht hoor. Maar daar is ze waarschijnlijk mee geboren.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dafuq!
Jessica Biel:
[ afbeelding ]
Alicia Keys:
[ afbeelding ]
Scarlett:
[ afbeelding ]
Angelina Jolie:
[ afbeelding ]
En zelfs Adele heeft een nosejob gedaan. Nathalie Portman! Echt bizar zoveel
Wat een onzin. Er zijn er twee waarvan ik denk dat het misschien plastische chirurgie is, maar je kan ONZETTEND veel met goede make-up doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik was clipjes op Youtube aan het kijken en bij een aantal donkere zangeressen stond steeds commentaar dat ze steeds meer op MJ gingen lijken.
In principe hebben ze wel allemaal een slanke bovenkant en is alleen het 'tuitje' onderaan breed
Voorheen allemaal gewoon een grote hoorn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:34 schreef Disorder het volgende:
Die zanger van simply red komt nu ook veel in reclames voorbij. Is ook aardig verspookt zo te zien.
Tja, ik verzin het ook niet zelf en maak de plaatjes ook niet zelf. Google maar, kom je er vanzelf op terecht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Er zijn er twee waarvan ik denk dat het misschien plastische chirurgie is, maar je kan ONZETTEND veel met goede make-up doen.
Google kan vanalles zeggen, dat betekent niet dat het waar is..quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tja, ik verzin het ook niet zelf en maak de plaatjes ook niet zelf. Google maar, kom je er vanzelf op terecht.
Ook niet dat het onwaar is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Google kan vanalles zeggen, dat betekent niet dat het waar is..
Eens. Het komt wat krampachtig over om eeuwig jong en strak te willen blijven, maar echt verspookt is het niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Dolly niet verspookt eigenlijk.
Ja, strak getrokken en je kan je afvragen of je dat nou allemaal moet doen, als je zo oud bent.
Maar verspookt..?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, was mij ook al opgevallen
quote:
Geen gezicht met dat geverfde rode haar. Ach, hij was altijd al niet bepaald de knapste.... en dan nog van die jankmuziek (mijn mening...)quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Geen gezicht met dat geverfde rode haar.
Ja geverfde, wat denk je zelf, die man is 52.......quote:
Ja, het was al geen schoonheid, maar nu wordt het wel een tikkie sneu. Dan ziet Keith er eigenlijk niet eens zo slecht uit op die foto, geen plastische chirurgie, wel veel drank en drugs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja geverfde, wat denk je zelf, die man is 52.......
Niet iedereen is helemaal grijs op z'n 52e...quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Bovendien is hij een natural redhead, en die worden heel laat grijs. Als ze al grijs worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Niet iedereen is helemaal grijs op z'n 52e...
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk, en die foto hierboven ergens is het precies dezelfde kleur als hier, helemaal natuurlijk, wat jij wil geloven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Niet iedereen is helemaal grijs op z'n 52e...
[ afbeelding ]
Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, en die foto hierboven ergens is het precies dezelfde kleur als hier, helemaal natuurlijk, wat jij wil geloven.
Probleem is als je al zo lang aan je laat sleutelen je niet weet wanneer het wellicht tijd is om er een keer mee te stoppen....ze had dus net voor deze behandelingen moeten stoppen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Dolly niet verspookt eigenlijk.
Ja, strak getrokken en je kan je afvragen of je dat nou allemaal moet doen, als je zo oud bent.
Maar verspookt..?
Ik ken genoeg mensen die nog nauwelijks grijs zijn op die leeftijd, ligt een beetje aan je genen. De ene persoon begint met 20 al grijs te worden en is op mijn 30ste wit terwijl de ander met 50 nog nauwelijks grijs haar heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Goed, we kunnen het er wel allemaal over eens zijn dat de aanwezige Stones niets hebben gedaan.quote:
Daar gaat het ook helemaal niet om, het ging om dit specifieke geval en de verschillen die je al in die 2 verschillende foto's ziet, maar onderhand is het wel off-topic. Ik vind hem sowieso onderhand een raar onnatuurlijk gezicht hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die nog nauwelijks grijs zijn op die leeftijd, ligt een beetje aan je genen. De ene persoon begint met 20 al grijs te worden en is op mijn 30ste wit terwijl de ander met 50 nog nauwelijks grijs haar heeft.
Misschien niet grijs, wel vaal.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bovendien is hij een natural redhead, en die worden heel laat grijs. Als ze al grijs worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |