-1quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
NeeIk hoef haar niet, maar gelukkig gaat ze ook niet door
Ze is niet eens doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Woelli het volgende:
Pisces29
* Anna Nobel (je kunt niet meer ruilen als je eenmaal de naam hebt genoemd, staat in de regels)
quote:
Ik heb nina nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Woelli het volgende:
Overzicht na twee afleveringen
Hopelijk staat iedereen er in.
En Joooo-pi heb jij Nina van Dijk geadopteerd? Of begrijp ik die post van vrijdag 24 augustus 21:40 gewoon verkeerd![]()
Anders gaat Nina van Dijk naar Stickertje.
...
Joooo-pi
* Nina van Dijk
* Ivar Oosterloo
...
Aangepastquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb nina niet
edit: die post ging over de ninja edit van Kally die een verkeerde naam had gepost
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Woelli het volgende:
Overzicht na twee afleveringen
Pheno
* Katty Heath
Ja een aantal andere hadden een verkeerde spelling, dus waar ligt de grens.quote:
oh, ik ben nog niet zo overtuigdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:12 schreef JRRY het volgende:
Ik wou dat ik Velorisa Yorks had, een echte superster. Toch ben ik overtuigd dat dé klapper van TVOH3 in de 4e aflevering zit...
Die is al geadopteerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik adopteer die blonde van vanavond, hoe heette ze, Nicola oid?
Jij hebt er tweequote:
No sweat. Volgens mij blijven er vaak wel interessante kandidaten over in de latere auditie-afleveringenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt er twee
Ik doneer dan wel voor dr opvoeding oidKan ik van n afstandje meegenieten
![]()
Jammerdan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Joooo-pi op 01-09-2012 09:49:40 ]heitieh
Te vroeg...quote:
quote:Kandidaten kun je pas adopteren zodra deze worden geintroduceerd in het introductie-filmpje voor het optreden óf, indien deze niet langskomt, tijdens het optreden zelf.
Maar, ze was net al in beeldquote:
fixedquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Eenmaal geadopteerd blijft geadopteerd.
Welke naam stond er?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |