SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt, ja dan begrijp ik het wel.
Dat is gewoon net de situatie waarin je zit.
Maar het grappige is dat waarschijnlijk weinig mensen het van jou goed zouden inschatten.
Bij een aantrekkelijk meisje ga je er al snel vanuit dat die geen moeite zal hebben met het vinden van een leuke man.ik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
Tnxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders
Maar klopt inderdaad, van verlegen jongensachtig meisje die niet durfde, het terras pakken niet snapte, niet dronk, weinig zei. Naar een sociale vlotte vrouw. Dus best oke
Ik zei precies wta jij nu zegt. Dat uiterlijk er niet toe doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
jij vind het raar dat ik er laat mee was?![]()
![]()
Geluk, zwarte magie, maar vooral ook vaardigheden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet tot de dag van vandaag niet wat er precies mis met me is. Het is bij mij nu ook totaal anders, maar ik heb nog geen succes. Voor mij lijkt het alsof er wat geluk en magie bij komt kijken. (Zwarte magie in dit geval wegens ongelijke verdeling van kans).
Veel hangt toch van communicatie en sociale vaardigheden af.
Voor de een is het moeilijker dan voor de ander, maar ook hier geldt dat vaardigheden vaak prima te trainen zijn.![]()
Je ziet er gewoon goed uit hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -Mandienietkanversierenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
![]()
'Je bent de eerste die naar me glimlachtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -MandienietkanversierenDat is al heel wat waard
"
![]()
Ik beoordeel je ook alleen maar op je foto hoor. En die ziet er gewoon prima uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar goed ik ben nu eenmaal een fan van blond.![]()
![]()
als je dat laatste nu doorstreept dan.... neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -Mandienietkanversierenals iemand zoiets zegt draai ik mij denk ik weer om en schud ik n keer nee
![]()
![]()
Lot88, lees laatste paar reacties nog maar eens terug, en beweer dan nog eens dat het moeilijk is om een man te vinden.
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Lot88, lees laatste paar reacties nog maar eens terug, en beweer dan nog eens dat het moeilijk is om een man te vinden.
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
![]()
Foei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
Wij zijn ook leuk.![]()
ow dat t daar niet aan ligt heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.ik ben verre van makkelijk en dat besef ik ook wel en de mannen die er doorheen kunnen prikken hebben al de nodige levenservaring en zijn getrouwd oid
![]()
![]()
Vroeger schreef ik in een romantische bui nog weleens gedichten voor vrouwen.
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprek![]()
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typischquote:) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
![]()
idd die leuke vent kom ik wel tegen alleen die zijn dan al bezet enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
![]()
Dat je iemand er goed vind uit zien wil nog niet zeggen dat het relatiematerial is hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.![]()
Ja, want die hebben ervaring met een moeilijke vrouw thuis op de bankquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dat t daar niet aan ligt heb ik al eerder gezegdik ben verre van makkelijk en dat besef ik ook wel en de mannen die er doorheen kunnen prikken hebben al de nodige levenservaring en zijn getrouwd oid
![]()
![]()
Het is dat ik een vriendin heb, anders had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
![]()
Je bent niet interesant nu je vrijgezel bentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
beetje inherent aan bezet zijn he? Dat ze leuk zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
idd die leuke vent kom ik wel tegen alleen die zijn dan al bezet enzoHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Waarom doe je dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprekEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dat zal het zijn hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet interesant nu je vrijgezel bent![]()
Ik merk er trouwens vrij weinig van. Of ik nu bezet of vrijgezel ben, de vrouwen willen me sowieso wel![]()
![]()
Ja weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet meer dan?
Is sowieso lang geleden dat ik teksten geschreven heb.![]()
Ja drommel de mededeling dat je inmiddels bezet bent, heeft mij ook erg veel verdriet gedaan. Ik ben pas nét weer aan het opkrabbelen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik merk er trouwens vrij weinig van. Of ik nu bezet of vrijgezel ben, de vrouwen willen me sowieso wel![]()
klopt en als ze bereid zijn om vreemd te gaan met je vallen ze ook af want zo'n vent wil ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
beetje inherent aan bezet zijn he? Dat ze leuk zijn.![]()
![]()
Gestopt toen je een vaste vriendin kreeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk niet.
Is sowieso lang geleden dat ik teksten geschreven heb.
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar ik faalde er in.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn brein zei nog van nee drommel, je hebt nog zoveel kansen als vrijgezel maar mijn hartje zei dat deze wel leuk wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja drommel de mededeling dat je inmiddels bezet bent, heeft mij ook erg veel verdriet gedaan. Ik ben pas nét weer aan het opkrabbelen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
Ik nog helemaal van eey biatch zal ik je uitwonen dit dat..![]()
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt en als ze bereid zijn om vreemd te gaan met je vallen ze ook af want zo'n vent wil ik ook niet![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie niet snap.![]()
Sorry schat ik heb jou op zo'n hoog voetstuk staan dat ik je even over het hoofd zag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik nog helemaal van eey biatch zal ik je uitwonen dit dat..![]()
Nee, voor 1 ex schreef ik ook tijdens de relatie regelmatig gedichten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gestopt toen je een vaste vriendin kreeg?
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd, maar ik faalde er in.
Ik denk eigenlijk omdat ik er gewoon de tijd er niet meer voor neem.![]()
absoluut. maar ik red mij zonder vent ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk lastig..![]()
![]()
Totdat je een spin ziet zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
absoluut. maar ik red mij zonder vent ook wel![]()
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Laat hij jouw kutje watertanden
Spuitend van genot
Dwars door het raam, kapot
Hij bied nog zijn verontschuldigingen aan
Maar ze zei "Royco, je kan beter weg gaan"![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
![]()
Misschien dat het komt omdat je nu bezet ben maar ik kan je ineens veel beter waarderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
![]()
![]()
Ik denk dat het komt doordat ik squatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien dat het komt omdat je nu bezet ben maar ik kan je ineens veel beter waarderen![]()
![]()
![]()
Zou je niet schrijver worden voor de website shespotpuntenel ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Rozen zijn rood
Royco is oud
Met zijn vaardige handen
Spuitend van genot
Maar ze zei "Royco, je kan beter weg gaan"
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben![]()
nee daar is de electrische vliegenmepper voor of de schoen of de stofzuiger...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien in het Engels maar mijn Nederlandse spelling is echt te belabberd, dat zou onprofessioneel staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zou je niet schrijver worden voor de website shespotpuntenel ?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee daar is de electrische vliegenmepper voor of de schoen of de stofzuiger...Ik heb overal zo mijn connecties heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Murdera en ik houden al opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Cue_ het volgende:
zullen we de SC beperken dames, heren en halfgoden?![]()
![]()
Interpunctie en hoofdletters... Best belangrijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Catch_me het volgende:
hoi lotte ik ben een leuke vent en niet bezet![]()
![]()
fijn om te wetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Catch_me het volgende:
hoi lotte ik ben een leuke vent en niet bezet![]()
![]()
Geachte Lott 88,
Er is tot mijn attentie gekomen dat er een leuke vent onder de naam catch_me vrijgezel(lig) is. Ik wil u dan ook bij deze verzoeken om contact op te nemen met de desbetreffende persoon.
Hoogachtend,
Drommeldaris
Hosselkoning | Matchmaker | Halfgod![]()
Lees even je tekst door Halfgodquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte Lott 88,
Er is tot mijn attentie gekomen dat er een leuke vent onder de naam catch_me vrijgezel(lig) is. Ik wil u dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon.
Hoogachtend,
Drommeldaris
jij wil mij dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte Lott 88,
Er is tot mijn attentie gekomen dat er een leuke vent onder de naam catch_me vrijgezel(lig) is. Ik wil u dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon.
Hoogachtend,
Drommeldaris
whutwhat, jij vrijgezel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
Hoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij wil mij dan ook bij deze om contact op te nemen met de desbetreffende persoon?![]()
![]()
En als ik zeg dat ze je al leuk vonden en dat die gedichten niets hadden toegevoegd aan je kansenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprek
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Huh vrijgezel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En als ik nu zeg dat ik dan waarschijnlijk nooit had gezegd wat ik voor ze voelde en ze had laten lopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ze je al leuk vonden en dat die gedichten niets hadden toegevoegd aan je kansen![]()
Gefaald in de sportschool, ze liep notabene een meter voor me langs. Naja, wel oogcontact gemaakt, vrijdag nog een.poging
![]()
![]()
Logische verklaring wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry schat ik heb jou op zo'n hoog voetstuk staan dat ik je even over het hoofd zag.![]()
![]()
![]()
Meetellen met pushups. 15, 16, 17, heyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Gefaald in de sportschool, ze liep notabene een meter voor me langs. Naja, wel oogcontact gemaakt, vrijdag nog een.poging
256, 257, 258..
![]()
![]()
Geen idee wat voor eisen heb jequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Niemand die een match voor mij heeft?![]()
Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zetten14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik doe niet aan pushups en zij ook niet. Sowieso is het irritant als iemand je reps mee gaat tellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meetellen met pushups. 15, 16, 17, hey256, 257, 258..
Vrijdag nog een poging wagen, wel aantal keer oogcontact gehad![]()
![]()
Ik bedoelde met je eigen, als ze langsloopt overschakelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pushups en zij ook niet. Sowieso is het irritant als iemand je reps mee gaat tellen
Vrijdag nog een poging wagen, wel aantal keer oogcontact gehad![]()
![]()
Iedereen is verbaasd! Chaos!quote:Loka.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zettenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik tel niet hardop, enige wat ik hardop.doe is uitademen. En het gaat om max 8 reps, dus niet echt interessant ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoelde met je eigen, als ze langsloopt overschakelen.![]()
![]()
Maar Loka is al bezetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd! Chaos!
[..]
Loka.![]()
![]()
Maar ze zou el jouw type zijn?quote:
Sta je al ergens ingeschreven?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien wel ja. Nee ik sta nergens echt ingeschreven wel zoek ik een vrouw die kinderen wil en vrij huiselijk isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze zou el jouw type zijn?
Sta je al ergens ingeschreven?![]()
![]()
Hier ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ze lachte wel naar mij maar was net te laat...ze ging weg. Hopelijk zie ik haar weer snel!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_![]()
Jammer, maar oogcontact en lachen is goed tekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hier ookZe lachte wel naar mij maar was net te laat...ze ging weg. Hopelijk zie ik haar weer snel!
![]()
![]()
Klopt. Meestal moet je er eerst seks voor hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, bij mij gaan kinderen er niet komen in elk geval niet van mezelf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig is dat nou net niet de redenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Meestal moet je er eerst seks voor hebben.![]()
![]()
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nou net niet de reden
Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het getal van 4 tot 6 kinderen in mijn hoofd maar dat zeg je niet tegen een date natuurlijk al heb ik al tijden geen dates meer gehad ook eigenlijk geen behoefte aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?
Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.![]()
Ja, volgens zo'n hormoononderzoek wel. Maar als ik echt graag zou willen zijn er nog wel mogelijkheden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De verminderde vruchtbaarheid is zeker?
Een kinderwens is niet iets waar ik een relatie op stuk zou laten lopen, lijkt me. Alleen als ze er 11 wil ofzo.
Het lijkt me wel lastig als je zelf geen kinderwens hebt en je partner wel. Of dat je partner per se wil emigreren en jijzelf niet. Dat lijken me vrij onoverkomelijke problemen.![]()
Hahah, en het vooral niet te subtiel doen, sowieso dat ze moet lachen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meetellen met pushups. 15, 16, 17, hey256, 257, 258..
lol vinnie wat wil je proberen, langer oogcontact houden...?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Nee, dat kun je waarschijnlijk beter even voor je houden totdat je ze wat beter kent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb het getal van 4 tot 6 kinderen in mijn hoofd maar dat zeg je niet tegen een date natuurlijk al heb ik al tijden geen dates meer gehad ook eigenlijk geen behoefte aan.Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, volgens zo'n hormoononderzoek wel. Maar als ik echt graag zou willen zijn er nog wel mogelijkheden.
Het lijkt me wel lastig als je zelf geen kinderwens hebt en je partner wel. Of dat je partner per se wil emigreren en jijzelf niet. Dat lijken me vrij onoverkomelijke problemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je voor de rest wel gelukkig met elkaar bent en qua karakter bij elkaar past en een kinderwens dan roet in het eten gooit, lijkt dat me best wel naar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.![]()
Bij elkaar passen is een vaag begrip. Als je dat moet afkeuren om zulke wensen lijkt me dat wat voorbarig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat lijken me dan toch signalen dat je niet helemaal bij elkaar past.
Veel dingen kunnen mensen nog wel leuk gaan vinden, of niet, maar misschien ga je het zelf dan wel minder leuk vinden zonder het echt voor iemand op te geven.![]()
Ja, ken een stel dat er over uit elkaar is gegaan. Zij wilde dolgraag kinderen in de nabije toekomst en hij vond dat hij veel te oud was en daar niet aan wilde beginnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je voor de rest wel gelukkig met elkaar bent en qua karakter bij elkaar past en een kinderwens dan roet in het eten gooit, lijkt dat me best wel naar.Dat klopt helemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij elkaar passen is een vaag begrip. Als je dat moet afkeuren om zulke wensen lijkt me dat wat voorbarig.
Veel dingen kunnen mensen nog wel leuk gaan vinden, of niet, maar misschien ga je het zelf dan wel minder leuk vinden zonder het echt voor iemand op te geven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja wat denk jij danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah, en het vooral niet te subtiel doen, sowieso dat ze moet lachen.
lol vinnie wat wil je proberen, langer oogcontact houden...?Proberen praatje te maken en keer wat drinken zou leuk zijn
![]()
![]()
Niks proberen, je maakt een praatje of je doet het niet. Spreek met jezelf af dat je de volgende keer met haar gaat praten. Verbeeld je de situatie als het helpt, maar actie nemen man!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wat denk jij danProberen praatje te maken en keer wat drinken zou leuk zijn
![]()
Oh en dat meetellen met opdrukken is grappig, ik zou dat gewoon doen. Jezelf niet te serieus nemen ouweedit: eigenlijk zou ik het zelf helemaal niet doen, maar zou het wel grappig vinden om te lezen wat de reactie is, haha.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Adoptie zou je wel overwegen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, bij mij gaan kinderen er niet komen in elk geval niet van mezelf.![]()
Nogal ja. Ik zag dat toch wel als een stelletje wat bij elkaar zou blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is verbaasd! Chaos!
Niet dat je dat goed in kan schatten online, maar goed... die indruk had ik gewoon.![]()
![]()
I know, maar dat mislukte vandaag ook. Hoop dat ze er vrijdag isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Niks proberen, je maakt een praatje of je doet het niet. Spreek met jezelf af dat je de volgende keer met haar gaat praten. Verbeeld je de situatie als het helpt, maar actie nemen man!![]()
Oh en dat meetellen met opdrukken is grappig, ik zou dat gewoon doen. Jezelf niet te serieus nemen ouweedit: eigenlijk zou ik het zelf helemaal niet doen, maar zou het wel grappig vinden om te lezen wat de reactie is, haha.
.
Ik doe geen pushups, dus ik ga niet meetellen. Sowieso verlies ik mijn concentratie bij hardop tellen en ja die concentratie heb ik nodig.![]()
Dat zou wat mij betreft wel een optie zijn, of tijdelijk pleegkinderen opvangen. Dat lijkt me wel mooi, proberen het leven van kinderen zonder goede thuissituatie beter te maken. Wel alleen als ik zelf psychisch alles op orde zou hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Adoptie zou je wel overwegen?![]()
Je moet jezelf toch een keer over die angst heen krijgen., dus waarom niet bij deze chick!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar dat mislukte vandaag ook. Hoop dat ze er vrijdag is.
Ik doe geen pushups, dus ik ga niet meetellen. Sowieso verlies ik mijn concentratie bij hardop tellen en ja die concentratie heb ik nodig.
Als ze al lief naar je lacht als je oogcontact hebt moet je gewoon direct zijn en haar meteen op date vragen. Sowieso dat ze ja zegt''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
We zullen vrijdag zienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet jezelf toch een keer over die angst heen krijgen., dus waarom niet bij deze chick!
Als ze al lief naar je lacht als je oogcontact hebt moet je gewoon direct zijn en haar meteen op date vragen. Sowieso dat ze ja zegt![]()
![]()
Kingtoppiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
Ben wel benieuwd waar jullie mee aan zouden komen zetten
Hoewel ik net iets lees over kinderen, dan maar cassandra erbijNiet 5?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik tel niet hardop, enige wat ik hardop.doe is uitademen. En het gaat om max 8 reps, dus niet echt interessant ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wij ook dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zag dat toch wel als een stelletje wat bij elkaar zou blijven.
Niet dat je dat goed in kan schatten online, maar goed... die indruk had ik gewoon.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kingtoppie
Hoewel ik net iets lees over kinderen, dan maar cassandra erbij
[..]
Niet 5?nee bedankt, ik hou me even koest maar weet verder wel wat ik wel en niet zou willen in een man. in ieder geval niet iemand die een een broedkonijn zoekt hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het al fout gaan. Meetings met gasten thuis, iemand van fok in laten wonen etc, extra veel aandacht geven aan gasten en melden dan je het daten mist. Dat doe je als je onbewust al op zoek bent.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Instincten hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:58 schreef firefly3 het volgende:
Ik zag het al fout gaan. Meetings met gasten thuis, iemand van fok in laten wonen etc, extra veel aandacht geven aan gasten en melden dan je het daten mist. Dat doe je als je onbewust al op zoek bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: