Ik kan geen Romeinse cijfers dude.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet Heel rock 'n roll meer. Hoe ging het beroemde zinnetje van Kurt ook alweer?![]()
Nieuwe vraag:
Chad Kroeger gaat trouwen!
Wie mij drie albums van Nickelback kan noemen krijgt zowel een punt als de eeuwige schande!
Avril vergelijken met Nickelbackquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef friekin_ het volgende:
Als je gevraagd had om 3 avril nummers had ik het kunnen doen
Zal het proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je 'm nog (laten) aanpassen naar MCCXL...?
vanaf de volgende vraagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Is dit dan een dubbele punten topic?
nou... ik heb toch wel een voorkeurquote:
Hoe is Nickelback live?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:03 schreef ranja het volgende:
[..]
nou... ik heb toch wel een voorkeurheb van de een 4 albums, van de ander 0. De een 1x live gezien, de ander 0.
Ook nog, het houdt niet op met de hits. Ik doelde op het gevoelige Photograph, maar hier verdien je ook een punt mee:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:30 schreef pipster het volgende:
Van de Spidermanfilm ook nog het verschrikkelijke Hero.
Welk nummer van wie?quote:I've got your picture of me and you
You wrote "I love you" I wrote "me too"
quote:I sit there staring and there's nothing else to do
Oh it's in color
Your hair is brown
Your eyes are hazel
And soft as clouds
I often kiss you when there's no one else around
quote:
Jankbak.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
maar 1 is ook goed, want ik had geen recht op m'n vorige maar friekin_ wil 'm niet intrekken..
quote:
Moseskriebel ja...vergeet Ridequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Litpho het volgende:
Was dat bij Ride wel een albumtitel? Ik kan alleen de song vinden...
Maar wel het goede antwoord!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
..And you will know us by the trail of dead?
belachelijk lange naam![]()
Belachelijk lange namen-vervolgvraag!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar wel het goede antwoord!
Bol_Wan + 2
Ranja+1quote:
idem. Had er nog nooit van gehoord maar klonk leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef ranja het volgende:
Gezien in het voorprogramma van Them Crooked Vultures
Shit ja. Da's lang geleden. Ken geloof ik één nummer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef Ulx het volgende:
Weve got a fuzzbox and were gonna use it.
Ulx +2quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef Ulx het volgende:
Weve got a fuzzbox and were gonna use it.
Mudhoney ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:32 schreef bartrid het volgende:
Wat van wie?
1. "Need" 3:01
2. "Chain That Door" 1:51
3. "Mudride" 5:43
4. "No One Has" 3:26
5. "If I Think" 3:37
6. "In 'N' Out Of Grace"
Oeps, sorry. Superfuzz...bigmuff ?quote:
Is het weer zover?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:29 schreef Ulx het volgende:
Iemand anders mag de volgende vraag verzinnen.
Beetje jammer inderdaad. Als je kan antwoorden kan je ook een vraag stellen, anders geef geen antwoordquote:
tong80 +1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Superfuzz...bigmuff ?
Ik ga slapen.quote:
Ron Brandstederquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga slapen.
Nog wel een hintje :
Jan Rietman
Die is ook lang idd.quote:
quote:
MadMaster + 1quote:
Wat/Wie isquote:Vanaf 1981 tot de dag van vandaag isleverancier van de grootste hits van top zanger Andre Hazes (Het is koud zonder jou, Een Beetje Verliefd, Diep in mijn hart, Jij en Ik, Morgen ben ik thuis, Oranje Boven Aan(wk 90), Kleine Jongen, Zomer, Leef Je Uit, Heel Zijn Leven Is een Spel, Samen kunnen wij Europa aan(ek 92), Eenzaam Zonder Jou. Najaar 2001 verschijnt het Andre Hazes album HAZES NU, met twee
tracks. De track Kleine Jongen wordt in de periode 2000-2004 regelmatig gebruikt bij de tv commercial Eurocard/Mastercard. Tot zijn tragische overlijden (23-09-2004), heeft Andre Hazes 39
songs opgenomen.
Er zijn meer partijen betrokken bij een song dan alleen de schrijver...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat Hazes zelf zijn nummers schreef (met rijmwoordenboek )
Denkrichting is goed, namen niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:03 schreef pipster het volgende:
Poei Poei Poei nou Fluitsma of Van Tijn dan maar....
Niet doen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef ranja het volgende:
Ik zit eerder aan een buitenlander te denken, een italiaan ofzo waarvan de teksten vernederlandst zijn.
Nee, het zijn wel bekende producers, maar niet direct die je zou verwachten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef pipster het volgende:
Lennart Nijgh is ook niet echt logisch laat staan John Ewbank...
quote:
quote:Willem van Kooten hoorde enkele demo's van nummers die de groep geschreven had. Hij vond de nummers prima en hitgevoelig, maar niet hun stijl. Hij raadde de groep aan voor andere artiesten te gaan schrijven en produceren om hun creativiteit toch aan te wenden. Lia Velasco, de Liberation of Man, de Internationals, Snoopy, Fantastique, The Surfers werden de artiesten die via productiemaatschappijhits gingen scoren. Ook Patricia Paay (Who's that lady with my man en Livin' without you) schakelde de hulp van hen in.
Dre is Good to Goquote:Flamman en Abraxas
Je rubt het er wel in zo, maar niet de gebroeders Bolland...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef pipster het volgende:
[..]
Dre is Good to Go![]()
Bolland en Bolland
Niet als je even op je mobieltje kijkt, direct het antwoord ziet, dat geeft en vervolgens geen zin/tijd/computer hebt om even een leuke vraag te verzinnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Als je kan antwoorden kan je ook een vraag stellen, anders geef geen antwoord
Rubt...Rubberen Robbie.. ik denk het welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je rubt het er wel in zo, maar niet de gebroeders Bolland...
edit: ow die Willen van Kooten etc. quote zie ik ook nu pas..pretty sure now.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rubt...Rubberen Robbie.. ik denk het wel
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hazes heeft ook veel met Catmusic te maken gehad, misschien bedoel je dat?
Of je geeft gewoon geen antwoord, dan heb je geen reden om niet een nieuwe vraag te hoeven stellen als je dat niet wil/kan. De regels zijn wat dat betreft redelijk duidelijk en simpel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet als je even op je mobieltje kijkt, direct het antwoord ziet, dat geeft en vervolgens geen zin/tijd/computer hebt om even een leuke vraag te verzinnen.
Maar jullie mogen best een paar uurtjes wachten natuurlijk, als jullie dat liever hebben.
welk nummer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon geen antwoord, dan heb je geen reden om niet een nieuwe vraag te hoeven stellen als je dat niet wil/kan. De regels zijn wat dat betreft redelijk duidelijk en simpel...
quote:was recorded in early 1975 by Wings during their New Orleans sessions for Venus and Mars. It was a song which McCartney had high hopes for, but early recordings did not live up to the song's potential. After Mason added guitar overdubs, the band was still dissatisfied. However, once Scott recorded the sax solo, the band was satisfied. Although several takes of the solo were recorded, the very first take was the one that was used.
The song is an optimistic love song. Even though love may be blind or may cause separated lovers to suffer, the singer believes that love will prevail.
Nope.quote:
Ik zie nergens in de regels een tijdlimiet staan om een volgende vraag te stellen. Ik blijf wel gewoon antwoord geven en jullie wachten dan maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon geen antwoord, dan heb je geen reden om niet een nieuwe vraag te hoeven stellen als je dat niet wil/kan. De regels zijn wat dat betreft redelijk duidelijk en simpel...
Inderdaad. Luister naar wat deze man zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Komt omdat je de rest afleidt met je UI, dus een holle overwinningquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, 't is inmiddels wel de irritatie voorbij. Ik doe hier gewoon af en toe lekker mijn ding en op het eind van het jaar sta ik gewoon weer bovenaan. Lekker belangrijk.
Da's ook mijn strijdplan maar het faalt jaar op jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doe hier gewoon af en toe lekker mijn ding en op het eind van het jaar sta ik gewoon weer bovenaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, helaas niet meer...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat er niet nog een vraag open van Noobie?
quote:,pseudoniem van Erick Lee Purkhiser (Stow (Ohio), 21 oktober 1946 – Glendale (Californië), 4 februari 2009) was een Amerikaans punkmuzikant
bartrid + 2quote:
alsof het zo erg is dat het topic soms een paar uur stil ligt... het is een forum, geen chat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Precies. En je mag er altijd een vraag tussendoor gooien. We zijn best wel ruimdenkend hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef ranja het volgende:
[..]
alsof het zo erg is dat het topic soms een paar uur stil ligt... het is een forum, geen chat.
het moet ook van 2 kanten komen he, als er wel een vraag gesteld wordt komt er soms ook een halve dag geen reactie. is het dan zo erg als er een halve dag geen vraag staat? wat is het verschil?
Nederlands.quote:
Wat mij betreft is dat het punt dan ook niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef ranja het volgende:
[..]
alsof het zo erg is dat het topic soms een paar uur stil ligt... het is een forum, geen chat.
het moet ook van 2 kanten komen he, als er wel een vraag gesteld wordt komt er soms ook een halve dag geen reactie. is het dan zo erg als er een halve dag geen vraag staat? wat is het verschil?
SpauldingPF +2quote:
The Doorsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef SpauldingPF het volgende:
In welke band speelde Ray Manzarek?
mwah in beide gevallen komt er gezeur dat het topic zo lang stil ligt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Wat mij betreft is dat het punt dan ook niet...
Het topic ligt de laatste tijd wel vaker stil en dat interesseert me niets. De rek is er wel uit bij de meeste hier, geloof ik. Geen probleem, ik heb ook niet altijd fut, maar dan antwoord ik ook niet, ook al weet ik het antwoord...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef ranja het volgende:
[..]
mwah in beide gevallen komt er gezeur dat het topic zo lang stil ligt.
behalve dat als ulx aangeeft dat hij geen vraag stelt het topic niet lang stil hoeft te liggen en dat ook niet goed is
Wat van wie?quote:Toen ik 's ochtends vroeg thuis kwam
En het handgeschreven briefje op de deur zag
Nam ik een ijskoud drankje van de tafel
En proostte op jou, want jij was gisteravond de beste...
Nee, dat zie ik ook nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want geen Eric Clapton...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij Status Quo - Roll Over Lay Down, trouwens
bartrid + 2quote:
quote:
Pardonquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]en dan mis ik sowieso nog het 'wat'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:23 schreef bartrid het volgende:
Verder vandaag niet meer online, antwoord in de spoilerNever heard ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Check.quote:
quote:was formed in 1971 in Düsseldorf as an offshoot from an early line-up of another seminal Krautrock band, Kraftwerk, whose early works were also produced by Conny Plank
Nee, DAF is nieuwer.quote:
cafca +2quote:
Nope, dat was ook eigenlijk een eenmansproject.quote:
Nee vervolgvraag. En de meest nieuwe van de 3.quote:
pipster + 2quote:
Blogman + 2quote:
WeezerButler +2quote:
pipster +2quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef pipster het volgende:
Amy MacDonald; Michael McDonald; Paul Mccartney; The Mac - cabees;
Dat zou goed kunnen jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook niet. Vrees dat jij ze niet kent, bartrid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Burnett + 2quote:
is zo'n 2 weken geleden al gevraagdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:06 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe dan maar?
Bom bom van Sam and the womp is op dit moment de nummer 1 in Engeland. Maar wie doet daar de vocalen op?
is dat zo? Niet gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:07 schreef ranja het volgende:
[..]
is zo'n 2 weken geleden al gevraagd
Even aan de jury vragen..quote:
nou, 3 weken danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:09 schreef bartrid het volgende:
is dat zo? Niet gezienVraag ingetrokken bij deze.
Ah de tweede helft van dat topic kompleet gemistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef ranja het volgende:
[..]
nou, 3 weken dan
Fok! Muziek Trivia deel MCCXXXVIII
Goed genoeg daarmee, de rhododendron is m.i. een plant...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Reserve:
Nina Simone - Lilac Wine
Marillion - Lavender
n00biedoobiedooverthehill +2quote:The Automatic - Monster
quote:Look what you're doing to me
I'm utterly at your whim
All of my defenses down
Your camera looks through me
With its X-ray vision
And all systems run aground
All I can manage to push from my lips
Is a stream of absurdities
Every word I intended to speak
Winds up locked in the circuitry
Blogman + 2quote:
En dan June niet noemen..quote:
Mja, dan dors 'ie ook nie te antwoorden, he..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Je zal maar niet op z'n naam kunnen komen...
Opgezocht. Erg subtielquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, dan dors 'ie ook nie te antwoorden, he..
't Is inderdaad net King Cole, maar nee.quote:
Gambolputty +2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:55 schreef Gambolputty het volgende:
Ah, John DenverI don't wanna die in an air disaster.
Prins Bernhard was zo'n 6 à 7 jaar jonger en is zo'n 40 jaar ouder geworden.quote:
Jimmyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef WeezerButler het volgende:
De Dorsey broertjes, Tommy en ..........
Blogman + 2quote:
Football is coming home ? Uit 1996 ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:44 schreef WeezerButler het volgende:
Hoe heet het voetballied van Baddiel, Skinner & Lightning Seeds uit 98?
Dat zal wel niet als er een lied uit 98 gevraagd wordtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Football is coming home ? Uit 1996 ?
Ik dacht....misschien vergist ie zich.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zal wel niet als er een lied uit 98 gevraagd wordt
De titel is toch gewoon wat Berkery zei ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:25 schreef WeezerButler het volgende:
Zie net dat het 2x is uitgebracht, 1e versie idd 1996![]()
Tongs titel is nog niet compleet though.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:25 schreef WeezerButler het volgende:
Zie net dat het 2x is uitgebracht, 1e versie idd 1996![]()
quote:Don't switch the blade on the guy in shades oh no
Don't masquerade with the guy in shades oh no
I can't believe it!
Cuz you got it made with the guy in shades oh no
Pipster + 2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:26 schreef pipster het volgende:
Van Tiga dan naar Sunglasses at night van Corey Hart.
Yep, de drummers van beide bands leven nog.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat het beide nog maar 1mansbandjes zijn misschien? De rest kassiewijle, zeg maar?
bartrid + 2quote:
quote:Per Yngve Ohlin (16 January 1969 – 8 April 1991), better known by his stage name, was a Swedish black metal vocalist and lyricist best known for his work with Norwegian black metal band Mayhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |