Ik kan geen Romeinse cijfers dude.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Niet Heel rock 'n roll meer. Hoe ging het beroemde zinnetje van Kurt ook alweer?![]()
Nieuwe vraag:
Chad Kroeger gaat trouwen!
Wie mij drie albums van Nickelback kan noemen krijgt zowel een punt als de eeuwige schande!
Avril vergelijken met Nickelbackquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef friekin_ het volgende:
Als je gevraagd had om 3 avril nummers had ik het kunnen doen
Zal het proberen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je 'm nog (laten) aanpassen naar MCCXL...?
vanaf de volgende vraagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Is dit dan een dubbele punten topic?
nou... ik heb toch wel een voorkeurquote:
Hoe is Nickelback live?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:03 schreef ranja het volgende:
[..]
nou... ik heb toch wel een voorkeurheb van de een 4 albums, van de ander 0. De een 1x live gezien, de ander 0.
Ook nog, het houdt niet op met de hits. Ik doelde op het gevoelige Photograph, maar hier verdien je ook een punt mee:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:30 schreef pipster het volgende:
Van de Spidermanfilm ook nog het verschrikkelijke Hero.
Welk nummer van wie?quote:I've got your picture of me and you
You wrote "I love you" I wrote "me too"
quote:I sit there staring and there's nothing else to do
Oh it's in color
Your hair is brown
Your eyes are hazel
And soft as clouds
I often kiss you when there's no one else around
quote:
Jankbak.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
maar 1 is ook goed, want ik had geen recht op m'n vorige maar friekin_ wil 'm niet intrekken..
quote:
Moseskriebel ja...vergeet Ridequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Litpho het volgende:
Was dat bij Ride wel een albumtitel? Ik kan alleen de song vinden...
Maar wel het goede antwoord!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
..And you will know us by the trail of dead?
belachelijk lange naam![]()
Belachelijk lange namen-vervolgvraag!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar wel het goede antwoord!
Bol_Wan + 2
Ranja+1quote:
idem. Had er nog nooit van gehoord maar klonk leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef ranja het volgende:
Gezien in het voorprogramma van Them Crooked Vultures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |