Hoezo maar 3 keer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je .. maar 3 keer gedaan net zucht
Hoi Drommeldoos.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dag squatprinses
[..]
Dag squirtprinses
Je bent zelf een kut ttquote:
Zou ook niet passenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom sta ik er ook niet in. Duh.
quote:
Laat mij erbuiten wil je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij hoefde enkel te fisten ditmaal
Jawel dat was de dealquote:
Volgens mij snappen een aantal FOK!ers niet waarom Stevenmac26 mod is. Daar gaat het volgens mij over.quote:
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij snappen een aantal FOK!ers niet waarom Stevenmac26 mod is. Daar gaat het volgens mij over.
Werkt dat ook in een kroeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak wel
Wel een goed idee ja. Slecht gedrag belonen. Wie weet werkt dat in de maatschappij ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak wel
Slecht gedrag vertonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja. Slecht gedrag belonen. Wie weet werkt dat in de maatschappij ook.
Waar zeg ik vertonen dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slecht gedrag vertonen
Ik heb al in maanden geen ban gehad
Sowieso slecht gedrag danquote:
Schiet op manquote:
Stel je gewoon niet zo aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op man. Doe nu niet alsof je de vermoord onschuld bent.
Boeit me ook niet. Ik kom niet in VBL.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan
Sinds ik in vbl post post ik gewoon heel normaal
Wat ik daar buiten doe is totaal niet relevant
Dan heb je ook totaal geen reden voor je post over slecht gedrag belonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit me ook niet. Ik kom niet in VBL.
Vanavond weer dönerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die nu niet een kapsalon eten.
Ik geef gewoon mijn mening. Lees er overheen of zo als die je niet aanstaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je ook totaal geen reden voor je post over slecht gedrag belonen
En wat jij vindt moet je lekker voor je houden, ik vind ook zoveel dingen vreemd en daar hoor je mij ook niet over
Dan kan je net zo goed niet posten op fokquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
ik vind ook zoveel dingen vreemd en daar hoor je mij ook niet over
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niet posten op fok
Zo doen we dat al jaren op FOK! werkt perfectquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik Mod wil worden moet ik me gaan misdragen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen we dat al jaren op FOK! werkt perfect
Ik was me vroeger toch een relschopperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen we dat al jaren op FOK! werkt perfect
Je gedragen helpt niet iigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik Mod wil worden moet ik me gaan misdragen?
jawel, een van 15 minutenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slecht gedrag vertonen
Ik heb al in maanden geen ban gehad
Ohjaquote:
Zie je?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was me vroeger toch een relschopper
Nee, heeft niets met misdragen te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik Mod wil worden moet ik me gaan misdragen?
vunzige lapohunter van mequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja
Sterker nog, ik kreeg een week of 3 later er weer 1 van een minuut of 10
Ik was vorige week inderdaad wel even bang dat je mijn kroeg zou gaan verbouwenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was me vroeger toch een relschopper
Ik ben gewoon net een kleuterquote:
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb me dan ook aardig goed ingehouden voor mijn doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was vorige week inderdaad wel even bang dat je mijn kroeg zou gaan verbouwen
doe's nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon net een kleuter
Als iemand zegt dat ik iets niet moet doen dan doe ik het wel
Zelfs Mono was rustig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb me dan ook aardig goed ingehouden voor mijn doen
Ik ga al terug naar vblquote:
Hey Cue_quote:
Neeeee, photoshopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat photoshop toch een klote programma
Zo, moest er heel even uit
dat is vandaag pas bekend geworden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm die collega waar ik het maandag over had.
Mjah die krijgt dus de zak![]()
Ik heb nu al zin om morgen te gaan werken
Mjah er was dinsdag nog een gesprek en toen is die knoop doorgehakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is vandaag pas bekend geworden?
je zou toch denken dat dat maandag al duidelijk was?
aah zo. wanneer is ze echt weg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah er was dinsdag nog een gesprek en toen is die knoop doorgehakt.
Mjah daar hangen nog wat haken en ogen aan. Haar contract loopt begin november af.quote:
Dan ben jij dus een noobquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, het programma zal ook wel goed zijn, maar ik kan er gewoon niet mee over weg.
dat duurt nog evenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar hangen nog wat haken en ogen aan. Haar contract loopt begin november af.
Dat dan weer wel.quote:
als je daar zonder kennis aan moet beginnen dan is het zeker wel ff schrikken, maar sowieso de moeite waard om tijd in te steken!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wat betreft photoshop wel ja.
En ik heb er ook geen geduld voor
Is ook niet leuk maar met de instelling waarmee ze nu zit helpt ze het bedrijf alleen maar naar de afgrond.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
Ontslagen worden in deze tijd....niet zo leuk....
Ja er zijn mooie dingen mee te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
als je daar zonder kennis aan moet beginnen dan is het zeker wel ff schrikken, maar sowieso de moeite waard om tijd in te steken!
Zeg ff wanneer dan ga ik buiten staanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er zijn mooie dingen mee te maken.
Maar tegen de tijd dat ik zover ben heb ik denk ik al meerdere laptops het raam uit gesmeten.
Dat zijn pas de leuke collega´squote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook niet leuk maar met de instelling waarmee ze nu zit helpt ze het bedrijf alleen maar naar de afgrond.
je kan beter ff op weg geholpen worden door iemand..... zo heb ik het ook gedaan ik kwam er alleen niet uit.....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat ik zover ben heb ik denk ik al meerdere laptops het raam uit gesmeten.
Daarom ik kijk al uit naar werken morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn pas de leuke collega´s
Royco´s achtertuin:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Feest!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ik kijk al uit naar werken morgen![]()
Gelukkig zijn jullie er wel voor mijquote:
Één grote Fok! familie zijn wequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie er wel voor mij![]()
Toch?
Alleen nogal ver vliegen voor een knufelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Één grote Fok! familie zijn weDisfunctioneel, maar knuffelbaar
Knuffel is ook fijnerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen nogal ver vliegen voor een knufel
ik ben een verre kennis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Één grote Fok! familie zijn weDisfunctioneel, maar knuffelbaar
Aww poepie toch, kan je ook een keer de taalnazi spelenquote:
Zit jij nog verder dan Malta?quote:
Ja, en eigenlijk is er niks aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww poepie toch, kan je ook een keer de taalnazi spelen
nog niet, maar wie weet ooit nog eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jij nog verder dan Malta?
Ghehe ik haal er meestal wel voldoening uit hoorquote:
Hot chick in tha house!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hot chick in tha house!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |