Hoezo maar 3 keer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je .. maar 3 keer gedaan net zucht
Hoi Drommeldoos.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dag squatprinses
[..]
Dag squirtprinses
Je bent zelf een kut ttquote:
Zou ook niet passenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom sta ik er ook niet in. Duh.
quote:
Laat mij erbuiten wil je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij hoefde enkel te fisten ditmaal
Jawel dat was de dealquote:
Volgens mij snappen een aantal FOK!ers niet waarom Stevenmac26 mod is. Daar gaat het volgens mij over.quote:
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij snappen een aantal FOK!ers niet waarom Stevenmac26 mod is. Daar gaat het volgens mij over.
Werkt dat ook in een kroeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak wel
Wel een goed idee ja. Slecht gedrag belonen. Wie weet werkt dat in de maatschappij ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak wel
Slecht gedrag vertonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja. Slecht gedrag belonen. Wie weet werkt dat in de maatschappij ook.
Waar zeg ik vertonen dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slecht gedrag vertonen
Ik heb al in maanden geen ban gehad
Sowieso slecht gedrag danquote:
Schiet op manquote:
Stel je gewoon niet zo aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet op man. Doe nu niet alsof je de vermoord onschuld bent.
Boeit me ook niet. Ik kom niet in VBL.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan
Sinds ik in vbl post post ik gewoon heel normaal
Wat ik daar buiten doe is totaal niet relevant
Dan heb je ook totaal geen reden voor je post over slecht gedrag belonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit me ook niet. Ik kom niet in VBL.
Vanavond weer dönerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die nu niet een kapsalon eten.
Ik geef gewoon mijn mening. Lees er overheen of zo als die je niet aanstaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je ook totaal geen reden voor je post over slecht gedrag belonen
En wat jij vindt moet je lekker voor je houden, ik vind ook zoveel dingen vreemd en daar hoor je mij ook niet over
Dan kan je net zo goed niet posten op fokquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
ik vind ook zoveel dingen vreemd en daar hoor je mij ook niet over
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niet posten op fok
Zo doen we dat al jaren op FOK! werkt perfectquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik Mod wil worden moet ik me gaan misdragen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen we dat al jaren op FOK! werkt perfect
Ik was me vroeger toch een relschopperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen we dat al jaren op FOK! werkt perfect
Je gedragen helpt niet iigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik Mod wil worden moet ik me gaan misdragen?
jawel, een van 15 minutenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slecht gedrag vertonen
Ik heb al in maanden geen ban gehad
Ohjaquote:
Zie je?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was me vroeger toch een relschopper
Nee, heeft niets met misdragen te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik Mod wil worden moet ik me gaan misdragen?
vunzige lapohunter van mequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohja
Sterker nog, ik kreeg een week of 3 later er weer 1 van een minuut of 10
Ik was vorige week inderdaad wel even bang dat je mijn kroeg zou gaan verbouwenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was me vroeger toch een relschopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |