Ik ben gewoon net een kleuterquote:
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb me dan ook aardig goed ingehouden voor mijn doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was vorige week inderdaad wel even bang dat je mijn kroeg zou gaan verbouwen
doe's nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon net een kleuter
Als iemand zegt dat ik iets niet moet doen dan doe ik het wel
Zelfs Mono was rustig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb me dan ook aardig goed ingehouden voor mijn doen
Ik ga al terug naar vblquote:
Hey Cue_quote:
Neeeee, photoshopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat photoshop toch een klote programma
Zo, moest er heel even uit
dat is vandaag pas bekend geworden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm die collega waar ik het maandag over had.
Mjah die krijgt dus de zak![]()
Ik heb nu al zin om morgen te gaan werken
Mjah er was dinsdag nog een gesprek en toen is die knoop doorgehakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is vandaag pas bekend geworden?
je zou toch denken dat dat maandag al duidelijk was?
aah zo. wanneer is ze echt weg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah er was dinsdag nog een gesprek en toen is die knoop doorgehakt.
Mjah daar hangen nog wat haken en ogen aan. Haar contract loopt begin november af.quote:
Dan ben jij dus een noobquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, het programma zal ook wel goed zijn, maar ik kan er gewoon niet mee over weg.
dat duurt nog evenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah daar hangen nog wat haken en ogen aan. Haar contract loopt begin november af.
Dat dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |