abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115858839
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:12:25 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_115858979
... heb ik verkansie O+
disclaimer
pi_115859402
vakansie vakansie! *O*

ik wil ook weer.. nog 7 weekjes wachten :D

nog iemand tips voor kortingsbonnen voor eurodisney?? O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_115859581
Wij vertrekken vrijdag, naar Frankrijk *O*
Vandaag laatste dag werken, morgen inpakken en geheel volgens traditie....naar Jamin om een grote zak snoep te scheppen voor de autoreis/vakantie :@ :D Hoort er helemaal bij, wat ons betreft. We hebben hem tegenwoordig niet meer leeg tegen de tijd dat we arriveren op de plaats van bestemming, dat vind ik al een enorme vooruitgang :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115859676
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag laatste dag werken, morgen inpakken en geheel volgens traditie....naar Jamin om een grote zak snoep te scheppen voor de autoreis/vakantie :@ :D Hoort er helemaal bij, wat ons betreft. We hebben hem tegenwoordig niet meer leeg tegen de tijd dat we arriveren op de plaats van bestemming, dat vind ik al een enorme vooruitgang :+
je moet ook nog terug! :D
pi_115859737
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef Barreltje het volgende:

[..]

je moet ook nog terug! :D
In Frankrijk verkopen ze geen lekkere dropjes enzo, dus de terugweg doen we eigenlijk altijd zonder :D WE kunnen het wel, haha
pi_115859981
Heerlijk die vakantievooruitzichten!

Vakanties zijn voorbij! Heb nog wel een leuk weekend binnenkort.. Zaterdagochtend naar Harderwijk.. Beetje shoppen, terrasje hangen, lekker eten en dan slapen in een B&B en zondag naar de Zwaluwhoeve... Heb er helemaaal zin in!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115860039
quote:
bij ons hoorde dat er ook bij, tot mijn vriend bijna doodging van een te hoge bloeddruk. Hij at vnl. dropjes.
die gewoonte hebben we maar meteen aangeschaft, en verdomd, het scheelt ook in de kilo's *O*
en we missen het ook echt niet, we zijn pas nog lang met de auto weggeweest
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_115860148
Wij snoepen verder eigenlijk niet echt, hooguit wat chocolade op zaterdagavond, dus die keer dropjes zal wel meevallen, denk ik. Hoop ik toch :o

Lekker vooruitzicht, Vicky!
pi_115860454
Mijn vakantie is bijna afgelopen...

Daarom ben ik me nu aan het verdiepen in (basis)statistiek... Interessant en leuk, maar ik moet het ook nog over zien te brengen..
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:48:38 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115862150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn vakantie is bijna afgelopen...

Daarom ben ik me nu aan het verdiepen in (basis)statistiek... Interessant en leuk, maar ik moet het ook nog over zien te brengen..
wat doe je voor werk dan?
pi_115862260
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wat doe je voor werk dan?
Ik sta voor de klas.. :) En geef ook les in een overlappend vak, wat betekend dat ik soms ook onderwerpen moet uitleggen die niet in mijn vakgebied vallen.. Het leek mij wel eens een leuke uitdaging..
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:53:29 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115862292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik sta voor de klas.. :) En geef ook les in een overlappend vak, wat betekend dat ik soms ook onderwerpen moet uitleggen die niet in mijn vakgebied vallen.. Het leek mij wel eens een leuke uitdaging..
ahh :D
:X :D DM te laat gelezen ;)
je m' excuse! ;)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:57:48 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115862444
quote:
Dit heb ik dus deze keer heel bewust niet gedaan. Kleine zakjes snoepjes gemaakt voor de twee jongens en zelf gewoon aan mijn normale tussendoortjespatroon gehouden.
Maar goed, bij mij zou zo'n zak dus wel op gaan als ik eraan begonnen was... ;)

Oh, enbedankt voor het noemen van minneola's gisteren, heb er meteen een paar gehaald! Jummie! :9

En vanavond krijg ik weer een heerlijke massage, even helemaal genieten! O+
pi_115862669
zo heb ik nog een proefschrift op de plank liggen, en een dossier voor mijn tweede master, die ik allebei deze zomer af zou maken :') #fail.

maar goed, eerst maar een werkritme vinden en dan daar ook weer mee verder...

ik ga zo op de kinect een dance workout doen, ben benieuwd!
Kwak
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:05:43 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115862746
-O-
nu heb ik trek in jamin snoepjes
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:05:49 #17
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_115862752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bij ons hoorde dat er ook bij, tot mijn vriend bijna doodging van een te hoge bloeddruk. Hij at vnl. dropjes.
die gewoonte hebben we maar meteen aangeschaft, en verdomd, het scheelt ook in de kilo's *O*
en we missen het ook echt niet, we zijn pas nog lang met de auto weggeweest
Hoe gaat het nu met hem?
pi_115862871
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit heb ik dus deze keer heel bewust niet gedaan. Kleine zakjes snoepjes gemaakt voor de twee jongens en zelf gewoon aan mijn normale tussendoortjespatroon gehouden.
Maar goed, bij mij zou zo'n zak dus wel op gaan als ik eraan begonnen was... ;)

Oh, enbedankt voor het noemen van minneola's gisteren, heb er meteen een paar gehaald! Jummie! :9

En vanavond krijg ik weer een heerlijke massage, even helemaal genieten! O+
Die zak gaat nu onder andere niet meer op, omdat we juist aan S niet willen leren dat er constant gesnoept moet worden. Dus pakken we zo nu en dan een snoepje en krijgt zij er ook een. Heel gezond, zo'n kind :+

Minneola's ken ik eigenlijk niet. Eens proberen dan.

We hebben trouwens ook een koelbox voor in de auto gekocht, dus we kunnen ook lekker fruit meenemen en de broodjes worden ook niet vies plakkerig enzo, dus een beetje gezond doen we ook nog :D
pi_115862984
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met hem?
ja, goed!
hij mag alleen écht geen dropjes meer, daar schiet z'n bloeddruk van de lucht in, veel te gevaarlijk
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:14:50 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115863043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Die zak gaat nu onder andere niet meer op, omdat we juist aan S niet willen leren dat er constant gesnoept moet worden. Dus pakken we zo nu en dan een snoepje en krijgt zij er ook een. Heel gezond, zo'n kind :+

Minneola's ken ik eigenlijk niet. Eens proberen dan.

We hebben trouwens ook een koelbox voor in de auto gekocht, dus we kunnen ook lekker fruit meenemen en de broodjes worden ook niet vies plakkerig enzo, dus een beetje gezond doen we ook nog :D
Als mijn onderdeel van 'het is maar op vakantie gaan, dus doe normaal'-campagne deze keer ook geen broodjes meegenomen, maar gewoon boterhammen voor iedereen, in de hoeveelheid die we normaal ook eten. Ooit wordt dat vast wel weer anders, maar voor nu hielp dat enorm goed om in 'the zone' te blijven.
pi_115863181
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als mijn onderdeel van 'het is maar op vakantie gaan, dus doe normaal'-campagne deze keer ook geen broodjes meegenomen, maar gewoon boterhammen voor iedereen, in de hoeveelheid die we normaal ook eten. Ooit wordt dat vast wel weer anders, maar voor nu hielp dat enorm goed om in 'the zone' te blijven.
Ja, daar zat ik ook aan te denken, dat weet ik nog niet. Ik zit helemaal niet in de "doe maar normaal, het is maar vakantie"-modus maar heel erg in de "jippie, het is vakantie, feest en dat vieren we met lekkere dingen"-modus :@

Nou zit op vakantie onze pijn voornamelijk in de heenreis. Tijdens de vakantie doen we eigenlijk nooit zulke gekke dingen, eigenlijk. Vaak eet en snoep ik op vakantie veel minder dan thuis :D
pi_115865712
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:

Ja, daar zat ik ook aan te denken, dat weet ik nog niet. Ik zit helemaal niet in de "doe maar normaal, het is maar vakantie"-modus maar heel erg in de "jippie, het is vakantie, feest en dat vieren we met lekkere dingen"-modus :@
Als je maar niet in die modus blijft hangen na de vakantie! Want daar heb ik dan last van en dus probeer ik in de vakantie niet buietnsporig meer te eten/snoepen etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115866986
Ik heb in die 'fuck alles, het is vakantie' modus op de terugweg voor 150 boodschappen gedaan in Polen en dat nog eens zachtjes herhaald voor 100 euro in Duitsland. En dan heb je als je alles op je aanrecht hebt liggen best veel onverstandige dingen in huis. Vooral als blijkt dat vriendlief stiekem tijdens elk boodschappentochtje tijdens de vakantie ook nog eens chocola en weirde chips heeft verzameld :')

Die Polen sporen niet, we hebben drumstickchips en karbonadechips in de kast liggen. En instant kebab-boodles _O-
Spoilers!
pi_115867011
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je maar niet in die modus blijft hangen na de vakantie! Want daar heb ik dan last van en dus probeer ik in de vakantie niet buietnsporig meer te eten/snoepen etc.
Dat valt tegenwoordig wel mee. Again, onder andere omdat we onze dochter niet te veel laten snoepen enzo. Alleen snoepen terwijl zij erbij is, doen we niet, dus we zitten denk ik vrij snel weer in de dagelijkse routine. Ik zal er wel extra op letten, want ik ben gewoon wel blij met de kilo's die ik kwijt ben!
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 16:26:25 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115870483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in die 'fuck alles, het is vakantie' modus op de terugweg voor 150 boodschappen gedaan in Polen en dat nog eens zachtjes herhaald voor 100 euro in Duitsland. En dan heb je als je alles op je aanrecht hebt liggen best veel onverstandige dingen in huis. Vooral als blijkt dat vriendlief stiekem tijdens elk boodschappentochtje tijdens de vakantie ook nog eens chocola en weirde chips heeft verzameld :')

Die Polen sporen niet, we hebben drumstickchips en karbonadechips in de kast liggen. En instant kebab-boodles _O-
Zo had ik bbq bacon chips, kip tijm chips en nog iets in Frankrijk en het smaakt allemaal gewoon naar maggi... Was meteen weer voor een jaar genezen. Doe mij maar doodnormale naturel chips, als ik dan toch chips ga eten.

Miss_sly, een kind helpt hier ook wel om de zooi te reguleren. Gewoon bij elke maaltijd een flinke lading verse groente, fruit tussen door en zo af en toe wat snoep. Ik had voor de vakantie zo'n emmertje van haribo gekocht met smurfen, colaflesjes, dropveters en kersjes enzo. Heenreis, twee weken camping en terugreis en toen was er nog over... Na de vakantie vakkundig leeggevroten door twee vriendinnetjes van Isa.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:32:29 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115870692
In Frankrijk hebben ze BBQ flavoured chips, mijn alltime favourite sinds mijn stage in Engeland in 1996(!!!). Hier hebben ze het nooit gehad en dus is het mijn uitspatting als het ergens in het buitenland zie, maar dit jaar ben ik er vanaf gebleven. Ik eet dan nl rustig zonder op of omkijken zo'n zak in één keer leeg. :D
pi_115870736
Salt and vinegar O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 16:33:56 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115870752
Ik ga even voor jullie tellen hoeveel zakken chips hier in de kast liggen...
pi_115870859
Wij hebben er 3. Drumstick, Afrika en Jamaica. Afrika is al een paar weken open en kan dus weg. Drumstick ga ik niet eens proberen. Jamaica maak ik wel een keer open met visite.
Ik had voor mezelf een bakje fake pringles (chipsletten, seriously) met kaassmaak gekocht maar die waren niet te vreten zo zout dus die heb ik weggegooid.
Spoilers!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:41:00 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115871034
wij hebben geen chips.. -O-
hier komen er nog wel eens pringles in.. en dan meestal de rode of een of andere pittige ( voor (8> )
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 16:41:11 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115871041
Lays Aioli e Aglio, Lays Spicy Reggae Chicken, Lays Whiskey cocktail => vanavond maar mee naar de buren op borrel
Wokkels paprika
Nibbits => weggegooid wegens over datum
Superchips grilled steak & Onion
Halve zak tortillachips => weggegooid wegens oud en sowieso niet lekker
2 pakjes tuc
Zak minizakjes paprika & naturel
Emmer popcorn

Tsja...
pi_115871057
Ik heb momenteel geen zoutjes open.
Wat ik open had heb ik gisteren weggegooid, en dat lag er al tijden.
Überhaupt geen zoutjes in huis trouwens.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:50:23 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_115871397
ik heb die aioli chips nog liggen, maar ik kan chips echt heeeeel goed weerstaan tenzij dronken.
disclaimer
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:50:42 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_115871413
eigenlijk kan ik alle verleidingen goed weerstaan tenzij dronken. :')
disclaimer
pi_115871446
Ik heb de touwtjes weer strak aangetrokken, en ik merk dat ik het wel moeilijk vind om verleidingen te weerstaan :@
Ik heb me er nog niet aan toegegeven overigens, maar het stoort me wel.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 16:52:07 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115871462
quote:
99s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk kan ik alle verleidingen goed weerstaan tenzij dronken. :')
Ik ook... Niet alleen eettechnische verleidingen trouwens :P Gelukkig ben ik heel zelden dronken.
pi_115871835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef Sjeen het volgende:
Lays Aioli e Aglio, Lays Spicy Reggae Chicken, Lays Whiskey cocktail => vanavond maar mee naar de buren op borrel
Wokkels paprika
Nibbits => weggegooid wegens over datum
Superchips grilled steak & Onion
Halve zak tortillachips => weggegooid wegens oud en sowieso niet lekker
2 pakjes tuc
Zak minizakjes paprika & naturel
Emmer popcorn

Tsja...
:o

Wat een hoop. Er ligeen hier volgens mij 2 minizakjes ham kaas maar die liggen er al vanaf juni ofzo. De kinderen vragen er niet om.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 17:04:54 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115872015
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

:o

Wat een hoop. Er ligeen hier volgens mij 2 minizakjes ham kaas maar die liggen er al vanaf juni ofzo. De kinderen vragen er niet om.
De emmer popcorn en de minizakjes zijn nog van de verjaardag van Isa, de tuc en de steak chips uit frankrijk... De rest vind een weg naar die kast omdat ik in de winkel denk, dit zou best lekker kunnen zijn. En vervolgens vergeet ik het gewoon weer...
pi_115872043
Wij hebben sowieso geen lekkers in huis, snoep, chips of koek. We kopen dat op het moment dat we dat die dag/avond denken te gaan eten, en dan dus één ding. We snoepen in prinicpe alleen in het weekend, maar we rekken dat dan best uit. Vrijdag, zaterdag en zondag zijn weekend :+ Een dag extra vrij voor ons allen is een dag extra weekend :')

Na de vakantie gaan we dat dus ook terugbrengen tot één weekend-avond.

S snoept ook erg weinig, daarvoor hebben we ook zelden iets in huis. Soms als we boodschappen doen bij de Etos mag ze een of twee snoepjes scheppen, dan is ze al helemaal blij :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:10:04 #40
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_115872247
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga even voor jullie tellen hoeveel zakken chips hier in de kast liggen...
Heb je er ook bier bij?
-weg-
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 17:11:36 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115872301
quote:
6s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Heb je er ook bier bij?
Palm ligt koud :)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:15:40 #42
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_115872468
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Palm ligt koud :)
Stormqueen en ik komen eraan :7
-weg-
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:27:48 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115872994
* Barreltje gaat maar eens beginnen aan de manderijnen roulette! :o
pi_115873057
Geen snoep & chips hier in huis; dat wordt absoluut in een dag verorberd. Kat op spek binden, dus ik haal het niet.

Lekkerste chips was Lays pepper. Maar die verkopen ze niet meer. En dat is prima *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:32:06 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_115875192
Ik haal het ook niet in huis... Kan het op feestjes prima laten staan enzo, de vreetbuien zijn er wel af, maar ik mis het niet, dus haal ik het ook niet :)

Vandaag goede eetdag. Gaat eigenlijk sinds ik een baan heb al lekker. Regelmaat en niet-kunnen-snaaien-wat-je-niet-bij-je-hebt helpt enorm. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt (zou ik vanmorgen doen, maar toen vergat ik het).

De C1000 naast m'n werk heeft btw volgende week vrijdag alles voor de helft, omdat het een Appie wordt. Ga mooi even inslaan voor m'n afstudeerfeestje :D

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:58:24 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_115878190
Ik zit even in bad, want bad O+ en kon het toch niet laten even op de weegschaal te staan (want toch al naakt) zag ik gewoon een all time low :D vlak na het eten :D :')
disclaimer
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:02:55 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115878373
:o Wat goed! *O*

Ik heb net al een keer of tig het automatisme om een overgebleven knakworstje van de kinderen op te eten. Wat raar dat dat er zo in zit. :{

En nu op naar mijn massage!
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 20:05:58 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115878471
Geniet ervan BE!

Go SQ go *O*
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:06:03 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_115878474
Mmmassage :9 have fun!!
disclaimer
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:58:41 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115883468
Het was zooooooo lekker! O+
Eigenlijk had ik me voorgenomen om geen nieuwe afspraak te maken, want het is toch 54 euro, maar ja, in het kader van lief zijn voor jezelf kon ik het toch niet laten. :')
pi_115883584
wat voor soort massage was het?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:08:49 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115884026
Geen idee eigenlijk. :D Behalve dat hij zich ook aardig uit heeft geleefd op mijn hoofd(huid). O+
www.regenboogmassage.nl Hij doet van alles, maar welke nou precies bij mij weet ik niet.
En hij heeft mijnruggewervel gekraakt. O+ Volgende week nog even naar de fysio voor mij SI gewricht, daar is het betere sleur en trek-werk voor nodig. :')
pi_115884908
Hardgelopen *O* Evy les 21 (10, 10, 12 min) en het ging een stuk minder zwaar dan maandag. Toch wel fijn dat het een beetje koeler is geworden. O+
Crashing might hurt your health.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:30:32 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115885369
Nice Heli! :Y en idd is het nu heerlijk ren-weer.

Ik had vanmiddag even een leuk momentje. Kwam een vriendinnetje en een kennis tegen die samen aan het hardlopen waren, ze waren net klaar. Dus we maakten een praatje en ik kreeg een complimentje dat ik er zo goed uit zag, niet alleen qua afvallen, maar ook mijn hele uitstraling. O+
en ze zeiden dat ze dus zijn begonnen met hardlopen omdat het met mij zo goed gaat. :D 'Als zij het kan, kunnen wij het ook'. Alleen ben ik nu een keer de 'zij'. *O*
Toen ik daarna vertelde dat ik 5k non-stop loop waren ze helemaal onder de indruk. :+ En dat terwijl zij dus gewoon hele slanke meiden zijn!
pi_115887812
Vandaag heb ik van 12:30 tot 19:45 niks gegeten.
Dat is wel heel slecht, dat moet ik niet weer laten gebeuren :o .

Ik heb net les 9 van Evy 2006 gelopen!
Wel toevallig, ik heb gisteren mijn masseuse weer eens gemaild.
Voor 60 euro 90 minuten lang een massage.
Van teen tot top, ontspanningsmassage, spieren losmaken, hotstone en scrubben.

Ik had een tijd last van mijn rug 2 jaar geleden en toen ben ik elke maand geweest.
Ik kwam altijd als herboren weer naar buiten en heeft me goed geholpen.

Nu ga ik als beloning voor het sporten en tegen de stress van mijn baan :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_115887858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:23 schreef helicopter het volgende:
Hardgelopen *O* Evy les 21 (10, 10, 12 min) en het ging een stuk minder zwaar dan maandag. Toch wel fijn dat het een beetje koeler is geworden. O+
Goed bezig, het was wel lekker itt maandag idd.
Wel veel tegenwind :') (ik loop langs De Maas)
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2012 @ 23:43:18 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115889963
Vandaag heeft mijn fysiotherapeut/manueel therapeut zich weer mogen uitleven op me... Pijnlijke bedoening. En morgen weer volleybaltraining, ben benieuwd of ik zaterdag nog kan lopen.
pi_115896092
Hoppaaaaa weer 300gr eraf!

*O* *O* nieuwe all time low: 75,5 *O* *O*

Nog 500gr tot streef!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_115896115
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 06:56 schreef Vicky het volgende:
Hoppaaaaa weer 300gr eraf!

*O* *O* nieuwe all time low: 75,5 *O* *O*

Nog 500gr tot streef!
Volgende week *O* *O*
pi_115896117
En over massages: ik moet geen vreemde aan mijn blote lijf :@ Serieus...
  donderdag 23 augustus 2012 @ 07:07:06 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_115896137
Go heli!!!

Hier ook weer 600 gram, nog 1,5 en dan onder de 80 :o
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 07:07:35 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_115896139
Oh Vicky zie ik nu pas! Super!!!!
disclaimer
pi_115896142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:07 schreef Stormqueen het volgende:
Go heli!!!

Hier ook weer 600 gram, nog 1,5 en dan onder de 80 :o
Ik loop achter :+ Ik woog net zoveel als jij en toen kwam de klad er in.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 07:09:54 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_115896150
Balen isa.80 is echt een magische grens. Beetje het verschil tussen vet en normaal, in mijn psyche :')
disclaimer
pi_115896155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 07:09 schreef Stormqueen het volgende:
Balen isa.80 is echt een magische grens. Beetje het verschil tussen vet en normaal, in mijn psyche :')
:Y :Y Vind ik ook!

Maar, jij (en anderen hier) motiveren me nu wel enorm om weer door te zetten!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 07:25:54 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_115896258
True, er hangt momenteel veel positieve vibe hier! O+
disclaimer
pi_115896788
Ik ben gisteren heerlijk wezen skaten. Voor de verandering eens duinen en uitzicht op zee, met daarna een heerlijke downhill, waar je dan gillend tussen langzamere skaters doorvliegt.

Jammer dat het een eind rijden was, en mijn D daardoor een patatje met frikandel was.
Vanavond krijg ik een nieuw schema op de sportschool, en dan is het er allemaal wel weer afgetrained.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 08:45:31 #68
54772 Silmarwen
pi_115896877
Voet lijkt ok, dus ik ga vanavond weer eens een half uurtje hardlopen. Ben bijna op mijn gewicht van voor het hele drama, dus dat gat ook lekker. :D

En inderdaad, lekkere positieve vibe hier op het moment! Kan merken dat de vakantie voorbij is.

O: 2 bruine boterhammen met blikboterhammen worst (moet weer even mager broodbeleg aanschaffen :D) + glas melk
T: Gepofte appel + blikje cola zero
L: 2 bruine boterhammen met gekookt eitje + glas melk
T: Banaan + thee
D: AGV
S: Half uur hardlopen
T: Magere yoghurt met eetlepel havermout + water
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:01:32 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_115897070
Mijn verkansie begint over 8 uur O+
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:06:47 #70
54772 Silmarwen
pi_115897153
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn verkansie begint over 8 uur O+
Kheb heulegaar geen vakantie. :(

Nee das niet waar, ik heb de 25s september vanaf 12 uur (eerst cursus signalering kindermishandeling) tot en met 1 oktober vrij!
pi_115897191
Ik had een vrije dag vandaag en zit op mijn werk. Werd net wel 'Reddende Engel' genoemd, is ook leuk.
pi_115897203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:06 schreef Silmarwen het volgende:

Kheb heulegaar geen vakantie. :(

Nee das niet waar, ik heb de 25s september vanaf 12 uur (eerst cursus signalering kindermishandeling) tot en met 1 oktober vrij!
Goh, die week heb ik ook vakantie :7
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:18:27 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_115897375
T is ook pas mijn eerste vakantie sinds de kerstweek :P
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:19:20 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_115897397
Hoewel sommige mensen lijken te denken dat de ziektewet ook als vakantie telt :')
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:19:33 #75
54772 Silmarwen
pi_115897404
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goh, die week heb ik ook vakantie :7
:+

Bel wel dat 's ochtends die cursus is. Ik hoefde niet te gaan, maar het is wel belangrijk en maar 1 keer per jaar. Dus ik ga maar gewoon. -O-
pi_115897495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:19 schreef Silmarwen het volgende:

:+

Bel wel dat 's ochtends die cursus is. Ik hoefde niet te gaan, maar het is wel belangrijk en maar 1 keer per jaar. Dus ik ga maar gewoon. -O-
Daar zou ik best van balen :X
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:37 #77
54772 Silmarwen
pi_115897513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik best van balen :X
Ja dus ik ga 's nachts niet spelen -O-
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:25:40 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_115897516
maar heb je dan verder helemaal geen vakantie gehad Sil? :o
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:26:35 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_115897535
is het die week Uitmarkt ofzo? Of theater dinges?
disclaimer
pi_115897549
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:25 schreef Silmarwen het volgende:

Ja dus ik ga 's nachts niet spelen -O-
Ik ook niet hoor, want ik wil de Special Edition in een box en die verkopen ze pas op dinsdag :') Nooit begrepen waarom je dat niet eerder halen kan, je kan het tòch niet eerder spelen |:(
pi_115897574
huh?
Spoilers!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:29:34 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_115897589
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
huh?
ja dat :')
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:30:14 #83
54772 Silmarwen
pi_115897603
Nee World of Warcraft. :+

En ben in mei een weekje weggeweest hoor. ;) In de vakantie zelf 2 dagen vrij geweest om voor Kenneth te zorgen en misschien dat ik tussen kerst en Oud en Nieuw een weekje vrij ben. Heb nog giga veel compensatie uren.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:31:17 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_115897623
Komt er een nieuwe versie uit? _O-
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:31:39 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_115897632
WoW... dat was wel een beetje de teloorgang van mijn broertje :')
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:32:50 #86
54772 Silmarwen
pi_115897661
Ja vierde deel als het ware. Niet nieuw nieuw maar een uitbreiding. *O*

Ik raid maar 2 avonden per week, voor de lol. Genoeg tijd over voor gezin/vriendin/sporten/familie etc etc. Alleen de eerste week speel ik altijd veel xD
pi_115897734
Aha. Ok, enjoy!

Ik wil ook wel een nieuwe editie van mijn favo game Empire Earth.
Spoilers!
pi_115897748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:32 schreef Silmarwen het volgende:
Ja vierde deel als het ware. Niet nieuw nieuw maar een uitbreiding. *O*

Ik raid maar 2 avonden per week, voor de lol. Genoeg tijd over voor gezin/vriendin/sporten/familie etc etc. Alleen de eerste week speel ik altijd veel xD
Inderdaad :Y En ik raid helemaal niet meer -O- Dat vind ik wel jammer, maar ik heb geen groep meer om mee te gaan. En op het niveau van mijn guild kom ik absoluut niet _O-
pi_115903690
zit ik in GAM ofzo?? :D
en ik ga vanavond even 500 gram afvallen :P
bloed doneren ftw!
al compenseerd die roze koek dan wsl wel weer dat gewichtsverlies ;)
pi_115903733
Flinke roze koeken dan, die ze daar uitdelen.
pi_115903779
Bij 'mijn' bloedbank kreeg je een kom soep! Veel gezonder *)
pi_115903835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Bij 'mijn' bloedbank kreeg je een kom soep! Veel gezonder *)
Tomatensoep? >:)
pi_115903886
:D nee, ik heb altijd groentesoep gehad.
pi_115904057
zit daar dan suikers in?
het gaat er toch om dat je je suiker gehalte omhoog brengt?
pi_115904553
Ik denk ook aanvullen van elektrolyten. Kan ook altijd een glas ranje en zo krijgen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:29:29 #96
54772 Silmarwen
pi_115904637
Bloedbank... Liever niet. Prikken is altijd zo'n enorm drama, anders had ik het wel gedaan denk ik. Nu heb ik ook geen bijzonder soort bloed. Slootwater zeg maar. :+
pi_115904664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Silmarwen het volgende:
Bloedbank... Liever niet. Prikken is altijd zo'n enorm drama, anders had ik het wel gedaan denk ik. Nu heb ik ook geen bijzonder soort bloed. Slootwater zeg maar. :+
Wat heb je dan?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:35:12 #98
54772 Silmarwen
pi_115904848
O positief.
pi_115905747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:35 schreef Silmarwen het volgende:
O positief.
Dan kan je juist aan (bijna) iedereen bloed geven, reuze handig bloed!
0 is de universele donorgroep.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:59:40 #100
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115905832
bij "mijn"donor locatie hangt ook een poster met "O-donors gevraagd "
pi_115906650
ik heb ook 0+

Met bloedgroepen dacht ik altijd dat het O was maar kwam er laatst achter dat het 0 is ipv O ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:21:09 #102
54772 Silmarwen
pi_115906693
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan kan je juist aan (bijna) iedereen bloed geven, reuze handig bloed!
0 is de universele donorgroep.
Ja maar ik vind vier keer prikken om 1 keer bloed te geven niet zo'n geweldig idee. Ik ben heel moeilijk te prikken. Het lukt nooit in 1 keer helaas, vaak roepen ze uiteindelijk een andere verpleegkundige erbij die handiger is in prikken en een keer heeft de anesthesist moeten prikken omdat het maar niet lukte.
pi_115907891
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
ik heb ook 0+

Met bloedgroepen dacht ik altijd dat het O was maar kwam er laatst achter dat het 0 is ipv O ?
Iedereen zegt O. Officieel is het 0 (nul); want niet A en niet B (en niet A&B = AB)
pi_115907934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iedereen zegt O. Officieel is het 0 (nul); want niet A en niet B (en niet A&B = AB)
Ja najah ik kwam er dus vrij recent achter dat het idd nul was :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115907955
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja najah ik kwam er dus vrij recent achter dat het idd nul was :)
Sindsdien zeg ik altijd dat mijn bloedgroep Zero Positief is :D
pi_115907979
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Sindsdien zeg ik altijd dat mijn bloedgroep Zero Positief is :D
Vinden ze leuk...

Mijn bloed laat altijd alarmbelletjes afgaan.. :') Ook leuk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115908108
Ik heb geen idee wat mijn bloedgroep is. :D :@
Ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als 1 van mijn ouders en anders hebben we een interessante casus. 8-)
(Dus dan is het in ieder geval geen 0)
Er bestaan toch nog meer bloedgroepen? Zoals K?
pi_115908173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef helicopter het volgende:
Ik ga er vanuit dat het hetzelfde is als 1 van mijn ouders en anders hebben we een interessante casus. 8-)
nee ? , 0 A B geloof ik.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:56:43 #109
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115908215
quote:
K? :@

Ik dacht alleen 0, A, B en AB.. En volgens mij hoef je trouwens niet dezelfde bloedgroep als je ouders te hebben.. Maar wel in een bepaalde volgorde :+ Als in, ouders met A- kunnen wel een 0+ krijgen, maar andersom niet.. Iets in die trant..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115908269
Ik dacht dat ooit geleerd te hebben, maar misschien heb ik gewoon weer eens niet op zitten letten. :')
pi_115908301
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedgroepantigeen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedgroep

Je rode bloedlichamen kunnen meer kenmerken hebben dan alleen de resus D factor (gewoon positief of negatief).

Ik heb dus antistoffen tegen zo'n raar kenmerk..

[ Bericht 5% gewijzigd door Ticootje op 23-08-2012 15:11:07 ]
pi_115909260
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedgroepantigeen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedgroep

Je rode bloedlichamen kunnen meer kenmerken hebben dan alleen de resus D factor (gewoon positief of negatief).

Ik heb dus antistoffen tegen zo'n raar kenmerk..

Tof, thans!
pi_115912208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef helicopter het volgende:
Ik dacht dat ooit geleerd te hebben, maar misschien heb ik gewoon weer eens niet op zitten letten. :')
Bombay bloed! hh fenotype is een totaal andere bloedgroep en heeft niet de kenmerken van het ABO-systeem. Bij normaal testen lijkt het op O...maar dat is het dus niet.

Behoorlijk zeldzaam. Gelukkig en shit, want je kan als Bombay-bloedgroep alleen maar Bombay-bloed krijgen.
pi_115912241
En wisten jullie, lieve kijkbuiskinderen, dat je bloedgroep ook kan veranderen gedurende je leven?

Terug naar het dieetfront. Glas citroenlimonade genomen.
pi_115912279
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
En wisten jullie, lieve kijkbuiskinderen, dat je bloedgroep ook kan veranderen gedurende je leven?

Terug naar het dieetfront. Glas citroenlimonade genomen.
De fuck? Serieus?
pi_115912335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:

De fuck? Serieus?
:Y serieus, maar heeft dan wel altijd een oorzaak. Beenmergtransplantatie is wel een duidelijke oorzaak. Maar ook door bijv een infectie, door auto-immuunziekten en door kanker kan je een andere bloedgroep krijgen.
pi_115912419
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y serieus, maar heeft dan wel altijd een oorzaak. Beenmergtransplantatie is wel een duidelijke oorzaak. Maar ook door bijv een infectie, door auto-immuunziekten en door kanker kan je een andere bloedgroep krijgen.
Ik zat al te lezen ja...
En er is een techniek die de eiwitten van de bloedcellen kan verwijderen, dus iemand zn bloed naar 0 kan maken.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 16:35:07 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115912494
Type o negative O+
Jammer dat ie dood is....

Goed bezig en onder de 80 is echt een hele toffe ervaring *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115912580
Krijg net een email van iemand die ik al heel lang was vergeten :o Wat leuk O+
pi_115922109
ik ben dus aan het minderen he, maar is het dan eigenlijk verstandig om (ineens)veel fruit te eten?
ik eet zo 5,6 stuks op een dag
pi_115922143
Ligt maar net aan de rest van je voeding, maar meeste fruit bevat gewoon best veel suiker.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115922197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ligt maar net aan de rest van je voeding, maar meeste fruit bevat gewoon best veel suiker.
ja, dat weet ik, daarom vraag ik het ook.
volgens de weight watchers mag je onbeperkt fruit en groenten, dus ik zit aan een flinke bak fruit, maar vraag me ineens af of dat wel zo handig is
pi_115922235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

volgens de weight watchers mag je onbeperkt fruit en groenten, dus ik zit aan een flinke bak fruit, maar vraag me ineens af of dat wel zo handig is
Bij onbeperkt gaan ze, soms onterecht, van een soort fair use policy :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_115922261
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij onbeperkt gaan ze, soms onterecht, van een soort fair use policy :')
ik eet geen hele kilo's ofzo, maar de teller voor vandaag staat op 1 banaan, 1 appel, 2 pruimen, en nectarine en een perzik.
pi_115922289
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik eet geen hele kilo's ofzo, maar de teller voor vandaag staat op 1 banaan, 1 appel, 2 pruimen, en nectarine en een perzik.
Ik ben geen expert en ik geloof dat iedereen moet doen wat voor hem/haar werkt en wat hij/zij vol kan houden, maar mij lijkt het wel een beetje veel.
pi_115922307
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef Mirjam het volgende:

Als het een flinke bak aardbeien is: no problem, enjoy!
Flinke bak druiven: dat is al een aardige portie suikers...
Flinke bak bananen: mwoah, misschien toch maar niet doen 8-)

Gewoon zelf een beetje inschatten (en kijk anders even naar het aantal kcal per vrucht, hoe minder hoe beter natuurlijk).
pi_115922345
En een fruitschaal vol appels leegeten omdat je een vreetkick hebt is nog altijd beter dan een zak chips of een reep chocolade.
pi_115922347
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als het een flinke bak aardbeien is: no problem, enjoy!
Flinke bak druiven: dat is al een aardige portie suikers...
Flinke bak bananen: mwoah, misschien toch maar niet doen 8-)

Gewoon zelf een beetje inschatten (en kijk anders even naar het aantal kcal per vrucht, hoe minder hoe beter natuurlijk).
mja ik vind het moeilijk om dat te schatten :@
vanmorgen een banaan, nu een schaal met daarin een appel, 2 pruimen, nectarine en perzik gesneden
pi_115922368
en ik gebruik het als alternatief voor ander snaaiwerk, ik merk dat ik enórme trek heb :@
pi_115922374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mja ik vind het moeilijk om dat te schatten :@
vanmorgen een banaan, nu een schaal met daarin een appel, 2 pruimen, nectarine en perzik gesneden
Ipv een maaltijd of bovenop een maaltijd?
pi_115922396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ipv een maaltijd of bovenop een maaltijd?
na de maaltijd
pi_115922397
quote:
en ik gebruik het als alternatief voor ander snaaiwerk, ik merk dat ik enórme trek heb :@
Dat is toch een goede stap dan :Y

Is het het beste wat je zou kunnen doen? Nee. Is het het beste wat je op dit moment kunt doen? :Y

Morgen weer een stapje beter!
pi_115922408
quote:
Dan zou ik juist iets anders aanraden dan suiker. Iets wat wel vult, een schaaltje yoghurt of kwark oid. Een stukje kipfilet, eitje...allemaal geeft dat een betere verzadiging dan al dat fruit wat je hebt gegeten.
pi_115922439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik juist iets anders aanraden dan suiker. Iets wat wel vult, een schaaltje yoghurt of kwark oid. Een stukje kipfilet, eitje...allemaal geeft dat een betere verzadiging dan al dat fruit wat je hebt gegeten.
ok, dus desnoods beter wat yoghurt eten met 1 stuk fruit erin ofzo?
en dan toch de 2 stuks fruit regel aanhouden?
pi_115922537
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef Mirjam het volgende:

ok, dus desnoods beter wat yoghurt eten met 1 stuk fruit erin ofzo?
en dan toch de 2 stuks fruit regel aanhouden?
:Y ja, dat is een beter idee. En niets mis met 2 stuks fruit natuurlijk, maar 6 op 1 dag? Zou ik toch niet doen als je wilt afvallen. Maar goed, altijd nog beter dan een zak chips open trekken ;)
pi_115922561
ok, thanks.
blij dat ik het toch even gevraagd heb, zat al zo te twijfelen
pi_115922794
en ik maar denken dat ik eindelijk iets had gevonden om onbeperkt van te eten :')
:@
pi_115922816
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Mirjam het volgende:
en ik maar denken dat ik eindelijk iets had gevonden om onbeperkt van te eten :')
:@
ijsbergsla :')
pi_115922823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

;(
pi_115922847
ik vraag me wel af wat dan de filosofie erachter is, want alle groenten en fruit (nouja, behalve mais en bonen) zijn 0 punten, dus leveren je niks op.
maar er zitten dus wel zat suikers in wat weer niet handig is
pi_115922851
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

;(
:r
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:50:37 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115923393
Ik heb net toegegeven... :o
't kon lijen, dat wel, maar toch... -O-
pi_115925994
Ik had net honger! Heb een grote bak kwark genomen. Ik moest echt ff eten. :D
pi_115932487
Hier een cracker met tapenade.
pi_115933735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Mirjam het volgende:
ik vraag me wel af wat dan de filosofie erachter is, want alle groenten en fruit (nouja, behalve mais en bonen) zijn 0 punten, dus leveren je niks op.
maar er zitten dus wel zat suikers in wat weer niet handig is
nja, dat is dus het grote punt met weightwatchers. ze zijn nog steeds van de vet=fout brigade, en geven fruitsuikers bijvoorbeeld geen punten... het nieuwe systeem is al iets beter, maar nog steeds een beetje achterhaald.

onbeperkt rauwkost en fruit etne houdt bovendien je maag opgerekt ipv dat ie krimpt door kleinere porties te eten....
Kwak
pi_115934655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nja, dat is dus het grote punt met weightwatchers. ze zijn nog steeds van de vet=fout brigade, en geven fruitsuikers bijvoorbeeld geen punten... het nieuwe systeem is al iets beter, maar nog steeds een beetje achterhaald.

onbeperkt rauwkost en fruit etne houdt bovendien je maag opgerekt ipv dat ie krimpt door kleinere porties te eten....
ja, ik ga het systeem wel volgen, maar ook proberen te minderen, alhoewel dat wel moeilijk is :@
pi_115940724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou heb ik dat regelmatig gedaan hoor! Zakjes ijsbergsla kopen en dan zo als een zak chips oppeuzelen :P
pi_115940730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef Mirjam het volgende:
ja, ik ga het systeem wel volgen, maar ook proberen te minderen, alhoewel dat wel moeilijk is :@
Niets mis met WW, één van de beste diëten ter wereld. Heus. En onbeperkt fruit is op zich ook niet erg, maar misschien gaan ze te veel uit van mensen die een hekel aan fruit hebben ;)
pi_115940735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef kwakz0r het volgende:
Krimpende magen is een dieet mythe. Je maag kan alleen kleiner worden door chirurgie.
pi_115940742
vanavond staat er ook salade op het menu :

http://www.ah.nl/recepten(...)alade&sr_type=recipe
:9~

en met WW heb ik geen ervaring :N
als ik dingen bij moet gaan houden over een dag/week, dan ben ik vrij snel de kluts kwijt :P

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_115940751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Krimpende magen is een dieet mythe. Je maag kan alleen kleiner worden door chirurgie.
en hoe wordt dan het "gevoel" dat je eerder vol zit verklaard? vroegah kon ik een hele pizza op.. nu met een beetje proppen een halve.. meer lukt echt niet! is dat dan psychisch ofzo :?

pi_115940769
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:35 schreef Barretje80 het volgende:
en hoe wordt dan het "gevoel" dat je eerder vol zit verklaard? vroegah kon ik een hele pizza op.. nu met een beetje proppen een halve.. meer lukt echt niet! is dat dan psychisch ofzo :?
Omdat je verzadigingsthermostaat zich anders gaat instellen. En nee, dat is verder niet psychisch. Zit wel tussen je oren.
pi_115941414
Ik ben gisteren naar een workshop geweest over emotie-eten de baas.
En degene die de workshop was zei aan het eind nog dat het haar opviel dat het zo weinig over eten ging... Meer over de emoties die erachter zitten.
Ik vond het wel fijn en nuttig, ook al wist ik de meeste dingen al wel. Een opfrisser is nooit erg.
pi_115941763
Tjonge, wat wil ik graag terug naar mijn bed. Ik lag zo lekker te slapen. O+
Vanmiddag maar even een dutje doen (lang leve het 36-uur-parttimer-bestaan :D ).
pi_115942071
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 07:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat je verzadigingsthermostaat zich anders gaat instellen. En nee, dat is verder niet psychisch. Zit wel tussen je oren.
nou ja, hoe dan ook, grote porties blijven etne, ook al is het gezond, helpt niet om je verzadiogingsgevoel te verbeteren-versnellen.krimpende maag is de `layman´s` term hiervoor...
Kwak
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:49:09 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_115942382
Aargh, ik dacht goed te gaan...ben ik gewoon aangekomen. Pfft!

Vanaf vandaag dus maar weer lijstjes bijhouden:

O: 2 volkoren. 1 ardenner, 1 halvajam.
T: Twee volkoren peperkoek met een beetje boter ertussen. 3 thee.
L: Twee zuurdesembroodjes, 1 30+ kaas, 1 ardenner (die is nu eindelijk op). Voor de liefhebbers van zuurdesem: Dat nieuwe winkeltje in 't centrum van Tilvurg is de moeite waard! Ow, en thee :)
S: Half uurtje lunchwandelen.
T: Thee met twee granenbiscuitjes.
D: Ik denk dat 't airfryeraardappeltjes met vega-balletjes en ijsbergsla wordt... Of een maaltijdsalade. Beetje yoghurt als toetje.
T: Bij vrienden wat drinken, dus wrs een glaasje wijn.

Und? Comments? Behalve dat ik eiwitten mis (lv yoghurt was op...) en dat ik gisteren zo veel fruit op heb dat ik vandaag mocht overslaan?

Jompels voor de atl's hier btw! Goed bezig!

En bloed geven? Neuh... Mijn bezinkingswaarden zijn altijd zo bizar hoog dat 't wrs geen goed idee is. Zal toch nog eens navragen :)

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:55:01 #157
54772 Silmarwen
pi_115942492
Half uurtje hardgelopen nu ipv gister. Ik ben dooooooooooooooooood. En de stomme GPS kapte met 1.77km. :(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:01:22 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115942637
gister is albert weer langsgeweest dus we hebben weer eten in huis! *O*

lijstje voor vandaag:
O: 2 sneetjes met pindakaas
t: sinaasappel
l: salade met brood en een yoghurtje met banaan :9~
t: fruit
D: oudekaas salade :)
S: eens kijken of ik vanavond naar de sportschool kan.. in principe mag je 12 uur niet sporten, dus dat zou moeten lukken 24 uur later :) en al ga ik maar een beetje lafjes op die fiets zitten en een beetje wandelen, lichaamsbeweging is lichaamsbeweging :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:13:36 #159
54772 Silmarwen
pi_115942950
OHOHOHOH

*O* -20.2! *O*
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:18:36 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115943080
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:13 schreef Silmarwen het volgende:
OHOHOHOH

*O* -20.2! *O*
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_115943120
quote:
OHOHOHOH

*O* -20.2! *O*
_O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_115944458
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:01 schreef Barreltje het volgende:
gister is albert weer langsgeweest dus we hebben weer eten in huis! *O*

lijstje voor vandaag:
O: 2 sneetjes met pindakaas
t: sinaasappel
l: salade met brood en een yoghurtje met banaan :9~
t: fruit
D: oudekaas salade :)
S: eens kijken of ik vanavond naar de sportschool kan.. in principe mag je 12 uur niet sporten, dus dat zou moeten lukken 24 uur later :) en al ga ik maar een beetje lafjes op die fiets zitten en een beetje wandelen, lichaamsbeweging is lichaamsbeweging :)
Intensief sporten is natuurlijk wel iets anders dan een beetje wandelen en fietsen. Ik geef ook bloed en ik fiets daarna elke keer nog een half uur naar huis toe, maar merk er helemaal niets van dat ik bloed heb gegeven hoor. Ik kan na bloed geven in principe alles nog, ook intensief sporten als ik zou willen. Maar als je je vaak slapjes voelt na het geven, dan is het wel verstandiger om nog een dagje (of soms zelfs 2) rustiger aan te doen. Vriendin van mij zit altijd op de grens van flauw vallen na het geven.. tja dan moet je er in de dagen erna wel rekening mee houden. Gewoon een beetje naar je lichaam luisteren. Vaak kan die een stuk meer hebben dan je denkt.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:17:43 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115944757
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef deerntie het volgende:

[..]

Intensief sporten is natuurlijk wel iets anders dan een beetje wandelen en fietsen. Ik geef ook bloed en ik fiets daarna elke keer nog een half uur naar huis toe, maar merk er helemaal niets van dat ik bloed heb gegeven hoor. Ik kan na bloed geven in principe alles nog, ook intensief sporten als ik zou willen. Maar als je je vaak slapjes voelt na het geven, dan is het wel verstandiger om nog een dagje (of soms zelfs 2) rustiger aan te doen. Vriendin van mij zit altijd op de grens van flauw vallen na het geven.. tja dan moet je er in de dagen erna wel rekening mee houden. Gewoon een beetje naar je lichaam luisteren. Vaak kan die een stuk meer hebben dan je denkt.
mja ik heb gister voor de eerste keer bloed gegeven, dus ik weet nog niet helemaal wat mijn lichaam daar van vind :P
dus.. vanavond een beetje rustig aan :)
pi_115944919
Wie weet of er een verband is tussen (goed) slapen en afvallen?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_115945023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wie weet of er een verband is tussen (goed) slapen en afvallen?
Ik weet alleen dat mensen die te weinig slaap krijgen een grotere kans hebben dik te worden. Daar is divers onderzoek naar geweest. Te veel slapen doet dat overigens ook.
pi_115945491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat mensen die te weinig slaap krijgen een grotere kans hebben dik te worden. Daar is divers onderzoek naar geweest. Te veel slapen doet dat overigens ook.
Ja maar... :D Wanneer is slapen 'te veel slapen'? Op een gegeven moment ben je toch gewoon klaar met slapen en dan heb je 'genoeg' geslapen? (Wat bij mij pas na 9-10 uur is :') )
pi_115945550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef helicopter het volgende:

Ja maar... :D Wanneer is slapen 'te veel slapen'? Op een gegeven moment ben je toch gewoon klaar met slapen en dan heb je 'genoeg' geslapen? (Wat bij mij pas na 9-10 uur is :') )
Vanaf 9 uur slapen is 'te veel'. Maar kan me zo voorstellen dat zo'n onderzoek ook over 'gemiddelden' gaat en dat de werkelijke tijden per persoon verschillen. Mijn vriend slaapt overigens zonder wekker rustig 12 uur per dag.
pi_115952881
Ik merk dat ik het een Groot Probleem vind ineens om voor iedere avond een gezonde maaltijd te bedenken.
Afgelopen dagen ging me prima af, maar vandaag...
Heb zat groente in huis, champignon, ui, bosui, prei, wortel, etc., maar wat ga ik er van bouwen -O-
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:58:38 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115952998
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik merk dat ik het een Groot Probleem vind ineens om voor iedere avond een gezonde maaltijd te bedenken.
Afgelopen dagen ging me prima af, maar vandaag...
Heb zat groente in huis, champignon, ui, bosui, prei, wortel, etc., maar wat ga ik er van bouwen -O-
:D met hoofdletters :P{

rijst met wokgroenten en gewokte kipfilet?
pi_115953060
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:D met hoofdletters :P{

rijst met wokgroenten en gewokte kipfilet?
Gisteren al wat rijst gegeten, dus w.m.b. valt dat af. Lief wil het liefst vlees, en ik eet dan wel een stukje mee, maar wil dan een gezonde hap ernaast zeg maar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:03:40 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_115953189
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Gisteren al wat rijst gegeten, dus w.m.b. valt dat af. Lief wil het liefst vlees, en ik eet dan wel een stukje mee, maar wil dan een gezonde hap ernaast zeg maar.
een frisse salade van de ui, bosui, prei, wortel, etc., en dan champignonnen saus over het vlees? met aardappeltjes er bij?

of gegrilde groenten uit de oven voor bij het vlees?
zolang het ongeveer 200 gram groente is , is er niks aan de hand :)
pi_115953460
Ik zat te denken om voor mezelf volkorenwraps te maken, en die dan te vullen met de groenten even licht gewokt, met wat kwark/knoflook
dat is wel een aardige volgens mij
pi_115954733
Vanavond eet ik een zalm maaltijdsalade van de Appie. Ik ben erg slecht in gezond avondeten bedenken. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:11:16 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_115962869
Huilmiddagje... Met hoofdpijn vroeg naar huis gegaan en nu met m'n Nijntjeknuffel op de bank. Ik heb m'n dag niet, geloof ik :(

Xx

Ps. On the bright side: ik ga er niet anders van eten :)
pi_115982966
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef Tink89 het volgende:
Huilmiddagje... Met hoofdpijn vroeg naar huis gegaan en nu met m'n Nijntjeknuffel op de bank. Ik heb m'n dag niet, geloof ik :(

Xx

Ps. On the bright side: ik ga er niet anders van eten :)
zeg.. is dat besmettelijk?? :o
ik heb me gister toch een partij onredelijk gedaan tegen (8> :@
nouja.. hier ging het eten ook goed, al smeet ik het eten wel in de pan enzo :o :@

vanochtend weer 2 ons er af! *O*

pi_115982988
Ik heb een vriend die daar heel lief mee om kan gaan, als ik onredelijk ben :X Hij wijst me er op een rustige en begripvolle manier op en dat doet hij meestal zo lief dat ik direct heel veel gas terug neem :')

Gisteren wat chipjes (niet veel of zo) en een flesje bier gehad. Voor de rest wel een goede dag.
pi_115983004
ohh die van mij gaat terug onredelijk doen.. nou.. dan ontplof ik! :D
ik heb em ook al 10 keer gezegd dat dat helemaal geen zin heeft want ik luister alleen naar mezelf en niet naar hem.. :P

pi_115983015
Ik was gisteren op een bepaald punt ook wel wat onredelijk...

Gisteravond gegeten op Noorderzon, en daarna lekker wezen skaten. Met wat weinig slaap wordt ik dan onredelijk... En vanmorgen kon ik ook niet uitslapen, ik moet over 10 minuten in de sportschool staan...

*gaap*
pi_115983017
Die van mij had brandweerman moeten worden. Hij kan mijn humeur redelijk goed inschatten en gaat dan blussen ipv het vuur opstoken. Best slim eigenlijk 8-)

Wat doe jij zo vroeg op, Barreltje?
pi_115983034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Die van mij had brandweerman moeten worden. Hij kan mijn humeur redelijk goed inschatten en gaat dan blussen ipv het vuur opstoken. Best slim eigenlijk 8-)

Wat doe jij zo vroeg op, Barreltje?
:D
het is bijna 9 uur hoor :P
gister dus enorm moe en vandaar de onredelijkheid.. om half 11 gaan slapen.. en nu ben ik klaar met slapen :D
vanmiddag eens wat leuks samen met (8> gaan doen.. iemand ideeen voor iets actiefs wat niet teveel geld kost?? en evt binnen }:|

pi_115983056
:') ok, wekker in de slaapkamer zei 6:40. En die van de pc was nog niet tot me doorgedrongen _O-
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:55:45 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115983061
quote:
OHOHOHOH

*O* -20.2! *O*
Goed zeg! *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:59:51 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115983094
Gisteren eerste beetje visite voor verjaardag van mijn jongste, vandaag komt de rest, gisteren alleen een stukje pana cotta ijs op, en later 's avonds 4 soesjes en een raketje.
Kijken of ik het vandaag ook zo bescheiden kan houden. ;)
Ik zal denk ik de soesjes door wat olijven vervangen en mss wat van de fruitsalade nemen ofzo. :)
pi_115983110
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:55 schreef Isabeau het volgende:
:') ok, wekker in de slaapkamer zei 6:40. En die van de pc was nog niet tot me doorgedrongen _O-

zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:27:39 #185
54772 Silmarwen
pi_115983417
Knut negeert mijn onredelijkheid meestal. :D
Andersom niet hoor... Ik ben natuurlijk ook zo lekker rustig en lief.

Vandaag tattoo laten zetten. /cheer

Dat is mijn allereerste.
pi_115983472
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:27 schreef Silmarwen het volgende:
Knut negeert mijn onredelijkheid meestal. :D
Andersom niet hoor... Ik ben natuurlijk ook zo lekker rustig en lief.

Vandaag tattoo laten zetten. /cheer

Dat is mijn allereerste.
ohh wow!
wil je het ontwerp hier delen? :) :Y :D

zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:33:06 #187
54772 Silmarwen
pi_115983484
SPOILER
Op mijn linker pols. Knut op zijn rechter. We zijn nog niet uit over welke. :D Bespreken we straks wel.
pi_115983555
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:33 schreef Silmarwen het volgende:
SPOILER
Op mijn linker pols. Knut op zijn rechter. We zijn nog niet uit over welke. :D Bespreken we straks wel.
_O_

pi_115983794
Fantastisch. Deze fatso is door het bed heengezakt :( Ik lig al een paar dagen in een kuil en nu we tijd hebben om op onderzoek uit te gaan blijkt dat er een paar rubberen dragers van de lattenbodem poreus zijn geworden en daardoor zijn gescheurd.
Spoilers!
pi_115984760
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:33 schreef Silmarwen het volgende:
SPOILER
Leuk!!!

Zo, mijn instructeur had een heel pittig schema voor mij bedacht. Lekker zweten dus!
pi_115985120
Gisteren weer gelopen, Evy les 23 (uit 2006). Ik liep niet bijzonder snel (lees: best traag) maar ik heb de les weer netjes uitgelopen. Ben best trots. :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:15:17 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_115985229
Lekker! *O*
pi_115985354
Goed zo helicopter!!!!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:20:10 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115987944
Mag ik hier ook gezellig mee komen kletsen? Er mogen/moeten flink wat kilo's af :@
Ik wil het proberen met Waightwatchers, merk toch dat ik een stok achter de deur moet hebben. Volgende week beginnen mijn volleybaltrainingen weer (zin in!! *O* ), na bijna 1,5 jaar niet gesport te hebben :X Met goede reden uiteraard, de geboorte van onze dochter en helaas daarna een overbelast arm (zware baby :P ), waar ik nu nagenoeg geen last meer van heb, maar dat moet ik eerst eens testen tijdens de trainingen.

Ik heb zo'n ticker aangemaakt, want wil wel in de OP erbij, maar weet niet welk linkje ik hier moet plaatsen, zoveel opties! :@ Dus als iemand mij kan zeggen welke, graag.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_115989144
Nou goed nieuws en slecht nieuws...

Ik kreeg vandaag een doos kleren binnen die ik besteld had
Niets past! Alles is te groot

maar nu moet alles dus terug ;( en het bedrijf zit in engeland dus dat kost een fortuin :') en het waren verjaardagskado's en een jurkje om te dragen op mijn verjaardag en als ik nieuwe dingen bestel zijn die nooit op tijd ;(

nooit gedacht dat ik me rot zou voelen omdat kleren te groot zijn :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:11:07 #196
54772 Silmarwen
pi_115990791
SPOILER
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:50:51 #197
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115991741
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 13:20 schreef Susie het volgende:
Mag ik hier ook gezellig mee komen kletsen? Er mogen/moeten flink wat kilo's af :@
Ik wil het proberen met Waightwatchers, merk toch dat ik een stok achter de deur moet hebben. Volgende week beginnen mijn volleybaltrainingen weer (zin in!! *O* ), na bijna 1,5 jaar niet gesport te hebben :X Met goede reden uiteraard, de geboorte van onze dochter en helaas daarna een overbelast arm (zware baby :P ), waar ik nu nagenoeg geen last meer van heb, maar dat moet ik eerst eens testen tijdens de trainingen.

Ik heb zo'n ticker aangemaakt, want wil wel in de OP erbij, maar weet niet welk linkje ik hier moet plaatsen, zoveel opties! :@ Dus als iemand mij kan zeggen welke, graag.
Succes!

Heul veel volleyballers hier geloof ik :o Zie t iig vaak langskomen :9 Ik heb gister voor het eerst sinds de zomerstop weer gespeeld, en mijn bovenarm en bovenbeen doen zoooo'n pijn nu :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:54:04 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_115991823
Ik zie nu al op tegen de spierpijn... -O-

^O^ Silmarwen
pi_115993042
Rhubarb -O-
Spoilers!
pi_115995940
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou goed nieuws en slecht nieuws...

Ik kreeg vandaag een doos kleren binnen die ik besteld had
Niets past! Alles is te groot

maar nu moet alles dus terug ;( en het bedrijf zit in engeland dus dat kost een fortuin :') en het waren verjaardagskado's en een jurkje om te dragen op mijn verjaardag en als ik nieuwe dingen bestel zijn die nooit op tijd ;(

nooit gedacht dat ik me rot zou voelen omdat kleren te groot zijn :')
misschien dat de dikkerds hier interesse hebben? ;-)

pi_115995957
En sil.. Cool!

pi_115996866
Vandaag een maand bezig met opletten wat ik eet en 2-3 in de week hardlopen, zie hier het resultaat *O* *O* *O* *O* :

pi_115997907
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:08 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

misschien dat de dikkerds hier interesse hebben? ;-)
Ja valt te proberen! Helaas heb ik wel maar een paar dagen om het ´kwijt te raken´ want je hebt het maar 7 dagen op zicht en het moet ook nog met de post en zo

dit is de maat volgens de officiele size guide:
bust 134 cm
waist 116 cm
hips 141 cm

en het gaat om deze artikelen:

het gaat om het jasje

Dus als iemand het leuk vind? stuur me maar een pm/dm of zo
donderdag ga ik het uiterlijk terug sturen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_115997951
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:47 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag een maand bezig met opletten wat ik eet en 2-3 in de week hardlopen, zie hier het resultaat *O* *O* *O* *O* :

[ afbeelding ]
je hebt een goeie week gehad zo te zien!
lekker tempo heb je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_115998180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je hebt een goeie week gehad zo te zien!
lekker tempo heb je
Gaat best aardig idd.
Week hiervoor was ff kut maar wat wil je met 2 x bbq + 2 x uit eten.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:27:58 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116000032
Wat een faaldag! :o Ok, geen avondeten wegens de hele middag genoeg gegeten, en vnml tapenade dingen, fruitsalade en noten en geen chips en vette eiersalades enzo, maar toch... 't was niet best...
Morgen misschien maar én een rondje fietsen én een rondje hardlopen. :+
pi_116000537
Junkie, met welk programma heb je die coole grafiek gemaakt? Ik willum ook!
Spoilers!
pi_116000687
Mensen, ik heb even een vraag. Ik ben nogal geinspireerd door jullie gehardloop en wil ook weer. Ik ben alleen bang dat ik daarmee mijn gewrichten in gevaar breng. Ik weeg bijna 100 kilo bij een lengte van 1.76. Zou dat nog ok zijn?

Daarnaast ben ik uit mijn sportbeha gegroeid. Enig idee waar ik een goedkope sportbeha in 90E kan vinden?
Spoilers!
pi_116000964
Als.je echt een goede sportbh wil hebben moet je geen goedkope nemen, zeker niet als je grotere borsten.hebt.
Kijk eens op www.kiesjejuistesportbh.nl
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116001197
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik heb even een vraag. Ik ben nogal geinspireerd door jullie gehardloop en wil ook weer. Ik ben alleen bang dat ik daarmee mijn gewrichten in gevaar breng. Ik weeg bijna 100 kilo bij een lengte van 1.76. Zou dat nog ok zijn?

Daarnaast ben ik uit mijn sportbeha gegroeid. Enig idee waar ik een goedkope sportbeha in 90E kan vinden?
Bij mij persoonlijk ging het hardlopen wel, ik denk dat je gewoon goed je rustdagen moet pakken en verder goed naar je lichaam luisteren.

En Shock Absorber ^O^ niet goedkoop maar dat is ook lastig in die maat en je wil toch wel een goede sportbh dan.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:56:01 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116001358
Lucky, ik was ook net over de 100 toen ik het weer oppakte, bij 1.72m en dat ging goed, maar laat je wel goed voorlichten in een loopwinkel over je schoenen. Ik heb strontje mazzal dat ik al 2 jaar zonder problemen op vrij simpele asics loop, maar juist als je zo zwaar bent als wij loop je kans op flinke blessures die met de juiste schoenen te voorkomen zijn. :Y
pi_116001655
Oh, vergeten te vertellen dat ik al hele profi schoentjes heb.
Spoilers!
pi_116001741
Ik weet dat een goede sportbeha een verstandige keuze is maar ik koop er liever een als er een kilo of vijf minimaal af is. En ik heb serieus geen geld...
Spoilers!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:02:56 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116001747
Dan zou ik het gewoon gaan proberenen je goed houden aan een schema als 'start to run' van Evh of Renate Wennemars, dan zou het gewoon goed moeten gaan.
pi_116001749
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gewoon met excel.
Ik kan het bestand met de formule wel naar je toe sturen als je wilt.

Je andere vraag, zoals je ziet woog ik 122 kilo en ben ik ook gewoon gaan hardlopen.
Je moet het rustig opbouwen en 1-2 rustdagen tussen het lopen door.

Ik heb nergens last van.
pi_116001783
Maar ok, als jullie het kunnen, kan ik het ook!
Spoilers!
pi_116001866
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Excel?
pi_116001902
Evy heb ik al, voor ik ziek werd heb ik les 12 gehaald dus ik weet hoe lekker het kan zijn. Ik was toen net gestopt met roken na 17 jaar. Ik heb 4 keer over les 1 gedaan :D
Spoilers!
pi_116001903
En er was nog een pagina :+
pi_116001973
Die formule wil ik wel junkie. Ik pm je morgen even.

Hoe kaap ik een topic voor gevorderden *O*
Spoilers!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:38:17 #221
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116003549
Ik voel me echt zo'n noob ofzo, dat ik ook met 100+ kilo op gewone schoenen en zonder sportbeha ren, en nergens last van heb.. -O- Heb ik altijd het idee dat ik iets verkeerd doe
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:40:02 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116003620
Goed dat jullie het over sport bh's hebben, moet maar eens kijken of die van mij nog past! :D
pi_116003635
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef ejiraM het volgende:
Ik voel me echt zo'n noob ofzo, dat ik ook met 100+ kilo op gewone schoenen en zonder sportbeha ren, en nergens last van heb.. -O- Heb ik altijd het idee dat ik iets verkeerd doe
Op gewone schoenen lopen is gewoon ontzettend dom, zeker met zulk overgewicht.
Dan wil je gewoon geblesseerd raken, maar ach je hebt vast meer dan 1 paar knieen of enkels.
En je borsten zullen er over een paar jaar ook niet zo blij mee zijn maar goed dat moet je zelf weten.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:46:16 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116003970
Wat ben je weer vriendelijk Sarabi! :D ;)
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef ejiraM het volgende:
Wrsch ben je dan idd ook een soort van noob en hebje geluk dat je nog geen last v blessures hebt.
Net als ik. :@
5k non-stop en geen centje pijn, en gewoon op schoenen die ik zelf even uit gezicht heb bij intersport.

Maar het is echt een risico en ik ga mezelf binnenkort echt trakteren op een bezoek aan runnersworld ofzo. :Y
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:48:35 #225
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116004100
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wrsch ben je dan idd ook een soort van noob en hebje geluk dat je nog geen last v blessures hebt.
Net als ik. :@
5k non-stop en geen centje pijn, en gewoon op schoenen die ik zelf even uit gezicht heb bij intersport.

Maar het is echt een risico en ik ga mezelf binnenkort echt trakteren op een bezoek aan runnersworld ofzo. :Y
Haha ach, t zal wel goedbedoeld zijn :9

Mja, misschien moet ik er dan ook maar aan.. Maar zo vaak ren ik ook niet (misschien dat dat het ook is :+ ) dus dan vind ik het ook weer soort van zonde -O-
pi_116004222
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:46 schreef Brighteyes het volgende:

Oja ik was even de kusjeskroel vergeten :*
Maar zo te zien dringt het toch niet door dus dan maakt het ook niet uit.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:54:46 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116004408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:o Stel je toch niet zo aan! Alsof het hier alleen maar kusjekroel mag. :?
Het is vlgs mij een vrij nieuwe user, met amper posts in de dieetcub moet het dan meteen zo bot?
pi_116004483
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:o Stel je toch niet zo aan! Alsof het hier alleen maar kusjekroel mag. :?
Ik was niet diegene die er een probleem mee had :?
Zonder goede schoenen lopen is gewoon ontzettend dom en zonder sportbh zou ik er ook niet aan moeten denken (maar dat kan nog aan je cupmaat liggen).
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:58:05 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116004558
Laat maar zitten, joh, ik vind je onnodig kortaf (zoals je wel vaker kan zijn) als ik dat niet eens mag zeggen dan vraag ik me idd af of het alleen maar kusjekroel mag zijn. ;)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:02:26 #230
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116004765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoezo dringt het niet door? :o Ik zei toch dat ik het overwoog?
pi_116004946
* Barretje80 pakt popcorn..

die ik overigens NIET heb genomen toen we naar de film gingen.. *O* alleen een flesje water..
de cola met popcorn is blijven staan. weer een slechte gewoonte minder!
dat hebben we daarna wel goedgemaakt door bij de chinees te gaan eten }:| :X :D

pi_116004963
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Laat maar zitten, joh, ik vind je onnodig kortaf (zoals je wel vaker kan zijn) als ik dat niet eens mag zeggen dan vraag ik me idd af of het alleen maar kusjekroel mag zijn. ;)
Je mag het net zo goed zeggen als ik :) dus verder geen probleem toch?

En ejiraM het leek er op alsof het niet tot je door drong omdat je dacht dat het misschien niet nodig is omdat je niet zo vaak loopt
Maar dat heb ik dan verkeerd gezien dus hopelijk kan je fijne hardloopschoenen vinden.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:11:50 #233
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116005250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je mag het net zo goed zeggen als ik :) dus verder geen probleem toch?

En ejiraM het leek er op alsof het niet tot je door drong omdat je dacht dat het misschien niet nodig is omdat je niet zo vaak loopt
Maar dat heb ik dan verkeerd gezien dus hopelijk kan je fijne hardloopschoenen vinden.
Oh nee, ik bedoelde dat ik het dan zo zonde van mijn geld vind.. Ga het even overwegen, wellicht dat ik goede volleybalschoenen koop en vervolgens wel op zo'n binnenunit rennen, maak ik ook nog gebruik van mijn sportkaart :+
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:12:42 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116005294
Ik ben net zo schuldig hoor, aan die onverschilligheid. Ik begon echt op hele crappy schoentjes, na 2 keer dus die asics gekocht en daar loop ik dus nu, 2 jaar later, nog op. :@
En iedere keer neem ik me voor om naar een specialist te gaan, maar ja, dan weer geen geld, dan weeer geen tijd...

En nu ga ik naar bed, zodat ik mijn 12-uur durende pms vreetbui een halt toe kan roepen.
Ik durf zo niet eens op de weegschaal te gaan staan. :o
pi_116005333
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Oh nee, ik bedoelde dat ik het dan zo zonde van mijn geld vind.. Ga het even overwegen, wellicht dat ik goede volleybalschoenen koop en vervolgens wel op zo'n binnenunit rennen, maak ik ook nog gebruik van mijn sportkaart :+
maar ehh.. op wat voor voleybal schoenen speel je dan nu?
als ik de verkeerde heb dan krijg ik me toch een partij last van mijn rug en knieen en enkels en schouder en.. en.. en.. ;)

zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:14:36 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116005387
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Maar goede volleybalschoenen zijn geen hardloopschoenen. :@ ;)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:15:29 #237
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116005430
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:13 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

maar ehh.. op wat voor voleybal schoenen speel je dan nu?
als ik de verkeerde heb dan krijg ik me toch een partij last van mijn rug en knieen en enkels en schouder en.. en.. en.. ;)
Van die Nikeschoenen van de scapino van 15 euro.. Afdankertjes van mijn broertje ook nog :') Maar heb dus nergens last van :o

Zoiets :+

De enige pijn die ik na de volleybal heb, is spierpijn.. Maar dat ligt niet aan schoenen, toch?
pi_116005535
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Van die Nikeschoenen van de scapino van 15 euro.. Afdankertjes van mijn broertje ook nog :') Maar heb dus nergens last van :o
[ afbeelding ]
Zoiets :+

De enige pijn die ik na de volleybal heb, is spierpijn.. Maar dat ligt niet aan schoenen, toch?
wow _O_
ik heb asics ( ? ) MET gel zooltjes erin..
en welke maat b00bs heb je dan? :o

zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:19:06 #239
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116005636
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wow _O_
ik heb asics ( ? ) MET gel zooltjes erin..
en welke maat b00bs heb je dan? :o
85G.. Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik niet altijd zoveel woog, en wel altijd door ben blijven sporten ongeveer ofzo? Dat mijn spieren soort van meegegroeid zijn?
En wellicht leeftijd, dat mijn lichaam over een X aantal jaar ineens keihard aftakelt :+
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:21:10 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116005760
Holy shit! Wat een boezems hebben jullie allemaal! :o
Ik ben nooit verder gekomen dan c en de d op het laatst van mijn eerste zwangerschap (toen ik de 130kg aan tikte. :@ )
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:23:56 #241
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116005891
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Holy shit! Wat een boezems hebben jullie allemaal! :o
Ik ben nooit verder gekomen dan c en de d op het laatst van mijn eerste zwangerschap (toen ik de 130kg aan tikte. :@ )
Nou ze hangen ook voor mijn buik, dus heb ik niet altijd door hoe huge ik ben.. Dat is dan weer een nadeel :+

Stom eigenlijk dat ik van mezelf merk dat ik heel erg in de verdediging wil schieten (niet hier hoor, maar over de sportschoenen), dat ik helemaal wil verklaren waarom ik iets wel of niet doe, terwijl ik heel goed weet dat ik vooral moet doen waar ik zin in heb en dat het allemaal goedbedoeld advies is waarnaar ik misschien maar eens moet luisteren als ik over 15 jaar nog een fijn lichaam wil hebben :+
pi_116005895
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:19 schreef ejiraM het volgende:

[..]

85G.. Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik niet altijd zoveel woog, en wel altijd door ben blijven sporten ongeveer ofzo? Dat mijn spieren soort van meegegroeid zijn?
En wellicht leeftijd, dat mijn lichaam over een X aantal jaar ineens keihard aftakelt :+
hoe jong ben je dan?? ;)

zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:24:27 #243
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116005910
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hoe jong ben je dan?? ;)
21 ;)
pi_116005937
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:24 schreef ejiraM het volgende:

[..]

21 ;)
aahh.. vroegah kon ik dat ook nog wel jah ;)

zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:26:43 #245
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116006011
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:25 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

aahh.. vroegah kon ik dat ook nog wel jah ;)
Kijk, dan zal het daaraan liggen :P

Ik krijg trouwens meteen asics reclames nu :D Mijn laptop is t met jullie eens, nu mijn portemonnee nog :+
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:27:14 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116006029
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:23 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Nou ze hangen ook voor mijn buik, dus heb ik niet altijd door hoe huge ik ben.. Dat is dan weer een nadeel :+

Stom eigenlijk dat ik van mezelf merk dat ik heel erg in de verdediging wil schieten (niet hier hoor, maar over de sportschoenen), dat ik helemaal wil verklaren waarom ik iets wel of niet doe, terwijl ik heel goed weet dat ik vooral moet doen waar ik zin in heb en dat het allemaal goedbedoeld advies is waarnaar ik misschien maar eens moet luisteren als ik over 15 jaar nog een fijn lichaam wil hebben :+
Nou ja, Sarabi heeft wel gelijk, als je zo zwaar bent als wij is het hardlopen een extra belasting voor ons lijf en moet je eig wel voor goed materiaal zorgen. :Y
pi_116006204
Mijn tieten zijn gekrompen :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:31:24 #248
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116006218
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja, Sarabi heeft wel gelijk, als je zo zwaar bent als wij is het hardlopen een extra belasting voor ons lijf en moet je eig wel voor goed materiaal zorgen. :Y
Klopt, dat spreek ik ook niet tegen. Wil alleen nu meteen weer gaan uitleggen dat ik andere prioriteiten heb en alles zeg maar :+ Terwijl ik notabene zelf over dit onderwerp begonnen ben
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:39:53 #249
54772 Silmarwen
pi_116006627
Ben pas gaan hardlopen bij de 87 kilo. Eerst op goedkope Scapino schoenen voor een maand, om te kijken of ik het wel leuk vond. Daarna goede schoenen gekocht bij dehardloopwinkel. Nu na 4 weken eindelijk weer aan het hardlopen.

Ik denk wel dat met zulk overgewicht hardlopen misschien nog niet verstandig is. Ga eerst gewoon lopen, fietsen, krachttraining doen en probeer wat meer af te vallen. Dit lijkt me niet goed voor je schenen/knieen/enkels. Zeker niet op slechte schoenen.

En zonder sport bh wil ik niet eens hardlopen. 85E hier. Auw auw auw.... Het idee alleen al. :D
pi_116006925
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef Silmarwen het volgende:

En zonder sport bh wil ik niet eens hardlopen. 85E hier. Auw auw auw.... Het idee alleen al. :D
:D een beetje doorlopen kan soms al vervelend zijn :X

pi_116007337
Dikke memmen topic hier _O- ;)

Die worden zeker ook een stuk kleiner als je afvalt?
pi_116008469
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef junkiexp het volgende:
Dikke memmen topic hier _O- ;)

Die worden zeker ook een stuk kleiner als je afvalt?
Voor ik deze 20 kilo aankwam had ik gewoon een 75C, dat was prima. Nu doen ze al pijn als ik 's nachts zonder beha de trap af loop om naar de wc te gaan :X
Spoilers!
pi_116011105
Ik ben idd al flink wat kwijt van mijn boezem
maar wel in verhoudinh met de rest zeg maar
ben net wat meer kwijt op mijn heupen bijvoorbeeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116014289
Collega had goedkope prut gehaktballetjes meegebracht en opgewarmd en ik wilde niet zeggen dat ik dat soort troep niet meer eet en dus heb ik er 3 gegeten. En nu ben ik beroerd :')
pi_116014427
Ik dacht dat het wel lekker was om in een warm bad te liggen vanwege het sporten... Niet dus.. Beroerd geslapen, en al zeker 2 uur klaarwakker..

Nu dus maar een aflevering ER kijken..
pi_116014433
Soms is het idd beter om gewoon even uit bed te gaan en iets anders gaan doen. Een dutje kan altijd nog ergens op de dag ;)
pi_116014514
Ja, gelukkig is het zondag, kan mijn vriend op ons zoontje letten...
  zondag 26 augustus 2012 @ 08:06:44 #258
54772 Silmarwen
pi_116014792
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

:D een beetje doorlopen kan soms al vervelend zijn :X
Nou inderdaad. Of de trap te enthousiast afhupsen. :D

Ik had overigens al een DD toen ik maatje 34 had. :') Ze zijn hier niet kleiner geworden door afvallen, wel steviger gek genoeg.
pi_116014799
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 08:06 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Of de trap te enthousiast afhupsen. :D

Ik had overigens al een DD toen ik maatje 34 had. :') Ze zijn hier niet kleiner geworden door afvallen, wel steviger gek genoeg.
bij mij is het van 80D geëvolueerd naar 85 F :P
doe mij die 80 D maar weer terug.. ik geloof dat ik daar heul blij van word :P

zondag 26 augustus 2012 @ 08:18:27 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116014820
Ik ben tijdens mijn zwangerschap van A naar C gegaan, heul niet erg dus. Maar ik denk dat straks door het afvallen ze wel kleiner zullen worden en vind ik eigenlijk wel zonde :@
pi_116015118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ben pas gaan hardlopen bij de 87 kilo. Eerst op goedkope Scapino schoenen voor een maand, om te kijken of ik het wel leuk vond. Daarna goede schoenen gekocht bij dehardloopwinkel. Nu na 4 weken eindelijk weer aan het hardlopen.

Ik denk wel dat met zulk overgewicht hardlopen misschien nog niet verstandig is. Ga eerst gewoon lopen, fietsen, krachttraining doen en probeer wat meer af te vallen. Dit lijkt me niet goed voor je schenen/knieen/enkels. Zeker niet op slechte schoenen.

Ik ga inderdaad eerst maar eens invoeren dat ik dagelijks een uurtje flink door ga stappen om een beetje in een ritme te komen. Het pluspunt daarvan is dat dat met een normale beha kan :s)
Spoilers!
pi_116015952
Ik wil ook niet te veel volume op mijn borsten kwijt
sowieso wil ik eigenlijk mij huidige vorm houden... ik wil alleen dat er overal wat minder zit, maar dus wel overal even veel wat minder :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116023851
Vanavond groentesoep maken, van de week al een lekkere tomatensoep gemaakt.
Zijn er meer van jullie die tomatensoep maken met tomaten uit blik?
Ik moet zeggen dat het resultaat echt verrassend lekker is, een heerlijke smaakvolle, stevige soep. En nog gezond ook.
pi_116026687
Ik ben gek op zelfgemaakte tomatensoep. Ik maak deze regelmatig: Italiaanse tomatensoep, maar dan met 1 lepel pesto voor de hele pan en zonder omelet en pasta.
Spoilers!
pi_116030656
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Mirjam het volgende:
Vanavond groentesoep maken, van de week al een lekkere tomatensoep gemaakt.
Zijn er meer van jullie die tomatensoep maken met tomaten uit blik?
Ik moet zeggen dat het resultaat echt verrassend lekker is, een heerlijke smaakvolle, stevige soep. En nog gezond ook.
Ik maak het meestal gewoon met verse tomaten, maar kan me zo voorstellen dat het ook heerlijk wordt met tomaten uit blik. Maar dan vind ik tomatensoep al snel lekker, zelfs uit blik of zakje :D
pi_116030674
Pesto, zou dat lekker zijn in de kippensoep? :o Ik heb nog een open potje en ben net kippensoep aan het maken.
pi_116032193
ik heb vandaag zelf mayonaise gemaakt *O*
maar wat een hoop olie gaat daar in zeg!
volgende keer dat ik mayonaise maak zal ik daar aan denken :X :o

zondag 26 augustus 2012 @ 18:45:07 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116033550
Zo erg als gisteren was, zo goed gaat het vandaag. :s)

O: Brinta
T: niks wegens late O
L: 2 geroosterde boterhammen, 1 met rookvlees, 1 met pruimenjam, gekookt eitje
T: appel
D: zelfgemaakte kipburgers (kip, brood, ei) m komkommer-salsa en sla (geen broodje) + 1 zandkoekje-
Iieveheersbeestje (even traktatie proeven ;) )
T: yoghurt of fruit

S: 8km fietsen, en zo nog 5km hardlopen.

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 26-08-2012 18:52:28 ]
pi_116034368
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:12 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb vandaag zelf mayonaise gemaakt *O*
maar wat een hoop olie gaat daar in zeg!
volgende keer dat ik mayonaise maak zal ik daar aan denken :X :o
Wij ook! Van een deel van de mayo hebben we tartaarsaus gemaakt voor bij de ook zelfgemaakte patat en kabeljauw in wodkabierbeslag.

we hebben ook nog karamelsutra, hoezo laatste avondmaal :D
Spoilers!
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:27:20 #270
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116035029
Hier is al het snaai zo goed als op, dus zoals het topic al zegt....vanaf morgen echt! :D

Lekker bezig BE! Met name de sportiviteit zeg. Ik wou dat ik kon hardlopen, maar kan het echt echt niet. Vroeger op school stortte ik al in.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:32:08 #271
30252 Soempie
Procreating
pi_116035187
Zwangerschapskilo's nog, Susie? :)

Goede TT inderdaad. :D Onze vakantie is morgen weer voorbij, dus dat scheelt weer etentjes en wijn. Vanmorgen was ik 200 gram zwaarder dan voor de vakantie. Ik had eerder 2 kg extra verwacht. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:36:48 #272
54772 Silmarwen
pi_116035373
O: Havermout met cranberries
S: Bodybalance
T: Niets (geen tijd helaas)
L: 3 allison boterhammen met kaas/komkommer/tomaat + glas melk (extra boterham ivm gemist tussendoortje)
T: Klein bakje zoute popcorn + cola zero
D: 1 kwart hartige pizza, 1 kwart zoete pizza (zelf gemaakt. Hartig was salami, rucola, tomaat, champignons, zonder kaas. Zoet was frambozen jam, appel, rozijntjes, kaneel)
T: Magere yoghurt met wat cranberries en schepje havermout + cappuccino

Morgenochtend weer hardlopen en schrobben. Kan na die drukke weken eindelijk het huis stevig onder handen nemen.

En ik kon vanochtend die godsonmogelijke klote houding tijdens de Bodybalance eindelijk doen.

Die dus. Maar dan de handen samen geklapt onder je, zeg maar. :')
pi_116035715
Die is zo makkelijk Sil ;)
Gister was de kwartaallancering voor de nieiwe. Hij is zwaar maar wel.weer heel mooi...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:47:15 #274
54772 Silmarwen
pi_116035743
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef Vicky het volgende:
Die is zo makkelijk Sil ;)
Gister was de kwartaallancering voor de nieiwe. Hij is zwaar maar wel.weer heel mooi...
Ja die krijgen we in oktober. De docent zei ook al dat hij mooi was. Rustiger. Ik vind deze ook behoorlijk zwaar met al die side planks in de sun salutations en dan tijdens de buikspier al die planks. :r

Ik haat die oefening.
pi_116035834
Ja die haat ik ook... Ik kan die sideplanks ook echt niet hoor.. Althans.. Niet helemaal. Het begin lukt maar daarna niet meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:23:51 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_116037336
Goede dag vandaag, ondanks veel emo-gebeuren enzo...

Over lopen zonder BH; dat lukt met mijn 80H echt nooit, ook al ben ik pas 23. Hardlopen doe ik niet voor ik echt onder de 90 zit. Ik wil mijn enkels en knieën niet riskeren, dus blijf lekker fietsen, zwemmen en paardrijden. Vooral dat laatste is voor mij de ultieme workout die toch niet voelt als 'ik moet sporten'.

Nu debat kijken. Daaaag lieverds!
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:47:59 #277
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116038736
Idd Soempie en niet zo'n beetje ook :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:56:35 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116039259
Zo, gelopen! *O* En weer een beetje sneller ook! *O*
En toen kon ik het niet laten en ging even op de weegschaal staan, 250gr lichter dan vanmorgen. :D :o
pi_116056586
HET IS MAANDAG!
*O*
:p

pi_116056732
Grrr, was ik het vocht weer kwijt, na het sporten van zaterdag weer 1,7 kilo zwaarder... -O-

Ik ga zo ondanks de spierpijn maar weer sporten, even kijken hoe het gaat... En dan vandaag maar weer even flink water tanken..
  maandag 27 augustus 2012 @ 07:45:51 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116056770
Is dat alleen maar vocht L'tiekje?

En yupp! Het is maandag *O* :D
pi_116056778
Ik vermoed van wel, heb niet heel raar gegeten ofzo, en mijn ring krijg ik ook niet zo makkelijk meer af...
pi_116056910
2.4kg lichter dan vorige week maandag! :D Ik denk dat ik het vocht van het warme weer weer een beetje kwijt ben.
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:22:37 #284
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116056988
Wat apart van dat vocht, dat dat zo maar op kan komen zetten.

Wat fijn Helicopter!
pi_116057014
Ik zit me wel te bedenken dat ik voor mijn doen erg zout heb gegeten, dus dat zal ook wel meetellen dan.
  maandag 27 augustus 2012 @ 08:35:21 #286
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_116057094
Ik blijf toch nog iets zakken, ondanks twee etentjes de afgelopen week en weinig workouts wegens regen!

Nu 90.5 en ik hoop na deze week op 90.0 uit te komen :o
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:30:12 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116057842
Was ik dit weekend ineens van de ene op de andere dag de groene thee me cranberry zat. :? En daar dronk ik echt liters van op een dag, wat nu!!! :o
Maar gelukkig heb ik groene thee met citroen van de lidl ontdekt, dus ik tank vrolijk verder. :D

Mijn balansdag gisteren heeft keurig gewerkt, vandaag een kilo lichter dan gisterenochtend. ;) Dus uiteindelijk niet al te veel schade opgelopen door de verjaardag zaterdag. Ben nog wel wat zwaarder dan vrijdag, maar zal vandaag of morgen ook weer ongesteld worden, dus een tikje omhoog is dan wel verklaarbaar. :) Al met al niet ontevreden op het moment. :Y

Vandaag voor weer gewoon aan het werk op kantoor, dus het gewone leven met wat ritme is ook weer begonnen. :s)
pi_116057864
Het is maandag *O* Tijd voor actie!

Ik heb een mooie sheet met grafiek gekregen van Junkiexp dus vanaf deze week ga ik als het goed is iedere week zien hoe goed ik bezig ben. Ik ga straks ook een grafiek maken voor mijn omtrekken want ik heb eindelijk een centimeter gekocht.

Lijstje:
O: yoghurt, muesli
T: plak ontbijtkoek
L: 3 bruin met kaas, sandwichspread en appelstroop
S: uur lopen door de buurt
T: komkommer, 3 nectarines
A: Japans wokje met veel groente en 1/3 kipfilet
T: geen idee. Geen karamelsutra!
Spoilers!
pi_116058089
Jeej, het is officieel. Mijn borsten zijn groter in omvang dan mijn buik w/ Slechts 1,7 cm maar dat mag de pret niet drukken.
Spoilers!
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:51:59 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116058220
Nice LS! *O*

Ik doe ook even mee met een lijstje:

O: brinta
T: appel
L: 2 botherhammen m ossenworst, 1 kapje m pindakaas
T: finse ronde m kaas
D: broccoli stamppot (vegetarisch, met mosterd en geraspte kaas)
T: minneola en kiwi
pi_116058278
Wat stom eigenlijk dat ik zo'n ding een centimeter noem. Volgens mij heet dat een meetlint.
Spoilers!
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:56:49 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116058333
Ik noem het ook een centimeter hoor. :Y Zo heet het iig in de naaiwereld wel. :)
pi_116058657
Mag allebei
nu heb ik ook zin om mijn borsten en buik te meten :P

ik ben op mijn heupen al 8 cm kwijt en 7 op mijn borsten ( ;( ) en 4 op mijn taille

Aan de ene kant ben ik er blij mee maar ergens geeft het me ook een raar niet zo'n fijn gevoel. Geen idee waarom
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:14:49 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_116058677
hier vanochtend net zo zwaar als eergisteren.. dus dat is goed ;)
vanavond weer volleybal training *O* zin in! :D
dus morgen zijn er kiloooooo's af :P
deze week nog even kijken of ik nog kan zwemmen, want volgende week lig ik de halve week in het water van het ijselmeer :X

heeft er iemand trouwens goede adviezen voor voodzame maaltijden? :o
ik ga de komende 2,5 vooral veel fysieke arbeid doen.. en dat vind ik op sla nou niet echt een goed idee :@ dus.. goede maar voedzame maaltijd-adviezen zijn welkom :)
en vooral welke keuzes te maken in smoezelige bedrijfs-kantines :{
pi_116059462
Volgens mij zijn hier kokosolie gebruikers. Smaakt dat spul naar kokos?
Spoilers!
pi_116059633
Barreltje: ik zweer bij mijn couscoussalade
couscous koken
groenten grillen met knoflook en kruiden naar keuze (ik ga meestal voor cayenne, paprika en komijn)
Noten even een minuutje bakken (eventueel met dezelfde kruiden)
Alles mixen en klaar
snel klaar en je kunt zelf de balans tussen couscous en groenten bepalen
scheutje yochurt er bij is heerlijk

owja en noodle salades zijn volgens mij ook erg ok
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116059748
Zo, net even gesport, ben r uim een uur bezig geweest.... Ben wel benieuwd wat mijn spierpijn gaat doen, aangezien het nog niet over was, en ik toch alles weer flink getraind heb.
pi_116061537
Ik ben geloof ik ook gewoon een beetje verdrietig omdat de vriendin met wie ik dit 'samen deed' erg kort af reageerde en niks zei toen ter sprake kwam dat ik nu een maat kleiner heb

ik had wel een yay verwacht of zo
en verder ga het natuurlijk ook niet aan iedereen whatsappen of zo :') dus nu voelt het een beetje 'alleen' of zo
had vooral van haar wat anders verwacht

zo dat was mijn R&P input vandaag :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116061744
He wat flauw rhubarb -O- Zou het met opzet zijn dat ze je negeert? Misschien is er wel een reden, misschien bracht je het op het verkeerde moment ofzo.

Vriendinnen zijn ook gewoon stom. Mijn beste vriendin wil me ook al weken niet spreken. Ze is begonnen met nieuwe anti-depressiva en voelt zich buitengewoon klote. Allemaal begrijpelijk enzo, en ik pas me wel aan maar hallo, ik heb ook issues die ik kwijt moet ja :(
Ik heb wel elke keer haar vriend op whatsapp, die wil weten hoe hij met haar om moet gaan nu ze zo is O+
Spoilers!
pi_116061840
Dan moet ze dat aangeven want ik kan dat niet ruiken
Vind ik dan
en dan nog een yay typen kost je geen dag (was een mail)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_116061850
Helemaal waar.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')