SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
je moet ook nog terug!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij vertrekken vrijdag, naar Frankrijk
Vandaag laatste dag werken, morgen inpakken en geheel volgens traditie....naar Jamin om een grote zak snoep te scheppen voor de autoreis/vakantie![]()
Hoort er helemaal bij, wat ons betreft. We hebben hem tegenwoordig niet meer leeg tegen de tijd dat we arriveren op de plaats van bestemming, dat vind ik al een enorme vooruitgang
In Frankrijk verkopen ze geen lekkere dropjes enzo, dus de terugweg doen we eigenlijk altijd zonderquote:
bij ons hoorde dat er ook bij, tot mijn vriend bijna doodging van een te hoge bloeddruk. Hij at vnl. dropjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag laatste dag werken, morgen inpakken en geheel volgens traditie....naar Jamin om een grote zak snoep te scheppen voor de autoreis/vakantie![]()
Hoort er helemaal bij, wat ons betreft. We hebben hem tegenwoordig niet meer leeg tegen de tijd dat we arriveren op de plaats van bestemming, dat vind ik al een enorme vooruitgang
wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn vakantie is bijna afgelopen...
Daarom ben ik me nu aan het verdiepen in (basis)statistiek... Interessant en leuk, maar ik moet het ook nog over zien te brengen..
Ik sta voor de klas..quote:
ahhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik sta voor de klas..En geef ook les in een overlappend vak, wat betekend dat ik soms ook onderwerpen moet uitleggen die niet in mijn vakgebied vallen.. Het leek mij wel eens een leuke uitdaging..
Dit heb ik dus deze keer heel bewust niet gedaan. Kleine zakjes snoepjes gemaakt voor de twee jongens en zelf gewoon aan mijn normale tussendoortjespatroon gehouden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Hoe gaat het nu met hem?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij ons hoorde dat er ook bij, tot mijn vriend bijna doodging van een te hoge bloeddruk. Hij at vnl. dropjes.
die gewoonte hebben we maar meteen aangeschaft, en verdomd, het scheelt ook in de kilo's
en we missen het ook echt niet, we zijn pas nog lang met de auto weggeweest
Die zak gaat nu onder andere niet meer op, omdat we juist aan S niet willen leren dat er constant gesnoept moet worden. Dus pakken we zo nu en dan een snoepje en krijgt zij er ook een. Heel gezond, zo'n kindquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit heb ik dus deze keer heel bewust niet gedaan. Kleine zakjes snoepjes gemaakt voor de twee jongens en zelf gewoon aan mijn normale tussendoortjespatroon gehouden.
Maar goed, bij mij zou zo'n zak dus wel op gaan als ik eraan begonnen was...
Oh, enbedankt voor het noemen van minneola's gisteren, heb er meteen een paar gehaald! Jummie!
En vanavond krijg ik weer een heerlijke massage, even helemaal genieten!
ja, goed!quote:
Als mijn onderdeel van 'het is maar op vakantie gaan, dus doe normaal'-campagne deze keer ook geen broodjes meegenomen, maar gewoon boterhammen voor iedereen, in de hoeveelheid die we normaal ook eten. Ooit wordt dat vast wel weer anders, maar voor nu hielp dat enorm goed om in 'the zone' te blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die zak gaat nu onder andere niet meer op, omdat we juist aan S niet willen leren dat er constant gesnoept moet worden. Dus pakken we zo nu en dan een snoepje en krijgt zij er ook een. Heel gezond, zo'n kind
Minneola's ken ik eigenlijk niet. Eens proberen dan.
We hebben trouwens ook een koelbox voor in de auto gekocht, dus we kunnen ook lekker fruit meenemen en de broodjes worden ook niet vies plakkerig enzo, dus een beetje gezond doen we ook nog
Ja, daar zat ik ook aan te denken, dat weet ik nog niet. Ik zit helemaal niet in de "doe maar normaal, het is maar vakantie"-modus maar heel erg in de "jippie, het is vakantie, feest en dat vieren we met lekkere dingen"-modusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als mijn onderdeel van 'het is maar op vakantie gaan, dus doe normaal'-campagne deze keer ook geen broodjes meegenomen, maar gewoon boterhammen voor iedereen, in de hoeveelheid die we normaal ook eten. Ooit wordt dat vast wel weer anders, maar voor nu hielp dat enorm goed om in 'the zone' te blijven.
Als je maar niet in die modus blijft hangen na de vakantie! Want daar heb ik dan last van en dus probeer ik in de vakantie niet buietnsporig meer te eten/snoepen etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Ja, daar zat ik ook aan te denken, dat weet ik nog niet. Ik zit helemaal niet in de "doe maar normaal, het is maar vakantie"-modus maar heel erg in de "jippie, het is vakantie, feest en dat vieren we met lekkere dingen"-modus![]()
Dat valt tegenwoordig wel mee. Again, onder andere omdat we onze dochter niet te veel laten snoepen enzo. Alleen snoepen terwijl zij erbij is, doen we niet, dus we zitten denk ik vrij snel weer in de dagelijkse routine. Ik zal er wel extra op letten, want ik ben gewoon wel blij met de kilo's die ik kwijt ben!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je maar niet in die modus blijft hangen na de vakantie! Want daar heb ik dan last van en dus probeer ik in de vakantie niet buietnsporig meer te eten/snoepen etc.
Zo had ik bbq bacon chips, kip tijm chips en nog iets in Frankrijk en het smaakt allemaal gewoon naar maggi... Was meteen weer voor een jaar genezen. Doe mij maar doodnormale naturel chips, als ik dan toch chips ga eten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in die 'fuck alles, het is vakantie' modus op de terugweg voor 150 boodschappen gedaan in Polen en dat nog eens zachtjes herhaald voor 100 euro in Duitsland. En dan heb je als je alles op je aanrecht hebt liggen best veel onverstandige dingen in huis. Vooral als blijkt dat vriendlief stiekem tijdens elk boodschappentochtje tijdens de vakantie ook nog eens chocola en weirde chips heeft verzameld![]()
Die Polen sporen niet, we hebben drumstickchips en karbonadechips in de kast liggen. En instant kebab-boodles
Ik ook... Niet alleen eettechnische verleidingen trouwensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk kan ik alle verleidingen goed weerstaan tenzij dronken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef Sjeen het volgende:
Lays Aioli e Aglio, Lays Spicy Reggae Chicken, Lays Whiskey cocktail => vanavond maar mee naar de buren op borrel
Wokkels paprika
Nibbits => weggegooid wegens over datum
Superchips grilled steak & Onion
Halve zak tortillachips => weggegooid wegens oud en sowieso niet lekker
2 pakjes tuc
Zak minizakjes paprika & naturel
Emmer popcorn
Tsja...
De emmer popcorn en de minizakjes zijn nog van de verjaardag van Isa, de tuc en de steak chips uit frankrijk... De rest vind een weg naar die kast omdat ik in de winkel denk, dit zou best lekker kunnen zijn. En vervolgens vergeet ik het gewoon weer...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wat een hoop. Er ligeen hier volgens mij 2 minizakjes ham kaas maar die liggen er al vanaf juni ofzo. De kinderen vragen er niet om.
Heb je er ook bier bij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga even voor jullie tellen hoeveel zakken chips hier in de kast liggen...
Palm ligt koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |