Ik heb me laten ompraten ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet vanavond werken, ga je zelf wel?
Joh komt wel goed, 4 km is wel te doen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb me laten ompraten ja.
Dus ik ga 4 km waggelen.
Doe ik als ik het product niet echt snel nodig hebt, want nu heb ik het bijvoorbeeld morgen al in huis. Bij DE zal het wat langer durenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]![]()
Lol, als je ooit wat nodg hebt, deal extreme.
Ik heb eroverigens een bluetooth headset besteld, maar ik krijg hem niet aan de praatdus even melden en dan krijg ik wrs mn geld terug.
Vet!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef LoganMCV het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit meelopen volgende week.http://www.rockandrun.nl/
Je krijgt nog een gratis shirt ook als je je snel aanmeldt
Op maandag na was 12 juli de laatste keer. We zien welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Joh komt wel goed, 4 km is wel te doen!
Haha ja idd zo is dat bij mij ook! Mijn kleding heb ik ook door de jaren heen verzameld. Het meeste blijft echt supermooi ondanks het wassen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je er maar lekker in loopt, dat is het belangrijkste!
Mja..en mijn hardloopkledingstapel..tsja. Dat krijg je na ruim 2,5 jaar hardlopen I guess? Wij zijn nogal van de nieuwe spullen kopen om onszelf te blijven motiverenMja, heb daarbij de afgelopen tijd (as in paar jaar) weinig nieuwe normale kleding voor mezelf gekocht. Koop liever hardloopkleding
!
Ben ik in juni geweest, was erg leuk!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef MissBliss het volgende:
Cyprus, daar ga ik heen op vakantieEind september /kanietwachten!
Dat is wel goed om te weten, ik was het namelijk vaak met de hand zodat het maar niet te snel zou slijten door de wasmachinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:24 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Haha ja idd zo is dat bij mij ook! Mijn kleding heb ik ook door de jaren heen verzameld. Het meeste blijft echt supermooi ondanks het wassen!
Ik draai altijd sportkleding op 'fijne was' en géén wasverzachter gebruiken (of, héél weinig) en dan blijft het verrassend mooi!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel goed om te weten, ik was het namelijk vaak met de hand zodat het maar niet te snel zou slijten door de wasmachine
Ik doe het gewoon in een 30 of 40 graden wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ik draai altijd sportkleding op 'fijne was' en géén wasverzachter gebruiken (of, héél weinig) en dan blijft het verrassend mooi!
Vanavond zitten wij samen op de bankquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga ook niet lopen, mn enkel is nog wat dik en als ik toegeef ook nog steeds wat pijnlijk.
Had niet gedacht dat ik dat zo vervelend zou vinden.Morgen misschien weer.
En in 6 weken van 20 min achter elkaar lopen naar 5 km gaat ( www.runtothestart.nl ):quote:De wind door je haar, de frisse lucht, de grond onder je voeten en het gevoel van vrijheid: maak het mee tijdens de 6-weekse cursus Start to Run.
In 6 weken bouw je op van 1 naar 20 minuten hardlopen en je leert ook alle beginnerstrucs.
Enthousiaste trainers en gezellige loopmaatjes wachten je elke zaterdag op voor een energieke training in het park, het bos of op de atletiekbaan. Je conditie verbetert en dat voel je: je wordt steeds fitter! Elke kilometer verbrand je ook nog een flinke hoeveelheid calorieën.
Wie heeft er nog een excuus om op de bank te blijven zitten? Ga mee naar buiten!
Start to Run kost 40 euro, Run the the Start rond de 50 euro, lekker laagdrempelig en je leert goed hardlopen (goede loophouding, tips etc)quote:Inmiddels heb je de fun van het hardlopen ontdekt. Hardlopen lijkt zo makkelijk. Dat is het ook, maar er is zoveel meer! Wij gaan het je laten ontdekken door deze vervolgcursus. Een training bestaat uit een stuk theorie en minimaal een uur praktijk. De trainers gaan per training op één onderwerp de diepte in, zoals warming-up, blessurepreventie, voedingstips en looptechniek. De theorie kun je nog in dezelfde les toepassen in de praktijk. Na afloop van elke training krijg je een schema mee zodat je thuis verder kunt trainen.
De finish in zicht
Je traint naar het uitlopen van een afstand van vijf kilometer. Je gaat veilig en gezond de finish halen. We gaan ervoor zorgen dat jij je persoonlijke doelstellingen gaat realiseren. Voor deelname aan de cursus dien je ongeveer 20 minuten onafgebroken te kunnen hardlopen.
We kunnen trots op ons zelf zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vanavond zitten wij samen op de bankmet onze matra "rust is ook training"
Dat sowieso!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
We kunnen trots op ons zelf zijn!
Start to run lijkt mij ook leuk maar is niet in de buurt zag ik. Maar ja, looptips lees ik hier wel toch?
Hm, ziet er wel leuk uit, de runtothestart dan; ik ben nog maar net begonnen maar starttorun lijkt me wel erg weinig, 20 minuten aaneen lopen gaat atm aardig soepel. Maargoed, het begint wat te snel voor mij, ik heb immers net al schoenen gekochtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat sowieso!Je krijgt daar alleen wat..persoonlijkere tips, zoals over tempo, loophouding, oefeningen etc
Dat is wat lastiger op internet
Dit lijkt mij ook wel wat. Ik ben ook net een paar weken bezig maar heb veel last van mijn been. Ik denk dat er technisch gezien wel het een en ander geleerd kan worden. Of misschien qua warm-up / cool-down. Dank voor de tip in ieder geval!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nog wel een leuke tip voor onze beginnende beginners
In september begint er namelijk weer wat leuks.. hardloopcursussen!
In 6 weken tijd van 0 naar 20 min achter elkaar hardlopen gaat ( www.starttorun.nl ):
[..]
En in 6 weken van 20 min achter elkaar lopen naar 5 km gaat ( www.runtothestart.nl ):
[..]
Start to Run kost 40 euro, Run the the Start rond de 50 euro, lekker laagdrempelig en je leert goed hardlopen (goede loophouding, tips etc)
Voor mensen die aan de Zevenheuvelenloop mee willen doen, hebben ze ook een voorbereidingsprogramma. Daarvoor moet je minstens 3 kwartier achter elkaar kunnen hardlopenInfo te vinden bij www.runtothestart.nl
Gewoon even semi-spam, omdat het zo heel erg aan te raden is voor een goede start aan je hardloopcarriere
Ik zou bijna meedoen voor het gratis shirtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef LoganMCV het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit meelopen volgende week.http://www.rockandrun.nl/
Je krijgt nog een gratis shirt ook als je je snel aanmeldt
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:57 schreef GlenHighland het volgende:
Voor de verandering maar eens de andere kant op Amersfoort in gelopen en.... meteen een bekertje: 10km in 53m55s![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/iA7ZrcpDSs0
Echt heerlijk gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |