Absoluut waarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:07 schreef Oceanonix het volgende:
Ik de felle kleuren hardloopkleding vanuit de auto altijd erg tegenvallen.
Ik draag altijd een apart hesje en een lampje op mijn arm wanneer het schemering/ donker is. Je kan dan zelf die auto wel zien aankomen. Zij zien je echt pas op het laatste moment.
Check je usericon eensquote:
Ik heb de jaren 80 meegemaakt (ja ouwe knakker dat ik benquote:
Niets mis met rustquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Update, ik ga vanavond sowieso niet rennen. Het wordt laat op het werk, dus nu moet ik wel rust nemenopgelost
Netjes, hopelijk lopen ze goed en heb je er plezier van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef cinnamon_M het volgende:
Goh, wat een boel shirtjes starr!
Verder, update: zojuist hardloopschoenen gekocht! Had besloten naar de Perry te gaan, daar geven ze ook wel advies en kijken ze naar je voet en loop, al is het minder uitgebreid dan de speciaalzaken, en hebben ze wel schoenen van ca 50 euro. Toen bedacht ik me ineens dat ik nog een VVV bon had liggen van 25 euro, die ook maar meegenomen.
Hij heeft bekeken hoe ik loop en hol en idd geconcludeerd wat ik al dacht: ik loop op de buitenkant van mijn voeten. Merkte wel heel erg het verschil tussen de verschillende schoenen: de nikes die ik pasten werkten echt niet, ging nog meer op de buitenkant lopen; uiteindelijk getwijfeld tussen een paar asics van 60 en een van 100. Die van 100 (waren Asics gel pulse 3) zaten toch beter, dus die gekocht met VVV bon. Uiteindelijk tóch goede schoenen en maar 25 euro over budget (zuinige maand dus) Dank voor al jullie tips nog!
Yay, ik heb schoenen, heb nu al zin ze uit te proberen!
Dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef cinnamon_M het volgende:
Verder, update: zojuist hardloopschoenen gekocht! Had besloten naar de Perry te gaan, daar geven ze ook wel advies en kijken ze naar je voet en loop, al is het minder uitgebreid dan de speciaalzaken, en hebben ze wel schoenen van ca 50 euro. Toen bedacht ik me ineens dat ik nog een VVV bon had liggen van 25 euro, die ook maar meegenomen.
Hij heeft bekeken hoe ik loop en hol en idd geconcludeerd wat ik al dacht: ik loop op de buitenkant van mijn voeten. Merkte wel heel erg het verschil tussen de verschillende schoenen: de nikes die ik pasten werkten echt niet, ging nog meer op de buitenkant lopen; uiteindelijk getwijfeld tussen een paar asics van 60 en een van 100. Die van 100 (waren Asics gel pulse 3) zaten toch beter, dus die gekocht met VVV bon. Uiteindelijk tóch goede schoenen en maar 25 euro over budget (zuinige maand dus) Dank voor al jullie tips nog!
Fijn dat je blij bent ermeequote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef cinnamon_M het volgende:
spijkershort?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef electronique het volgende:
kom ik aan met mijn spijkershortje en h&m hemdje![]()
maar volgende week ga ik naar de nike store
Ach ja, ik heb ook maar 1 ademend setje hoor, waarvan de broek geen zakken heeft en ik die dus niet gebruik. Ik loop vaak gewoon in van die krijgshirts, behalve met wedstrijden dan trek ik dat ademende shirtje aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef electronique het volgende:
Gaaf he!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef cinnamon_M het volgende:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef electronique het volgende:
Als je er maar lekker in loopt, dat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef electronique het volgende:
Spijker? Is dat niet stug, of is het stretch? Ik vind verder gewoon h&m kleding prima, heb 1 kort broekje, 1 lange jazzpant en gewoon een basic topje van henquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef electronique het volgende:
Oei, dat is geen goede hardloopbasis nee...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Ik weet niet zeker of ik morgen kan lopen maar ik weet wel zeker dat ik vandaag niets meer aan sport doe.
Ben net de was aan het doen en wil over de stofzuiger heenstappen (krappe ruimte bij washok) en ram echt vol tegen de deurpost aan met mijn knieschijf.
Knieschijf gesubluxeerd, kon m gelukkig zelf makkelijk weer op zn plaats duwen maar auw!
Hey, ik vroeg me net in het vorige topic af hoe het met je gingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef Yuki het volgende:
* Yuki kijkt weer eens om het hoekje
Hoe is het hier? Ik ga vanavond, na 1,5 week, eindelijk weer lopen. Eens kijken hoeveel schade Lowlands heeft veroorzaakt
Gewat? Klinkt pijnlijk iigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Ik weet niet zeker of ik morgen kan lopen maar ik weet wel zeker dat ik vandaag niets meer aan sport doe.
Ben net de was aan het doen en wil over de stofzuiger heenstappen (krappe ruimte bij washok) en ram echt vol tegen de deurpost aan met mijn knieschijf.
Knieschijf gesubluxeerd, kon m gelukkig zelf makkelijk weer op zn plaats duwen maar auw!
Gedeeltelijk uit de kom gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewat? Klinkt pijnlijk iig
@TT: Ik ben meer fan van Nike kledingmaar heb wel pas 1 shirtje van TNF gekocht (omdat ik een bepaald bedrag wilde volmaken bij Zalando zodat ik korting kreeg
). Deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |