Lader lenen van iemand?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef kwiwi het volgende:
Arrrrrrghhhh ben m'n ipodlader vergeten op cyprushoe moet ik nou lopen met evy
een ipod heeft toch dezelfde lader als een iphone?quote:
Op marktplaats kun je ze vaak ook kopen, had ik ook altijd bij mijn Ipod. Vond die van apple veel te duur voor een oplader. Zijn natuurlijk wel neppe!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet zo niemand hier die er eentje heeften een nieuwe bestellen kost 30 euro zie ik, terwijl een hele nieuwe ipod als ik heb maar 50 kost
Nou, ik vraag wel of FF 'm even op kan sturen... Dan maar uitvissen hoe ik intervallen kan lopen met m'n garmin. Vind het wel minder leuk lopen zonder muziek, maar vooruit.
Nee, ik heb een shuffle en die heeft dezelfde ingang als oordopjes zeg maar..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
een ipod heeft toch dezelfde lader als een iphone?
Ken je niemand met een iphone/
Verder zegt ik. www.dealextreme.com
http://www.dealextreme.co(...)e-for-shuffle-2-4349\quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik heb een shuffle en die heeft dezelfde ingang als oordopjes zeg maar..
graag gedaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Heb 'm net ook op MP gevonden, dan is ie wat sneller hier
Moet vanavond werken, ga je zelf wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
vanavond de beekloop doen in Ehv?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DankjewelVooral voor het idee, zat eerst op bol.com te kijken
Ik heb me laten ompraten ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet vanavond werken, ga je zelf wel?
Joh komt wel goed, 4 km is wel te doen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb me laten ompraten ja.
Dus ik ga 4 km waggelen.
Doe ik als ik het product niet echt snel nodig hebt, want nu heb ik het bijvoorbeeld morgen al in huis. Bij DE zal het wat langer durenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]![]()
Lol, als je ooit wat nodg hebt, deal extreme.
Ik heb eroverigens een bluetooth headset besteld, maar ik krijg hem niet aan de praatdus even melden en dan krijg ik wrs mn geld terug.
Vet!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef LoganMCV het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit meelopen volgende week.http://www.rockandrun.nl/
Je krijgt nog een gratis shirt ook als je je snel aanmeldt
Op maandag na was 12 juli de laatste keer. We zien welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Joh komt wel goed, 4 km is wel te doen!
Haha ja idd zo is dat bij mij ook! Mijn kleding heb ik ook door de jaren heen verzameld. Het meeste blijft echt supermooi ondanks het wassen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je er maar lekker in loopt, dat is het belangrijkste!
Mja..en mijn hardloopkledingstapel..tsja. Dat krijg je na ruim 2,5 jaar hardlopen I guess? Wij zijn nogal van de nieuwe spullen kopen om onszelf te blijven motiverenMja, heb daarbij de afgelopen tijd (as in paar jaar) weinig nieuwe normale kleding voor mezelf gekocht. Koop liever hardloopkleding
!
Ben ik in juni geweest, was erg leuk!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef MissBliss het volgende:
Cyprus, daar ga ik heen op vakantieEind september /kanietwachten!
Dat is wel goed om te weten, ik was het namelijk vaak met de hand zodat het maar niet te snel zou slijten door de wasmachinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:24 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Haha ja idd zo is dat bij mij ook! Mijn kleding heb ik ook door de jaren heen verzameld. Het meeste blijft echt supermooi ondanks het wassen!
Ik draai altijd sportkleding op 'fijne was' en géén wasverzachter gebruiken (of, héél weinig) en dan blijft het verrassend mooi!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel goed om te weten, ik was het namelijk vaak met de hand zodat het maar niet te snel zou slijten door de wasmachine
Ik doe het gewoon in een 30 of 40 graden wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ik draai altijd sportkleding op 'fijne was' en géén wasverzachter gebruiken (of, héél weinig) en dan blijft het verrassend mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |