Jouw motto klinkt goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vertrek nu naar mijn werk maar pm me even dan kijk ik of ik vanavond of morgen even wat info voor je kan opzoeken en sturen!
Dan zal ik proberen uit te leggen hoe ik train, mijn motto is namelijk zo veel mogelijk doen in zo weinig mogelijk tijd.
Zie dat even in pakjes boterquote:
Ik vond gewoon dat ik lelijke dikke benen had. Nu heb ik slankere maar vooral strakkere benen en ik heb mijn huid heel goed verzorg dat scheelt echt veel. Want betreft sinaasappelhuid, koop deze:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarom had je een hekel aan je benen? Wat is er verbeterd?
Ik heb een benen-complexje. Vroeger gevoetbald en er zitten nogal wat deukjes hier en daar in mijn scheenbeen en verkleuringen. Mensen zeggen dat het wel meevalt, maar ik zou ook erg graag van mijn sinaasappelhuidje afkomen: met het blote oog niet te zien, maar dus wel zodra ik mijn been neerzet tijdens het hardlopen zo bleek uit de geweldige wedstrijdfoto die ergens op internet ronddwaalt![]()
Verder gelukkig niks te klagen. Was al slank en ben wat slanker geworden. Hardlopen rules wat dat betreft. Was niet het doel, maar meegenomen
Je bent net m'n vaderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zie dat even in pakjes boter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent net m'n vader![]()
die zegt dat ook altijd
Oh, en m'n vader is tof, lief en hardloopbaas, dus het is een compliment
Whut? Waarom niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:39 schreef YUR het volgende:
Ben ooit eens met GotC meegeweest toen ze bloed ging geven. En hoewel ik een BLOEDHEKEL heb aan naalden, ging ik informeren of ze mijn bloed ook wilden hebben.
Wilden ze het niet eens hebben
En dus hebben ze minder bloed ervan nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Er schijnen niet zo veel mensen te zijn met mijn bloedgroep ofzo
Mij wilden ze juist hebben met mijn relatief zeldzame bloedgroepquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Er schijnen niet zo veel mensen te zijn met mijn bloedgroep ofzo
Je hebt natuurlijk verschil, wellicht kan jouw bloed ook gebruikt worden bij mensen met een andere bloedgroep en dat van YUR niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mij wilden ze juist hebben met mijn relatief zeldzame bloedgroep
Ach ja, goed doel of niet... Als je echt een hekel hebt aan prikken en naalden, is het t niet waard. Je moet er imo niet te veel stress van hebben.
Eigenlijk ligt het iets anders.. Ligt meestal aan het feit dat er genoeg bloed is van een bepaalde bloedgroep in de regioquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk verschil, wellicht kan jouw bloed ook gebruikt worden bij mensen met een andere bloedgroep en dat van YUR niet.
Maar O kun je bijvoorbeeld aan iedereen geven, daar kun je dan toch nooit genoeg van hebben?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt het iets anders.. Ligt meestal aan het feit dat er genoeg bloed is van een bepaalde bloedgroep in de regioIn elke regio is dat weer anders.
Ik weet niet hoe het precies zit... Ik weet alleen dat ik AB+ hebquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar O kun je bijvoorbeeld aan iedereen geven, daar kun je dan toch nooit genoeg van hebben?
Zijn je anderen bijna op, of gewoon een tweede paar omdat het kan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:03 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag naar De Hardloopwinkel om te kijken voor een tweede paar schoenen
Ik heb nu de Brooks Pure Cadence, en ik ga de Brooks Pure Flow proberen. Of misschien wel nog een paar Pure Cadence
Ik ga 4 keer per week lopen, dus dan kan ik mooi afwisselenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn je anderen bijna op, of gewoon een tweede paar omdat het kan?
Could be. Ik heb B positief en dat heeft slechts 6% van de bevolking geloof ik. Daarnaast kan het gebruikt worden bij AB pos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk verschil, wellicht kan jouw bloed ook gebruikt worden bij mensen met een andere bloedgroep en dat van YUR niet.
Zeldzamerd!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het precies zit... Ik weet alleen dat ik AB+ heb
Het kan, maar is niet wenselijk. Er blijft voorkeur voor de juiste bloedgroep bij de ontvangende partij. Ze geven alleen O (en volgens mij alleen resus negatief) als er direct bloed nodig is en ze de bloedgroep niet weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar O kun je bijvoorbeeld aan iedereen geven, daar kun je dan toch nooit genoeg van hebben?
Vorig jaar kon ik nog in nog minder dan 10 minuten van Nijmegen naar Noord-Afrika lopen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan het posten maar ik heb weer eens in De Maas gezwommen:
http://www.endomondo.com/workouts/rDaS8X1aRtQ
Ik kan wel een dosis humor gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet mijn bloedgroep niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:03 schreef YUR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |