Aan m'n buik en taille zie ik een hoop en ook m'n borsten verraden dat ik gewicht verlies (quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nice (maar pin je niet teveel vast op de weegschaal he! de spiegel is een betere graadmeter)
Hoop het want vooral in mijn gezicht is het goed te zien (de rest vind ik niet zo erg haha)quote:
Wauw goed bezig! En ik zou zeker met krachttraining beginnen! Dan kun je je lichaam een beetje shapenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aan m'n buik en taille zie ik een hoop en ook m'n borsten verraden dat ik gewicht verlies ().
Als ik binnenkort ga beginnen met krachtoefeningen naast het hardlopen ga ik wel meten. Nu, met alleen hardlopen, vind ik dat niet leuk omdat ik het niet van begin af aan gemeten heb. Ik kan dus alleen aan de weegschaal zien wat het algehele resultaat is (en dat is al een goede 8kg eraf)
Het feit dat ik inmiddels 3 broekmaten kleiner kan dragen dan eind 2011, zegt overigens ook wel iets
Netjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aan m'n buik en taille zie ik een hoop en ook m'n borsten verraden dat ik gewicht verlies ().
Als ik binnenkort ga beginnen met krachtoefeningen naast het hardlopen ga ik wel meten. Nu, met alleen hardlopen, vind ik dat niet leuk omdat ik het niet van begin af aan gemeten heb. Ik kan dus alleen aan de weegschaal zien wat het algehele resultaat is (en dat is al een goede 8kg eraf)
Het feit dat ik inmiddels 3 broekmaten kleiner kan dragen dan eind 2011, zegt overigens ook wel iets
Goed bezigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik viel in het begin ook echt niks afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nog geen kilo afgevallen sinds ik ben gaan hardlopen, terwijl ik ongeveer evenveel eet als normaal.
Zie je ook geen verschil?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:07 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nog geen kilo afgevallen sinds ik ben gaan hardlopen, terwijl ik ongeveer evenveel eet als normaal.
Nee ook dat niet echt moet ik zeggen. In ieder geval niet op de plekken waar ik op letquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zie je ook geen verschil?
Wow das ook netjes!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:08 schreef Solique het volgende:
Ben al 10 a 15 kilo kwijt sinds ik mijn eet- en bewegingspatroon heb aangepast
Ik heb hetzelfde..toen ik (weer) begon kwam er eerst 3 kilo bij en die 3 kilo is er nu wel weer af maar dat is het dan ook..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:07 schreef kwiwi het volgende:
Zonde, beterschap!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge!
GotC, kun je me uit de OP halen bij dat wedstrijdje van morgen? Net afgemeld. Liesontsteking, dus gaat hem niet worden. Even rusten zodat ik volgende week wel mee kan doen.
Zekerquote:
Ik zal wel moeten, ben schrikbarend slap (armpje drukken met mij is een gegarandeerde winst voor de tegenpartij). Ik betwijfel of er veel aan m'n benen te doen is. Sowieso zijn en blijven m'n benen altijd erg fors; zelfs in de periode dat ik 3 keer per week in de sportschool stond voor cardio én kracht en maar 61 kilo woog...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wauw goed bezig! En ik zou zeker met krachttraining beginnen! Dan kun je je lichaam een beetje shapen![]()
Ik had altijd een ontzettende hekel aan mijn benen en nu met de juiste krachttraining vind ik ze prima!
Er mag nog 5 a 10 kilo afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow das ook netjes!
Ik heb 2 jaar geleden mijn eetgewoontes aangepakt en ben toen 5 kg afgevallen zonder er al te veel moeite voor te doen en dat gewicht blijft er goed af!
Maar aangezien ik een meisje ben wil ik nog meer kwijt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge!
GotC, kun je me uit de OP halen bij dat wedstrijdje van morgen? Net afgemeld. Liesontsteking, dus gaat hem niet worden. Even rusten zodat ik volgende week wel mee kan doen.
Toch maar eens gaan meten dan met een meetlint, dan weet je het zeker (want geleidelijke voorutgang zie je zelf niet zo goed)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ook dat niet echt moet ik zeggen. In ieder geval niet op de plekken waar ik op let
Wat ontzettend balen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef mosselmossel het volgende:
Mogge!
Er hoeft in principe niet veel vanaf, heb een gezond gewicht, maar ik wil nog wel zo'n 5 kilo kwijt (want zoals je zegt: ik ben een meisjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan meten dan met een meetlint, dan weet je het zeker (want geleidelijke voorutgang zie je zelf niet zo goed)
Of ben je gewoon al mooi slank en hoeft er ook niet zoveel vanaf?
Waarom had je een hekel aan je benen? Wat is er verbeterd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wauw goed bezig! En ik zou zeker met krachttraining beginnen! Dan kun je je lichaam een beetje shapen![]()
Ik had altijd een ontzettende hekel aan mijn benen en nu met de juiste krachttraining vind ik ze prima!
Ik vertrek nu naar mijn werk maar pm me even dan kijk ik of ik vanavond of morgen even wat info voor je kan opzoeken en sturen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zekersterker nog, er zijn mensen die me "verbieden" om vanaf nu nog meer dan 1,5 kilo te verliezen
[..]
Ik zal wel moeten, ben schrikbarend slap (armpje drukken met mij is een gegarandeerde winst voor de tegenpartij). Ik betwijfel of er veel aan m'n benen te doen is. Sowieso zijn en blijven m'n benen altijd erg fors; zelfs in de periode dat ik 3 keer per week in de sportschool stond voor cardio én kracht en maar 61 kilo woog...
M'n lijf heeft nogal wat te verduren gehad, heb enorm gejojood en daardoor is m'n huid ontzettend slap. Aan m'n armen, borsten en billen is waarschijnlijk nog wel wat winst te behalenbuik en benen twijfel ik ernstig aan.
Maar goed, wie niet waagt wie niet wint... En sterkere spieren zijn alleen maar goed voor me
Heb je tips, waar ik fijne krachtoefeningen vandaan kan halen? Ik heb er namelijk altijd een pesthekel aan gehad
Verstandigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, omdat ik niet wil overbelasten. Desnoods loop ik niks meer de komende week, zodat ik volgende week zondag wel kan lopen. Als ik morgen nog steeds last heb, even naar de huisarts. Daar moet ik toch al heen om oren te laten uitspuiten.Maar die heeft misschien wel iets. Maak me niet echt zorgen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |