Denk niet dat Rabo zich bezig houdt met het ploegenklassement op dit moment eigenlijk. Dat laatste zou kunnen ja, hoewel het daar ook nog wel heel vroeg voor is. Vrees alleen dat Ten Dam op deze manier weinig energie meer heeft in de slotweek (zeker na een slopende Tour).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef knep het volgende:
[..]
Ploegenklassement? Of door mee te springen in ontsnappingen druk zetten vanuit een hoge klassementspositie?
Valverde wint, duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Echt een miniem verschil, Rodri had maar een honderste seconde door moeten trappen voor de zegequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?![]()
[ afbeelding ]
Vierdequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef Montov het volgende:
Iemand nog een filmpje/gif van die juichende derde?
Het moment ervoor is eigenlijk nog leuker, hij zat daar zo gulzig om te kijken, dat je al wist dat hij zou gaan juichen.quote:
Speculeren over waarom Ten Dam ervandoor ging, is dus ook niet meer nodig. Hij wilde als eerst bij Michel douchen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:46 schreef marcodej het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 18:45:56Our bus was broken and not at the finish today! Luckily I could take @VacansoleilDCM shower after this freakin hot stage! Thanks Michel! reageer retweet
Geweldig ja! Aan de ene kant zou je zeggen dat dat een beetje sneu is, maar aan de andere kant met de 'oortjes' had allang duidelijk moeten zijn dat de 2 vooraan nooit zijn terug gehaald.quote:
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 18:51:22valverde about SKY: "They caused the crash and then don't have the balls (cojones) to stop." http://t.co/0EtbCzsA reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 19:14:14Cadena COPE (Spanish radio @qiglesias ) says Movistar wants to show images of the crash to jury. Will they file a complaint? #vuelta2012 reageer retweet
Mee eens. 3e plaats lijkt me met de aanwezigheid van een sterke Contador en Froome het hoogst haalbare. Schitterend zou ik het vinden als Gesink of Mollema als 3e kunnen eindigen in deze loodzware Vuelta.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Mollema en Gesink sterk. Mooi om te zien. Gewoon twee Nederlanders in de top 5!
Het zal wel een truukje van de sponsor zijn, die beelden gaan de hele wereld over, en worden goed bekekenquote:
Waarom zou een van de twee niet de Vuelta kunnen winnen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef JC14 het volgende:
[..]
Mee eens. 3e plaats lijkt me met de aanwezigheid van een sterke Contador en Froome het hoogst haalbare. Schitterend zou ik het vinden als Gesink of Mollema als 3e kunnen eindigen in deze loodzware Vuelta.
Dat is perfect mogelijk, alleen vind ik Contador en Froome er toch wel sterk uitzien. Froome vandaag iets minder dan gisteren, zo leek het voor mij, maar toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom zou een van de twee niet de Vuelta kunnen winnen?Contador komt net terug van een schorsing, Froome heeft er al een zware Tour opzitten, Rodriguez kan niet tijdrijden en Valverde heeft bijna altijd wel een mindere dag (hoewel hij natuurlijk wel al eens de Vuelta won).
of proberen evt bonissekontjes te pakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef knep het volgende:
[..]
Ploegenklassement? Of door mee te springen in ontsnappingen druk zetten vanuit een hoge klassementspositie?
twitter:HansenAdam twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 19:52:26I don't mind Team Sky putting it in the gutter, but how about next time you don't slam us in the gutter. I'm going for an X Ray.... reageer retweet
Toch wel sterk van Laurens dat hij heeft kunnen werken en vervolgens op de klim nog wat weg heeft kunnen rijdenquote:'Mooie tussenbalans'
Ploegleider Adri van Houwelingen kon na de eerste twee bergetappes tevreden zijn. Zijn twee kopmannen in de top vijf op een zucht van de leider. “Een mooie tussenbalans, zoals ze dat noemen. We zijn prima door die eerste twee dagen gekomen. Vandaag konden we ook weer zien, dat Laurens ten Dam in vorm is. Hij is natuurlijk niet de man waar wij op inzetten, maar het is met het oog op het restant van de Vuelta prettig om te zien dat hij met de besten meegaat.” Ten Dam ging op de laatste col zelfs in de aanval. “Lau had een goede dag. Hij moest zich van ons een beetje gedeisd houden. Het is nog lang. Maar hij sleept er wel een leuke klassering uit.”
Ten Dam pakte het iets anders aan dan maandag. “Gisteren voelde ik me erg goed, maar was ik een soort van springplank voor Valverde. Vandaag heb ik meer werk voor Robert en Bauke verricht. Geholpen om het gat te dichten. Ik vind het wel mooi dat ik als bijkomstigheid de top tien heb bereikt." Bauke Mollema was opgelucht dat hij de hectische finale zonder kleerscheuren overleefde. “Ik zat er middenin bij die crash. Ik moest vol in de remmen en zat toen helemaal van achteren. Laurens, Lars en Matti hebben me helemaal naar voren gereden, maar ze zaten in het peloton allemaal al op de kant. Met Lau en Robert zat ik uiteindelijk in de tweede waaier en na vijf kilometer konden we weer voor aansluiten.”
Op de slotklim ging het vervolgens niet meer van harte. “Ik was helemaal gaar. Door al die hectiek konden we bijna niet meer drinken. De volgwagen was er ook niet meer. Ik heb nog wat drinken gepakt van een neutrale wagen, maar je voelde het wel hoor.” Robert Gesink was na afloop erg tevreden met het eindresultaat. "Ik zat vlakbij Valverde, maar ik kon er omheen. Goed dat ik vooraan zat in het peloton." De benen waren vandaag niet super, toch kon Gesink de schade beperken: "Ik kon zelfs nog stijgen in het klassement."
Op basis van twee ritjes met aankomst bergop valt er alleen weinig te zeggen over de vorm van Gesink en Mollema. Aanhaken in een achtervolgend kunnen ze in ieder geval maar in de lastigere etappes zal je daarmee niet zo ver komen. Maar misschien is het aftasten hoe de vorm is en gaan ze nog los in de bergetappes die er echt toe doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom zou een van de twee niet de Vuelta kunnen winnen?Contador komt net terug van een schorsing, Froome heeft er al een zware Tour opzitten, Rodriguez kan niet tijdrijden en Valverde heeft bijna altijd wel een mindere dag (hoewel hij natuurlijk wel al eens de Vuelta won).
Een renner als Contador is trouwens bij uitstek geschikt om de hele Skytrain in de poep te rijden. Als hij onstuimig blijft en veel tempowisselingen veroorzaakt, dan zullen sommige mensen in de trein er harder aan moeten trekken dan andere. Er is geen Wiggins dus Froome zal dan eerder alleen komen te zitten en dat maakt 'm natuurlijk kwetsbaar, maar dan zal hij zich toch echt moeten laten zien. Zonder kopman, dat is hij tenslotte zelf. Dat gaat ongetwijfeld een hele spannende Vuelta opleveren. Zeker omdat zij niet de enige kanshebbers zijn.quote:
Die indruk heb ik ook, dat Mollema in ieder geval zorgt niet onnodig punten te morsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef Marcoss het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Mollema (weer) een doel maakt van de puntentrui. Gisteren en ook vandaag sprintte hij toch behoorlijk fanatiek voor de ereplaatsen, terwijl Contador, Rodriguez en Froome "rustig" over de finish kwamen vandaag. Al zal Valverde er misschien nog een doel van maken mocht hij niet mee kunnen doen om eindwinst.
Froome heeft nog altijd Henao, Uran en Zandio voor als de echte bergen beginnen, porte zal opgebrand zijn. Vooral Uran kan genoeg counteren zoals froome dat voor wiggo deed in frankrijk. Voordeel is voor contador dat het spanje versus de rest is, hij hoeft dus niet alleen te prikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Een renner als Contador is trouwens bij uitstek geschikt om de hele Skytrain in de poep te rijden. Als hij onstuimig blijft en veel tempowisselingen veroorzaakt, dan zullen sommige mensen in de trein er harder aan moeten trekken dan andere. Er is geen Wiggins dus Froome zal dan eerder alleen komen te zitten en dat maakt 'm natuurlijk kwetsbaar, maar dan zal hij zich toch echt moeten laten zien. Zonder kopman, dat is hij tenslotte zelf. Dat gaat ongetwijfeld een hele spannende Vuelta opleveren. Zeker omdat zij niet de enige kanshebbers zijn.
Dat zie ik ook wel gebeuren, het zijn niet meteen vijanden, dus een "zolang Froome maar niet wint" verdrag, is misschien wel realistisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef flyer_nl het volgende:
Voordeel is voor contador dat het spanje versus de rest is, hij hoeft dus niet alleen te prikken.
Zandio moet passen als het echt hard gaat. Henao kan ik moeilijk inschatten, lijkt wel sterk en Uran, zal wel de 'Froome' van deze Vuelta moeten gaan worden ja, maar onderschat een ontkentende Contador niet èn hij is nog fris in tegenstelling tot Froome. En Uran is ook een krachtensmijter. Ik zie het Skyplan nog niet zo gauw lukken deze Vuelta.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:27 schreef flyer_nl het volgende:
Froome heeft nog altijd Henao, Uran en Zandio voor als de echte bergen beginnen, porte zal opgebrand zijn. Vooral Uran kan genoeg counteren zoals froome dat voor wiggo deed in frankrijk. Voordeel is voor contador dat het spanje versus de rest is, hij hoeft dus niet alleen te prikken.
Mooi inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Toch wel sterk van Laurens dat hij heeft kunnen werken en vervolgens op de klim nog wat weg heeft kunnen rijden
Nu de nieuwe feiten op tafel liggen, mag dat best nog een keer gezegd wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadat je het vandaag alleen al een keer of 20 gemeld hebt kennen we je mening wel hoor.
Gewoon drie Nederlanders in de top 10 en al aardig wat grotere namen weggevallen. Dat zien we niet elke grote ronde.quote:1 Joa. Rodríguez (KAT) 13:18:45
2 Froome (SKY) +1
3 Contador (STB) +5
4 Mollema (RAB) +9
5 Gesink (RAB) +9
6 R. Urán (SKY) +11
7 D. Moreno (KAT) +14
8 Roche (ALM) +24
9 Valverde (MOV) +36
10 L. ten Dam (RAB) +46
De helpers van Froome worden tot nu toe zonder uitzondering gelost als een van de mannetjes van Contador op kop ging beuken om het uit te dunnen, laat staan wanneer Contador zelf ging prikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Zandio moet passen als het echt hard gaat. Henao kan ik moeilijk inschatten, lijkt wel sterk en Uran, zal wel de 'Froome' van deze Vuelta moeten gaan worden ja, maar onderschat een ontkentende Contador niet èn hij is nog fris in tegenstelling tot Froome. En Uran is ook een krachtensmijter. Ik zie het Skyplan nog niet zo gauw lukken deze Vuelta.
Denk dat het wel verstandig is. Hij is kwa sprint gewoon een van de snelste en kan met veel top 10 plekken gewoon die trui winnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook, dat Mollema in ieder geval zorgt niet onnodig punten te morsen.
Kssh...Je kan het niet genoeg zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadat je het vandaag alleen al een keer of 20 gemeld hebt kennen we je mening wel hoor.
Zandio is een prima renner om strak tempo bergop te rijden in het begin van cols, daar is hij ook voor gehaald bij Sky, puur tempomaker zoals Porte dat bijvoorbeeld in Frankrijk deed. Froome heeft met die 2 gasten naast zich prima coureurs die een hoop goed kunnen maken, als zijn het wel jonkies en dat is altijd afwachten. Buiten dat zou het een briljante prestatie van Froome zijn als hij bij kan blijven tot de laatste zaterdag, als Contador in "normale" doen is wint hij daar de Vuelta, wellicht al eerder als mannen als cobo\valverde\moreno Froome gaan pesten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Zandio moet passen als het echt hard gaat. Henao kan ik moeilijk inschatten, lijkt wel sterk en Uran, zal wel de 'Froome' van deze Vuelta moeten gaan worden ja, maar onderschat een ontkentende Contador niet èn hij is nog fris in tegenstelling tot Froome. En Uran is ook een krachtensmijter. Ik zie het Skyplan nog niet zo gauw lukken deze Vuelta.
Jij denkt serieus dat figuren als Henao en Uran zich nu al druk maken om die simpele colletjes zo vroeg in de ronde? Denk dat die vooral 2 en 3 sep zich past echt gaan inspannen (wellicht 25 aug ook nog), daar waar de echte verschillen gemaakt gaan worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
De helpers van Froome worden tot nu toe zonder uitzondering gelost als een van de mannetjes van Contador op kop ging beuken om het uit te dunnen, laat staan wanneer Contador zelf ging prikken.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:42 schreef flyer_nl het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat figuren als Henao en Uran zich nu al druk maken om die simpele colletjes zo vroeg in de ronde? Denk dat die vooral 2 en 3 sep zich past echt gaan inspannen (wellicht 25 aug ook nog), daar waar de echte verschillen gemaakt gaan worden.
Moet je ook zeker doen, aangezien Henao gisteren behoorlijk moeite moest doen om bij de groep te blijven. En met moeite bedoel ik ook echt moeite. Die zat flink af te zien.quote:
Het gaat erom waar ze over 2,5e week staan. Tour dit jaar begon ook erg goed geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef 99.999 het volgende:
Laten we het een beetje positief houden.
De huidige top 10 van het algemeen klassement
[..]
Gewoon drie Nederlanders in de top 10 en al aardig wat grotere namen weggevallen. Dat zien we niet elke grote ronde.
Wat is dat een dooddoener zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef danos het volgende:
[..]
Het gaat erom waar ze over 2,5e week staan. Tour dit jaar begon ook erg goed geloof ik
Joh, maar voor nu is het gewoon een hele mooie tussenstand. En het is weer eens wat anders dan het eeuwige gekanker op alles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef danos het volgende:
[..]
Het gaat erom waar ze over 2,5e week staan. Tour dit jaar begon ook erg goed geloof ik
Zo te zien is de valpartij precies naast een paar renners van Sky, aan de linkerkant, terwijl er daar nog voldoende ruimte is. Kan idd goed zijn dat de Skytrein iets te stevig de anderen heeft 'weggezet'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef bjarki het volgende:
Als Hansen het zegt zal het wel waar zijn. Moeilijk te zien wat er is gebeurd, maar Hansen valt wel als eerste (uit de trein van Sky gerost?)
Steve Morabito baby!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Blijft de vraag: hoeveel heeft BMC gekregen voor dat kansloze op kop rijden? Want wat die daar deden, sloeg he-le-maal nergens op
Als BMC niet gereden had durf ik te beweren dat Valverde terug was gekomen, het verschil was nog maar 30 seconden toen BMC begon te rijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Blijft de vraag: hoeveel heeft BMC gekregen voor dat kansloze op kop rijden? Want wat die daar deden, sloeg he-le-maal nergens op
Marczynski dus nog een stuk sterker dan al bleek en ook puik werk van Lindeman, die echt gemaakt is voor dat waaierwerk. Nog wat sterker worden en ervaring opdoen en dat gaat een topper worden in het Vlaamse eendagswerk.quote:Vuelta: Lindeman redt de meubelen
Valpartij breekt Vacansoleil-DCM op
De vierde etappe van de Vuelta a España werd opgeschrikt door een val in de spits van het peloton. Ploegleider Michel Cornelisse zag het gevaar en stuurde zijn renners verder naar voren. “Het peloton werd nerveuzer. Ik had nauwelijks gewaarschuwd of Sky trok alles op de kant en even later lagen ze op de grond. Onze renners waren wel naar voren aan het sprinten, maar het kwaad was al geschied.”
Met dank aan Bert-Jan Lindeman is het klassement van Vacansoleil-DCM nog niet naar de vaantjes. Tomasz Marczynski, die pal achter de valpartij zat en stil kwam te staan, moest helemaal uit achterste positie aan het front zien terug te keren. De Pool wist ondanks de waaiervorming als twaalfde te finishen. Lindeman stak hem, zoals het een goed ploegmaat betaamt, de helpende hand toe. Nadat de debutant zijn werk voor Marczynski had gedaan, wachtte hij Rob Ruijgh op, die ook was verachterd.
Sergey Lagutin, Pim Ligthart en Thomas De Gendt zaten in de eerste waaier. “En ik zat ook goed van voren”, vertelt Lindeman. “Toen ik na de valpartij niet iedereen van ons zag, heb ik gewacht. Met Marczynski ben ik van de laatste naar de voorlaatste groep gesprint. Daarna heb ik ook op Ruijgh gewacht en hem naar voren gereden. Op de klim heb ik hem op een goede positie proberen af te zetten en daarna ben ik zelf rustig binnengekomen.”
Na de finish bleken velen onder de indruk van de krachtsinspanning van Marczynski. In z’n eentje wist de voormalig Pools kampioen van waaier naar waaier te springen. Ook Ruijgh liet zich opmerken door met klassementsleider Valverde kop over kop de slotklim te bedwingen. Sterke staaltjes die ploegleider Cornelisse hoop geven voor het vervolg van de Vuelta. “Het was even paniek, maar we staan toch nog met twee man in het klassement. Ik heb een goed gevoel over die jongens. Rob reed echt als een raket en voor Tomasz is er momenteel ook geen berg te hoog. Die barst van de moraal.”
Vacansoleil-DCM
Flecha zijn reactie hierop : Wie waren op Johnny Hoogerland en mij aan het wachten vorig jaar !!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef bjarki het volgende:
Inderdaad. Op het moment van de val zie je Flecha achterom kijken of Froome er nog zit. Dat is zo en dan trekt hij VOL door. Dat is bepaald niet chique.
Beetje lame van Flecha, compleet andere situatie. Even de feiten op een rijtequote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:55 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Flecha zijn reactie hierop : Wie waren op Johnny Hoogerland en mij aan het wachten vorig jaar !!!
Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt en ook niet de laatste keer .
Wij hebben geen scheidsrechter maar een koersdirecteur ,en deze heeft de koers niet geneutraliseerd !
Dit is de koers en valpartijen zijn er altijd !
Waar blijft die kortom nou, ik zit al 10 minuten op F5 te drukkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Beetje lame van Flecha, compleet andere situatie. Even de feiten op een rijte
- Het ging nu om de leider van de koers
- Het was een volledig peloton
- De valpartij werd uiteindelijk veroorzaakt door iemand van Sky
- Er werd achterom gekeken door o.a. Flecha om te kijken wie er bij zaten, toen werd er pas echt tempo gemaakt
- Door Ljungqvist wordt beweerd dat ze wel moesten rijden, wilden ze nog kans maken op de ritoverwinning (daarom laat je het ook oplopen tot ruim 13 minuten)
- Door Ljungqvist wordt beweerd dat ze pas erachter kwamen dat Valverde erbij lag toen ze al 50 seconden voorsprong hadden (misschien wist hij het toen pas, maar de renners wisten het al wel direct)
geen mooi staaltje sportmanship van ze
Kortom,
lol, foutje van de zaakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar blijft die kortom nou, ik zet al 10 minuten op F5 te drukken
quote:Vijf Nederlandse Vuelta-etappes
In de Ronde van Spanje van 2015 gaan vijf ritten over Nederlands grondgebied en de start van de Vuelta zal, net als in 2009, plaatsvinden in Drenthe.
De zeventigste editie van de Vuelta begint met een ploegentijdrit over 31 km. Sneek is vervolgens het vertrekpunt van de tweede etappe met een parkoers langs de Elfstendenroute richting Leeuwarden. De derde rit gaat van Dokkum naar Zwolle.
Vervolgens verkast het peloton naar het zuiden en na twee etappes door Brabant en Zeeland stapt de meute in Eindhoven in het vliegtuig voor het vervolg in Spanje. De start- en finishplaatsen van de vierde en vijfde etappe zijn nog niet bekend.
Als de vuelta in Zwolle komt ben ik er ook bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:
Eigenlijk kan ie hier ook wel:
http://nos.nl/artikel/409414-vijf-nederlandse-vueltaetappes.html
[..]Ik ben erbij in Zwolle.
Coolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:24 schreef Pino112 het volgende:
Eigenlijk kan ie hier ook wel:
http://nos.nl/artikel/409414-vijf-nederlandse-vueltaetappes.html
[..]Ik ben erbij in Zwolle.
Ditquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:35 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Als de vuelta in Zwolle komt ben ik er ook bij.
Misschien kunnen ze de eerste etappes dan gewoon de Eneco Tour noemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:34 schreef franklop het volgende:
Toch niet normaal dat bijna 1/4e van de wielerronde in Nederland zal plaatsvinden?
Dubbele aantal renners en na de 5e etappe beslissen de ploegen wie er verder mogen met de Vuelta en wie de rest van de Eneco Tour gaan rijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de eerste etappes dan gewoon de Eneco Tour noemen
Dan moeten ze bij Sky dat zeggen, en niet allerlei excuses zoeken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Movistar is natuurlijk ook wel het team dat massaal naar voor trok toen Leipheimer op zijn bek ging in Parijs-Nice, dus ze kennen er zelf ook wel wat van.
En die kregen ze zelf ook weer terug in Catalonië toen er vol doorgereden werd toen Valverde viel. Dus het gebeurt wel vaker inderdaad..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Movistar is natuurlijk ook wel het team dat massaal naar voor trok toen Leipheimer op zijn bek ging in Parijs-Nice, dus ze kennen er zelf ook wel wat van.
Ik vind ook niet persé dat je altijd zou moeten wachten als de leider valt, is ook onderdeel van het fietsen namelijk. Maar als je zelf de valpartij veroorzaakt vind ik het een heel andere discussie, dan wacht je.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En die kregen ze zelf ook weer terug in Catalonië toen er vol doorgereden werd toen Valverde viel. Dus het gebeurt wel vaker inderdaad..
Oh, zeker, al zijn de beelden (voor mij in ieder geval) niet duidelijk genoeg om te zeggen dat Sky hem zelf veroorzaakte.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vind ook niet persé dat je altijd zou moeten wachten als de leider valt, is ook onderdeel van het fietsen namelijk. Maar als je zelf de valpartij veroorzaakt vind ik het een heel andere discussie, dan wacht je.
De beelden zijn niet overduidelijk, daar heb je gelijk in. Maar ik ga er vanuit dat als degene die valt (Hansen van Lotto) zegt dat die door een Sky-renner gevallen is, dat die de waarheid spreekt. Heeft die gisteren op twitter gezet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, zeker, al zijn de beelden (voor mij in ieder geval) niet duidelijk genoeg om te zeggen dat Sky hem zelf veroorzaakte.
Terpstra trouwens ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef Blik het volgende:
[..]
De beelden zijn niet overduidelijk, daar heb je gelijk in. Maar ik ga er vanuit dat als degene die valt (Hansen van Lotto) zegt dat die door een Sky-renner gevallen is, dat die de waarheid spreekt. Heeft die gisteren op twitter gezet.
twitter:NikiTerpstra twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 19:55:27Dacht int wiel vd Movistar mannen wel goed te zitten.tot Sky ze omver reden.lagen ze daar plots opt asfalt en ik stond er(gelukkig)tussen. reageer retweet
Dat wordt weer prachtig, net als de Giro rit in 2010quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo'n etappe naar Zeeland, daar krijgt de helft van die Spaanse klimmertjes een minuut of 5 aan de broek
Mee eens. Al heb je nu niet een rustdag na 2 dagen, maar na 5 dagen, wat toch logischer is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Marcoss het volgende:
5 dagen koersen in Nederland bij de ronde van Spanje vind ik ook wel wat overdreven trouwens..
Je moet ergens je geld vandaan halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Marcoss het volgende:
5 dagen koersen in Nederland bij de ronde van Spanje vind ik ook wel wat overdreven trouwens..
Boucher is uitgevallen, maar geen idee of dat met die val te maken hadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was er eigenlijk nog schade door die val? Geen uitvallers?
Wel erg fijn inderdaad, zal ook wel wat te maken hebben met de hoge temperaturen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:10 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben trouwens erg blij met de late finishes, is dit bewust zo?
Gaan we steeds meer zien denk ik. Ook leuker voor de toeschouwers. In de ronde van Polen hadden ze wel een aantal leuke rondjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef DeeBee het volgende:
Die etappe van vandaag slaat ook wel weer alles trouwens, zo'n criterium...
Gesink gaf gisteren op Twitter aan zich niet super te voelen, maar op zich is het dan wel goed nieuws dat hij er niet ver doorheen zakte of zo, maar in dat groepje bleef zitten.Zou mooi zijn als hij binnenkort dan wel wat betere dagen heeft!
Dan zouden ze wel 's avonds koersen, of je nu om 5 uur of om 6 uur finished maakt eigenlijk weinig uit. Qua temperatuur ligt het hoogtepunt vaak pas rond 5 uur 's avonds.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wel erg fijn inderdaad, zal ook wel wat te maken hebben met de hoge temperaturen.
Hij was wel de hele tijd voorin het " peloton" groep met favorieten aan het rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef DeeBee het volgende:
Die etappe van vandaag slaat ook wel weer alles trouwens, zo'n criterium...
Gesink gaf gisteren op Twitter aan zich niet super te voelen, maar op zich is het dan wel goed nieuws dat hij er niet ver doorheen zakte of zo, maar in dat groepje bleef zitten.Zou mooi zijn als hij binnenkort dan wel wat betere dagen heeft!
Maar was misschien normaal wel een etappe geweest waar hij wat zou kunnen proberen? Regelmatige klim, niet te steil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:42 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hij was wel de hele tijd voorin het " peloton" groep met favorieten aan het rijden.
Misschien wat met de zonnestraling te maken ,het wordt toch sterk afgeraden om nu tussen 11 en 14uur in de zon te zitten .quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel 's avonds koersen, of je nu om 5 uur of om 6 uur finished maakt eigenlijk weinig uit. Qua temperatuur ligt het hoogtepunt vaak pas rond 5 uur 's avonds.
Maar in Spanje is het ritme sowieso wat anders dan we gewend zijn, zo is het bijvoorbeeld heel normaal om pas na 9 uur te eten.
LtD was voor ´m aan het rijden en de rest ziet hem toch wel als een gevaarlijke outsider neem ik aan .quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar was misschien normaal wel een etappe geweest waar hij wat zou kunnen proberen? Regelmatige klim, niet te steil.
Dat denk ik ook, maar dat is toch geen reden om geen aanval te plaatsten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Misschien wat met de zonnestraling te maken ,het wordt toch sterk afgeraden om nu tussen 11 en 14uur in de zon te zitten .
Het is trouwens echt heel warm hier
[..]
LtD was voor ´m aan het rijden en de rest ziet hem toch wel als een gevaarlijke outsider neem ik aan .
Precies. Daarom dus misschien de opmerking dat hij zich gisteren slecht voelde terwijl hij wel "gewoon" de 1e groep aanvoerde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:55 schreef Wombcat het volgende:
Je moet wel kunnen. 'Aanvallen!' is makkelijker gezegd dan gedaan.
Aan het begin ook nog stukje in 1e positie volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef Wombcat het volgende:
Hij reed toch in 2e positie? Iig toen ik keek (vanaf 8 km voor de finish).
Lijkt mij alleen maar gunstig hij voelde zich niet top maar reed heel makkelijk mee ,dus volgende week knallen als ie zich top voelt ,en Bertje en Froome eraf rijden,of Zaterdag alquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat is toch geen reden om geen aanval te plaatsten?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar gunstig hij voelde zich niet top maar reed heel makkelijk mee ,dus volgende week knallen als ie zich top voelt ,en Bertje en Froome eraf rijden,of Zaterdag al
dan zouden de Schleckjes mee kunnen doen wou je zeggen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:04 schreef SanAnt het volgende:
Iedereen hier happy dat de Vuelta 5 dagen naar Nederland komt ,wanneer komen ze GvD![]()
![]()
een keer naar Ibiza ?????
Toen keek ik niet, dus dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan het begin ook nog stukje in 1e positie volgens mij.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan zouden de Schleckjes mee kunnen doen wou je zeggen?
Nee dan kan ik een keer kijken ,zonder te hoeven reizen!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan zouden de Schleckjes mee kunnen doen wou je zeggen?
Anoniem in de bus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef SanAnt het volgende:
Hoe doet Thomas Dekker het eigenlijk ?
Net een interview met Garcia ,niemand had ´m gezegd dat er nog een paar voor redenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Pino112 het volgende:
Haha de herhaling van de juichende García nu op Eurosport.
Is ook gevallen geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Heb het ff opgezocht maar volgens mij heeft ie de bus ook nog gemist
Schitterend. Ik kan me maar niet voorstellen dat je dat niet door hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Net een interview met Garcia ,niemand had ´m gezegd dat er nog een paar voor reden
Geweldigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Net een interview met Garcia ,niemand had ´m gezegd dat er nog een paar voor reden
En, vond hij het al makkelijk gaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Swift reed voor Froome vermoed ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef Marcoss het volgende:
Primer Sprint Intermedio
1. Javier CHACON (024)
2. Ben SWIFT (187)
3. Tom DUMOULIN (194)
Klassementsrenners bemoeien zich niet met de 1ste tussensprint dus.
ach, aan de beelden te zien loopt het Spaanse volk niet echt warm voor de Vuelta, in Nederland staan ze dan rijen dik om de wielrenners te zienquote:
Jij hebt maandag niet gekeken? Stond helemaal stampvolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef TLC het volgende:
[..]
ach, aan de beelden te zien loopt het Spaanse volk niet echt warm voor de Vuelta, in Nederland staan ze dan rijen dik om de wielrenners te zien
Zie je inderdaad steeds minder vaak tegenwoordig. Maar is toch mooi man, lekker de hele dag in je eentje rijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:51 schreef Redefine het volgende:
Die Chacon zal ook wel denken, waar ben ik in vredesnaam aan begonnen? Al is alle aandacht natuurlijk nu wel alleen voor hem. Maar het blijft natuurlijk opmerkelijk dat er niemand mee is gesprongen en er dus een renner in zijn eentje voorop rijdt.
Valt me nog mee dat Boogerd het nooit heeft gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En, vond hij het al makkelijk gaan?
Ze liggen ook helemaal in een deuk die commentatorenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef Gitank2 het volgende:
Hier is ie ook te zien (gisteren had ik het net gemist)
Prachtig inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze liggen ook helemaal in een deuk die commentatoren
Rabo-bus kwam niet boven, ze mochten van hun douche gebruik maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef thettes het volgende:
Ik mis net wat ze over Rabo en V-DCM zeiden want ik zap net in.. wat was dat?
Mwa hij zat toevallig erg goed, verder duidelijk tekort topsnelheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Gitank2 het volgende:
Bennati verslagen door Degenkolb.
Bennati leek wat onder te sneeuwen de laatste jaren, maar is toch weer wat teruggekomen.
Bouhanni moest al twee sprintjes trekken om in het wiel van Meersman te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bouhanni valt tegen. Dat Bennati wordt verslagen is logisch en dat Meersman uit het wiel wordt gekletst ook, maar Bouhanni moet toch meer kunnen.
Benatti moet het ook van de ervaring hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Mwa hij zat toevallig erg goed, verder duidelijk tekort topsnelheid.
Niet Van Winden? Die zat vorige sprint dicht in ieder geval...quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet Van Winden? Die zat vorige sprint dicht in ieder geval...
Van winden, hoe haal ik die nou weer door elkaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Als een rabo meedeed zal het Breschel zijn lijkt me?
quote:
quote:Pos. Dor. Nombre Equ. Tiempo
1 191 DEGENKOLB, John ARG 4h 10' 37''
2 173 BENNATI, Daniele RNT m.t. 1º
3 136 MEERSMAN, Gianni LTB m.t. 1º
4 129 VIVIANI, Elia LIQ m.t. 1º
5 95 KREDER, Raymond GRS m.t. 1º
6 15 MONDORY, Lloyd ALM m.t. 1º
7 65 DUQUE, Leonardo COF m.t. 1º
8 214 LIGTHART, Pim VCD m.t. 1º
9 55 CARDOSO, Manuel CJR m.t. 1º
10 169 VAN WINDEN, Dennis RAB m.t. 1º
11 93 FERNÁNDEZ, Koldo GRS m.t. 1º
12 119 VIGANO, Davide LAM m.t. 1º
13 46 LODEWYCK, Klaas BMC m.t. 1º
14 8 ROJAS, José Joaquin MOV m.t. 1º
15 147 STYBAR, Zdenek OPQ m.t. 1º
16 113 CIMOLAI, Davide LAM m.t. 1º
17 172 BAKELANTS, Jan RNT m.t. 1º
18 75 PÉREZ, Rubén EUS m.t. 1º
19 187 SWIFT, Ben SKY m.t. 1º
20 148 TERPSTRA, Niki OPQ m.t. 1º
twitter:ItsCycling twitterde op woensdag 22-08-2012 om 17:59:54#Vuelta2012 Corrected results stage 5: 1. Degenkolb 2. Bennati 3. Meersman 4. Bouhanni 5. Viviani 6. R. Kreder 7. Davis 8. Mondory reageer retweet
Ben benieuwd of dit blijft staan, want Davis was volgens mij 6e en Kreder 7e.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ItsCycling twitterde op woensdag 22-08-2012 om 17:59:54#Vuelta2012 Corrected results stage 5: 1. Degenkolb 2. Bennati 3. Meersman 4. Bouhanni 5. Viviani 6. R. Kreder 7. Davis 8. Mondory reageer retweet
Tja, 2 Nederlanders in de top 10 is maar matig eigenlijk, er horen er 10 te staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef Redefine het volgende:
Aan de andere kant was het wel even een paar seconden aardig om te zien dat er drie Nederlanders in de top tien stonden bij een massasprint. Weliswaar op de verkeerde plekken en zonder enige tegenstand, maar toch was het apart
Zolang er geen Nederlander serieus mee doet om de zege doet het er niet zoveel toe. Wel is het apart om te zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, 2 Nederlanders in de top 10 is maar matig eigenlijk, er horen er 10 te staan.
Ik zeg niet dat Gertje een slechte sprinter is/was. Ik wil alleen maar aangeven dat hij er de laatste jaren (sinds dat gedoe bij Katusha) niet veel meer van bakt.quote:
Aankomst is dan niet echt voor hem weggelegdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me weer een etappe voor de vluchters. Hopen op Terpstra?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:52 schreef Syntix het volgende:
Froomeblijft bij 0.00000001
en maakt het wel af in de echte bergritten
Hoogstaande bijdrage.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:52 schreef Syntix het volgende:
Froomeblijft bij 0.00000001
en maakt het wel af in de echte bergritten
Ik verwacht vandaag eigenlijk geen verschil tussen Froome en Contador. De helling is niet steil genoeg vandaag met een berg van de 3e categorie. Dus volgende week in de bergritten zal het er echt om gaan.quote:
Idd hij is zo vertrokken en dan ziet onze doper hem niet meer terug. Froomequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
Geniet nog maar even van Froome. Nu het nog kan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag eigenlijk geen verschil tussen Froome en Contador. De helling is niet steil genoeg vandaag met een berg van de 3e categorie. Dus volgende week in de bergritten zal het er echt om gaan.
Hoogstens niet lang genoeg.quote:The Finish: the climb to the fort sounds easy with 3.8km at a modest 5.4%. But if the race starts climbing through the town of Jaca but it is with 3km to go that things kick up and a series of 13 hairpin bends begins with ramps at 8%,10%, 14%, 12%, 13% and 8% before the line.
jijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niet steil genoeg?
[..]
Hoogstens niet lang genoeg.
Natuurlijk jochiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
jij
Overigens eens dat het niet lang genoeg steil is
Bij jouw posts de enige passende smiley. Helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
vooralblijven gebruiken grote kerel
Ziet er wel naar uit dat het stuk naar die 1e haarspeldbocht extreem belangrijk gaat worden. Als je daar niet bij de 1e 10 zit ben je kansloos. Beetje zoals Mollema in Waalse Pijl, ging toen als een van de snelste omhoog maar omdat ie net te ver terug zat toch volledig kansloos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat slingeren worden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
vooralblijven gebruiken grote kerel
Ga allebei even normaal doen, dat gezanik steeds.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jouw posts de enige passende smiley. Helaas.
Eens, laat ik maar de wijste zijn. Begint de uitzending vandaag weer om 4 uur (NOS, Sporza)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Ga allebei even normaal doen, dat gezanik steeds.
Ja, elke dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, laat ik maar de wijste zijn. Begint de uitzending vandaag weer om 4 uur (NOS, Sporza)?
Helaas zit De Gendt er bij. Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voorsprong opeens naar 2min54.
Het zou wel geniaal zijn als Weening kan winnen, dan heeft hij in alle grote rondes een etappe gewonnen en is hij in alle rondes de laatste Nederlandse etappewinnaar.
Niermannquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste kanshebber fietst ook nog voor een Nederlandse ploeg
Dan wint Vacansoleilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Helaas zit De Gendt er bij. Dan weet je het wel.
kort? 7:22 na 4 dagen koers noem ik niet kort staan in het klassementquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ai die De Gendt staat wel nog best kort in het klassement
Kort genoeg dat ze De Gendt niet alle ruimte gaan geven na zijn avontuur in de Giro, zeker omdat ze weten dat het er typisch 1 is die de 2e en 3e week alleen maar beter wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Blik het volgende:
[..]
kort? 7:22 na 4 dagen koers noem ik niet kort staan in het klassement
Wel de grootste kanshebber vandaag, mocht de kopgroep de zegen krijgen van het peloton
mwah, die 7 minuten geeft ook aan dat de Gendt niet in heel goede vorm steekt. Ze zullen hem geen 10 minuten voorsprong geven, maar als die 7 minuten voorsprong heeft voordat de klim begint zullen Contador, Froome, etc. dat echt geen ramp vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kort genoeg dat ze De Gendt niet alle ruimte gaan geven na zijn avontuur in de Giro, zeker omdat ze weten dat het er typisch 1 is die de 2e en 3e week alleen maar beter wordt.
want?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
Geniet nog maar even van Froome. Nu het nog kan.
Onmogelijk om 2 grote ronde's achter elkaar te knallen. Dus of hij zakt er volgende week doorheen of we zijn hem vanaf de kerst 2 jaar kwijt.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onmogelijk om 2 grote ronde's achter elkaar te knallen. Dus of hij zakt er volgende week doorheen of we zijn hem vanaf de kerst 2 jaar kwijt.
Niet per se, ik hoop nog dat hij er "gewoon" doorheen zakt volgende week.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha gelukkig, ik had al bijna 24 uur niks gelezen over Froome en doping.
Cadel Evans werd in 2009 2e in de Tour en 4e in de Vuelta (zonder een lekke band tijdens één van de laatste bergetappes was hij 2e geworden).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef jij maar een goed voorbeeld van de afgelopen jaren die niet door de mand is gevallen dan
Alleen Sastre is het ooit gelukt, maar die was ook zo taai als wat. Verder is het bijna niemand gelukt de laatste jaren inderdaad, al deed Rodriguez het in 2010 niet slecht met een top-10 plek in de Tour en daarna nog een 4de plaats in de Vuelta. Evans deed het ook in 2007, daar is Froome dan misschien beter mee te vergelijken. Voordeel voor Froome zou wel kunnen zijn dat hij eigenlijk voor de Dauphiné niet echt gekoerst heeft dit jaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef jij maar een goed voorbeeld van de afgelopen jaren die niet door de mand is gevallen dan
Eh, 2009 was toch die tour waarin hij gigantisch faalde? 33ste ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cadel Evans werd in 2009 2e in de Tour en 4e in de Vuelta (zonder een lekke band tijdens één van de laatste bergetappes was hij 2e geworden).
Ja, ik was in de war met 2007. Toen werd hij 2e in de tour en 4e in de Vuelta. Maar hij is niet door de mand gevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eh, 2009 was toch die tour waar hij gigantisch faalde? 33ste ofzo?
Moeten we alweer 5 jaar (6 tours) terug naar een tijd waar Vinokoerov nog gewoon varkensbloed op de rustdag inspoot en Rasmussen in Mexico aan het trainen was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, ik was in de war met 2007. Toen werd hij 2e in de tour en 4e in de vuelta.
Lijkt er toch op dat ze De Gendt niet willen laten wegrijden..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef Blik het volgende:
[..]
mwah, die 7 minuten geeft ook aan dat de Gendt niet in heel goede vorm steekt. Ze zullen hem geen 10 minuten voorsprong geven, maar als die 7 minuten voorsprong heeft voordat de klim begint zullen Contador, Froome, etc. dat echt geen ramp vinden
Ik denk ook niet dat ze heel erg bang zijn voor de Gendt, Rodriguez wil de rit pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Denk niet dat het door de Gendt komt, denk dat ze gewoon heel graag de ritzege willen.
Overal volgensmij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef valleilijn het volgende:
Flinke wraparound fail met de stream van de NOS, of ligt dat aan mij?
Even goedmaken dan ;quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha gelukkig, ik had al bijna 24 uur niks gelezen over Froome en doping.
hihahoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Even goedmaken dan ;
Froome gebruikt doping.
Kenny van Hummel?quote:
Als je niets probeert win je ook niet, behalve als je Cavendish, Contador of Cancellara heet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Leuk, maar totaal kansloos voor Weening.
bonenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Wuijts heeft het weer over Boonen.
Bij de eerste 10 in het klassement zijn er 3 Nederlandersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef TLC het volgende:
Van de 4 laatste in het algemeen klassement zijn er 3 Nederlanders
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke verslaggevers bij de VRT. Ze zitten urenlang onderling te kwissen.
'Weet je nog wie er toen won ?' 'Ja, Pepke van der Slurf.' 'Weet je welk jaar ?' '1967 ?'
'Weet je welke Nederlander toen 4e werd achter Bram Spataat ?' 'Reed ie voor Frisol ?'
'Dan moet het wel Kees Ouk zijn.'
Etc....
Die sparen zichquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef TLC het volgende:
Van de 4 laatste in het algemeen klassement zijn er 3 Nederlanders
Ja nu nog wel, ik vrees toch dat die 3 laatste Nederlanders zich eerder standhouden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bij de eerste 10 in het klassement zijn er 3 Nederlanders
Eurosportquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke verslaggevers bij de VRT. Ze zitten urenlang onderling te kwissen.
'Weet je nog wie er toen won ?' 'Ja, Pepke van der Slurf.' 'Weet je welk jaar ?' '1967 ?'
'Weet je welke Nederlander toen 4e werd achter Bram Spataat ?' 'Reed ie voor Frisol ?'
'Dan moet het wel Kees Ouk zijn.'
Etc....
Gesink bestaat, dus hij 'is' ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk het juiste werkwoord bij 'Waar zit Gesink?'
Dat denken ze alleen bij Caja Rural.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef TLC het volgende:
Als Weening nog wat wilt moet ie toch binnenkort wegspringen uit het kopgroepje en dan hopen dat het peleton denkt dat er verder niemand meer op kop is als ze die kopgroep terughalen.
Daar trappen ze natuurlijk iin héquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef TLC het volgende:
Als Weening nog wat wilt moet ie toch binnenkort wegspringen uit het kopgroepje en dan hopen dat het peleton denkt dat er verder niemand meer op kop is als ze die kopgroep terughalen.
Op de europese?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Tve met commentaar van Pedro Delgado
Ze moeten het pauperpubliek ook bedienen he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Ronaldo, kunnen die ook fietsen?
Goede onderwerpen.
Hier op tve 1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de europese?
Maar goed, TVE heeft ook reclame. Bagger TV in Spanje
Klimmen héquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Gaat nu wel hard opeens., gaat al richting de 2 minuten.
Zal wel niet dan. Maar goed, TVE heeft normaal ook reclame.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:11 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hier op tve 1
OP de europese weet ik niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |