Helaas zit De Gendt er bij. Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voorsprong opeens naar 2min54.
Het zou wel geniaal zijn als Weening kan winnen, dan heeft hij in alle grote rondes een etappe gewonnen en is hij in alle rondes de laatste Nederlandse etappewinnaar.
Niermannquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Grootste kanshebber fietst ook nog voor een Nederlandse ploeg
Dan wint Vacansoleilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef Sasman het volgende:
[..]
Helaas zit De Gendt er bij. Dan weet je het wel.
kort? 7:22 na 4 dagen koers noem ik niet kort staan in het klassementquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ai die De Gendt staat wel nog best kort in het klassement
Kort genoeg dat ze De Gendt niet alle ruimte gaan geven na zijn avontuur in de Giro, zeker omdat ze weten dat het er typisch 1 is die de 2e en 3e week alleen maar beter wordt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:02 schreef Blik het volgende:
[..]
kort? 7:22 na 4 dagen koers noem ik niet kort staan in het klassement
Wel de grootste kanshebber vandaag, mocht de kopgroep de zegen krijgen van het peloton
mwah, die 7 minuten geeft ook aan dat de Gendt niet in heel goede vorm steekt. Ze zullen hem geen 10 minuten voorsprong geven, maar als die 7 minuten voorsprong heeft voordat de klim begint zullen Contador, Froome, etc. dat echt geen ramp vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kort genoeg dat ze De Gendt niet alle ruimte gaan geven na zijn avontuur in de Giro, zeker omdat ze weten dat het er typisch 1 is die de 2e en 3e week alleen maar beter wordt.
want?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
Geniet nog maar even van Froome. Nu het nog kan.
Onmogelijk om 2 grote ronde's achter elkaar te knallen. Dus of hij zakt er volgende week doorheen of we zijn hem vanaf de kerst 2 jaar kwijt.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Onmogelijk om 2 grote ronde's achter elkaar te knallen. Dus of hij zakt er volgende week doorheen of we zijn hem vanaf de kerst 2 jaar kwijt.
Niet per se, ik hoop nog dat hij er "gewoon" doorheen zakt volgende week.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha gelukkig, ik had al bijna 24 uur niks gelezen over Froome en doping.
Cadel Evans werd in 2009 2e in de Tour en 4e in de Vuelta (zonder een lekke band tijdens één van de laatste bergetappes was hij 2e geworden).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef jij maar een goed voorbeeld van de afgelopen jaren die niet door de mand is gevallen dan
Alleen Sastre is het ooit gelukt, maar die was ook zo taai als wat. Verder is het bijna niemand gelukt de laatste jaren inderdaad, al deed Rodriguez het in 2010 niet slecht met een top-10 plek in de Tour en daarna nog een 4de plaats in de Vuelta. Evans deed het ook in 2007, daar is Froome dan misschien beter mee te vergelijken. Voordeel voor Froome zou wel kunnen zijn dat hij eigenlijk voor de Dauphiné niet echt gekoerst heeft dit jaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geef jij maar een goed voorbeeld van de afgelopen jaren die niet door de mand is gevallen dan
Eh, 2009 was toch die tour waarin hij gigantisch faalde? 33ste ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Cadel Evans werd in 2009 2e in de Tour en 4e in de Vuelta (zonder een lekke band tijdens één van de laatste bergetappes was hij 2e geworden).
Ja, ik was in de war met 2007. Toen werd hij 2e in de tour en 4e in de Vuelta. Maar hij is niet door de mand gevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eh, 2009 was toch die tour waar hij gigantisch faalde? 33ste ofzo?
Moeten we alweer 5 jaar (6 tours) terug naar een tijd waar Vinokoerov nog gewoon varkensbloed op de rustdag inspoot en Rasmussen in Mexico aan het trainen was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, ik was in de war met 2007. Toen werd hij 2e in de tour en 4e in de vuelta.
Lijkt er toch op dat ze De Gendt niet willen laten wegrijden..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:09 schreef Blik het volgende:
[..]
mwah, die 7 minuten geeft ook aan dat de Gendt niet in heel goede vorm steekt. Ze zullen hem geen 10 minuten voorsprong geven, maar als die 7 minuten voorsprong heeft voordat de klim begint zullen Contador, Froome, etc. dat echt geen ramp vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |