Ik denk ook niet dat ze heel erg bang zijn voor de Gendt, Rodriguez wil de rit pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Denk niet dat het door de Gendt komt, denk dat ze gewoon heel graag de ritzege willen.
Overal volgensmij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef valleilijn het volgende:
Flinke wraparound fail met de stream van de NOS, of ligt dat aan mij?
Even goedmaken dan ;quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha gelukkig, ik had al bijna 24 uur niks gelezen over Froome en doping.
hihahoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Even goedmaken dan ;
Froome gebruikt doping.
Kenny van Hummel?quote:
Als je niets probeert win je ook niet, behalve als je Cavendish, Contador of Cancellara heet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Leuk, maar totaal kansloos voor Weening.
bonenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Wuijts heeft het weer over Boonen.
Bij de eerste 10 in het klassement zijn er 3 Nederlandersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef TLC het volgende:
Van de 4 laatste in het algemeen klassement zijn er 3 Nederlanders
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke verslaggevers bij de VRT. Ze zitten urenlang onderling te kwissen.
'Weet je nog wie er toen won ?' 'Ja, Pepke van der Slurf.' 'Weet je welk jaar ?' '1967 ?'
'Weet je welke Nederlander toen 4e werd achter Bram Spataat ?' 'Reed ie voor Frisol ?'
'Dan moet het wel Kees Ouk zijn.'
Etc....
Die sparen zichquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef TLC het volgende:
Van de 4 laatste in het algemeen klassement zijn er 3 Nederlanders
Ja nu nog wel, ik vrees toch dat die 3 laatste Nederlanders zich eerder standhouden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bij de eerste 10 in het klassement zijn er 3 Nederlanders
Eurosportquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijke verslaggevers bij de VRT. Ze zitten urenlang onderling te kwissen.
'Weet je nog wie er toen won ?' 'Ja, Pepke van der Slurf.' 'Weet je welk jaar ?' '1967 ?'
'Weet je welke Nederlander toen 4e werd achter Bram Spataat ?' 'Reed ie voor Frisol ?'
'Dan moet het wel Kees Ouk zijn.'
Etc....
Gesink bestaat, dus hij 'is' ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk het juiste werkwoord bij 'Waar zit Gesink?'
Dat denken ze alleen bij Caja Rural.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef TLC het volgende:
Als Weening nog wat wilt moet ie toch binnenkort wegspringen uit het kopgroepje en dan hopen dat het peleton denkt dat er verder niemand meer op kop is als ze die kopgroep terughalen.
Daar trappen ze natuurlijk iin héquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef TLC het volgende:
Als Weening nog wat wilt moet ie toch binnenkort wegspringen uit het kopgroepje en dan hopen dat het peleton denkt dat er verder niemand meer op kop is als ze die kopgroep terughalen.
Op de europese?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Tve met commentaar van Pedro Delgado
Ze moeten het pauperpubliek ook bedienen he.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Ronaldo, kunnen die ook fietsen?
Goede onderwerpen.
Hier op tve 1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de europese?
Maar goed, TVE heeft ook reclame. Bagger TV in Spanje
Klimmen héquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Gaat nu wel hard opeens., gaat al richting de 2 minuten.
Zal wel niet dan. Maar goed, TVE heeft normaal ook reclame.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:11 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hier op tve 1
OP de europese weet ik niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |