Was gewoon simpel uitspelen. Slecht veld, heel warm, tegenstander (die niet 90minuten met 11 man in het strafschopgebied stond) die alleen maar kon schoppen, en toch 0-5 gewonnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef DonRaja het volgende:
Mooie uitslag. Ik heb de wedstrijd niet gezien, was het spel ook goed?
Laatste kwartier speelde PSV echt wel lekker, scoorde ook meteen 4 keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef DonRaja het volgende:
Mooie uitslag. Ik heb de wedstrijd niet gezien, was het spel ook goed?
nou dat was tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Nog mensen van hier dadelijk op de BBQ op de Herdgang?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
En Eric Pieters was er ook bij, wat een ventconstant grappen maken en voor iedereen aanspreekbaar en is een groot gedeelte van de avond gebleven terwijl hij alleen maar gevraagd was een uurtje te blijven
Kan je meer vertellen over de ruimte daar? Heb het nooit gezien/over gelezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dat was tofrondleiding gehad waar je echt anders nooit mag komen, het deel waar alleen de spelers mogen komen. Relaxruimte enzo, trainerskantoren
en daarna ook nog de kleedkamer waar gewoon spullen van de spelers hingen. Dat was wel een beetje bizar. Best gaaf om eens daar rond te mogen kijken. En Eric Pieters was er ook bij, wat een vent
constant grappen maken en voor iedereen aanspreekbaar en is een groot gedeelte van de avond gebleven terwijl hij alleen maar gevraagd was een uurtje te blijven
Over zijn blessure.quote:
quote:
o.a. over Mertens ja. Iedereen natuurlijk over dat hij niet bij zijn kastje kan en daar ging Pieters wel op doorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Over Mertens zijn kleine pikkie denk ik.
zal morgen ff wat foto's droppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je meer vertellen over de ruimte daar? Heb het nooit gezien/over gelezen.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal morgen ff wat foto's droppen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
o.a. over Mertens ja. Iedereen natuurlijk over dat hij niet bij zijn kastje kan en daar ging Piters wel op door
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal morgen ff wat foto's droppen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
http://www5.nlbuzz.hostin(...)ting-zeta---psv.html
Np, was inderdaad 2e hit ofzo jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Die had ik waarschijnlijk zelf ook moeten vinden.
Maar dank je wel.
Deze man.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De arrogantie waarmee iedereen er hier vanuit gaat dat PSV zich nu al geplaatst heeft voor de volgende ronde is ronduit stuitend!11!!
Ik heb moeite met die jongen.quote:
Hang het op aan winnaarsmentaliteit. Maar het lijkt idd vaak of dat hij Van Bommel (slecht) imiteert.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb moeite met die jongen.
Dat chagrijnige gezicht, altijd mekkeren tegen de arbitrage (scheids of grens is hem om het even) en vooraan bij het vragen om kaarten en overtredingen.
Van Bommel is heel anders, juist eerder berkenend en geniepig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hang het op aan winnaarsmentaliteit. Maar het lijkt idd vaak of dat hij Van Bommel (slecht) imiteert.
Dat gevoel heb ik dus ook, dat hij zich aan het bewijzen is tegenover Van Bommel. En op zich kan ik het nog wel hebben zolang het ergens op slaat. Maar die actie tegen RKC bijvoorbeeld, Van Bommel scoort nadat Strootman Zoet vanachter aantikt en vervolgens voor hem gaat staan. Dan begrijp ik best dat een Van Bommel zeker met die tussenstand zijn frustraties wil uiten, maar waarom springt een Strootman er dan als een doorgeslagen aap tussen wetende dat de scheidsrechter goed zit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hang het op aan winnaarsmentaliteit. Maar het lijkt idd vaak of dat hij Van Bommel (slecht) imiteert.
Daarom is het ook slecht geïmiteerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van Bommel is heel anders, juist eerder berkenend en geniepig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |