PSV had wel gewonnen van Anzhi?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
Moeten wij nu alweer de punten voor Nederland binnenschrapen? Godsamme zeg. Dit is wel heel treurig voor het Nederlandse voetbal. Daag 2 directe CL plaatsen.
Geen idee, ik heb het niet gezien. Alleen las ik vooraf dat die best te kloppen waren. Maar van die miljoenenploeg kun je wellicht verliezen ja. De resultaten van Heerenveen (oké die zijn echt niet best, maar toch.. Molde) en Twente vallen me wel tegen. Maar misschien overschat ik het Nederlandse voetbal hier wel. Gelukkig pakt Feyenoord nog een gelijkspel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV had wel gewonnen van Anzhi?
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV had wel gewonnen van Anzhi?
weer de 0quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Positief dat we een keer zonder moeite de heen/uitwedstrijd doorkomen in de kwalificaties
Hou me hart vastquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef Buitendam het volgende:
Ook al kwam die zeperd tegen RKC hard aan, maar ik heb het vermoeden dat het team beter is dan vorig jaar. De komst van van Bommel is in mijn ogen een versterking en ook Toivonen speelt tot dusver heel prima. Ik hoop dat ze die jongen kunnen houden.
Nog veel positiever was het spelen met inzet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Positief dat we een keer zonder moeite de heen/uitwedstrijd doorkomen in de kwalificaties
Deed hij tegen Roda ook al..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:54 schreef Clerxify het volgende:
Weet iemand waarom Hutchinson dat t-shirt met lange mouwen draagt? Met deze temperaturen is dat toch van de gekken.
Of met de basiself en gewoon lomp scoren. Veel vertrouwen winnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-5, volgende week jeugd erin a.u.b.
quote:
Het waren een stel schoppers, waar best 2 rode kaarten gegeven hadden mogen worden. Dus liever sparenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of met de basiself en gewoon lomp scoren. Veel vertrouwen winnen
Daar zit wat in ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het waren een stel schoppers, waar best 2 rode kaarten gegeven hadden mogen worden. Dus liever sparen
Ja en dan zo'n gast die uit frustratie er 1 neer schopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of met de basiself en gewoon lomp scoren. Veel vertrouwen winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |