Daar lijkt het wel op. Geen enkele ploeg wil en kan dat gat dichten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Marcoss het volgende:
De 5 mogen het uit gaan maken, lijkt het.
Maté op 3.36quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:01 schreef TLC het volgende:
Wie staat het korste in het klassement van die 5 ?
38 graden, flinke temperatuur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:04 schreef knep het volgende:
Peleton dus lam geslagen door de warmte?
Movistar gaf gisteren al aan dat ze teleurgesteld waren over de weinige steun die ze kregen bij de achtervolging. Dit is dan blijkbaar het gevolg..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:04 schreef knep het volgende:
Peleton dus lam geslagen door de warmte?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Movistar gaf gisteren al aan dat ze teleurgesteld waren over de weinige steun die ze kregen bij de achtervolging. Dit is dan blijkbaar het gevolg..
Dat is iets warmer dan wat ons landje zondag had.quote:
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:11 schreef eentwee het volgende:
Volgens Danny hebben de koplopers "geen enkele kans" vandaag.
Moeten ze lekker doen dan. Volgens mij hebben zij de rode trui en wonnen gisteren bovendien de etappe. Maar goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Movistar gaf gisteren al aan dat ze teleurgesteld waren over de weinige steun die ze kregen bij de achtervolging. Dit is dan blijkbaar het gevolg..
Cofidis is al jaren nét nietquote:
Ik meende alleen Clement te zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:51 schreef Karelnoord het volgende:
Gesink en Mollema zitten er zeker weer bij
Sommige mensen hebben ook altijd pech hé.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meende alleen Clement te zien.
Inderdaad. Skyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef Redefine het volgende:
Ah een valpartij, dan gaan ze spontaan wel rijden
Ik ook en er stonden nog 2 man achter, maar dat waren sowieso Gesink en Mollema niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meende alleen Clement te zien.
Precies, maakt de koers leuk. En ze zaten al op kop toen de val er was.quote:
Weliswaar vielen ze net daarvoor aan. En je kan soms best wel doorrijden. Maar dit doe je gewoon niet.quote:
Absoluut. Niet echt handig om zo vroeg in de ronde al driekwart van het peloton tegen je in het harnas te jagen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet al te verstandig van Sky, ze moeten nog een kleine drie weken...
Zag er een paar in de voorste iztten volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
20 waaiers. Rabo zal wel in groep 3 zitten nu.
Evengoed niet netjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef marcodej het volgende:
Waarom geen woord over Katusha? Sky reed toch al?
Het is ook Balberde. We kunnen hier toch wel een béétje Spaans.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind het zo irritant dat hij Balberde zegt
Mooi toch, zitten er nog 17 achter. Flikker toch op met dat constante gezeik zeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gesink probeerde volgens mij op te schuiven, maar hij zat sowieso niet in waaier 1.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker nou toch eens op met dat lompe commentaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die derde waaier zag ik een Rabo uitsturen dacht ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:56 schreef TheArt het volgende:
Zit geen Rabo in waaier 1, maar die waaier wordt steeds kleiner. Waaier 2 is veel groter.
Ach het maakt niet zoveel uit in welke waaier je zit, dat sluit later allemaal wel weer aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:56 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die derde waaier zag ik een Rabo uitsturen dacht ik
Zou alleen maar mooi zijn als ze in de voorste 2 zitten. Die 2e komt aan het end wel terug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Flikker nou toch eens op met dat lompe commentaar.
Zaten 'gewoon' in die tweede waaier van een man of 40-50 die op 5-10 seconden achter die eerste zat volgens mij.quote:
Lijkt mij ook ja, die eerste groep is nu een stuk groter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef Szura het volgende:
De tweede waaier lijkt me al aangesloten
"goh, Rabo in de tweede waaier, heel verrassend!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wacht op de Vuelta wacht op niemand.
Clement ook gevallen he ,hebben rijden 1 minuut achterstand op Sky_trainquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef Sautor het volgende:
Als Clement bij Valverde zit, lijkt het me dat de kopmannen daar voor zitten
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet al te verstandig van Sky, ze moeten nog een kleine drie weken...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:02 schreef TheArt het volgende:
Gesink sowieso voorin aangesloten en volgens mij Mollema ook.
Gewoon drie weken op de hartslag rijden en de rest is gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:02 schreef Zelva het volgende:
[..]![]()
Als het na dit seizoen nog niet duidelijk is dat de krachten bij Sky ongelimiteerd zijn, dan weet ik het niet meer hoor.
Clement.quote:
Nee hoor, zitten er volgens mij echt 4. Gesink heb ik sowieso voorin gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk dat je ook Euskaltelt hebt gezien
Nee heb ik op gelet, rabo heeft heeft een blauwe broek, zag er zeker 4, 2 linksvoor 1 in het midden en 1 achteraan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk dat je ook Euskaltel hebt gezien
Dacht het ook te zien ja, maar het blijft lastig omdat ze de groep nauwelijks goed in beeld nemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, zitten er volgens mij echt 4. Gesink heb ik sowieso voorin gezien.
Die groep komt nog wel aansluiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef Szura het volgende:
Mollema is nog niet aangesloten TheArt
Je zag hem in de tweede groep
de knechten wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sowieso dat die lui in de laatste waaiers uitgeput zijn als ze de beklimming opgaan.
Goed ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:02 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Misschien maar weer met pijltjes werken zoals in de TDF.
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 17:04:09Ojo... Quickstep helping out Sky now... Still remember Levi/Valverde incident. reageer retweet
6 in de tweede groep, 3 in de eerste volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zitten toch wel heel veel rabo's in die 2e en 3e groep
161 GESINK Robert Netherlandsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:06 schreef thettes het volgende:
wat zijn de nummers van mollema en gesink?
thnx!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
161 GESINK Robert Netherlands
166 MOLLEMA Bauke Netherlands
Het is niet grappig meerquote:
161 GESINK Robert NEDquote:
Het was nooit écht grappig.quote:
Alleen het aparte topic is leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was nooit écht grappig.
Jawel, maar dat stamt nog uit het Waar is Zubeldia tijdperk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was nooit écht grappig.
Spanjaarden hebben vast geen geldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een klote weergave eigenlijk. Ik zie graag hoe ver het nog is en ook de verschillen gewoon standaard in beeld.
Van Winden en Clement zitten daar ook en volgens mij Boom eveneens. Zit dus of Breschel of Mollema voorin en ik denk Mollema, want anders zouden de Rabo's in de 2e waaier wel meewerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
161 GESINK Robert NED
162 BOOM Lars NED
163 BRESCHEL Matti DEN
164 CLEMENT Stef NED
165 GARATE Juan Manuel ESP
166 MOLLEMA Bauke NED
167 NIERMANN Grischa GER
168 TEN DAM Laurens NED
169 VAN WINDEN Dennis NED
De hele lijst
Garate en Niermann waren net iig in beeld voorin groep 2
Het gaat echt weer helemaal nergens over. Nauwelijks tijdverschillen, zelden aangeven hoe ver het nog is (net even kort dat het nog 19 km is). En totaal geen overzicht van wie er in die voorste groep zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een klote weergave eigenlijk. Ik zie graag hoe ver het nog is en ook de verschillen gewoon standaard in beeld.
Er zijn maar twee waaiers?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef Redefine het volgende:
Terpstra in de derde waaier. Voor wat het waard is.
Ze reden net ook op kop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Winden en Clement zitten daar ook en volgens mij Boom eveneens. Zit dus of Breschel of Mollema voorin en ik denk Mollema, want anders zouden de Rabo's in de 2e waaier wel meewerken.
Tweede waaier dan.quote:
Misschien was het een lookalike. Er schijnt volgens de belg ook een lookalike van de gendt mee te fietsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze reden net ook op kop.
En daarstraks een shot van boven met Mollema in de tweede waaier.
Maar goed, het blijft Spanje
Donde esta Zubeldia?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, maar dat stamt nog uit het Waar is Zubeldia tijdperk.
tssk het is Bolkemaquote:
Zitten 3 in bij de Sky groep, Boom, Gesink en Ten Damquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze reden net ook op kop.
En daarstraks een shot van boven met Mollema in de tweede waaier.
Maar goed, het blijft Spanje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Misschien was het een lookalike. Er schijnt volgens de belg ook een lookalike van de gendt mee te fietsen.
Zes minuten, het kan nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou graag willen weten wat het tijdsverschil met de kopgroep is.
Over een maandje pas weer als ik langs ben geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanjaarden hebben vast geen geld
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maandje pas weer als ik langs ben geweest
Moet normaal gesproken genoeg zijn voor de kopgroep. Ook het peloton heeft een jasje uitgedaan.quote:
bijna 7 minuten dus. Maar dan zal het rood wel binnen het peloton blijven.quote:
Ik schat iets voor 6 uur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Momo... het volgende:
Hoelaat is de finish ongeveer , ik moet 18:15 weg?
Qua informatievoorziening en registratie is de Tour ook gewoon een van de besten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ding dat dan wel weer in het voordeel van de tour de france spreekt tov de Vuelta: een continue update van het aantal km te rijden.
De TdF kijkt makkelijker en je kunt altijd lachen om D&D.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ding dat dan wel weer in het voordeel van de tour de france spreekt tov de Vuelta: een continue update van het aantal km te rijden.
En in de eerste waaier?quote:
Maar de Vuelta is meestal leuker om naar te kijken. Afgezien van het landschap dan, want dat is nooit wat in Spanje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De TdF kijkt makkelijker en je kunt altijd lachen om D&D.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de Vuelta is meestal leuker om naar te kijken. Afgezien van het landschap dan, want dat is nooit wat in Spanje.
Dacht hem in de 1e waaier gezien te hebben. Zeker ook gezien het feit dat Rabo niet meeweerkt in waaaier 2, maar dan ook totaal niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:18 schreef Szura het volgende:
José is het met me eens, heeft Mollema ook in de tweede groep gezien
Veel van de steden zijn inderdaad juist weer mooier dan de Franse steden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Spaanse landschap is niets waard inderdaad. Behalve de steden.
Lijkt me niet dat BMC dat nodig heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef Redefine het volgende:
BMC en de andere ploegen krijgen binnenkort een zakje geld van Sky.
Jawel, kunnen ze eindelijk nog een fatsoenlijke ronderenner erbijhalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat BMC dat nodig heeft
BMC gaat gewoon Cavendish halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, kunnen ze eindelijk nog een fatsoenlijke ronderenner erbijhalen
Het is weer opgelopen sinds BMC ook is gaan rijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch weer 55s tussen Froome en Valverde.
Zou mooi zijn, Mollema, ten Dam en Gesink in ieder geval dan voorinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef TheArt het volgende:
Jep Mollema gezien. Zit voor Gesink nu.
Danny is gewoon verantwoordelijk voor de valpartij. Hij moet en zal gelijk krijgenquote:
Het zal erom hangen. Martin zag er wel goed uit.quote:
Als ze ervoor gaan sprinten wint Clarke het iig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat in elk geval Clarke en Martin wel vooruit blijven en dat Clarke 'm misschien wel eens zou kunnen winnen.
Vanaf het begin al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef Blik het volgende:
De Belg zegt nu ook dat het niet echt sportief is wat er gebeurt is
Ik schat de sprinterscapaciteiten van Clarke ook wel iets hoger in dan van Martin, maar moet hij er wel bij blijven tot de finish.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat in elk geval Clarke en Martin wel vooruit blijven en dat Clarke 'm misschien wel eens zou kunnen winnen.
quote:
Op het beeld zag je de mannen van Sky omkijken om vervolgens vol op kop te gaan sleuren...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef SanAnt het volgende:
Ploegleider movistar pislink op de spaanse tv ,Pedro Delgado geeft Sky groot gelijk ,wel leuk dat commentaar uit de ploegleiders wagen ,sky ploeg had niets door zeggen ze
Dumoulin, die gaat hier vandaag winnen natuurlijkquote:
Dat schijnheilige van sky kan ik echt niet hebben. Zeg gewoon waarom je het doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef SanAnt het volgende:
Ploegleider movistar pislink op de spaanse tv ,Pedro Delgado geeft Sky groot gelijk ,wel leuk dat commentaar uit de ploegleiders wagen ,sky ploeg had niets door zeggen ze
geen Belg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus die commentator op de stream
En buiten dat, weten ze het wel naar een paar minuten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Op het beeld zag je de mannen van Sky omkijken om vervolgens vol op kop te gaan sleuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |