Van Winden en Clement zitten daar ook en volgens mij Boom eveneens. Zit dus of Breschel of Mollema voorin en ik denk Mollema, want anders zouden de Rabo's in de 2e waaier wel meewerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
161 GESINK Robert NED
162 BOOM Lars NED
163 BRESCHEL Matti DEN
164 CLEMENT Stef NED
165 GARATE Juan Manuel ESP
166 MOLLEMA Bauke NED
167 NIERMANN Grischa GER
168 TEN DAM Laurens NED
169 VAN WINDEN Dennis NED
De hele lijst
Garate en Niermann waren net iig in beeld voorin groep 2
Het gaat echt weer helemaal nergens over. Nauwelijks tijdverschillen, zelden aangeven hoe ver het nog is (net even kort dat het nog 19 km is). En totaal geen overzicht van wie er in die voorste groep zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een klote weergave eigenlijk. Ik zie graag hoe ver het nog is en ook de verschillen gewoon standaard in beeld.
Er zijn maar twee waaiers?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef Redefine het volgende:
Terpstra in de derde waaier. Voor wat het waard is.
Ze reden net ook op kop.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Winden en Clement zitten daar ook en volgens mij Boom eveneens. Zit dus of Breschel of Mollema voorin en ik denk Mollema, want anders zouden de Rabo's in de 2e waaier wel meewerken.
Tweede waaier dan.quote:
Misschien was het een lookalike. Er schijnt volgens de belg ook een lookalike van de gendt mee te fietsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze reden net ook op kop.
En daarstraks een shot van boven met Mollema in de tweede waaier.
Maar goed, het blijft Spanje
Donde esta Zubeldia?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel, maar dat stamt nog uit het Waar is Zubeldia tijdperk.
tssk het is Bolkemaquote:
Zitten 3 in bij de Sky groep, Boom, Gesink en Ten Damquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze reden net ook op kop.
En daarstraks een shot van boven met Mollema in de tweede waaier.
Maar goed, het blijft Spanje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Misschien was het een lookalike. Er schijnt volgens de belg ook een lookalike van de gendt mee te fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |