Zes minuten, het kan nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou graag willen weten wat het tijdsverschil met de kopgroep is.
Over een maandje pas weer als ik langs ben geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanjaarden hebben vast geen geld
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maandje pas weer als ik langs ben geweest
Moet normaal gesproken genoeg zijn voor de kopgroep. Ook het peloton heeft een jasje uitgedaan.quote:
bijna 7 minuten dus. Maar dan zal het rood wel binnen het peloton blijven.quote:
Ik schat iets voor 6 uur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Momo... het volgende:
Hoelaat is de finish ongeveer , ik moet 18:15 weg?
Qua informatievoorziening en registratie is de Tour ook gewoon een van de besten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ding dat dan wel weer in het voordeel van de tour de france spreekt tov de Vuelta: een continue update van het aantal km te rijden.
De TdF kijkt makkelijker en je kunt altijd lachen om D&D.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een ding dat dan wel weer in het voordeel van de tour de france spreekt tov de Vuelta: een continue update van het aantal km te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |