Het is weer opgelopen sinds BMC ook is gaan rijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch weer 55s tussen Froome en Valverde.
Zou mooi zijn, Mollema, ten Dam en Gesink in ieder geval dan voorinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef TheArt het volgende:
Jep Mollema gezien. Zit voor Gesink nu.
Danny is gewoon verantwoordelijk voor de valpartij. Hij moet en zal gelijk krijgenquote:
Het zal erom hangen. Martin zag er wel goed uit.quote:
Als ze ervoor gaan sprinten wint Clarke het iig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat in elk geval Clarke en Martin wel vooruit blijven en dat Clarke 'm misschien wel eens zou kunnen winnen.
Vanaf het begin al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef Blik het volgende:
De Belg zegt nu ook dat het niet echt sportief is wat er gebeurt is
Ik schat de sprinterscapaciteiten van Clarke ook wel iets hoger in dan van Martin, maar moet hij er wel bij blijven tot de finish.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Doff het volgende:
Ik denk dat in elk geval Clarke en Martin wel vooruit blijven en dat Clarke 'm misschien wel eens zou kunnen winnen.
quote:
Op het beeld zag je de mannen van Sky omkijken om vervolgens vol op kop te gaan sleuren...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef SanAnt het volgende:
Ploegleider movistar pislink op de spaanse tv ,Pedro Delgado geeft Sky groot gelijk ,wel leuk dat commentaar uit de ploegleiders wagen ,sky ploeg had niets door zeggen ze
Dumoulin, die gaat hier vandaag winnen natuurlijkquote:
Dat schijnheilige van sky kan ik echt niet hebben. Zeg gewoon waarom je het doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:26 schreef SanAnt het volgende:
Ploegleider movistar pislink op de spaanse tv ,Pedro Delgado geeft Sky groot gelijk ,wel leuk dat commentaar uit de ploegleiders wagen ,sky ploeg had niets door zeggen ze
geen Belg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus die commentator op de stream
En buiten dat, weten ze het wel naar een paar minuten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Op het beeld zag je de mannen van Sky omkijken om vervolgens vol op kop te gaan sleuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |